۱۳۹۸ اسفند ۱۱, یکشنبه

بغض و کین حکومت آخوندی از روشنگری جهانی مجاهدین در فاجعه ملی کرونا

بغض و کین حکومت آخوندی از روشنگری جهانی مجاهدین در فاجعه ملی کرونا
  بغض و کین حکومت آخوندی از روشنگری جهانی مجاهدین در فاجعه ملی کرونا
بغض و کین حکومت آخوندی از روشنگری جهانی مجاهدین در فاجعه ملی کروناو جعل و برنامه سازیهای تلویزیونی سپاه و اطلاعات دفتر خامنه ای، برای لوث کردن جنایت سازمانیافته پنهانکاری در فاجعه ملی کرونا.

مجری تلویزیون رژیم:‌از آمارسازی تا شبهه‌افکنی، کار همیشگی رسانه‌های معاند که این‌بار با سوار شدن روی موج ویروس کرونا جان مردم را هدف گرفتند.
گزارشگر: در این بحران آفرینی شبکه‌های ماهواره‌ای در انگلیس و آمریکا، مجاهدین در آلبانی هم به کمک آمدند هم‌چون این فایل صوتی که برای ایجاد اضطراب در میان مردم و از زبان دکتر حریرچی منتشر شده بود.
حریرچی: بیش از ده‌هزار تا ابتلا
مجری تلویزیون رژیم در مصاحبه با سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا: اصلاً چه شد این در واقع پخش شد.
گزارشگر: که حالا به‌گفته پلیس فتا مشخص شده که در آلبانی و کمپ مجاهدین ضبط شده.
سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا: فایل صوتی ناشیانه‌ای بود که توسط یک پایگاه خبری در خارج از مرزهای آبی و خاکی کشور در کشور آلبانی منتشر شد تولید شد و در فضای رسانه‌یی و مجازی کشور منتشر شد.

گزارشگر: با اعلام این‌که هر کی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده از ایران رفته به‌دنبال محدود شدن روابط تجاری ایران در این مقطع هستند تا علاوه بر موج منفی بر روی ذهن ها التهاب آفرینی در بازارها را هم داشته باشند.
تلویزیون رژیم ۱۰ اسفند ۹۸: این صدای آقای حریرچی هست بعد تکذیب شد گفتند این استعفای آقای وزیر بهداشت است بعد تکذیب شد آقای دکتر یکی دوتا نیست یعنی ما یکسری منابعی داریم که حالا یا از سوله های مجاهدین است یا هر کجای دیگه اینها مداوما اطلاعات دروغ منتشر می کنند برای ایجاد تنش اگر قرار باشه ما در صدا و سیما مداوما سعی بکنیم خودمان را مبرا بکنیم کارمان باز می مانیم. این اشاعه اضطراب چه کمکی می کنه اینها همین شهروند رسانه ها هستند که البته برخی شون اصلا تو مناسبات مرزی و حقوقی ما نیستند برخی شون از سوله های مجاهدین سردر می اورند یعنی اگر ما رصد بکنیم می بینیم اینها منتشرش انتشارش منتشر کنندگانش کانالهای کامل شناخته شده هست.

نصراللهی: حالا در این شرایط این نکته را اضافه کنم جنگ هم قواعدش عوض شده دیگه جنگ اینطور نیست اش که طرف بخواهد با اسلحه به هدفش برسه جنگ در همین فضای مجازی است جنگ در شبکه های ماهواره ای است جنگ در تولید و انتشار اخبار است.
ما با یک ویروس مواجه نیستیم ما با ویروس در واقع شایعه، ویروس هراس و وحشتی که در واقع الان وجود داره بی اعتمادی.