۱۳۹۸ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

وضعیت بسیار خطرناک رژیم با توجه به نشر سریع اطلاعات مربوط به فساد فراگیر حکومتی در میان مردم

درحالیکه مردم ایران در ابعاد میلیونی با آوارگی.مصائب سیل ویرانگرو پیامد های شوم سالها تبهکاری حاکمیت آخوندی در ویران کردن محیط زیست کشور مواجهند ، کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست رژیم حرفهای وقیحانه آخوند روحانی را که نمک پاشیدن برزخم مردم است، را تکرار کرد.


وی گفت: کشور پس از ۱۱ سال خشکسالی از خطر کم‌آبی نجات یافت. در ۱۰ روز اخیر، ۸۰ هزار متر مکعب بارندگی در ایران روی داد.
آخوند روحانی در روز ۷ فروردین در استان گلستان با وقاحت بی‌حدوحصری در میان درد و رنج مردم، گفته بود: «درسته شما در غم و رنج و مشکلات بودید و هستید، اما اصل باران خداوند نعمت است برای همه ما. ولو این که برای عده‌ای از مردم و خود شماها سختی و مشکلاتی رو ایجاد کرده، خداوند این را جبران خواهد کرد. و دولت به عنوان خادم شما و دولت به عنوان کسانی که نماینده شما هستند وظیفه خودشان میدانند که با تمام توان در کنار شما باشند».

ازسوی دیگر حسینی عضو سابق مجلس رژیم در اعترافی ناگزیر به تبهکاری چهل ساله حاکمیت آخوندی که دراین روزها خشم مردم را برانگیخته است، گفت: زمان شاه می‌گفتند هزار فامیل بر کشور مسلط هستند اما امروز فقط فامیل سالاری و هزار فامیل علما حاکمیت دارند، (یک نفر از) شهرداری تنکابن ناگهان معاون وزیر می‌شود و سپس استاندار و بعد درحالی‌که مردم زیر سیل غرق می‌شدند تشریف می‌برند آلمان.
وی افزود: یک گروه کارشناسی(باید) از طرف سازمان ملل برای مطالعه و بررسی علل این سیلها که با ده دقیقه باران یک منطقه را ویران می‌کند اعزام شود و تمام کسانی که بهر دلیل در این چهل سال این بدبختی‌ها را به سر ملت آورده‌اند محاکمه گردند. مانند ویران کردن جنگل‌ها اهمال، در لایروبی‌ها، اهمال در آبخیزداری‌ها.
حسینی هم‌چنین گفت: ماها، من‌جمله خود بنده، که در این چهل سال، رئیس و مدیر و معاون و وزیر و وکیل و امام‌جمعه و عالم و صاحب نفوذ بوده‌ایم دست از سر این ملت برداریم و بگذاریم بدون دیکتاتوری خیرخواهانه شورای نگهبان، مردم، مسئولان خود را اعم از رئیس‌جمهور و وکیل و استاندار را خود، انتخاب کنند.