۱۳۹۶ اسفند ۱۷, پنجشنبه

جهانگیری معاون آخوند روحانی: آنچه ما را باید نگران ‌کند نفرت، خشم و کینه مردم نسبت به مسئولان و نظام است



معاون امنیتی وزیر کشور رژیم: با وضعیت متفاوتی مواجهیم. اعتراضات دی ماه عبور  از همه جریانهای سیاسی کشور بود
در همایش ۵روزه استانداران و فرمانداران رژیم آخوندی، مقامات دولت روحانی نسبت به اعتراضات دی ماه و استمرار قیام مردم ایران رژیم هشدار داند.



 جهانگیری معاون آخوند روحانی روز ۱۵اسفند با اشاره به اعتراضات دی ماه گفت: آنچه ما را باید نگران ‌کند نفرت، خشم و کینه مردم نسبت به مسئولان و نظام است، بنابراین نباید اجازه دهیم اعتراض مردم به نفرت و خشم تبدیل شود.
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور رژیم در مورد ویژگیهای اعتراضات دی ماه گفت: «ما با وضعیت متفاوت‌تری از گذشته مواجهیم. این اعتراضات بسیار سریع و عموماً در شهرهاى کوچک گسترش یافت و خشونت در این اعتراضات بیش از همیشه بود».
معاون امنیتی وزیر کشور رژیم اعتراضات دی ماه را «عبور از همه جریانهای سیاسی کشور» توصیف کرد و با اشاره به ترکیب قیام آفرینان گفت:  «عمده دستگیر ‌شدگان این اعتراضات، افرادی فاقد سابقه امنیتی بودند و ۸۵درصد این افراد زیر ۳۵سال سن داشتند. در این راستا باید توجه داشت که ۷۰درصد کشور زیر ۴۰سال هستند».
حسین ذوالفقاری نسبت به استمرار قیام بعد از تظاهرات دی ماه به استانداران رژیم هشدار داد و گفت:‌ «تا دیر نشده باید با دنیای مجازی مانند دنیای واقعی مواجه شویم و قانون و چارچوب‌هایی برای آن تعیین کنیم.اگر دچار برخی غفلت‌های راهبردی شویم و پدیده‌ها را دقیق نشناسیم و درست تحلیل نکنیم، امنیت اجتماعی شده، تبدیل به تهدید اجتماعی شده می‌شود».