۱۳۹۴ مهر ۱۷, جمعه

در حادثه منا افشا شد ديپلمات تروريست “غضنفر رکن‌آبادی“ با نام جعلي به مكه رفته است


 بدنبال حادثه منا رژيم آخوند اعلام كرد كه “غضنفر ركن آبادي“ سفير سابق ايران در لبنان جزو مفقود شدگان است. ولي عربستان اعلام كرد كه كسي با هويت “غضنفر رکن‌آبادی“ وارد عربستان نشده است. افخم سخنگوي وزارتخارجه رژيم در يك تناقض گوئي تلاش كرد كه اين مسئله را رفع و رجو كند.
به گزارش العربيه در روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر، منابع سعودی مجددا ، گفته اند که «غضنفر رکن آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان، با نام اصلی خود وارد کشور پادشاهی سعودی نشده است و نام وی در حج امسال، در هیچ یک از معابر ورودی هوایی، زمینی یا دریایی سعودی ثبت نشده است.
تأكيد رژيم آخوندي بر مفقود بودن غضنفر ركن آبادي بيانگر آن است كه وي با نام جعلي وارد عربستان شده است.
غظنفر ركن آبادي از ديپلمات تروريستي ها فعال است كه از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ سفیر ایران در لبنان بود و كليه فعاليت هاي تروريستي رژيم در سوريه در هماهنگي با قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس به پيش ميبرد و سفارت رژيم را به ستاد فرماندهي تروريستي تبديل كرده بود.
وزارت بهداشت عربستان در خبری از قول حمد بن محمد الضویلع، نائب وزیر بهداشت این کشور از دریافت عکس 4173 تن از حاجیانی خبر داد که روز پنجشنبه در فاجعه منا، جان خود را از دست دادند.
خبرگزاري حكومتي نسيم وابسته به سپاه پاسداران در 29 سپتامبر 2015 گزارش كرد كه تعداد 239 نفر از ايرانيان در اين حادثه كشته و 241 نفر مفقود هستند. و حدود 40 نفر مصدوم شده اند.
مقامات بالاي رژيم ملايان در بين كشته ها و مفقودين
علي اكبر ولايتي مشاور ارشد سياسي خامنه اي گفته برخي از افراد «رده بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های فنی علمی و سیاسی در این حادثه» مفقود و کشته شده‌اند. ولي حاضر نشد اسامي را اعلام كند. تاكنون فاش شده علاوه بر غضنفر ركن آبادي، سرتيپ پاسدار علی اصغر فولادگر٬ رئیس دفتر مطالعات راهبردی سپاه پاسداران و از معاوين سرلشگر پاسدار يحيي رحيم صفوي فرمانده سپاه سپاه و مشاور ارشد نظامي خامنه اي جزو مفقودين هستند. خبرهاي دروني حاكي است كه تعداد قابل توجهي از فرماندهان سپاه (منجمله فرماندهان سپاه تروريستي قدس) و از مسئولين دفتر خامنه اي جزو حجاج به مكه رفته بودند كه بعضا جزو كشته شدگان و مفقودين هستند ولي از آنجا كه بعضي از آنها همچون غضنفر ركن آبادي با نام جعلي رفته و مأموريت هائي در آنجا داشتند، تلاش ميكنند تا بازگشت جنازه آنها يا خودشان به ايران افشا نشود!