۱۳۹۷ مهر ۱۳, جمعه

ابراز وحشت خامنه ای از بحرانهای رژیم و گسترش آن در درون نظام


در آستانه ۱۳ آبان و تحریم های جدید آمریکا ولی فقیه ارتجاع با ترس و وحشت از بحرانهای رژیم، برای پیشگیری از گسترش آثار بحران در درون نظام به خط و نشان کشیدن پرداخت و به خطرها و حساسیت موقعیت برای رژیم، اعتراف کرد.

وی گفت: «دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است. جز راه تحریم اقتصادی راه دیگری ندارد.
موقعیت کشور موقعیت منطقه موقعیت جهان موقعیتهای حساسی ست بخصوص برای ما ملت ایران، حساسیت از این جهت که از یکطرف عربده کشی های سران استکبار و سیاستمداران آمریکای جهانخوار از یکطرف قدرت نمایی جوانان مومن و پیروزی های پیاپی در میدانهای مختلف از یک طرف مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخشی از بخش بزرگی از مردم کشور مردم ضعیف کشور و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت آنها را حساس کرده است به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است کشور به خاطر وجود مشکل از خمودگی و بی عملی در آمده است خیلی ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیفه میکنند و سرگرم تلاش میشوند اینها جهات مختلفی ست اوضاع ویژه ای ست برای کشور و این جلسه در چنین شرایطی تشکیل شده است».

ولی فقیه ارتجاع، بحرانهای کنونی رژیم را با اویل دهه ۶۰ و بحرانهای دوران جنگ ضد میهنی و به ویژه تحمیل زهر آتش بس در سال ۶۷ مقایسه کرد و ضمن اذعان به خطر مجاهدین برای تمامیت نظام ولایت فقیه، گفت: «ما در این حدود چهل سال جهادهای متعددی داشتیم در همه این جهادها جوانها جلو بودند. در جهاد با تروریسم منافق و خائن در اوائل دهه ۶۰ در جهاد با متجاوزین در هشت سال دفاع مقدس در جهاد برای ترمیم خرابی های بعد از جنگ بعد از سال ۶۷؛ دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا. من صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن است ترویج می‌کنند، این‌ها خیانت می‌کنند. این خیانت به کشور است. به کمک شما، تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد».

خامنه ای در هراس از گسترش نفرت عمومی از حاکمیت آخوندی و بالا گرفتن اعتراضات اجتماعی نیز گفت: «فعلاً دشمن از ابزار رسانه برای اثرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌کند. ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است.
ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاح‌های شیمیایی در جنگ نظامی. سلاح شیمیایی را وقتی می‌زنند، تانک و تجهیزات از بین نمی‌رود، انسان‌ها از بین می‌روند و از قدرت استفاده از ابزار می‌افتند. ابزار رسانه هم این‌جور است. امروز از تلویزیون، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود».