۱۳۹۸ فروردین ۱۱, یکشنبه

شور عشق و راز بالندگی

                                            مراسم یادبود قربانیان سیل در شیراز
در دنیایی که گفته می‌شد، مهر و محبت را تنها در کتابها می‌توانی سراغ بگیری و در روزگاری که رژیم ملایان با تبلیغاتی زهرآگین تلاش می‌کند وانمود کند در میان مردم مهر و عاطفه و گذشت به‌خاطر مسائل اقتصادی و فقر از بین رفته و اقشار مختلف مردم و جوانان به‌خاطر گذران زندگی، همواره با هم درگیرند و سایه همدیگر را با تیر می‌زنند، مردم ایران با دست خالی به کمک هموطنان سیل‌زده شتافتند و خوش درخشیدند.

بختک ولایت و سونامی سیل در میهن

                                               سیل در آق‌قلا
بیش از ۲روز است که سیل و توفان تقریباً تمامی شهرها و روستاهای ایران را فراگرفته است. سیل و توفانی که به‌دلیل کمبود و فقدان مبرمترین و ضروری‌ترین ساختارهای اولیه شهری، علاوه بر خسارات هنگفت و بی‌سابقه برای مردم محروم سراسر میهن، شهرها و روستاهای میهن را یکی بعد از دیگری به زیرآب می‌برد و به یک فاجعه ملی و سراسری برای مردم ایران تبدیل شده است.

پیام زندانیان سیاسی به‌ مناسبت نوروز ۹۸

پیام زندانیان سیاسی به‌ مناسبت نوروز ۹۸
جمعی از زندانیان سیاسی در زندانهای تهران، کرج، ارومیه، اردبیل و کرمانشاه به‌ مناسبت نوروز سال ۹۸ پیامهایی فرستادند. آنها در این پیامها ضمن تبریک سال جدید بر مقاومت و ایستادگی در مقابل فاشیزم دینی تأکید کردند.

اعتراف به نقش جنایتکارانه ارگانهای رژیم در فجایع سیل در دروازه قران شیراز و استان گلستان

 
                              شهر آق قلا
به‌دنبال برملا شدن تبهکاریهای رژیم آخوندی در زمینه‌سازی فجایع ناشی از سیلابهای ویرانگر، حکومت آخوندی مجبور شد رسماً به گوشه‌هایی از نقش خود در این فجایع مرگبار از جمله در شیراز و استان گلستان اعتراف کند.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۱۰فروردین ۹۸




تلگراف؛ پلیس سوئد جاسوس رژیم ایران را دستگیر کرد
دستگیری خبرنگار عراقی مقیم است کهلم، به جرم جاسوسی برای رژیم ایران

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۱۱فروردین ۹۸




هشدار سیل در ۶استان غربی و جنوب       سیل در شهرهای مختلف میهن
                           بارشهای سیل‌آسا در ایلام شروع شد.

سیل طبیعت، سیل اقتصادی، سیل سیاسی

سخن روز
هنگامی که خامنه‌ای در آذرماه گذشته نسبت به خطر هولناکی که در سال ۹۸ در کمین رژیم است، به نیروها و سردمداران رژیم هشدار داد، هیچ‌کس و از جمله خودش فکر نمی‌کرد که خطرات و تهدیدهای این سال از همان روز اول فروردین در این ابعاد ظاهر گردد و بحرانهای مختلف در بستر قیام جاری مردم ایران، این‌چنین رژیم آخوندی را در سراشیب سقوط فروببرد.

تازه‌ترین اخبار سیل در ایران -سد گلپایگان سرریز شد-یکشنبه ۱۱فروردین + فیلم و عکس

                                           ابرهای سیاه در آسمان بهبهان
این خبر تکمیل می‌شود.
۱۶۴۰: سیلاب در لرستان یک کشته داد 
 بعدازظهر امروز یک مرد ۵۰ ساله به‌علت طغیان رودخانه داخل روستای چشمه سرده به درون رودخانه سقوط و جان خود را از دست داد. جنازه این مرد سه کیلومتر پایین‌تر از روستا پیدا شده است.

نروژ- اسلو- همبستگی و همدردی با هموطنان سیلزده در سراسر میهن


جمعی از ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در اسلو،‌ روز جمعه ۹ فروردین در همبستگی و همدردی با هموطنان مصیبت زده در فاجعه سیل در سراسر میهن یک تظاهرات در مقابل پارلمان نروژ برگزار کردند.

تشدید بحران اقتصادی کمکهای مالی رژیم به گروههای تروریستی وابسته در منطقه

وزارت خارجه آمریکا با انتشار ویدئویی در باره اقدامات اخیر این کشور علیه تروریسم و مداخلات منطقه یی حکومت آخوندی اعلام کرد: در ۲۶ مارس آمریکا علیه شبکه وسیعی از شرکتهای پوششی رژیم ایران اقدام کرد و ۲۵شخص و نهاد برای انتقال میلیاردها دلار به سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران را تحریم کرد.

وحشت رژیم از فوران خشم مردم به ویژه هموطنان سیلزده علیه دیکتاتوری آخوندی

وحشت نظام از انفجار خشم مردم در اثر بی عملی در مناطق سیلزده و نفرت عمومی از سپاه ضدمردمی درجمعه بازارهای خامنه‌ای در بسیاری از شهرها طنین افکن شد.

دجالگریهای نفرت انگیز امام جمعه های خامنه ای برای در بردن نقش سپاه پاسداران در فاجعه سیل

 جمعه بازارهای ولایت فقیه در شهرهای مختلف در این هفته، صحنه دجالگری آخوندها برای پرده پوشی نقش رژیم و سپاه پاسداران در نابودی جنگلها و مراتع و زیرساختهای شهری و دیگر اقدامات حکومتی بود که موجب گسترش فجایع سیل در نقاط مختلف کشور شده و خشم و نفرت عمومی را از تبهکاری رژیم آخوندی برانگیخته است.

فاجعه سیل و پیامدهای آن، حاصل تبهکاری و بی عملی دیکتاتوری فاسد آخوندی

خطر جاری شدن بازهم بیشتر سیل در نقاط مختلف کشور و تبهکاری و بی عملی رژیم، به زیر آب رفتن شوشتر در خوزستان برغم پیش بینی وقوع سیل، افزایش سطح آب در گمیشان، و به زیر آب رفتن جاده ساحلی دزفول بدلیل بالا آمدن آب رودخانه دز

سخنرانیهای شخصیتهای برجسته سیاسی در گردهمایی نوروزی در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن


در گردهمایی نوروزی در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن شخصیتهای سیاسی شرکت کننده در این گردهمایی به سخنرانی پرداختند و یکبار دیگر بر حمایت خود از مقاومت سازمانیافته مردم ایران برای آزادی و دموکراسی تاکید کردند.

لندن - همبستگی حامیان مقاومت با هموطنان سیلزده در شهرهای میهن

روز شنبه ۱۰ فروردین جمعی از حامیان مقاومت و ایرانیان آزاده در لندن با برگزاری یک تظاهرات در مرکز لندن همبستگی و همدردی خود را با هموطنان در فاجعه سیل در ایران اعلام کردند.

نیویورک تایمز: با تحریم‌ها ایران نمی‌تواند حقوق اعضای حزب‌الله را بپردازد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز پنج‌شنبه ۲۸ مارس ۲۰۱۹ در گزارشی نوشت که به نظر می‌رسد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، توان پرداخت حقوق پیکارجویان حزب‌الله لبنان را از ایران گرفته و این کشور علیرغم رابطه نزدیک با حزب‌الله، توان خود برای تامین مالی این گروه شبه‌نظامی را از دست داده است.

بلومبرگ: ترکیه اگر اس ۴۰۰ روسی بخرد، از سوی آمریکا تحریم می‌شود


وبگاه بلومبرگ روز جمعه ۲۹ مارس ۲۰۱۹ گزارش کرد که واشنگتن هشدار داده اگر آنکارا قرارداد خرید سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ روسیه را به سرانجام برساند، اوضاع بحران‌زده بازارهای مالی ترکیه بحرانی‌تر خواهد شد.

مایک پمپئو: دولت آمریکا کارزار بزرگی را برای کاهش تهدیدهای جمهوری اسلامی راه اندازی کرده است

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اقدامات بی‌ثبات کننده حکومت ایران در خاورمیانه و آمریکای جنوبی اعلام کرد که دولت ایالت متحده یک کارزار بزرگ اقتصادی و دیپلماتیک را علیه جمهوری اسلامی برپا کرده است.

یک میلیون نفر در الجزایر خواستار کناره‌گیری بوتفلیقه از قدرت شدند


بزرگ‌ترین تظاهرات علیه ادامه ریاست جمهوری عبدالعزیز بوتفلیقه‌ در ششمین جمعه اعتراضی این کشور برگزار شد. مقام‌های امنیتی شمار معترضان را نزدیک به یک میلیون نفر برآورد کرده اند.

فرانسه: به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان را محکوم می‌کنیم

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز جمعه ۲۹ مارس ۲۰۱۹ در پاریس و در دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن اعلام کرد کشورش به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان از سوی آمریکا را محکوم می‌کند.

موج دوم بارندگی و اعلام آماده‌باش کامل در استان‌های لرستان و مرکزی


استاندار لرستان از آماده‌باش کامل در این استان برای بارندگی‌های جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد این بارندگی‌ها به سیل تبدیل نشود، «چرا که بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی حجم و شدت بارش‌ها خیلی بالاست و ما همچنان در معرض خطر هستیم.»

۱۳۹۸ فروردین ۹, جمعه

مایکروسافت ۹۹ وبسایت‌ هکرهای رژیم آخوندها را مسدود کرد

   شرکت ماکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با حکم دادگاه ۹۹ وب‌سایت را از     کنترل هکرهای رژیم آخوندی خارج کرده است.

ایران- سیل - شماره۴

سراسیمه از افشای ابعاد واقعی سیل و نقش مخرب سپاه و ارگانهای حکومتی
رژیم آخوندی با تهدید و خفقان تلاش میکند از بروز خشم مردم و افشاگریهای بیشتر جلوگیری کند.
پاسداران: مجاهدین با سوءاستفاده از سیل اعتماد به سپاه را مخدوش میکنند، باید برخورد قاطع بشود.

محمد قرائی:‌ فاجعه سیل در ایران، همیاری انگیزاننده مردم

سیل ویرانگر در بسیاری از روستاها، شهرها و استانهای سراسر کشور فاجعه آفرید. مزارغ و باغات کشاورزی نابود شدند. پلها ویران و جاده های مواصلاتی منهدم شدند. بسیاری ازهموطنان بی‌گناه قربانی شدند و دار و ندارشان در یک چشم برهم زدنی در میان گل و لای مدفون شد.

خسارات و تلفات سنگین رژیم آخوندی در حملات هوایی به شمال سوریه

ذخایر مهمات رژیم آخوندی در فرودگاه حلب در سوریه هدف چند حمله هوایی قرار گرفت و طی آن شماری از پاسداران و شبه نظامیان اعزامی خامنه ای برای حفظ رژیم بشار اسد و جنگ با مردم سوریه کشته شدند.

مسلم اسکندر فیلابی: به یاری هم میهنان سیلزده مان بشتابیم

بنی آدم اعضای یک پیکرند 
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار 
دگر عضو ها را نماند قرار
هم میهنان گرامی
پیرو فراخوان خانم مریم رجوی از مردم ایران بخصوص جوانان میهنمان که به کمک سیل زدگان بشتابند، من نیز به تاسی از جهان پهلوان تختی که پنجاه و دو سال پیش در زلزله بوئین زهرا اقدام به جمع آوری کمکهای مردم برای بازماندگان آن فاجعه نمود و با شخصیتش درس جوانمردی و انسان دوستی را به همه ما آموخت از همه ایرانیان با شرف و با غیرت تقاضا میکنم به کمک هم میهنان سیلزده بشتابند.

هلند - همبستگی با هموطنان سیلزده



جمعی از ایرانیان آزاده در آمستردام در همبستگی و همدردی با هموطنان سیلزده در شهرهای میهن یک تظاهرات همراه با عکسهای فاجعه سیل، در میدان اصلی شهر برگزار کردند.

دکتر عزیز فولادوند: تراژدی ملی


دشت وطن اسیر بلایی است زمینی؛ چهار دهه. آسمان اکنون شاید بر ما گریه می کند. بر رنجی گران که بر شانه هایمان آویخته اند. آسمان خشم خود را بر زمین می کوبد. شاید ما را نهیب می زند که «بر خیزید»، خطر کنید، سیل شوید، طوفان به پا کنید! دشتها، خانه ها، در ودیوار، دام و طیور و آبزیان، تیر چراغ برق، خزانه‌های برنج آماده نشاکاری، پلها و مزارع، باغات مرکبات، ستمدیگان اسیر امواج، دروازه قرآن، زن و مرد، دسا و چکش، همه دهان گشوده، خشمی آسمانی فریاد می زنند (تابلوی گرنیکا، پیکاسو).



فاجعه سیل- ابعاد سنگین خسارات بر آثار باستانی

در پی بروز سیل در بخش‌های بزرگی از میهن امان که منجر به مرگ و یا مفقود شدن تعداد زیادی از هموطنان گردیده است و در حالیکه دستگاه‌های حکومتی عامدانه از دادن هرگونه آمار و ارقام در رابطه با ابعاد خسارات تا به امروز خودداری کرده‌اند، خبرهای رسیده از مناطق باستانی سخن از بروز خسارات سنگین بر بخش‌های بزرگی از میراث فرهنگی کشور امان را دارند.

برایان هوک:‌ رژیم ایران در صدر حامیان تروریسم در جهان قرار دارد

به دنبال تلاش گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا برای لغو روادید آقازده ها و بستگان مقامات رژیم آخوندی، برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

مایک پمپئو: تحریم های نفتی فروش نفت ایران را به یک میلیون کاهش داده است

مایک پمپئو وز یرخارجه آمریکا در جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا گفت:‌ تحریمهای نفتی فروش نفت رژیم ایران را از دو میلیون و هفتصد هزار بشکه در روز به یک میلیون بشکه کاهش داده است.

جنگ و جدال سرکردگان حکومتی در پی برملاشدن جرایم آنها در بی دفاع کردن مردم در قبال سیل ویرانگر

رژیم ولایت فقیه و به ویژه سپاه پاسداران که اقداماتشان در ویرانی زیر ساختهای شهری و راههای مواصلاتی و به ویژه انهدام محیط زیست و جنگلها و مراتع کشور، موجب گستردگی فجایع سیل شده است، از برملاشدن این حقایق به شدت سراسیمه شده اند.

پیامدهای فاجعه بار سیل و تلاش های حکومت آخوندی در پوشاندن ابعاد خسارات

پیامدهای فاجعه بار سیل در نقاط مختلف میهن در اثر تبهکاری چهل ساله حکومت آخوندی و بی عملی و دروغپردازیهای سرکردگان رژیم، تنها در پی پوشاندن ابعاد خسارات و حفظ نظام در مقابل خشم و اعتراض مردم هستند.

گردهمایی نوروزی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن


به مناسبت نوروز ۱۳۹۸، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران جلسه ای در واشنگتن دی سی برگزار کرد که در آن شخصیتهای سیاسی به سخنرانی پرداخته و سال جدید را نویدبخش پیروزی های بیشتر مردم ایران دانستند.

وزارت خارجه آمریکا: رژیم ایران درد ناشی از کارزار فشار حداکثری ما را احساس می‌کند



وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه شب در توئیتر خود، با اشاره به لیست جدید اضافه شده به تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نوشت، این هفته خزانه‌داری آمریکا با اعمال تحریم شبکه ای از شرکت‌های مورد استفاده ایران برای جلوگیری از تحریم‌ها و تامین مالی تروریسم، فشارها را بیشتر کرد.

چه کسانی مهره‌های کلیدی در عرصۀ قدرت الجزایر هستند؟


الجزایر هفته‌هایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد. در یک چرخش سیاسی ناگهانی، بسیاری از نزدیکان عبدالعزیز بوتفلیقه و برخی از ستون‌های حکومت او، حمایت‌ها از این رئیس جمهور ۸۲ ساله که به دلیل سکتۀ مغزی از سال ۲۰۱۳ میلادی به‌ندرت در انظار عمومی حاضر می‌شود پایان دادند و در کنار ارتش خواستار برکناری او از مقام ریاست جمهوری شدند.

هشدار آمریکا به آسیایی‌ها درباره «تاکتیک‌های» ایران در دور زدن تحریم‌ها

یک مقام ارشد در دولت ایالات متحده به کشورهای آسیایی و مشخصا مالزی و سنگاپور هشدار داد که در مورد «تاکتیک‌های ایران برای دور زدن تحریم‌ها» هشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خانم سیگال مندلکر، معاون امور تروریسم و امور مالی در وزارت خزانه‌داری آمریکا، که به سنگاپور سفر کرده است، روز جمعه، ۹ فروردین، به خبرنگاران گفت آمریکا طی هفته جاری «فشار مضاعفی» علیه ایران اعمال کرده است: «کشورها باید دید دقیق‌تری نسبت به روش‌های فریبنده ایران برای دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت داشته باشند».

هشدار وقوع سیل در خوزستان


نگرانی از بروز سیل به دلیل افزایش کم‌سابقه آب در پشت سدهای خوزستان و پیش‌بینی بارش شدید در روزهای آینده رو به افزایش است. همزمان تلاش‌هایی برای مهار این خطر در جریان است. روحانی به خوزستان سفر کرده است.

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا ۱۵ سال از مشاغل دولتی محروم شد


بنا بر حکم دیوان عالی محاسبات ونزوئلا خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون و رئیس جمهور خود خوانده این کشور برای ۱۵ سال از کسب مشاغل دولتی محروم شده است. گوایدو این حکم را را فاقد اعتبار دانسته است.

چمران: بیشتر از نصف مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد


مهدی چمران گفت در صورت برگزاری انتخابات در ایران “نصف بیشتر مردم” در آن شرکت نمی‌کنند. این فعال اصولگرا دلیل را نارضایتی مردم از دولت عنوان کرد. خاتمی نیز پیش‌تر توصیه برای حضور مردم در انتخابات را بی‌اثر دانسته بود.


۱۳۹۸ فروردین ۸, پنجشنبه

ارتش لیبی: اجازه حضور حزب‌اللهی دیگر در کشور را نمی‌دهیم

تیمسار احمد المسماری سخنگوی ارتش لیبی گفت که این کشور اجازه تشکیل گروه مسلحی همچون حزب‌الله لبنان را نخواهد داد.
به گزارش رسانه‌ها، المسماری سه‌شنبه ۲۶ مارس طی سخنرانی در کنفرانسی که وزارت امور خارجه دولت طرفدار ارتش در شرق لیبی برگزار کرد، گفت: «توطئه بزرگ چند جانبه‌ای علیه این کشور وجود دارد. اولین بازوی این توطئه نظامی است که در شرق و جنوب کشور با آن مقابله شد و امروز شاهد توطئه سیاسی هستیم».

شرکت مایکروسافت می‌گوید ۹۹ وب‌سایت را که توسط هکرهای ایرانی برای حملات سایبری به کار رفته، با توسل به حکم دادگاه از کنترل آنها خارج کرده است.

شرکت مایکروسافت می‌گوید ۹۹ وب‌سایت را که توسط هکرهای ایرانی برای حملات سایبری به کار رفته، با توسل به حکم دادگاه از کنترل آنها خارج کرده است.

بخش‌هایی از گمیشان زیر آب رفت

                    پنجشنبه ۸ فروردین: گمیشان (عکس: توییتر)
سد دست‌ساز مردم تاب نیاورد. آب به داخل شهر گمیشان نفوذ کرد. بخش‌های وسیعی از شهر زیر آب رفت. مرکز بهداشت شهرستان گمیشان هشدار داد که احتمال آلودگی آب آشامیدنی وجود دارد.

برایان هوک: موضوع لغو روادید بستگان مقام‌های جمهوری اسلامی در آمریکا تحت بررسی است


نماینده ویژه دولت ایالات متحده در امور ایران درباره برخی درخواست‌ها برای لغو روادید بستگان مقام‌های جمهوری اسلامی که در آمریکا تحصیل یا زندگی می‌کنند، گفت این موضوع تحت بررسی است.



کشف شبکه پولشویی و قاچاق مواد مخدر حزب الله لبنان در کانادا و آمریکا

یک مقام ارشد سابق آمریکایی در اداره مبارزه با مواد مخدر گفت، این اداره به شماری از تماس‌‌های و مکالمات «کثیف» برخی از قاچاقچیان که می‌توان آنها را به عنوان شواهد قانونی برای حمل و نقل کوکائین و پولشویی و انتقال اموال به صورت نقد در کانادا دسترسی پیدا کرده است.

۱۳۹۸ فروردین ۷, چهارشنبه

همبستگی مردمی نقطه مقابل قساوت آخوندی درحادثه سیل

همبستگی مردمی در مقابله با سیل
همبستگی و سخاوت ویژگی مردم است که هنگام مشکلات سخت برای مردم نمود پیدا می‌کند.

سیل در ایران، حاصل چهل سال تخریب و سرکوب درونی و تجاوز بیرونی

                                          فاجعه سیل در ایران
فاجعه سیل ایران را فراگرفته است. این فاجعه حاصل سیاست‌های مخرب و میهن برباد‌ده حاکمیت ولایت فقیه است و به جاست که بگوییم این فاجعه خود مولود فاجعه‌ای بزرگتر است که آن فاجعهٔ حکومت کلان‌فاسد آخوندی است. انباشت سال‌ها جنگ‌افروزی و توسعه‌طلبی برون‌مرزی و سرکوب بی‌حدوحصر درونی و سیاست‌های مخرب،‌ محیط‌زیست ایران را به تباهی کشانده و آن را بی‌دفاع رها کرده است. حاکمیتی که تمام سرمایه و دارایی ایران را ربوده و حاصل آن، آسیب‌پذیری بی‌سابقه شهرها و روستاهای ایران در برابر باران و سیل و حوادث طبیعی شده است.

شمار قربانیان سیل به بیش از ۲۰۰تن می‌رسد / فراخوان مریم رجوی به تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم آمار واقعی را پنهان میکند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
شمار قربانیان سیل به بیش از ۲۰۰تن می‌رسد اما رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم آمار واقعی را پنهان می‌کند

فراخوان خانم رجوی به تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن

نماینده خامنه‌ای در شیراز: در مناطق سیل‌زده فحش خوردم و اعصابم خرد است

خسارات سیل در شیراز - دروازه قرآن
آخوند لطف‌الله دژکام امام جمعه جنایتکار رژیم در شیراز به خشم مردم از غارت و چپاول کارگزاران رژیم در جریان سیل این شهر اعتراف کرد و گفت:‌ در بازدید از مناطق سیل‌زده با خشم و عصبانیت مردم روبه‌رو شدیم. من در بازدید از مناطق سیل‌زده چندین فحش خوردم و اعصابم خرد است. باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است، وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه خشک تجاوز کرده چه انتظاری از مردم داریم؟ من دو سه جا این تجاوز شهرداری به حریم را دیده‌ام.

توسل به سرکوب در هنگامه فاجعه

سخن روز
در بحبوحه سیل اخیر شاهد تهمیدات سرکوبگرانه‌ای بودیم که نشان می‌داد دغدغه اصلی خامنه‌ای و تمامی رژیم آخوندی نه نجات جان و مال هموطنانمان از این سیل ویرانگر بلکه حفظ حاکمیت آخوندی در برابر موج خشم و نفرت عمومی است که مسببان این فاجعه را نشانه رفته است.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۷فروردین ۹۸



ادامهٔ سیل و خسارات در شهرهای مختلف
بارش شدید باران و سیلاب در مناطق شمالی و شمال شرقی کشور

مایک پمپئو: اجازه نمی‌دهیم رژیم ایران برای ماشین ترور خود سوخت تهیه کند



استقبال وزیر خارجه آمریکا از تحریم رژیم ایران
وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در حساب توئیتری خود از تحریم‌های جدید علیه رژیم آخوندی استقبال کرد.

رژیم آخوندی پدرخوانده قاچاق مواد مخدر


تاکنون به‌کرات دوایر و رسانه های بین‌المللی از کشف محموله های مملو از مواد مخدر از سوی دیکتاتوری فاسد ولی فقیه خبرداده اند.

سهیلا دشتی: راه حل اتحاد است


با سری پر از فکرهای درد مردم و صحنه های جان خراشی که در ذهنم جان می گیرند و خواب را از چشم گرفته اند.
در راه رفتن به سرکار بودم، درست مقابل من روی زمین یک کیسه پلاستیکی سبز رنگ افتاده بود. رهگذری که جلو من راه می رفت خم شد و کیسه را از روی زمین برداشت و به طرف سطل آشغالی که در چند متری قرار داشت رفت و کیسه در آن انداخت و به راهش ادامه داد و من در سکوت و آرامشی که در اطرافم پر می کشد به دروازه قرآن می روم. دروازه ای که برای دیدنش باید از پیچ "سیل آباد" می گذشتیم و موقع دیدنش که گاهی اوقات گنبدهای شاهچراغ هم دیده می شد


جیمز جفری: اخراج همه نیروهای تحت کنترل رژیم ایران از تمام خاک سوریه سیاست آمریکاست


جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، اخراج نیروها و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی در سوریه را یکی از سه پایه سیاست آمریکا در این کشور اعلام کرد.