۱۳۹۷ مهر ۹, دوشنبه

گسترش اعتصاب سراسری رانندگان کامیون به ۲۵۸ شهر از ۳۱ استان


گسترش اعتصاب سراسری رانندگان کامیون به ۲۵۸ شهر از ۳۱ استان، به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه رژیم




کلیپ:‌ زنجان:‌ پایانه زنجان هشتمین روز اعتصاب هنوز بارگیری نمی کنند می گویند کرایه پایین است استهلاک بالاست
تبریز: اعلام تک ده چرخ پایانه بار تبریز این هم اعلام بار خاور
مشکات:‌ اینجا مشکات است جاده میان قم و کاشان هیچ خبری نیست
پیربکرار: ۸-۷-۹۷ پارکینگ شهر پیر بکرار
فولاد شهر:‌ اینجا پارکینگ فولاد شهر هست هنوز در اعتصاب کامل به سر می برند هیچ ماشینی تردد نمی کنه اینهم اتوبان ذوب آهن هیچ ماشینی تردد نمی کند. در اعتصاب کامل.
ارومیه - اردبیل-اصفهان:‌ عکس اعتصاب
اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در هشتمین روز خود در ۲۵۸ شهر از ۳۱ استان کشور گسترش یافت روز یکشنبه هشتم مهرماه رانندگان کامیون در شهرهای تهران، اردبیل، مشکات، فولادشهر، مبارکه، مهرشهرکرج، تبریز، شهرکرد، قوچان،‌نیشابور، زنجان، نقده، کنگاور، لوشان، بروجرد، نکاء‌، ساری، بندرعباس، ملایر، صالح آباد همدان به اعتصاب سراسری خود ادامه دادند.
زنجان:‌ شنبه ۷ مهرماه ۹۷ پایانه بار زنجان همه ماشینها خوابیده اند - پایانه بار صبا همه توقف کرده اند.
شهرکرد:‌ آقا این وضعیت پایانه شهر کرد
مهر شهر کرج: اینه شرکت ناز گل همه پارکینگ خالیه هیچکس هم بار نمی زند دوستانی که بار می زنند می دونند که اینجا تماما ماشینه و تمام شبانه روز بارگیری داره آفرین به این همه غیرت
تهران‌ - ۷-۷- ۹۷ پایانه تهران
نقده- لوشان-صومعه سرا:‌چند عکس از اعتصاب
جمعی از رانندگان کامیونهای کمپرسی در تهران نیز مقابل ساختمان اتحادیه شرکت تعاونی صنف دارندگان کامیون کمپرسی و خودروهای راهسازی، تجمع کردند. آنها کامیونهای خود را در خیابان مستقر نمودند.
روز شنبه ۷ مهر کامیونداران اعتصابی نیشابور ماموران سپاه را که برای تهدید رانندگان آمده بودند، فراری دادند. در نکا کامیونداران همراه با بوق زدن ممتد رژه رفتند.
نکا:‌رژه کامیونها با بوق زدن ممتد.
کنگاور:‌اعتصاب ادامه دارد ماشینها همه در گاراژ هستند دیگه با وعده و وعید هیچکی گول نمی خورد.
ساری:‌امروز ۸-۷-۹۷ همه در اعتصابند
یک راننده کامیون:‌ ببینید این وضع لاستیک است لاستیک نو بود ترکید . همون لاستیک را احتمالا بدهند و باز بترکد. از این لاستیک ها نگاه،‌نمی تونم بخرم چون گرون شده مشکل ما فقط لاستیک نیست مشکل ما اونه که با ۸۰۰ تومن از تهران می آییم تبریز. خجالت بکشیند لاستیک را نگاه کنید خجالت داراد.
قم:‌عوارضی قم به کاشان هر دو باند خالی از کامیون.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه ای درباره اعتصاب رانندگان کامیون اعلام کرد: اعتصاب سراسری کامیونداران در حالیکه وارد دومین هفته خود می‌شود، بحران در درون رژیم آخوندی را شدت بخشیده است و سرکردگان آن از استمرار و گسترش اعتصاب به شدت به وحشت افتاده اند. در همین رابطه خامنه‌ای، سردژخیم منتظری، دادستان کل رژیم را به صحنه فرستاد تا اعتصابگران را به اعدام تهدید کند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت سپس نمونه هایی از اظهارات تهدید آمیز دادستان کل رژیم و همچنین سرکردگان ارگانهای سرکوبگر رژیم در شهرهای مختلف علیه رانندگان اعتصابی را نقل کرده است.
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران می افزاید: خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به اعتصابگران در سراسر ایران تهدیدهای رذیلانه آخوندها علیه رانندگان شریف و زحمتکش را نشان دهنده بحران فزاینده رژیم آخوندی توصیف کرد و گفت آخوندهای حاکم بزرگترین قطاع الطریق تاریخ ایران هستند که نه می‌خواهند و نه می توانند به درخواستهای برحق رانندگان اعتصابی پاسخ دهند. وی تمامی مراجع مدافع حقوق بشر را به اقدام برای آزادی دستگیرشدگان فراخواند و از عموم مردم به ویژه جوانان خواست به حمایت از اعتصابگران بشتابند. وی افزود: تحقق این خواستها تنها با استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم امکانپذیر است. رژیمی که زحمتکشان را به‌خاطر اعتصاب تهدید به اعدام می‌کند، باید از جامعه جهانی طرد شود.