۱۳۹۵ آبان ۴, سه‌شنبه

پیوستن ۷۰ کشور به جنبش بین‌المللی برای توقف کشتار در سوریه و لغو حق ”وتو ”ی روسیه

جرج صبرا معاون هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه-آرشیو

جورج صبرا یکی از اعضای هیأت عالی مذاکرات گفت که بیش از 70کشور به جنبش بین‌المللی برای پایان دادن به کشتار و جنایتهایی که به‌دست رژیم اسد و متحدان او علیه مردم سوریه انجام می‌شود و همچنین لغو حق ”وتویی“ که توسط آن، روسیه تلاش می‌کند مانع صدور هر قطعنامه‌ای در رابطه با سوریه شود، پیوستند.

جرج صبرا تأکید کرد این جنبش با همکاری ائتلاف سوریه و هیأت عالی مذاکرات و دوستان سوریه انجام می‌شود و هدف آن فعال کردن ابتکاری است‌ که اروپا 2 روز قبل برای متوقف کردن کشتار در حلب و ارائه کمکهای بشردوستانه به‌راه انداخت.

جلسه همبستگی با جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ در هلند

اشرف نشانها و ایرانیان آزاده روز یکشنبه ۲ آبانماه برابر با ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶ در ادامه جنبش دادخواهی مردم ایران برای به محاکمه کشاندن عاملان و عامران قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال 67 به دستور خمینی جلاد، در لاهه پایتخت هلند و در مقابل پارلمان این کشور تظاهرات کردند.






جمهوری لات و لوت‌ ترینها

دیدار خامنهاي با مداحان
اورینت: تلفات گسترده رژیم اسد در حلب و پیشروی رزمندگان سوری
اجلاس همبستگی با جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ در کانادا، بلژیک و هلند
درگذشت مادر سونا دادگر (محسن‌زاده مطلق) در استرالیا
اخبار مرتبط

روحانی؛ وامانده در گل برجام

9ماه پس از اجرایی شدن برجام، روزی که حسن روحانی از آن به‌عنوان «روزی به یاد ماندنی در تاریخ ملت ایران» یاد کرد؛ (1) اکنون آشکارا لحن روحانی و سایر اعضای دولت او، نسبت به برجام و «عصای معجزه» ی برجام، تغییر کرده است. پیش از این‌ روحانی حل همه معضلات اقتصادی و اجتماعی گریبانگیر کشور از بیکاری و اشتغال تا محیط زیست، تا آب خوردن مردم را در گرو لغو تحریمها و آن را نیز مشروط به برجام می‌کرد،

روي ديگر سكه قتل‌عام زندانيان سياسي: دزدي‌هاي نجومي در نظام ولايت‌فقيه


سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس رژيم اعلام کرد: چندين دكل نفتي رژیم، در دولت گذشته گم شده است. برای خرید دكلهاي نفتي مبالغي پول پرداخت شده، اما هيچگاه وارد نشده است..
corruption3وي گفت: دكل نفتي مكزيكي منهدم شده در توفان كاترينا به قيمت 37 ميليون دلار خریده شد. هم‌چنین 78 میلیون دلار برای خرید یک دکل دیگر پرداخته شده ولی از خود دکل خبری نیست.

۱۳۹۵ آبان ۳, دوشنبه

فساد مالی شهرداری تهران؛ پای پرفسور سمیعی هم به میان ‌آمد


رادیوزمانه، ۲ آبان
در تازه‌ترین جزئیاتی که از پرونده فساد مالی شهرداری تهران منتشر شده، نام مجید سمیعی پزشک متخصص مغز و اعصاب و زهرا مشیر همسر شهردار تهران به چشم می‌‌خورد.

موسسه «خیریه امام رضا» برگ دیگری از فساد مالی محمدباقر قالیباف شهردار تهران است.

استعفای سه وزیر آخوند روحانی و مصاحبه با هادی روشن روان


حسینی، وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد، گفت: برکناری فانی، وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی برای آشکار نشدن نهانهای فساد هشت هزار میلیاردی و اهداف انتخاباتی بود. اگر فانی برکنار نمی‌شد با رأی قاطع در مجلس عزل می‌شد.

وضعیت فاجعه بار حلب - بمباران های مستمر و محاصره اعمال شده از سوی عوامل اعزامی خامنه ای


بریتا حاجی حسن رئیس شورای شهر حلب در مصاحبه با سیمای آزادی ضمن تشریح بحران انسانی بر اثر بمباران‌های مستمر و محاصرة ضد انسانی، تأکید کرد اگر رژیم آخوندی عوامل خود را برای نجات رژیم اسد به سوریه اعزام نمی‌کرد، اسد چند سال پیش سرنگون شده بود.

رحمان کریمی:‌ جنبش دادخواهی، وجه مشترک حس بیداری ملی و همبستگی بشری


بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
 سعدی
جنبش دادخواهی قتل عام شدگان تابستان ۱۳۶۷ به عنوان یک ضرورت و الزام تاریخی و انسانی، دِینی بود به گردن ما ایرانیان خاصه مجاهدان و مبارزان راستین سیاسی که اکثریت شهدا متعلق به آنان است

۱۳۹۵ آبان ۱, شنبه

انعکاس بهم ریختگی وزارت اطلاعات درگزارش «تواب تشنه بخون


خروج کامل وسازمانیافته مجاهدین خلق ایران از زندان«لیبرتی»، آغاز«جنبش دادخواهی» بخاطر اعدامها وقتل عام سال شصت وهفت، افشای نوار صدای آقای منتظری درمورد «بزرگترین جنایت جمهوری اسلامی» و«چندش مردم ازولایت فقیه»،

كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد،خواستار ارجاع فوری پروندة حلب به دادگاه بين‌المللي جنايي


روز جمعه در اجلاس ويژة شوراي حقوق بشر ملل متحد که براي بررسي وضعيت حلب برگزار شده بود، كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد،خواستار ارجاع فوری پروندة حلب به دادگاه بين‌المللي جنايي شد.

موضعگیری دو سناتور آمریکایی علیه امتیاز دادن به آخوندها


دوتن دیگر از سناتورهای آمریکایی هرگونه امتیاز دادن به آخوندها به ویژه دادن پول نقد را که می تواند برای حمایت از تروریسم به کار رود محکوم کردند.

۱۳۹۵ مهر ۳۰, جمعه

مجتبي اخگر – زير پا گذاشتن تمام حرمت‌های خدايي و انساني توسط فاشيسم ديني ولایت‌فقیه


در كارزار اجتماعي دادخواهي قتل‌عام 67 كه به ابتكار رئیس‌جمهور برگزيده مقاومت ايران به راه افتاده است، بر خودم واجب ديدم به‌عنوان شاهدي از جنايات انجام‌شده در زندان‌هاي سياسي، بخشي از مشاهدات دوران اسارتم در چنگال دژخيمان را جهت ياري به چنين جنبش ميهني بازگو كنم.

معنی استعفا یا برکناری ۳وزیر کابینه روحانی


پس از چند روز کش و قوس و تأیید و تکذیبهای پیاپی، سرانجام استعفا یا برکناری سه وزیر ارشاد و آموزش و پرورش و ورزش کابینه حسن روحانی قطعی شد و توسط محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت روحانی (1) نیز اعلام شد.

شعار مرگ بر خامنه ای پس از آتش سوزی در سالن ۱۲ زندان گوهر دشت


بنا به گزارش دریافتی، صبح روز پنجشنبه 29مهر ۹۵ در کمال ناباوری به دستور رئیس زندان «مردانی» عده ای جوشکار که توسط ماموران زندان استخدام شده بودند وارد سالن دوازده زندان گوهر دشت شده و ميخواستند آخرین روزنه های نفس کشیدن سالن دوازده را ببندند.

قاضی «رودولفو کانیکوبا کورال» خواستار استرداد ولایتی مشاور خامنه‌ای از دولت عراق شد


«رودولفو کانیکوبا کورال» از دولت عراق تقاضای استرداد علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌المللی خامنه‌ای را کرد

خبرگزاری دولتی آرژانتین ـ تلام ـ 30مهر 95 گزارش داد علی اکبر ولایتی روز پنجشنبه برای شرکت در نشست شورای عالی «مجمع جهانی بیداری اسلامی» به بغداد سفر کرد.

از آوشویتس تا تهران – رمان - اثر نادر خوشدل


«از آوشویتس تا تهران»، یک رمان تاریخی – سیاسی است که،چاپ دوم آن، همزمان با جنبش دادخواهی مردم ایران، با این تقدیم نامه منتشر شده است: «تقدیم به شهدای راه آزادی میهنم، به ویژه به جانباختگان قتل عام تابستان۱۳۶۷».

رضا محمدی - به یاد خانم مرضیه


بگو از وسعت پرواز، اگربالت به زنجیره
که آتش زیرخاکستر، فراموشی نمی گیره  

۱۳ اکتبر برابر با ۲۲ مهرماه ۱۳۹۵، ششمین سالی است که خانم مرضیه از میان ما رفته است.

۱۳۹۵ مهر ۲۹, پنجشنبه

مریم رجوی، انتخابی برای ایران


نگاهی به کارنامه سالیان گذشته، نشان می‌دهد که انتخاب خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، انتخابی فقط برای آن مقطع یا انتخابی تنها برای فردای بعد از سرنگونی و دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران نبود؛ بلکه انتخابی برای امروز هم بود. برای پیشبرد مقاومت و محقق کردن امر سرنگونی استبداد پلید ولایت‌فقیه. در عین‌حال، این اندیشه، مواضع، دیدگاهها و برنامه‌ها، رنگی از آینده نیز دارند. رنگی از فردا! فردایی روشن!

رضا صباحی: شلاق و اعدام: ابزار اصلی حفظ دیکتاتوریهای شاه و شیخ


یادم میآید که در اواسط دهه ۱۳۴۰ که دوران دبیرستان را میگذراندم پدرم که خودش وقایع ایران را از زمان کودتای رضا خان بخاطر داشت از بساط خانهای محلی یاد میکرد که در هر شهر و محله ای خانی که همان ارباب و یا صاحب زمینهای زراعی بود برای خودش حکومتی برقرار کرده و برای رعیت هایی که مقرری تعیین شده را به خان نمیدادند حکم صادر نموده و در بیرونی خانه خان چوب و فلک آورده و در صورتی که جریمه پرداخت نمیشده حکم شلاق را اجرا میکرده اند.

خامنه‌ای: کاندیداها باید به ولایت‌فقیه متعهد باشند


رفسنجانی: مزاحمتها برای دولت روحانی در دولتهای پس از انقلاب بی‌سابقه است
سپاه: نوع دولت و مجلس مهم است و سپاه باید مرزبندی بین خودی و غیرخودی را بیان کند

۱۳۹۵ مهر ۲۸, چهارشنبه

دخالت در پوش روشنگری


روز شنبه 24مهر،  ولی‌فقیه ارتجاع ، ابلاغیه‌ای را با عنوان «سیاستهای کلی انتخابات» در 18بند منتشر کرد. خامنه‌ای متنی را که در خرداد 94 توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم شده بود، با تغییراتی به دستگاههای نظام آخوندی ابلاغ کرد.

قسمتی از اجلاس تاریخی شورای ملی مقاومت درباره ریاست جمهوری خانم مریم رجوی


مریم رجوی:
«شما (مسعود) تا به‌حال هر چه از من خواسته بودید، هیچ‌وقت «نه» نگفته‌ام. نمی‌دانم، شاید اولین بار است که می‌خواهم «نه» بگویم. می‌فهمم خیلی بد است، اما متأسفانه نمی‌توانم این جا جواب مثبت بدهم. اگر‌ چه برای دلایلی که شما در رابطه با ضرورت این کار می‌آورید، منطقاً جوابی ندارم.

ایران: فراخوان به اعتراض عليه محكوميت اسماعيل عبدي


کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت ایران تأیید حکم شش سال حبس برای آقای اسماعيل عبدي را كه مبين وحشت رژيم آخوندي از جنبش اعتراضي معلمان و فرهنگيان در سراسر كشور است قويا محکوم می کند و عموم فرهنگیان و دیگر اقشار زحمتکش و محروم را به اعتراض علیه این حکم ظالمانه و اقدامهای سركوبگرانه عليه فرهنگيان و همبستگی با جنبش اعتراضي معلمان فرا مي خواند.

لابی‌های رژیم محکوم شدند ،منتظر تاراج ثروت ایران توسط اوباما و ریختن آن به جیب آخوندها باشیم تاریخ درج خبر -1395:07:28

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران محمدباقر و سیامک نمازی، علیرضا امیدوار، نزار زکا، فرهاد عبدصالح و کامران قادری را به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت آمریکا هر یک به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

عسگر اولادی: شاهد قاچاق ۱۵ میلیارد دلاری هستیم


سدالله عسگر اولادی،عضو بازرگانی ایران، در مورد قاچاق کالا در ایران گفته است: «در کنار تجارت خارجی، قاچاق حدود ۱۵ میلیاردی در بحث واردات و صادرات را شاهد هستیم که از دید همه وزارتخانه‌ها خارج است.»

دريافت رشوه 60 ميليون دلاري يك مقام رژيم از توتال


احمد توكلي عضو سابق مجلس ارتجاع، فاش ساخت يك مقام رژيم در شركت نفت طي سالهاي1995 تا2004 ( 1374تا 1383) بيش از60ميليون دلار از شركت فرانسوي توتال رشوه دريافت كرده است.

سهیلا دشتی:‌ ریحانه جاودانه شد


ریحانه روز پنجشنبه دومین سالروز جاودانه شدن تو است. من را شایسته آن بدان که بر سر تربت پاکت حاضر شوم. دو سال است که هر روز چهره پاک و بی آلایش تو در مقابل چشمانم است. می دانم که بسیار کسانی هستند که می خواهند به تو بگویند که چقدر برایشان ارزش داری. اجازه بده که من هم حرفهای دلم را برایت بزنم.

مهرداد هرسینی:‌ کلک‌ مرغابی «مقام معظم»

با نزدیک شدن موعد برگزاری نمایش انتخابات ریاست جمهوری و با لبریز شدن کاسه صبر «مقام معظم», سرانجام عمود و خیمه نظام شخصاً پا به میدان مملو از مین گذاشت تا «چارچوب‌های کلی» خیمه‌شب‌بازی حکومت در این زمینه را چارمیخه کند.

۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

انگلستان – برايتون: بيانية 35 نمايندة حزب ليبرال‌دموكرات در مجلسين انگلستان: هم‌زمان با اجلاس سالانة اين حزب، در حمايت از جنبش دادخواهي شهيدان قتل عام 67

سيماي آزادي 27/5/95 : « هم‌زمان با اجلاس سالانة حزب ليبرال‌دموكرات انگلستان در شهر برايتون، 35 تن از نمايندگان اين حزب در پارلمان و مجلس اعيان انگلستان، طي بيانيه‌يي در حمايت از جنبش دادخواهي شهيدان قتل عام 67 خواهان تحقيقات ملل متحد دربارة اين جنايت و محاكمة عاملان و آمران آن شدند.

فراخوان مقاومت ایران برای نجات جان زندانيان در آستانه اعدام در قزلحصار


فاشيسم ديني حاكم بر ايران روز ۲۶ مهر (۱۷ اکتبر) بار ديگر شماري از زندانيان محكوم به اعدام در زندان قزلحصار را براي اجراي اين حكم جنايتكارانه به سلولهاي انفرادي در اين زندان منتقل نموده است.

۱۳۹۵ مهر ۲۶, دوشنبه

اخبار - ايران - قيام و حركتهاي اعتراضى تاريخ: AM 9:03:17 تجمعهای معلمان در شهرهای مختلف ایران - تجمع تهران با شرکت بیش از 1300 تن + تصاویر و فیلم


 تجمع اعتراضی فرهنگیان بازنشسته در دفتر نماینده رژیم در قزوین
بنا به گزارشهای دریافتی صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهر ماه جمعی از فرهنگیان بازنشسته استان قزوین در محل دفتر داوود محمدی نماینده رژیم در استان قزوین تجمع کردند.تجمع كنندگان خواستار مطالبات عقب افتاده خود و همسان سازی حقوق و سایر مطالبات خود شدند.

صارم الدین صادق وزیری: به جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ می پیوندم


با انتشار نوار گفتگوی آقای حسینعلی منتظری، با تعدادی از دست اندرکاران اصلی قتل عام، در زندانهای تهران، پس از گذشت ۲۸سال از آن فاجعه، جنبش دادخواهی بازتاب گسترده ای در ایران و دیگر کشورهای جهان یافته است. گروهی از روشنفکران، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران و فرهیختگان، در مقام ایفای وظیفه انسانی و ملی و انقلابی خود، فراخوانی امضا کرده و اعلام کرده اند که باید همة فشارهای داخلی و بین المللی را بر گردانندگان رژیم آخوندی حاکم بر ایران متمرکز کرد تا اسامی و مشخصات همه قتل عام شدگان و تاریخ اعدام و محل دفن آنان را ارائه کنند.

هاشم خواستار: مگر عبدي معلم و دبيركل كانون صنفي معلمان چه مي‌گويد كه حكم6 سال حبس او تأييد مي‌شود؟

ايران خبر ۲۴/۷/۹۵ : « هاشم خواستار نماينده معلمان در كانون صنفي فرهنگيان خراسان كه بارها به زندان افتاده است، در رابطه با حكم شش ساله عباس عبدي دبيركل كانون صنفي معلمين مطلبي نوشته است: مگر عبدي معلم و دبيركل كانون صنفي معلمان ايران (تهران) چه مي‌گويد كه حكم شش سال حبس او تأييد مي‌شود؟

۱۳۹۵ مهر ۲۳, جمعه

افزایش نرخ بیکاری در ایران

مرکز آمار حکومتی در آخرین ارزیابی های خود از رشد نرخ بیکاری در رژیم آخوندی خبرداده است. این آمار و ارقام درحالی انتشار می یابد که دولت آخوند روحانی در تمامی تبلیغات دروغین حکومتی تلاش دارد تا با سفید سازی، آمار مربوط به رکود اقتصادی، تورم و نیز نرخ بیکاری را همچنان روبه نزول و تحت کنترل به نمایش بگذارد.

۱۳۹۵ مهر ۲۱, چهارشنبه

نمایندگان کنگره آمریکا خواهان جلوگیری از عضویت رژیم آخوندی در سازمان تجارت جهانی شدند

۴ نمایندگان کنگره آمریکا خواهان جلوگیری از عضویت رژیم آخوندی در سازمان تجارت جهانی شدند تن از نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب جمهوریخواه و دمکرات خواستار جلوگیری از عضویت رژیم ایران در سازمان تجارت جهانی شده‌اند.

مقاومت ايران مهمترين رمز عبور

عرب پرس۱۹/۷/۹۵ : « چرا رژيم جمهوري اسلامي ايران موفق به نفوذ در ديوار امنيتي عربي شده است و چرا به يك عامل تهديد جدي هم براي مردم و هم براي كشورهاي منطقه تبديل شده است؟ روشن است كه اين رژيم اقدام به بهره برداري از نقاط ضعف و شكافهاي پنهان بسياري در كشورهاي منطقه كرده و كاري كرده كه در جهت اهداف و مقاصد خودش باشند. در طول سه دهه اين رژيم به اين شيوه كار ادامه داده بدون آنكه در برابر آن رويكردي براي كاستن قدرتش وجود داشته باشد.

فراخوان براي تحقيق در مورد قتل و عام در زندان ايران در سال ۱۹۸۸، از طرف گروهي از ايراني- كانادايي ها


ميديا اكسپرس ۱۶/۷/۹۵ : « شهرام گلستاني از انجمن ايران دموكراتيك همراه با نمايندگان پارلمان و اعضاء جامعهء ايراني-كانادايي در يك كنفرانس مطبوعاتي در هيل پارلمان در اتاوا شركت مي كند.
كانادا اولين كشوري است كه قتل و عام سي هزار زنداني را در سال ۱۹۸۸ در زندانهاي ايران را به عنوان جنايت جنگي حساب مي كند. فعالين ايراني كانادايي از اين كشور خواستار آن هستند كه در محكوميت اين جنايت اقدامات بيشتري به عمل بياورد.

ناتو، شوراي اروپا، و پارلمان اروپا مي گويند دربكارگيري يك موضع سرسختانه در قبال روسيه با هم اتفاق نظر دارند

سايت راديو فردا ۱۹/۷/۹۵ : « سران ناتو، شوراي اروپا و پارلمان اروپا روز دوشنبه در نشستي در آلمان اعلام كردند كه در بكارگيري موضعي سرسختانه در قبال روسيه با يكديگر اتفاق نظر دارند.

مخالفان سوري: روسيه و ايران دو كشور اشغالگر هستند


سايت العربيه۱۹/۷/۹۵ : « مخالفان سوري در گفتگو با العربيه دريافت موشك ضد هوايي را تكذيب كردند-دكتر رياض نعسان آغا، سخنگوي هيئت عالي مذاكرات سوري گفت كه رفتن به مجمع عمومي سازمان ملل در مورد بحران سوريه، در پي ناكام ماندن شوراي امنيت در كمك كردن به مردم اين كشور، فوري صورت خواهد گرفت.

پیام به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام مریم رجوی: در برابر سیاست اعدام و کشتار رژیم ولایت فقیه، به مقاومت برخیزید

مريم رجوي -در روز جهانی علیه اعدام، به‌همه زنان و مردان شجاعی که در نبرد برای کسب آزادی توسط رژیم ولایت فقیه اعدام شدند، درود می‌فرستم.

دختراني با «زباني تند»

بازانتشار نامه آقاي منتظري به خميني در سال1360 كه حاوي مباحثه بر سر «كلان سیاست‌های نظام ولایت‌فقیه» است، يك گفتگوي خصوصي، دور از جنبه‌های تبليغي و بيروني، بين تصمیم‌گیرنده اصلي نظام و جانشين اوست، بنابراين فاش كننده حقايق مهم و بدون سانسوري است كه بی‌پایه بودن تبليغات ساليان، جنگ رواني فاشيسم مذهبي و دروغ‌پردازی‌های گشتاپوي آن را از روز اول آشكار می‌کند. آقاي منتظري در اين نامه از «اعدام دختران سيزده چهارده‌ساله به‌صرف تندزباني[تسليم‌ناپذيري]، بدون اينكه اسلحه در دست گرفته يا در تظاهرات شركت كرده باشند»،

۱۳۹۵ مهر ۲۰, سه‌شنبه

مهرداد هرسینی:‌ توبه گرگ مرگ است!



راه افتادن بوی «الرحمن» دیکتاتوری ولی‌فقیه که روزی روزگاری قصد «فتح قدس عزیز از راه کربلا» را داشت، اکنون حکایت مثل معروف «اظهر من الشمس» یا همان «آشکارتر از خورشید» شده است.


۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

هادي غفاري : من اميرعباس هويدا را نكشتم

سايت ديگربان ۱۸/۷/۹۵ : « هادي غفاري٬ عضو شوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام گفته كه وي قاتل اميرعباس هويدا نبوده و كسي جز خلخالي، هويدا و خدا نمي‌داند چه كسي او را كشته است.

يك خانواده‌ در اراك به دليل عدم توانايي پرداخت هزينه بيمارستان نوزادان 3 قلويش را به حراج گذاشت

سايت العربيه۱۷/۷/۹۵ : « خبرگزاري‌هاي ايران روز گذشته و امروز، از حراج سه قلوي اراكي خبر دادند كه پدر آنها به دليل عدم توانايي در پرداخت هزينه‌هاي بيمارستان سه فرزندش را به حراج گذاشته است.

۱۳۹۵ مهر ۱۸, یکشنبه

محمد ملكي:از سال 88 آن حوادثي كه اتفاق افتاد اصولا نظام ولايي و نظام جمهوري اسلامي ديگر وجود نداره


تلويزيون دُرّ ۸/۷/۹۵ : « انتشار نامه ايت الله حسينعلي منتظري به ايت الله خميني نامه اي كه ايت الله منتظري در سال 1360با ايت الله خميني داشت در اين نامه از اعدام دختران سيزده ساله تنها به جرم تند زباني سخن گفت حكم شانزده سال زندان براي نرگس محمدي اظهارات محسن رضايي در شبكه خبر نظام و بالا گرفتن اعتراضات مدني مردم در كشور موضوعاتي بود كه در گفتگو با دكتر محمد ملكي مطرح شد توجه شما رو به اين گفتگو جلب ميكنم آقاي ملكي سپاسگزارم ازاينكه وقتتان را دوباره به ما داديد ..

رضا اولیا: یاد صمد بهرنگی گرامی باد


نويسنده انقلابي شهيرازخطه آذربايجان قهرمان پرور، يادش كرامي باد

جمشید پیمان: از کشتار یزید در کربلا تا جنایت خمینی در ایران


ــ تمام محرّم های از کودکی تا اواخر جوانی من با حسینی گذشت که امام سومم بود و تا وقتی نماز می خواندم، جانمازم را با السلام علیک یا سید الشهدا می بستم. الان سال های بسیاری است که او را فقط و فقط سرمشقی برای تسلیم نشدن در برابر زور می بینم.

۱۳۹۵ مهر ۱۵, پنجشنبه

مهین حری: کارزار دادخواهی و شتاب بازگشت ناپدیر سرنگونی


در تداوم بی وقفه بحرانهای کلان در رژیم به دنبال افشای فایل صوتی آقای منتظری؛ گسست وگسلهای عمیق ساختاری، نظام ولایت قتل عام را درنوردیده و کانونی ترین نقطه قدرت یعنی ولایت فقیه؛ بیشترین ضربات انهدامی را دریافت کرده است

«گرداب سوریه» و بروز شکافی دیگر در رژیم

 جنگ سوریه برای رژیم آن‌چنان که اکنون بعضی رسانه‌های حکومتی می‌نویسند به‌صورت «گرداب» در آمده و هر روز رژیم را بیشتر به کام خود می‌کشد؛ آثار این گرداب به‌صورت شکافی فزاینده در رژیم بروز کرده است. در یک طرف ولایتی مشاور امور خارجه خامنه‌ای یا آن طور که در داخل رژیم گفته می‌شود وزیر خارجه ولی‌فقیه را می‌بینیم که ظاهراً خیلی قرص و قایم از حکومت بشار اسد حمایت می‌کند و می‌گوید که رژیم این حمایت را تا آخر و به هر قیمتی ادامه خواهد داد.[1]

بحران رژیم برسر مرحله پسا برجام و بن بست سیاستهای خامنه ای در منطقه

درحالیکه خامنه ای روز شنبه نسبت به بازشدن زبانها علیه سیاستهای جنگ طلبانه رژیم هشدار داده و گفته بود میخواهند ما را مأیوس و از صحنه خارج کنند، بحران رژیم برسر جنگ ۸ ساله با عراق و جنگ ۵ ساله در سوریه ادامه دارد.

فراخوان به جنبش دادخواهی قتل عام شدگان سال ۶۷

هموطنان عزیز!
در بیست و هشتمین سال قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی، به‌روان‌های پاک تمام‌ آن سربه‌داران و شعله‌های آزادی و مقاومت ایران درود می‌فرستیم.

ترس و سراسیمگی دیکتاتوری آخوندی از انتشار تصویر مریم رجوی در ویژه نامه فارغ التحصیلان دانشگاه شریف

رسانه هاي حكومتي :

نام و عکس مریم رجوی

در ویژه نامه جشن فارغ التحصيلان دانشگاه شریف به عنوان يكي ازدانشجويان سابق وازافتخارات اين دانشگاه به چاپ رسيد











واکنش هراسان۳۳ نماينده مجلس ارتجاع تذكر كتبي به وزير علوم درباره عكس مريم رجوي در ويژه‌نامه فارغ‌التحصيلان
 رژیم ولایت فقیه که در این روزها با اعتراضات دانشجویان علیه چپاولگری در دانشگاه صنعتی شریف مواجه است، در قبال انتشار تصویر مریم رجوی در ویژه نامه فارغ التحصیلان این دانشگاه و اکنشی دیوانه وار و به شدت ترس آلود و سراسیمه و سرکوبگرانه نشان داد.
رسانه های حکومتی با عنوان، «تصویر مریم رجوی در ویژه نامه جشن فارغ التحصيلان دانشگاه شریف!»، نوشت:
رجوی پس از دوران تحصیل دبستان و دبیرستان وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و دانشجوی رشته مهندسی متالورژی بود.





ایران: فرهنگیان در روز جهانی معلم به وضعیت بد معیشتی خود اعتراض می کنند

صبح روز چهارشنبه ۱۴ مهر (۵ سپتامبر) همزمان با روز جهانی معلم، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایا و وضعیت بسیار بد معیشتی شان دست به تظاهرات زدند.

۱۳۹۵ مهر ۱۴, چهارشنبه

فراخوان به دادخواهی قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67



در تداوم بی‌وقفه بحرانهای کلان در رژیم، به‌دنبال افشای فایل صوتی آقای منتظری؛ گسست و گسلهای عمیق ساختاری، نظام ولایت قتل‌عام را درنوردیده و کانونی‌ترین نقطه قدرت یعنی ولایت‌فقیه؛ بیشترین ضربات انهدامی را دریافت کرده است.

گستردگی آسیبهای اجتماعی و وحشت رژیم از امنیت نظام


رحمانی فضلی وزیر کشور دولت آخوند روحانی طی یک مصاحبه تلویزیونی با سیمای آخوندی در عین اعتراف کامل به شکست سیاستهای اقتصادی و اجتماعی رژیم طی سه دهه گذشته، ضمن اذعان به “ناکارآمدی و ضعف نظام اداری در نقاط مختلف کشور گفت: «بنا‌ به دلایل زیادی با آسیبهای متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی و فقر در سطح کشور مواجه هستیم که باید به آن رسیدگی شود».