۱۳۹۷ مهر ۹, دوشنبه

صب پوستر و تراکت در استان مرکزی، تهران

اعضای کانون شورشی ۱۱۷در استان مرکزی با نصب پوسترهای مریم رجوی بر ورودی برخی از دبیرستانها و مراکز آموزشی، سالگرد حماسه ۵مهر ۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشتند.
در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب پوستر و پیام مریم رجوی با مضمون « دانشجویان و دانش آموران، برای برپایی ایران آزاد و سرنگونی رژیم ولایت فقیه بپاخیزید» سالگرد این حماسه بزرگ را گرامی داشتند.


اعضای کانون شورشی دیگری نیز در تهران اقدام به نصب پلاکاردی حاوی تصاویر برخی از قهرمانان شهید حماسه ۵مهر ۶۰و همچنین آرم ارتش آزادیبخش ملی ایران کردند.
قیام تا سرنگونی – پخش تراکت در ماهشهر، لرستان، زنجان، مسجد سلیمان و تهران

اعضای کانون شورشی ۷۳۳ماهشهر نیز با بلند کردن تراکتهایی با مضمون « هر مدرسه و هر کلاس مدرسه یک کانون شورشی – قیام تا سرنگونی با کانونهای شورشی، حاضر حاضر حاضر – درس اول قیام برای آزادی و سرنگونیست...» حماسه ۵مهر ۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشته برای ادامه مسیر تجدید عهد کردند.

در لرستان نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب پوستر با مضمون « شهیدان ۵مهر ۱۳۶۰مشعل داران آزادی» در ورودی دبیرستان موسوم به خمینی کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی زنجان نیز در گرامی‌داشت حماسه ۵مهر۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام به نصب تراکتهای، «کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاهها برپا می‌کنیم – درس اول قیام برای آزادی، مرگ بر خامنه‌ای زنده باد آزادی – شهیدان ۵مهر ۱۳۶۰مشعل داران آزادی » کردند.

در مسجد سلیمان نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر با نصب تراکت، « شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده» سالگرد این حماسه ۵مهر ۶۰را گرامی داشتند.

در تهران نیز اعضای کانون شورشی مادران ۶۷با حضور در منطقه خاوران در پیامی گفتند، «در پنج مهر سال شصت، دانش‌آموزان با قیام شجاعانه خود در قلب تهران، شعار مرگ بر خمینی را به میان مردم بردند، زنده باد کانونهای شورشی»