۱۳۹۷ مهر ۹, دوشنبه

وحشت رژیم آخوندی از پیوند مجاهدین با خیزشها و اعتراضات و اعتصابات مردمی



حکومت آخوندی در هراس از پیوند مجاهدین با خیزشها و اعتراضات و اعتصابات مردم به ستوه امده به دجالبازیهای رسوا و سرکوبگرانه علیه معترضان روی آورده است.

معاون سیاسی استاندار رژیم در خراسان رضوی بایا وه سرایی درباره خواسته‌های برحق کامیونداران اعتصابی گفت: کامیونداران باید بدانند کانال هایی که این فراخوان ها را منتشر کردند، وابسته به مجاهدین و ضدانقلاب بودند. آن ها عده ای را در همین تلگرام و شبکه های مختلف تحریک کردند که با سنگ پرانی و ایجاد مانع در جاده ها برای کامیون داران مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت کنند.
این کارگزارٍ وحشت‌زده‌ی رژیم، هم‌چنین گفت: اقدامات و مزاحمت های جاده ای از سوی عده ای اجیرشده توسط دشمن بعد از عدم اجابت کامیون داران و برای ایجاد واهمه و رعب و وحشت میان آن ها صورت گرفت.

آخوند صادق لاریجانی، رئیس دزد و غارتگر قضاییه خامنه‌ای نیز با نگرانی گفت: ممکن است دشمن افرادی را اجیر کند که از مطالبات مردم سوء استفاده کرده و برخی اعتراضات را به انحراف بکشانند. ما باید به هوش باشیم. اقدام به موقع و سریع برای حل مشکلات از موج سواری دشمن جلوگیری می کند. جنس مطالبات کامیون داران از جنس برهم زدن امنیت حمل و نقل جاده ای و تخریب خودروها نیست. چنین اقداماتی نشان می دهد که جریانات دیگری می خواهند بر موج مطالبات مردم سوار شوند.

آخوند جنایتکار اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضایی رژیم نیز در ادامه وحشت رژیم از اعتصابات گسترده کامیونداران، به تهدید علیه کامیونداران متوسل شد و گفت: کسانی که الان دارند خدمت‌رسانی می‌کنند در بخش حمل و نقل، افرادی هستند متأسفانه به تحریک دشمن، اینها دارند خلل ایجاد می‌کنند در امر نقل و انتقال در جهت خدمت رسانی به مردم در خصوص حمل و نقل کالا. کسانی که این اقدامات رو انجام میدند، به خصوص اونهایی که تهدید می‌کنند کامیونداران را و اونها که احیاناٌ مزاحمشون میشند در مسیر و جلوگیری می‌کنند از تردد اونها بدانند که مجازات بسیار سختی به دنبال اونها هستش و به همه دادستانها گفته شده که با کمک نیروی انتظامی همه افرادی که از این طریق اخلال ایجاد می‌کنند تهدید ایجاد می‌کنند جلو ماشینها رو می‌گیرند احیاناٌ با چوب و چماق و سنگ و غیره اینها موجب مزاحمت برای مردم بشند به هیچ وجه اغماض نکنند در دستگیری اینها، در مجازات اینها و هر چه سریعتر اینها را تعقیب بکنند و به مجازات برسانند.

درباره واکنشهای وحشت آلود و تهدیدهای دیکتاتوری دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی اعلام کرد: اعتصاب سراسری کامیونداران در حالیکه وارد دومین هفته خود می‌شود، بحران در درون رژیم آخوندی را شدت بخشیده است و سرکردگان آن از استمرار و گسترش اعتصاب به شدت به وحشت افتاده اند.

حکومت آخوندی با گسترش اعتراضات کامیونداران دست به عقب‌نشینی زد و محمد شریعتمداری، وزیر دروغگوی صنعت رژیم با دستپاچگی ادعا کرد: در مهر ماه ۲۰۰ میلیون دلار و از این به بعد هر ماه ۸۰ میلیون دلار به تأمین لاستیک برای کامیونداران اختصاص پیدا می‌کند.