۱۳۹۴ دی ۱۰, پنجشنبه

آيا خامنه اي از شمر و يزيد جنايتكارتر نيست -رضا ملك از دستگير شدگان ۳۰ آبان

سايت فعالين حقوق بشر و دمكراسي ۸/۱۰/۹۴
 
 
گزارشي از رضا ملك از دستگير شدگان ۳۰ آبان ماه و از معاونين سابق وزارت اطلاعات كه در حال حاضر در بند ۸ زندان اوين بلاتكليف زنداني مي‌باشد.

زنی که حق وجود ندارد؟! – مینا انتظاری


 
تمام دهه سیاه و خونین شصت را در زندان و بندهای سیاسی بسربرد، ده سال! آنهم در شکنجه گاههایی همچون اوین مخوف و قزل حصار و گوهردشت،

بركناري اسد قبل از شروع دوره انتقالي مورد توافق تمامي گروههاي سياسي ونظامي انقلاب است


سايت رسمي ائـتلاف ملي سوريه 29 دسامبر 2015
عبد الحكيم بشار در مورد امكان دستيابي به راه حلي در مذاكرات ژنو 3 ابراز ترديد نمود ” چرا كه رژيم اسد و رژيم ايران تصميم استراتژيك شان ادامه جنگ عليه مردم سوريه است

آخوند رفسنجانی:بلایی بر سر کشور آوردند که آثار آن حتی در ابعادی از خسارات جنگ بدتر و عمیق‌تر بو

 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خسارات 8 سال دولت گذشته از جنگ ایران و عراق بدتر بود.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان خوزستان، به شرایط کشور در 8 سال دولت گذشته پرداخت و گفت:

نیوزویک: نباید از رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم استمالت کرد

 
نشریه نیوزویک نوشت: بعد از توافق اتمی، مقامهای آمریکایی امیدوار بودند که رفتار رژیم ایران اصلاح شود اما این رفتار بدتر شده است.

نشریه هیل:‌ سنای آمریکا دنبال تمدید تحریم رژیم ایران

تحریم های آمریکا علیه ایران

هیل نشریه کنگره آمریکا ۲۸ دسامبر ۲۰۱۵ نوشت: سناتورها در حال بررسی تمدید بسته‌یی از تحریمها علیه رژیم ایران هستند که قرار است سال آینده منقضی شود.
این مصوبه که موسوم به ‌قانون تحریمهای ایران است شامل مجازاتهایی علیه برنامه هسته‌یی رژیم ایران، موشکهای بالیستیک و بخش انرژی می باشد.

سوز و گداز رژیم آخوندی به آمادگی آمریکا برای تحریمهای جدید

 
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس امروز پنجشنبه ۱۰ دی نسبت به تحریم های جدید آمریکا علیه رژیم ایران، واکنش نشان داد و نوشت: ”اعلام تصمیم دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید،

«خاطرۀ به یاد ماندنی» ـ اثر زنده یاد سیف الله کبیریان

 
“سال ۱۳۴۹ بنده توسّط ساواک شاه دستگیر شدم و مرا به بیدادگاه
نظامی شاه در گرگان بردند تا به جرم فعالیت سیاسی به محاکمه کشیده شوم. بازجویی شدم و از من خواستند که زیر ورقۀ بازجویی را امضاکنم. هرچه اصرار کردم که قانون نمی دانم و شاید حکم اعدامم باشد

نامه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل


 
زندانیان سیاسی زندان گوهر دشت کرج در نامه ای به احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد نگرانی خود را از وضعیت زندانیان سیاسی بند ۲ زندان گوهردشت ابراز کردند

مردم بم پس از گذشت ۱۲ سال از زلزله، همچنان محروم و داغدار

 
5 دی سال 94 دوازدهمین سالگرد زلزله فاجعه بار بم است. ساعت5 و 26 دقیقه بامداد 5 دی، سال 1382 زلزله یی به قدرت شش ممیز 6 دهم درجه (6/6) در مقایس ریشتر، بم را ویران و مردم این شهر تاریخی را داغدار کرد.

۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

اردوغان:روسیه،ایران و داعش در حال "قتل عام بی‌رحمانه مردم بیگناه" در سوریه هستند

 
 
جنگ کلامی سران ترکیه و ایران بالا گرفته است. تنش میان دو کشور به‌ویژه با ورود روسیه به جنگ داخلی سوریه شدت یافت. در صف‌بندی‌های منطقه‌ای، ایران در طرف روسیه و ترکیه در جبهه عربستان قرار دارد.سران ایران و ترکیه بدون ملاحظات سیاسی به اتهام زنی علیه همدیگر ادامه می‌دهند.

تعداد معتادان خیابانی در ایران ۸ تا ۱۰ برابر شده است

 
 
 
رئیس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد مجمع تشخیص مصلحت رژیم آخوندی روز سه شنبه 8 دی اعتراف کرد: ”تعداد معتادان خیابانی ۱۰ برابر شده است“.

فقر عامل اصلی افزایش ترک تحصیل دانش آموزان در ایران تحت حاکمیت آخوندها

 
 
معاون وزیر آموزش و پرورش رژیم آخوندی علی زرافشان، در مهرماه امسال اعلام کرد، ۳۵ هزار نفر در دوره دبستان و ۱۸۰ هزار نفر در دوره متوسطه اول، از تحصیل بازمانده اند.

ابراز وحشت خامنه ای از شرایط و تحولات منطقه

 
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع پس از نزدیک به یک ماه سکوت بر سر نمایش انتخابات، زهر اتمی و شکستهای رژیم در سوریه و یمن، در دیدار با گردانندگان نظام آخوندی و مزدوران برون مرزی رژیم، از شرایط و تحولات منطقه ابراز وحشت کرد.

مجتبی قطبی:‌ تضادهای آنتاگونیستی، ندای فروپاشی نظام ولی فقیه

 
هرچه به نمایش انتخاباتی “مجلس خبرگان” و “مجلس شورای اسلامی” نزدیکتر میشویم، به همان میزان نیز شاهد تشدید اختلافهای جناهای درون حکومتی هستیم.
اوجگیری، شدّت و حدّت این اختلافها اکنون در مسیری کاملاً آنتاگونیستی (سازش ناپذیر) قرار گرفته است. بر اساس این رویکرد نیروهای درون جکومتی مرزهای سیاسی خود را تعریف می‌کنند

مهرداد هرسینی:‌قمار باز باخت اش باخت است، بردش هم باخت!


طی روزهای اخیر «ارابه» درب و داغان ولی فقیه مملو از بار «اتمی، تروریسم، نقض حقوق بشر و بنیادگرایی» متحمل ضربه ای دیگر شد و آن مصوبه اخیر کنگره مبنی بر «پرداخت غرامت بابت گروگان گیری اتباع آمریکا» در تهران است.

ایران - افت 2,5 درصدی تولید در سه ماهه نخست سال

 


 
پس از ماه ها تاخیر سرانجام بانک مرکزی حکومت با تاخیر شش ماهه و ارائه آمار دستکاری شده از افت 2,4 درصدی تولید در کارگاه های بزرگ طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داده است.

کابوس وحشت نظام از قیام و نقش اشرفیها ( مجاهدین) از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه

 
مصاحبه سردبیررسالت آخوندی با خبرگزاری سپاه:
«شعار فتنه گران درسال88 در اشرف نوشته شده بود
دیدیم که شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سر دادند یا خواهان جمهوری ایرانی بودند
وقتی تصاویری از اردوگاه مجاهدین در اشرف منتشر شد

عبدالعلی معصومی:‌ از زبان منصور قدرخواه

منصور قدرخواه در 22آبان 1335 در اصفهان به دنیاآمد. کار سینما را از سن 14 سالگی، با ساختن فیلمهای کوتاه و هشت میلی متری آغاز کرد. چند هفته بعد از به قدرت رسیدن خمینی، در 22سالگی راهیِ خارج کشور شد.

۱۳۹۴ دی ۷, دوشنبه

بازادشت نوکیشان مسیحی در شیراز



 
مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی به مراسم جمعی از نوکیشان مسیحی در شیراز که به مناسبت مراسم عیدکریسمس و میلاد عیسی مسیح جمع شده بودند، وحشیانه یورش برده و آنها بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

اعتراف بانک مرکزی به رکود

 
خبرگزاری اطلاعات بدنام آخوندی موسوم به مهر امروز دوشنبه ۷ دی با عنوان ”بانک مرکزی هم «رکود»را پذیرفت“ تازه ترین گزارش بانک مرکزی را منتشر کرد.

هوای امروز تهران همچنان ناسالم است


 
هوای امروز دوشنبه ۷ دی در تهران همچنان ناسالم است. شاخص کیفیت هوا امروز صبح عدد ۱۳۳ را نشان می داد که برای گروه های حساس در شرایط ناسالم است.

تجمع مالباختگان پدیده شاندیز در تهران با شعارهای ضدحکومتی تجمع مالباختگان



 

تجمع مالباختگان در تهران
گروهی از مالباختگان مؤسسه غارت و چپاول به نام پدیده شاندیز صبح روز یکشنبه ۶ دی در مقابل ساختمان قوه قضاییه آخوندی در تهران تجمع کردند. مالباختگان پدیده غارت شاندیز تا کنون بارها تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف داشته اند.

حمید معاصر:‌ نقشه مسیر رفسنجانی و دعاوی مزورانه او اندر باب حق الناس

حمید معاصر
 
 
رفسنجانی برای پیش بردن جنگ هژمونی با ولی فقیه ادبیات سیاسی خاص خود را دارد؛ که صد البته آغشته به عوام فریبی محض تؤام با گرد و خاک پاشیدن بر روی حقایق و کارنامه سراسر جنایت و خیانت و دزدی های اوست.

حداقل دستمزد کارگران در حکومت ولی فقیه تنها 30 سنت


 
 درحالیکه به گزارش سازمان های بین المللی حداقل دستمزد در بسیاری از کشورها اکنون بیش از 5 دلار در هر ساعت گزارش شده است، بنابر آمار و ارقام های دولت ضد کارگری آخوند روحانی «کارگران ایرانی برای یک ساعت کار در هفته دستمزدی بالغ بر 12,1 دلار دریافت می‌کنند».

۱۳۹۴ دی ۶, یکشنبه

دستاورد امام جنايتكاران براي مردم ايران

 
روزانه 10هزاردلار غرامت به هرگروگان امريكايي
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت : محل تامین اعتبار پرداخت غرامت به گروگان های آمریکایی در سفارت این کشور در ایران در سال ۱۹۷۹ که دربخشی از بودجه آمریکا که هفته گذشته به تصویب رسید، از جریمه ۹ میلیارد دلاری بانک چندملیتی فرانسوی BNP Paribas عنوان کرد.

ناتو هواپیماهای شناسایی "آواکس" در ترکیه مستقر می‌کند

ناتو برای تقویت نیروهای هوایی ترکیه چند فروند هواپیمای شناسایی "آواکس" را از آلمان به پایگاه هوایی قونیه در ترکیه منتقل می‌کند. خدمه این هواپیماها از کشورهای مختلف هستند. ۳۰ درصد خدمه از سوی آلمان تأمین می‌شود.

تلويزيون الجزيره 4 دی 94ـ 25 دسامبر 2015 جان باختن فرماندهان ارتش اسلام در بمبارانهاي روسي



 
 
به گزارش تلويزيون الجزيره مقر ارتش اسلام يكي از گروههاي رزمنده سوري در اطراف شهر دوما در حومه دمشق توسط هواپيماهاي روسي بمباران شد و در آن زهران علوش فرمانده ارتش اسلام و تعدادي از همراهانش جان باختند

یزدان حاج حمزه: قضاوت کارشناسی و برخورد مصلحتی «آژانس» با «بعد نظامی» فعالیتهای هسته ای رژیم ایران!

طی ماه دسامبرسال 2015،ازجانب آژانس بین المللی انرژی اتمی شاهد انتشاریک گزارش تعیین کننده و صدور یک قطعنامه مهم درباره فعالیتهای هسته ای رژیم ایران بودیم. گزارش را مدیرکل این آژانس روز2 دسامبر2015 به نمایندگی ازجانب ارگان کارشناسی وتخصصی آژانس، که مرجع تشخیص ماهیت فعالیتهای هسته ای کشورهای عضوپیمان منع تکثیرسلاح هسته ای است،

محمد اقبال:‌”آقا دبیر” با مشتهای گره کرده تا دیدار یار- به یاد سیف الله کبیریان

 
اولین بار سیف الله را همراه با ابوذر در سال ۵۸ جریان اولین دور انتخابات مجلس شورای ملی (که بعدا توسط خمینی دجال به ”اسلامی” تغییر یافت) دیدم... ابوذر او را ”آقا دبیر” خطاب می کرد.

نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در ایران ۱۹ درصدی شد

بیکاری در ایران

با نزدیک شدن موعد برگزاری نمایش انتخبات رژیم و در حالیکه آخوند روحانی در تلاش است تا با سفید نمایی تبلیغاتی، بحران بیکاری در کشور را کنترل شده جلوه دهد، یک گزارش حکومتی چهره دیگری از ابعاد لشکر بیکاران، به ویژه در میان فارغ التحصیلان و دانش آموختگان با مدرک دکترا به نمایش می گذارد.

پاریس - گرامیداشت میلاد عیسی مسیح در کلیسای سن- ژرمن دپره

مراسم دعا و نیایش هیات مقاومت ایران با حضور مریم رجوی در کلیسای سنت ژرمن پاریس

 
پنجشنبه شب سوم دی ماه94(24دسامبر) به‌مناسبت سالروز میلاد عیسی مسیح (ع)، پیامبر بزرگ خدا، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیدة مقاومت در مراسم دعا و نیایش کریسمس در کلیسای سن-ژرمن دپره ازکلیساهای قدیمی و مشهورپاریس شرکت کرد.

اقتصاد آخوندی؛ دایناسوری درگل، یخبندانی در پیش


 
 
گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول درباره رژیم حاکم بر ایران نشان می‌دهد که به‌رغم امضای توافق هسته‌ای، شاخصهای اقتصادی رژیم نه تنها هنوز از رکود خارج نشده بلکه حتی پس از لغو تحریم‌ها، در سال بعد هم در برخی شاخص‌ها از جمله بیکاری شاهد بهبود شرایط نخواهد بود.

نمایشگاه تروریسم رژیم آخوندی و نقض حقوق بشر در ایران در کنگره آمریکا

نمایشگاه  حقوق بشر ایران در کنگره آمریکا

 
 
سازمان جوامع ایرانی در آمریکا نمایشگاه حقوق بشر در ایران و سوابق رژیم آخوندی در تروریسم و سرکوب داخلی را به مدت ۴ روز در مجلس نمایندگان امریکا برگزار کرد.

سهیلا دشتی:‌ نامه ای به مادران میهنم ایران

سهیلا دشتی
 
مدتهاست که می خواهم چند خطی برای آنان که ندیده مشان و هر روز به آنها فکر می کنم بنویسم. به دیر آشناهای میهنم. به مادران جاودانه های تاریخ ایران. به مادر امیرارشد، به مادر ریحانه، به مادر ستار، به مادر سعید و مادر مصطفی و مادر کیانوش و مادر فرزاد، به مادر زینب علم هولی، مادر ندا، مادر بهنود،

۱۳۹۴ دی ۴, جمعه

مصاحبه خبرنگار آرژانتيني با سيماي آزادي در مورد همدستي رژيم ایران با دولت قبلي آرژانتین

 
دانيل سانتورو خبرنگار روزنامة معروف كلارين آرژانتین در مصاحبه با سيماي آزادي، بر لزوم پيگيري افشاگري‌هاي قاضي آلبرتو نيسمن دربارة تباني دولت فرناندز براي لاپوشاني نقش رژيم در بمب‌گذاري بوئنوس آيرس تأكيد كرد.

ایران- یکهزار و ۴۴۰ هزار میلیارد تومان مفقود شده!

 
درحالیکه بیش از ۷۰ درصد از از مردم ایران زیر خط فقر و تهی دستی بسر می برند، در حالیکه زیربناهای اقتصادی ایران به یمن حاکمیت ننگین آخوندی متلاشی شده است و تصاویر لشکر بیکاران، معتادان، کودکان کار در خیابانها و معابر عمومی دل هر انسانی را به درد می آورند،

دولتی بدهکار، بابشکه های نفت بی خریدار

وزیر اقتصاد رژیم روز پنجشنبه 3 دی 1394 اعتراف کرد: وضعیت کشور وضعیت خطیری است. بدهی‌های دولت حداقل حدود ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است.

بحران هژمونی، بازتاب هژمونی بحران

 
فتنه اکبر” لقب جدیدی است که باند خامنه ای به رفسنجانی داده اند تا با سایر تهاجمات و فشارها و درگیریها بلکه او را وادار به پذیرش سلطه و سلطنت خامنه ای کنند و اجازه هماوردی نداشته باشد.

پوریا دلیران:‌درآستانه میلاد مسیح، چوبه های دار آخوندها، رکورد می شکنند

 
شاید عیسی مسیح اولین افشاکننده ی آخوندهایی باشد که نقاب دین به جنایتها وخیانتها وتجاوز و چپاول کشیدند، آنجا که خطاب به ایشان می گفت: آنها قانون خدا را درس می‌دهند ولیکن به مهمترین قسمتهای آن که عدالت، محبت و ایمان به خدا است عمل نمی‌کنند.

محمد قرائی:‌ میلاد مسیح مبارک!

عیسی گفت: «وای برشما ملایان و فریسیان ریاکار!
شما مثل مقبره های سفید شده ای هستید که ظاهری زیبا دارند اما داخل آنها پر از استخوان مردگان و کثافت است. خون های نیک مردان خدا که بر زمین ریخته شده برگردن شماست. ای ماران، ای افعی زادگان شما چگونه از مجازات دوزخ میگریزید». (متی 23، 13)

سینا دشتی:‌ تقارن سعدین

 
تولد حضرت مسیح امسال متقارن با تولد پیامبر اسلام محمد مصطفى است و بالطبع پیروان هردو، که به طور علمى میتوان آنها را شخصیت تاریخى دانست، بسیار خوشحال هستند و جشن خاص خود را دارند.

پیام مریم رجوی به مناسبت میلاد مسیح و آغاز سال ۲۰۱۶میلادی

پیام تبریک مریم رجوی به مسیحیان به مناسبت میلاد مسیح

 
رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی به مناسبت میلاد مسیح و آغاز سال ۲۰۱۶ پیامی فرستاد و به هموطنان مسیحی در ایران و به همه پیروان حضرت عیسی تبریک گفت.
متن این پیام بدین قرار است:
مسیحیان ارجمند!

میلاد عیسی مسیح (ع) مبارک


 
فرارسیدن سالروز عیسی مسیح (ع) پیامبر بشارت نجات انسان و آزادی را به عموم مسیحیان بویژه هموطنان مسیحی و مسیحیان حامی مقاومت ایران تبریک می گوئیم.

۱۳۹۴ دی ۳, پنجشنبه

۱۶ اعدام طی سه روز پس از قطعنامه مجمع عمومي ملل متحد

 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران1/10/94 رژیم ضد بشري آخوندی طي سه روز اخیر ۱۶زندانی را در قزوین، زاهدان، شیراز و آمل به دار آویخت. هشت زنداني امروز سه شنبه اول دیماه در زندان قزوین به طور جمعي اعدام شدند. در روز 29 آذر پنج زندانی به طور جمعی در زندان مرکزی بندرعباس و دو زندانی ۲۶ و ۳۰ ساله به ات

خبر قاسم سلیمانی معمای «حاج قاسم سليماني»


 سرپاسدار قاتل و جانی

 حال و احوال وی برای نظام

 هست یک راز و رمز پنهانی

 در خبر بود این‌که مجروح است

۱۳۹۴ دی ۲, چهارشنبه

تحریمها از در بیرون نرفته، از پنجره باز می‌گردد -*- برگرفته از سايت مجاهدين خلق ايران

 
یک خبر که صبح روز 29آذر منشتر شد، به‌سان آب در خوابگه مورچگان، ولوله تازه‌یی در رژیم انداخت و جنگ قدرت میان دلواپسان و باند رفسنجانی را به اوج تازه‌یی رساند. خبرچیست؟ تلویزیون رژیم اعلام کرد: «رئیس‌جمهور آمریکا مصوبه‌ای را امضا کرد که در آن ایران در ردیف کشورهایی نظیر سودان، عراق و سوریه قرار گرفته

نامه خواهر مجاهد پروين فيروزان از رزمگاه لیبرتی به كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد

 
من پروین( زهرا) فیروزان ساکن کمپ لیبرتی در عراق هستم که از سوی کمیساریای عالی پناهندگان ثبت و مورد مصاحبه واقع‌شده‌ام. من مدت‌هاست سوژه یک جنگ روانی از سوی رژیم آخوندی و وزارت اطلاعات آن قرارگرفته و از شما خواستار رسیدگی به این مسأله حقوق بشری هستم.

کنفرانس سوریه در نیویورک، بیمها و امیدها

 

 
روز جمعه 27آذر کنفرانسی با شرکت طرفهای درگیر و از جمله هیأتی از اپوزیسیون سوریه، به‌منظور یافتن راه‌حلی برای بحران سوریه، در نیویورک تشکیل شد. در این کنفرانس، وزرای خارجه 20کشور جهان و نمایندگان اپوزیسیون سوریه شرکت داشتند.

وحشت رفسنجاني از تنفر جوانان از آخوندها و افكار فسيل آنها

این روزها در کشمکش و دعواهای درون رژیم، هر باند خیز برداشته تا در جنگ انتخابات، بر باند رقیب غلبه کند و هژمونی را دست بگیرد.

فاش شدن دو همکار دیگر بابک زنجانی دزد میلیاردی


 
به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبر در جریان بیست و چهارمین جلسه محاکمه بابک زنجانی فاش شد وی با رستم قاسمی سرکرده سابق قرارگاه خاتم و وزیر نفت کابینه احمدی‌نژاد همکاری می‌کرده است

نگرانی سپاه پاسداران از طرحهای تحریم توسط کنگره آمریکا

 
سپاه پاسداران نسبت به تحریمهای آمریکا علیه این ارگان جهل و جنایت ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس امروز چهارشنبه دوم دی ماه با عنوان ”دو طرح دیگر هم علیه سپاه به کنگره ارائه شد