۱۳۹۸ اردیبهشت ۶, جمعه

سردرگمی رژیم تهران بعد از لغو معافیتهای نفت


سایت العین الاخباریه(ابوظبی) ۵/۲/۹۸ : « هشام رشاد-  تصمیم ایالات متحده آمریكا برای لغو تمدید معافیتهای نفتی كه با وجود تحریم آمریكا به رژیم ایران اجازه فروش محدود نفت ایران را می‌داد، حالت سردرگمی و سراسیمگی در سطح (مقامات) رسمی تهران و حتی در برنامه روزانه رئیس جمهور ایران بوجود آورده است.
روز چهار شنبه رسانه های محلی خبر دادند كه حسن روحانی دیدارهایی كه قرار بود از استانهای كردستان و كرمانشاه انجام دهد را لغو كرده و علاوه بر این در افتتاح سی دوم دور نمایشگاه بین المللی كتاب تهران حاضر نمی‌شود. خبرگزاری نیمه رسمی فارس از دفتر روحانی گزارش كرد كه در حال حاضر بدلیل برنامه كاری غیر منتظره تمامی مسافرتهای داخلی روحانی لغو شده است.. رژیم سردرگم تهران بخصوص بدلیل رشد منفی چهاردرصدی اقتصادی از 21مارس 2018 تا 20مارس 2019 و از آنجا كه شكایتهای مردمی از وضعیت بد معیشتی شدت یافته است از تنشهای داخلی قریب الوقوع در هراس است.  در همین زمینهبه دلیل شانه خالی كردن رژیم ولایت فقیه از ارائه پشتیبانی لازم از آسیب دیدگان فاجعه سیلی كه اكثر مناطق كشور را در هم كوبید، فعالان ایران از طریق سیستمهای شبكه های اجتماعی به این رژیم كه از سال 1979بر كشور حاكم است، حمله كردند. مقاومت ایران كه مقرش در پاریس است رژیم مذهبی را مسئول آثار منفی ای دانست كه اصلی ترین آن آواره شدن 500هزار نفر است و دلیل آن اینستكه رژیم میلیاردها دلار از درآمدهای نفت را كه در طی 40 بدست آورده است، در فعالیتهای مخرب خود در خارج از مرزها بر باد داده است.
مریم رجوی رهبر مقاومت ایران كه سازمان مجاهدین خلق(اپوزسیون) را نمایندگی می‌كند از طریق توئیتر گفت: سیاست‌های ویرانگر رژیم آخوندی و چپاول سرمایه‌های مردم ایران و به هدر دادن آنها در تروریسم و جنگ‌افروزی، مردم ما را در برابر كمترین حوادث طبیعی بی دفاع گذاشته است