۱۳۹۸ اسفند ۱۴, چهارشنبه

کرونا در ایران - نایب رئیس مجلس ارتجاع مسعود پزشکیان : آمار مبتلایان به کرونا در ایران واقعی نیست

کرونا در ایران
کرونا در ایران  -- مریم رجوی
@Maryam_Rajavi_P
 · 15 ساعت
برای رژیم آخوندی جان و مال و سلامت مردم هیچ ارزشی ندارد تنها چیزی كه اصالت دارد، حفظ سلطه ننگین آخوندهاست #کروناویروس #ایرانhttps://www.maryam-rajavi.com/item/maryam-rajavi-mullahs-regime-iran-coronavirus-death-exceeds-1200


مشاهده عکس در توییتر





















Narges
@nargessarkhili
سازمان مجاهدین خلق #ایران اعلام کرد شمار جان باختگان #کرونا تا سه‌شنبه شب 
۱۳اسفند (ساعت ۲۰ به وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است
مشاهده عکس در توییتر

۱۹:۱۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اطلاعات و حریم شخصی آگهی‌های توییتر
توییت‌های دیگر Narges را ببینید

کرونا جان یکی‌ دیگر از سرداران سپاه تروریستی پاسداران را گرفت
محمد حاج‌ابوالقاسمی⁩، مسئول بسیج مداحان سپاه تهران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.
 اعلام وضعیت قرمز در زندان اورمیه
▪️ مسئولین زندان اورمیه پس از انتقال هفتمین مورد مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان، از طریق بلندگوهای زندان اعلام وضعیت قرمز کرده اند.
کرونا
چهارشنبه ۱۴ اسفند۹۸
.   کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم گنبد کاووس در نبود ساده‌ترین امکانات محافظتی، با کاور ماهیگیری و شکار در حال خدمت رسانی به بیماران مشکوک به کرونا هستند

کرونا
نایب رئیس مجلس ارتجاع مسعود پزشکیان : آمار مبتلایان به کرونا در ایران واقعی نیست
اگر پس از شیوع کرونا کشور را "پانزده روز تعطیل می‌کردند بهتر از این بود که الان کلا تعطیل شود." او گفت باید در ابتدای شیوع ویروس قم قرنطینه می‌شد.
 پزشکیان گفت: "الان بیمارستان‌ها برای مریض‌ها جا ندارند؛ روزبروز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌ چیز مملکت را هم به ‌نظر من به‌ هم خواهد ریخت،شوخی بردار نیست."
کرونا
                     ماهشهر یک جوان ۲۰ساله بر اثر کرونا درگذشت
کرونا به فاز ۴بازار مصلی ماهشهر رسید. یک جوان ۲۰ساله بر اثر کرونا درگذشت.

اعلام وضعیت قرمز در سر بندر 
در سربندر به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا وضعیت قرمز اعلام شد.

               در کاشان ورود به قبرستان‌ها ممنوع شد
سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۸ – یک شهروند از کاشان: «کاشان ۲۶۰ نفربستری که ۴۰ فر جواب قطعی اومده که کرونا دارن ۴۰۰۰ نفر ناقل هم تخمین زدن در سطح شهر تا امروز هست که مرتب زیاد میشه. این جور که صحبت هست از شنبه میخوان ادارات و دادگستری رو تعطیل کنن به شهرک های صنعتی هم اخطار دادن از شنبه کار نکنن اگر کار کنند برق شهرک صنعتی رو قطع کنن اوضاع خرابه مردم همه استرس دارند مغازه ها کسی برای شب عید خرید نمی کنه عصر که میشه همه تو خونه هستن پیاده روها هیچ کس نیست فقط داروخانه ها قیامته نه ماسک هست نه ضد عفونی کننده اگر هم باشه با قیمت بالا.  از امروز ورود مردم به قبرستان ها رو هم ممنون کردن».
سرتیتر تازه‌ترین خبرهای ایران و جهان
رمضان پورقاسم، از سرکردگان سپاه و از  فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه تروریستی، معاون وزیر ارتباطات در دولت نهم و دهم  و مسؤول ستاد نماز جمعه شهرستان ساری دقایقی قبل در بیمارستان خمینی ساری به دلیل ابتلا به کرونا مرد.
رضا رحمانی⁩ وزیر صمت دولت آخوند روحانی نیز به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
رسانه‌های حکومتی خبر دادند حسین شیخ‌الاسلام، مشاور جواد ظریف هم به ‌ویروس کرونا مبتلا شد.
قزاقستان ارائه خدمات به کشتی‌های مسافربری ایران در دریای خزر را برای جلوگیری از بیماری کرونا متوقف کرد.
چین، مسافران از ایران را ۱۴روز قرنطینه می‌کند.
با گسترش ویروس کرونا، ایالت اوهایو در آمریکا ممنوعیتهای مسافرتی به ایران را تمدید کرد.
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران نه تنها بهتر نشده، بلکه در حال وخامت بیشتر است. کمبود ماسک و سایر لوازم ضروری بهداشتی در ایران، از کشورهای دیگر به‌مراتب بیشتر است.

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌ باختگان کرونا تا سه‌شنبه شب ۱۳اسفند (ساعت ۲۰به‌وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است.
تعداد قربانیان در شماری از شهرها عبارت است از: قم ۳۰۰نفر، تهران ۲۱۵نفر، رشت ۷۰نفر، مشهد ۶۰نفر، شهر اصفهان ۴۳نفر، کاشان ۲۳نفر، گرگان ۵۴نفر، اراک ۴۵نفر، کرمانشاه ۴۵نفر، شیراز ۳۸نفر، کرج ۳۹نفر، خرم‌آباد ۲۳نفر، قزوین ۲۰نفر و در استان مازندران بیش از ۱۰۰نفر.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت: در حالی‌که پنهان‌کاری چند هفته‌یی و پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده توسط رژیم آخوندی باعث گسترش سریع کرونا در ایران و صادر شدن آن به‌ کشورهای مختلف جهان شده است، امروز خامنه‌ای گفت این بلا آن‌چنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است. این «مسأله‌ای گذرا» است و «فوق‌العاده» نیست.

خانم مریم رجوی با اشاره به‌اظهارات وقیحانه خلیفه ارتجاع گفت: برای این رژیم و سردمدارانش تنها چیزی که اصالت دارد، حفظ سلطه ننگین آخوندهاست، جان و مال و سلامت مردم برای آخوندهای حاکم ارزشی ندارد.
مریم رجوی:‌ در حاکمیت آخوندها، مردم ایران بیشترین خسارت و قربانی را در اثر جنگ خارجی، سرکوب داخلی و فقر و بیکاری و بیماری متحمل شده‌اند.
 آه و ناله بعیدی‌نژاد، سفیر رژیم ایران در لندن: شبکه سازمان مجاهدین با طراحی یک سیاست خبری می‌خواهد مردم و افکار عمومی را در یک بن‌بست قرار دهند.
 احمد تویسرکانی، مشاور آخوند رئیسی، سردژخیم قضاییه رژیم، بر اثر ابتلا به ‌کرونا مرد.
تلویزیون رژیم - دکتر پور شریفی: ویروس سراغ همه می‌آید...خبر بد این‌که اگر توصیه‌ها را رعایت نکنیم اوضاع ممکن است از کنترل خارج بشود.
 رویتر - سه نفر دیگر در ناحیه سیاتل از ابتلا به کرونا فوت کردند
مبتلا به کرونا در آمریکا به ۱۰۸نفر رسید.
کرونا تاکنون به ۸۰کشور سرایت کرده و بیش از ۳۰۰۰نفر تلفات داشته است.
 رویتر - سنگال اولین تلفات خود ناشی از کرونا را تأیید کرد.
بیمار از فرانسه به سنگال برگشته بود که در فرودگاه چک دمای بدن شد و مشخص شد بیمار است. این دومین کشور آفریقا بعد از نیجریه می‌باشد که کرونا به آنها رسیده است.
 رویتر - اسپانیا اولین تلفات کرونا را تأیید کرد.
کروناویروس به شادگان رسید/ ۲نفر مبتلا؛ ۲نفر مشکوک

فرماندار رژیم در شادگان: ۴نفر در حالت مشکوک به کرونا قرار گرفتند که جواب آزمایشات کرونای ۲نفر از آنها مثبت و جواب ۲نفر دیگر نیز فردا اعلام خواهد شد.


تعطیلی یک بیمارستان موقت کروناویروس در "ووهان" با کاهش شمار مبتلایان

در پی بهبودی و مرخص شدن آخرین بیمار مبتلا به کروناویروس جدید در یکی از ۱۶بیمارستان موقتی که در "ووهان" به‌طور اختصاصی برای این بیماران ساخته شده بود، این بیمارستان تعطیل شد.

وضعیت قرمز در خراسان رضوی در شیوع کرونا اعلام شد.