۱۳۹۸ فروردین ۲۶, دوشنبه

انهدام مواضع رژیم اسد و مرکز ارتقاء موشک رژیم ایران در استان حما

انهدام مواضع رژیم اسد و مرکز ارتقاء موشک رژیم ایران در استان حما
بنا‌ به گزارش روزنامه الشرق‌الأوسط، سحرگاه روز یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸ مواضع رژیم اسد و مرکز ارتقاء موشکی رژیم ایران در منطقه مصیاف در استان حما بمباران گردید و این حمله منجر به ویرانی این مراکز شد
.همچنین دیدبان حقوق‌بشر سوریه خاطرنشان نمود که هدف از این حملات هوایی «مدرسه نظامی وابسته به نیروهای رژیم در شهر مصیاف» و دو مرکز دیگر وابسته به رژیم ایران در حومه این شهر بوده است. خاطرنشان می‌شود که مراکز فوق برای ارتقاء موشکهای برد متوسط در روستای الزاوی و یک پادگان آموزشی در روستای الشیخ غضبان استفاده می‌شده است.

از سوی دیگر سایت « ایمیج سات» که متخصص عکسهای هوایی است، عکسهای جدیدی از مواضع شبه‌نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران در منطقه مصیاف در حومه غربی حماه که دو روز قبل مورد حمله قرار گرفتند را منتشر کرد.

عکسهایی که این سایت با اختلاف دو روز (قبل از حمله و یک روز بعد از حمله) منتشر کرد، نشان می‌دهد کلیه « مواضع و ساختمانها» به‌طور کامل منهدم شده‌اند، منبع مذکور تأکید می‌کند که عکسها جمعه ۲۳ فروردین و شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ گرفته شده‌اند.

این عکسها در حالی منتشر می‌شوند که حمله صبح شنبه علیه مواضع شبه‌نظامیان اسد در منطقه مصیاف در حومه حماه برخلاف حملات قبلی که توسط نیروی هوایی انجام می‌شد از طریق دریا انجام شده است. همچنین این گزارشات تأکید می‌کنند که حمله علیه محل تولید موشکهای « زلزال ۲»رژیم ایران صورت گرفته است...