۱۳۹۹ اسفند ۱۸, دوشنبه

کنفرانس سراسری به‌مناسبت ۸مارس روز جهانی زن

 

   مریم رجوی - کنفرانس سراسری به‌مناسبت ۸مارس روز جهانی زن ۱۸ اسفند۹۹

کنفرانس سراسری به‌مناسبت ۸مارس روز جهانی زن تحت عنوان: «مصمم و مقاوم، مبارزه زنان ایران بسوی آزادی و برابری» با حضور خانم مریم رجوی روز دوشنبه ۱۸ اسفند برگزار شد.

توئیت خانم مریم رجوی:

                  سروناز چیت ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت

در زمان کوتاهی که در اختیار دارم می‌خواهم در رابطه با امیدهای زنان صحبت کنم.

زنان در ایران ترس را به جان رژیم آخوندی انداختند. چه خواهران شهید ما که تحت شکنجه جان باختند یا اعدام شدند چه برخی از آنان گروگان گرفته شدند یا شکنجه شدند. رژیم یک روز هم به آنان مرخصی نداد حتی در اوج بحران کرونا

هم‌چنین می‌خواهم در رابطه با مجاهدین صحبت کنم. آنان که ۴دهه به مبارزه با رژیم ادامه دادند. کسانی که بدن‌هاشان زخمی شد اما روحیه‌شان هم‌چنان بالاست و ادامه می‌دهند.

مقاومت ایران به همین دلیل مصمم است که به آزادی و برابری دست یابد.

آزادی مردم ایران با چنین عزم جزمی محقق خواهد شد.


بارونس ورما عضو مجلس اعیان انگلستان
به تک‌تک شما که در این کنفرانس آنلاین به ما وصل هستید و همه آنهایی که صدای ما را در هر جای جهان که هستند می‌شنوند به‌خصوص به خواهرانم در مقاومت ایران روز بین‌المللی زنان را تبریک می‌گویم. زنانی که انتخاب کردند به چالش کشیدن را.
ما تبعیض جنسی را به چالش کشیدیم و ما می‌توانیم در کنار هم جهانی متفاوت بسازیم.
ما در روز بین‌المللی زنان در کنار هم جمع شدیم و من در کنار شما هستم تا با زنانی صحبت کنم که مقابل آپارتاید جنسی رژیم ایستاده‌اند.
آنها یاد گرفته‌اند خودشان را از این تبعیض آزاد کنند.
در تصمیمی‌گیریها در درون این مقاومت شرکت کردند.

بارونس هریس معاون پیشین مجلس اعیان انگلستان
در این روز بسیار ویژه، روز جهانی زن، صمیمانه‌ترین سلامها و درودها را به شما خانم رجوی و هم‌چنین تمام زنان در اشرف 3می‌فرستم و از همه شما برای تمام آنچه که انجام می‌دهید برای آوردن احساس عطوفت، شجاعت و انسانیت به تاریکی ای که در ایران امروز وجود دارد، سپاسگزارم.ما می‌دانیم که با زنان به طرز وحشتناکی رفتار می‌شود و ما همبستگی خود را با شما در حالی‌که با استبداد آخوندها مبارزه می‌کنید اعلام می‌کنیم.

شما پیرو برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی، که نقشه‌ای برای آزادی است، در خط مقدم نبرد برای حقوق‌بشر و برای کشوری عادلانه، آزاد و دموکراتیک ایستاده‌اید. ما در غرب، با دقت شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که در آینده رخ می‌دهد و امیدواریم و دعا می‌کنیم که وقتی دوباره با هم دیدار می‌کنیم، زندگی شما بی‌اندازه بهتر شده باشد و قادر باشید سرانجام در سرزمین خود در صلح زندگی کنید.