۱۳۹۷ فروردین ۲, پنجشنبه

اپوزیسیون ایران از اروپا خواست تا برنامه موشکی ایران را تعطیل نماید


سایت ایلاف(لندن) ۲۹/۱۲/۹۶ : « هزاران نفر خواستار اخراج رژیم از منطقه شدند
اپوزیسیون ایران و شخصیت های بین المللی دولت های اروپایی را به تلاش برای اخراج رژیم ایران از منطقه و تعطیلی برنامه موشکی و کوتاه‌کردن دست‌ آخوندها از سیستم جهانی بانکی فراخواند. امروز سه شنبه و در آخرین ساعات سال 1396 هجری شمسی در تیرانا جشن نوروز و مراسم تحویل سال جدید ایرانی سال 1397 هجری شمسی با حضور مریم رجوی رئیس جمهور شورای ملی مقاومت ایران که دسته های گل بر تندیس شهدای قیام مردم ایران قرار داد برگزار گردید.
در این جشن بزرگ که با شرکت هزاران تن از اعضای مجاهدین در تیرانا برگزار شد رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورك و مشاور رئیس جمهور آمریكا در زمینه امنیت سایبری؛ پاندلی مایکو، وزیر ارشد دولت و نخست وزیر سابق آلبانی، خانم ایلیانو جبریا دبیر كمیته خارجی پارلمان و فاطمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر سابق دفاع آلبانی شركت و سخنرانی كردند. خانم رجوی رهبر اپوزیسیون و رئیس جمهور شورای ملی مقاومت ایران گفت وضعیت بحرانی رژیم ملایان ناشی از مقاومت تاریخی مردم ایران است كه هیچگاه این رژیم را نخواسته‌اند. زمان حفظ این رژیم پوسیده دیگر به‌سرآمده است و قیام تا پیروزی نهایی ادامه دارد. وی افزود خامنه‌ای به ناچار اذعان کرد که نیروی قیام آفرین در خاک ایران زمین، سازمان مجاهدین خلق ایران است و از ماهها قبل برای آن آماده شده و فراخوان داده‌ بود
خانم رجوی تأكید كرد وقتی که مردم ایران می‌توانند حکومتی بر اساس آزادی و دمکراسی و جدایی دین و دولت و جامعه‌یی براساس برابری و عدالت داشته باشند، چرا باید رژیمی ارتجاعی و پوسیده و ضدمردمی را تحمل کنند؟‌ وی گفت این که دولت‌های اروپا پس از سال‌ها تأخیر بر تهدید جنگ‌افروزی‌ رژیم در منطقه و برنامه موشکی آن دست گذاشته‌اند، البته گام مثبتی است رجوی تاکید کرد که گام‌های بلندتر و ضروری اخراج رژیم از منطقه و تعطیلی برنامه موشکی و غنی‌سازی اورانیوم و کوتاه‌کردن دست‌ آخوندها از سیستم جهانی بانکی است، اما برای مقابله قطعی با این رژیم، باید در کنار مردم و مقاومت ایران قرار بگیرید. و مبارزه آنان برای سرنگونی رژیم و آلترناتیو دموکراتیک این رژیم را به‌رسمیت بشناسید آن‌چه مردم ایران می‌خواهند این است:‌ عمل بلادرنگ، تغییر بلادرنگ، سرنگونی بلادرنگ، آزادی بلادرنگ، نان و شغل و مسكن و لغو بلادرنگ همه اجبارات حكومتی از جمله لغو حجاب اجباری. رجوی افزود قیام 28 دسامبر سازنده بهار از دل زمستان بوده و هست ، این قیامی بود که از زیر سلطه سرکوب بیرون آمد و این است بهار ..قیام سازمان می دهد و متحد می کند. وی گفت مردم ایران هیچوقت این رژیم را قبول نکرده اند لذا قیام ها و انقلاب ها علیه این رژیم به شکل روز افزون بود رجوی تاکید کرد رمز رهایی ملی مرگ بر اصل ولایت فقیه و زنده باد ارتش آزادیبخش ملی است
جولیانی : دولت فعلی آمریکا جدی تر از دولت سابق برای تغییر در ایران است. شهردار جولیانی با تبریك سال نو به مردم و مقاومت ایران، اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران را كه چند دهه است با رژیم آخوندی مبارزه می‌كنند و به‌خصوص كسانی كه ۱۴سال در اشرف و لیبرتی در برابر همه سختی ها و توطئة ها پایداری كردند، قهرمانان واقعی ایران خواند. وی گفت سال آتی شاهد تحولات بزرگ در رابطه با ایران خواهیم بود. رژیم فاسد آیت‌الله‌ها در آستانه سقوط است. سیاست دولت آمریكا، بر خلاف دولت گذشته كه در تلاش بر استمالت از ملایان بود، مبتنی بر پاسخگو دانستن رژیم ملایان در رابطه با جنایاتش در داخل و خارج ایران و همینطور مبتنی بر حمایت از خواست مشروع مردم ایران برای تغییر رژیم و استقرار دموكراسی و حقوق بشر است. جولیانی افزود یكی از بزرگترین دروغهایی كه رژیم ملایان طی سالیان دامن زده این است كه مجاهدین خلق فاقد پایگاه توده یی در ایران هستند. ما دلایل زیادی بر بطلان این ادعا داشتیم، از جمله حمایت عظیم ایرانیان در خارج كشور از این سازمان و گردهماییهای ۱۰۰هزار نفره سالانه آنها جایی برای این دروغها باقی نمی‌گذاشت. اما نقش تعیین كننده آنها در قیام سراسری اخیر به‌حدی بود كه حتی رهبر رژیم آنها را مسئؤل اصلی نا آرامیها در داخل كشور معرفی كرد و رئیس جمهور این رژیم در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه مجاهدین را عامل ناآرامیهای داخل ایران توصیف كرد و به‌طور ناموفقی از او خواست تا مجاهدین را در فرانسه محدود كند. اینها و بسیاری از نمونه های دیگر مبین پایگاه اجتماعی وسیع و گسترش یابنده مجاهدین در داخل كشور و ظرفیت بی همتای آنها برای رهبری قیام است.
جولیانی در مورد تغییر با رجوی گفتگو کرد
قبل از شروع این جشن جولیانی با مریم رجوی در مورد وضعیت بحرانی که رژیم ایران بعد از قیام مردم ایران در آن بسر می برد و ضرورت اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال این رژیم که وارد مرحله پایانی شده است گفتگو کرد . رجوی گفت مردم ایران در جریان قیام خودشان بروشنی خواسته و عزم خود برای تغییر این رژیم را اعلام کردند و ثابت نمودند که به چیزی کمتر از سرنگونی این رژیم رضایت نمی دهند ، لذا زمان آن رسیده است که جهان به خواست مردم ایران احترام بگذارد و جایگزین دمکراتیک این رژیم بنیادگرا و ارتجاعی را برسمیت بشناسند. به نوبه خود رودی جولیانی گفت نقش مجاهدین خلق در سازمان دادن به این اعتراضات که رهبر و رئیس جمهور این رژیم را مجبور به اعتراف به آن کرد دلیلی است بر قدرت و آمادگی مقاومت ایران برای ایجاد تغییر در ایران. جولیانی افزود در ایران برخلاف کشورهای دیگر منطقه یک آلترناتیو برای رژیم حاکم وجود دارد و به این دلیل سرنگونی این رژیم به برقراری امنیت و آرامش در منطقه ای که رژیم ایران آنرا در معرض یک تهدید غافلگیر کننده قرار داده است. ».