۱۳۹۶ اسفند ۱۱, جمعه

سناتور گراهام در برگشت از اسرائیل: ما باید ” ماشین ایران- اسد را متوقف” كنیم




سایت دیفنس نیوز ۸/۱۲/۹۶ : « یک گروه دو حزبی از سناتورهای ایالات متحده روز سه شنبه بعد از سفر به خاورمیانه در هفته گذشته هشدار دادند كه جنگ بین اسرائیل و نیروهای نیابتی ایران قریب الوقوع است...







سناتور لنزی گراهام گفت حزب الله تاسیساتی در لبنان ایجاد كرده كه موشكها را تبدیل به موشكهای هدایت شونده دقیق میكند و جنگجویانش را در میان ساختارهای مسكونی شهروندان غیر نظامی مانند آپارتمانها ، مدارس و بیمارستانها مستقر میكند..
سناتور كریس كونز عضو كمیته روابط خارجی سنا گفت گام های بالقوه برای جنگ در سوریه بالاتر رفته است، تكنولوژی كه ایران در حال وارد كردن به سوریه و جنوب لبنان است افزایش یافته، آمادگی ایران برای گستاخی و برای راندن امور تا لبه پرتگاه و برای به چالش كشیدن اسرائیل افزایش یافته است.... سناتور گراهام گفت” این در جهت منافع ما است كه ماشین ایران- اسد را متوقف نماییم، ... سناتور كونز و گراهام از دولت ترامپ خواستند تا طرحی برای مقابله با ایران و روسیه طراحی نماید.
سناتور گراهام از جامعه بین المللی خواست تا واكنش خود [در مقابله با این وضعیت] را ارتقا دهند...
لنزی گراهام گفت” چیزیكه من میخواهم به رئیس جمهور[ترامپ] بگویم این است كه ایرانیان در حال تست كردن [آزمایش] او هستند، ” او اضافه كرد” اگر سیاست منسجمی در رابطه با روسیه ، ایران و سوریه وجود میداشت این وضعیت اتفاق نمی افتاد.”».