۱۳۹۸ فروردین ۱۵, پنجشنبه

بحران رژیم بر سر فاجعه سیل، باندهای حکومتی، چهل سال تبهکاری رژیم را به گردن یکدیگر می اندازند

   سرکردگان رژیم در وحشت از خشم مردم، تقصیر چهل سال تبهکاری را که باعث      بی دفاعی مردم و گستردگی خسارات سیل شده، به گردن یکدیگر می اندازند.
به دنبال جنگ و جدالهای روزهای گذشته بین سرکرده سپاه خامنه ای و آخوند روحانی، اعترافهای پاسدار پاکپور که دولت روحانی را مقصر قلمداد کرد، واکنش اعتراضی ستاد بحران دولت روحانی را برانگیخت.
این ستاد بحران به دنبال اظهارات سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد: چنین اظهارات رسانه ای علاوه بر مایوس و ناامید کردن مردم آسیب زده و گرفتار، کلیت نظام اسلامی را هدف قرار می دهد.
در نمونه دیگری از اقدامات نمایشی سرکردگان رژیم منفور آخوندی، پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام روز سه شنبه برای گرفتن عکس و فیلم به شهر سیل‌زده پلدختر سفر کرد.‎ و مردم این شهر که هست و نیست خود را در جریان سیل ویرانگر و بر اثر ویرانگریهای حکومت آخوندی از دست داده‌اند با خشم و نفرت از او پذیرایی کردند.‎

خامنه ای که با رسوایی نتایج مخرب اقدامهای چهل ساله سپاه پاسداران و دستگاههای حکومتی در از بین بردن همه زیرساختهای کشور و آگاهی مردم از منشأ همه تخریبها مواجه شده در یک اقدام نمایشی مجبور به اعتراف شد که این وضعیت به خاطر عدم «لایروبی» رودخانه‌ها و سدها، آزادسازی حریم رودخانه‌ها، فقدان آبخیزداری، حفظ مراتع و جنگلهاست.

ولی فقیه ارتجاع برای دربردن حکومت خود از فجایع در کل کشور عمق فاجعه را به روی خود نیاورد و تنها گفت: این حادثه باید درس عبرت باشد تا در طرحهای آینده از جمله سدسازیها، راه‌سازیها و غیره آینده‌نگری لازم انجام شود.

خامنه ای و روحانی در یک نمایش دجالگرانه تحت عنوان روز مبعث باشرکت سرکردگان رژیم، در بحبوحه مصائب مردم گرفتار سیل و ویرانی در سراسر کشور، به تکرار یاوه گوییهای ضد استکباری پرداختند.
خامنه ای درحالیکه آخون دجلاد ابراهیم رئیسی وآخوند شیاد روحانی و دو راس از برادران فاسد و قاتل لاریجانی در اطرافش نشسته بودند، در یک گزافه گویی کفرآمیز و ضد اسلامی مدعی شد:«نظام جمهوری اسلامی ادامه‌ی بعثت پیامبر است».
خامنه ای هم چنین با طلبکاری وقیحانه یی خطاب به هموطنان سیلزده که از بی عملی و تبهکاری حکومت آخوندی به ستوه آمده اند، گفت: «مردم در مناطق سیل زده باید به همکاری با مسئولان ادامه دهند».
این درحالیست که پاسدار پاکپور سرکرده نیروی زمینی خامنه ای اعتراف کرد که مردم مناطق سیلزده از رژیم و کارگزارنش که آنها را در مقابل سیلابها بیدفاع کرده و هیچ کاری برایشان انجام نمی دهند چنان خشمگین و عاصی هستند که هیچ مسئولی جرات نمی کند به آنجا برود.



آسوشیتدپرس گزارش داد، دولت آمریکا، حکومت ایران را مقصر خسارات سیل ویرانگر اخیر می‌داند و آماده امدادرسانی است.
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای گفت: این سیلها نشان دیگری از سوء مدیریت حکومت ایران در برنامه‌ریزی شهری و واکنش به شرایط اضطراری است. این رژیم در حالی تقصیر را به گردن نهادهای خارجی می‌اندازد که سوءمدیریت خود آنها است که به این فاجعه منتهی شده است.
وزیر خارجه آمریکا، ضمن رد ادعای جواد ظریف وزیر خارجه حکومت آخوندی که گفته بود تحریمها مانع امدادرسانی های بین‌المللی شده گفت: ایالات متحده با قربانیان [سیل] همدرد میباشد و آماده کمک به تلاشهای امدادرسانی است.


صلیب سرخ اعلام کرد در پیامی اعلام کرد: از آغاز بارشهای شدید باران و وقوع سیل های ناگهانی در ایران ۳۱ استان، از جمله ۱۲۷۳ روستا و جاده های کوهستانی آسیب دیده اند.
صلیب‌سرخ با اشاره به کمکهای صورت گرفته، گفت: به کمکهای بیشتری برای مقابله با آثار سیل نیاز است.