۱۳۹۷ مهر ۱۱, چهارشنبه

گسترش اعتصاب رانندگان زحمتکش کامیون به ۲۷۰ شهر در دهمین روز اعتصاب






گسترش اعتصاب رانندگان زحمتکش کامیون به ۲۷۰ شهر در دهمین روز اعتصاب



گزراش کلیپ:‌زرین شهر: امروز ۱۰ مهر ۹۷ زرین شهر یکی از پارکینگ ها، اعتصاب پابرجاست.
جاده اهواز: سلام امروز ۱۰ مهر جاده اهواز - آبادان
درچه اصفهان:‌ با سلام اینجا درچه باربری های درچه، پارکینگ. می بینید کامیون با بار ۹ روز است اینجا خوابیده با بار تره بار این کامیونداران زحمتکش کمپرسی و لازم به تذکر است که این یکی از چهار پارکینگ های درچه می باشد. زنده باد. پرچم درچه همیشه بالاست.

فولاد شهر:‌ تک پارکینگ ماشین های سنگین فولاد شهر، همینجور که می بینید اعتصاب، شدیدا پایدار است . قابل توجه آن خائینی که می خواهند تفرقه بیاندازند. ببینید خائنین و بخود بلرزید. درود به شرف تک تکتون. درود به شرف تک تکتون. ماشااله ماشین های بختیاری، ماشااله اصفهان، ماشااله همه ایران. همه با غیرتها. دمتون گرم.

فولاد شهر:‌ امروز ۱۰ مهر ۹۷ همانطور که می بینید کامیون های فولاد شهر اعتصاب کرده و خوابیدند. اینهم اتوبان ذوب آهن اصفهان. یک دونه کامیون نه می ره، نه برمی گرده. کاملا خلوت هیچگونه ماشین سنگینی توی این اتوبان دیده نمی شه. یکساعت من اینجام ماشین ندید.
میمه:‌ می بینید جاده خالی از کامیون. 
روز سه شنبه دهم مهر ماه ۹۷ اعتصاب سراسری کامیونداران دهمین روز خود را پشت سر گذاشت.
این اعتصاب که از سی و یکم شهریور ما آغاز شده تاکنون به ۲۷۰ شهر از ۳۱ استان کشور گسترش یافته است

گزارش کلیپ:‌ جاده تهران:‌ با سلام و خسته نباشید. جاده تهران هستم به اصفهان. جاده خلوت. آرامش کامل. و انشااله که این آرامش جواب بده و این زجرهایی که این چندین ساله کشیدیم. انشااله که بتونیم حقمون رو بگیریم و جبرانش کنیم.

شهریار:‌پارکینگ شهریار. و بچه های شهریار استوار و پایدار. بچه های شهریار استوار و پایدار.
امروز ۱۰ مهر ۹۷ اینجا پایانه بندر خمینی است. می بینید که هنوز اعتصاب هست و هیچ ماشینی تو پایانه نیامده. بعداز گذاشت ده روز اعتصاب هنوز جریان داره
 اعتصاب در شهرهای اصفهان، زرین شهر، نجف آباد، فولاد شهر، نایین، تهران، تایباد، بندر موسوم به خمینی، اهواز، آبادان، شاهرود، شهربابک، اراک، بندرعباس، ملایر و اردکان همچنان ادامه دارد.
روز دوشنبه نهم مهر ماه نزدیک به ۲۰۰ تریلی اعتصابی در حال رژه از عسلویه به سمت شیراز بودند که هنگام ورود به شیراز، ماموران سرکوبگر رژیم راه را بسته و مانع ورود آنها به شهر شدند. اما رانندگان تسلیم نشده و شروع به اعتراض کردند. این اعتراض بسرعت تبدیل به درگیری بین رانندگان اعتصابی با ماموران رژیم شد.
از سوی دیگر رژیم درمانده آخوندی اقدام به کندن پلاکهای کامیونهای اعتصابی در برخی از شهرها از جمله در اران و شهر توره (بین بروجرد و ملایر)کرده است.
اما این اقدامات در عزم و اراده کامیونداران برای ادامه اعتصاب خللی ایجاد نکرده است.

گزارش کلیپ: پارکینگ لاسجرد، بین سرخه سمنان تا گرمسار. که اینجا همیشه دویست ماشین کامیون وایستاده بود. الان خالی از کامیون. درود بر شرفتون همکارای عزیز. همه همکارای عزیز می دونن که اینجا حداقل دویست تا ماشین خوابیده بود.
شاهرود: دهمین روز اعتصاب. پایانه شاهرود
بروجرد: شرکت تعاونی کامیونداران، همه ماشین ها خوابیده اند. و در اعتصاب هستند. همه ماشین ها اعتصاب.
جاده درود به سمت بروجرد. ماشین می بینید که نیست، کامیون. و همچنان اعتصاب پابرجاست.
اراک: امروز سه شنبه دهم مهرماه. پایانه اراک. همه ماشین ها خوابیده اند.
بندرعباسک ۹ مهر. هیچکس بار نمی گیره .خلوت خلوت خلوت.
بردسیر: آقایون عزیز این هم اعتصاب کامیون داران بردسیر. مورخ ۹ مهر ۹۷.
و اعتصاب در سلماس و جلقا و میانه و رستم آباد و قم ادامه داشت.

اقشار مختلف مردم با صدور بیانیه هایی از اعتصاب کامیونداران حمایت کردند از جمله جنبش جوانان بپاخاسته تهران، جمعی از ماشین سازان و فلزتراشان تهران، جمعی از فارغ التحصیلان در استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کسبه بازار موبایل تهران، جمعی از بازاریان و کسبه کرمانشاه، جوانان کرد، و جمعی از گچ کاران ساختمانی در اردبیل از اعتصاب سراسری رانندگان زحمتکش کامیون و خودروهای سنگین حمایت کردند.

کازرون:‌ ما رانندگان زحمتکش کازرون و روستاهای اطراف گردهم جمع شده ایم که صدای زحمت کشیدن و دستمزد نگرفتن خود را به گوش هموطنان برسانیم. و تا زمانی که حقمون بهمون برنگردونن، مصمم و مسلم و پا برجا اینجا ایستادیم. (صلوات). امروز نهم مهرماه، تعاونی کامیونداران شهرستان کازرون. شیرن کازرون. ایول و ایول شیرن کازرون.

اعتصاب فرهنگیان در بجنورد
روز سه شنبه فرهنگیان بجنورد در اعتراض به پایین بودن حقوق و انجام خدمت در مناطق مرزی اعتصاب کردند. اعتصاب کنندگان که اساسا از زنان بودند در خیابان نشسته و راه را مسدود کردند.

چهارمین روز تجمع کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی در کرج
روز سه شنبه ۱۰مهرماه تجمع و اعتراض کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی در کرج در اعتراض به پرداخت نشدن یازده‌ ماه حقوق و وضعیت بلاتکلیف بیمارستان وارد چهارمین روز خود شد.

تجمع غارت شدگان موسسه توسعه البزر نهال نشان کرج
‌‌‌روز دوشنبه ۹ مهر ۹۷ غارت شدگان موسسه توسعه البزر نهال نشان کرج در اعتراض به غارت اموال و دارایی شان، در مقابل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و وزارت جهاد کشاورزی رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند.