۱۳۹۸ اسفند ۱۵, پنجشنبه

کرونا در ایران - آخوند حبیبی عضو شورای عالی حوزه‌های جهل و جنایت استان تهران به‌خاطر کرونا مرد- قسمت اول

کرونا در ایران
کرونا در ایران
سرتیتر خبرهای جدید مربوط به کرونا
آخوند حبیبی عضو شورای عالی حوزه‌های جهل و جنایت استان تهران به‌خاطر کرونا مرد
آخوند حبیبی از گردانندگان مدرسه علمیه مجتهدی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز بر اثر بیماری ناشی از کرونا مرد.

غیظ رئیس تلویزیون رژیم در آذربایجان شرقی از افشای پنهان‌کاری رژیم در مورد کرونا: سایبریهای سازمان مجاهدین در جامعه نگرانی ایجاد می‌کنند. سعی داریم ترس و نگرانی ایجاد شده در فضای مجازی را کمتر کنیم.
آخوندها با تأخیر بسیار امروز به‌ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد.
اطلاعیهٔ دبیرخانه شورای ملی مقاومت: از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است.
استاندار رژیم در خوزستان اعلام کرد به‌علت کرونا، مدارس، مراکز آموزش عالی و مهد کودکهای این استان هفتهٔ آینده هم تعطیل است.
تایمز مالی: ویروس کرونا، اعتماد به‌سران رژیم در ایران را درهم شکسته است.
تایمز مالی: رژیم ایران منزوی شده و تحت فشار است زیرا شیوع بیماری گسترش یافته است.
نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌نهاد سیاسی تبدیل شده است. به‌نظر می‌رسد گزارش اخیر آژانس درباره نظام تحت فشارهای سیاسی آمریکا ارائه شده است.
خبرگزاری بلومبرگ: گذشتهٔ ‌ مخفی برنامهٔ اتمی رژیم ایران اکنون زیر ذره‌بین می‌رود.
 شمار قربانیان فاجعه کرونا به بیش از ۱۳۰۰تن رسید
سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد لااقل ۱۰۰نفر دیگر در اثر کرونا در شهرهای مشهد، تهران، کاشان، انزلی، قم، رشت، اراک، اهواز، اصفهان و آران و بیدگل جان‌ باخته‌اند. علاوه بر این در شهرهای سمنان، رزن (همدان)، شهر کرد، مریوان، بیجار، آق قلا و بوکان تعدادی از هموطنان جان سپرده‌اند.
به این ترتیب شمار جان‌باختگان کرونا تا چهارشنبه شب ۱۴اسفند (ساعت ۲۰به وقت تهران) از ۱۳۰۰تن گذشته است.
وخامت اوضاع به حدی است که آخوندها با تأخیر بسیار امروز به ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد. از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است. رژیم هم‌چنین شرکت در همایشها و نمایشگاههای بین‌المللی را لغو کرد.


در پی شیوع ویروس کرونا از ایران به عراق و کویت، کمیسیون بنادر مرزی عراق روز چهارشنبه ۱۴اسفند تصمیم گرفت که از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تجارت خارجی با ایران و کویت متوقف شود.
بسته شدن زیار‌تگاهها و اماکن دینی استان نجف اشرف

ستاد مدیریت بحران برای مقابله با کرونا در استان نجف اشرف خواستار بسته شدن زیارتگاهها و اماکن مقدس در این استان شد.

رئیس جامعهٔ هتل‌داران: در پی بحران کرونا ضرر چند صد میلیاردی به‌هتل‌ها و بخش گردشگری ایران وارد شده است.
خبرگزاری حکومتی ایلنا: ۴۷۰۰ کودک زباله‌گرد تهرانی در خطر ابتلا به‌کرونا نفس می‌کشند.
لاهوتی، عضو مجلس ارتجاع: اگر وزارت بهداشت موضوع کرونا را جدی می‌گرفت، پروازهای ماهان در مسیر چین انجام نمی‌شد. همان‌طور که قدرت دارد مجلس را به‌خاطر کرونا تعطیل کند، حتماً می‌توانست دستور لغو پروازهای چین را هم بدهد.
لاهوتی: مردم گیلان نسبت به‌دفن فوتی‌های کرونا در آرامستانهای نزدیک به منازلشان اعتراض می‌کنند.
نالهٔ روحانی از افشای پنهان‌کاری‌ رژیم: دشمنان (دربارهٔ‌ کرونا) آمار دروغ می‌دهند؛ حرف‌های دروغ می‌زنند و نظرات دروغ منتشر می‌کنند؛ می‌گویند نظام واقعیتها به مردم نمی‌گوید.
روحانی: از روز اول به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود، مردم توجه کنند معاندین در فضای مجازی رحم نمی‌کنند.
آخوند روحانی: ویروس کرونا تقریباً دامنهٴ همهٔ‌ استانهای کشور را فراگرفته است. اما «امنیت» روحی روانی جامعه بسیار حائز اهمیت است.
رئیس‌جمهور ارتجاع: عده‌یی در رابطه با کرونا افکار جامعه را دچار اضطراب می‌کنند. از همهٔ دستگاههای خبری، به‌ویژه صدا و سیما می‌خواهم با همهٔ‌ وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند سمپاشی می‌کنند، واقعیتها را برای مردم توضیح دهند.
آخوند روحانی: بدترین کار این است که بدخواهان از ورود یک ویروس علیه نظام استفاده می‌کنند و می‌خواهند آرامش و اعتماد را از مردم بگیرند. آنها می‌گویند نظام واقعیتها را به مردم نمی‌گوید.
الحره: سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌باختگان کرونا ۱۲۰۰تن است.