۱۳۹۷ مرداد ۹, سه‌شنبه

سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی

آملی لاریجانی
بحرانهای اقتصادی 1397/05/09
سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی
سقوط تاریخی ارزش ریال و تهدید به اعدام توسط آملی لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه‌ای در هراس از پیامدهای بحران ارز برای رژیم، به تهدیدات سرکوبگرانه روی آورد و مدعی شد: چنین تلاطم‌هایی در بازار ارز و سکه شبهه‌ناک است و احتمال این‌که برخی دستهای ناپاک در پشت پرده این التهابات دخیل باشند، کاملاً وجود دارد.

قیام ایران-شماره ۱۹۰ فراخوان خانم رجوی به حمایت از اعتصاب کسبه و بازاریان شهرهای مختلف و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان


اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اعتصاب کسبه و بازاریان شهرهای مختلف و بازداشت شمار زیادی از بازاریان تهران
به‌دنبال عبور نرخ دلار از مرز ۱۲۰۰۰تومان روز دوشنبه ۸مرداد۹۷ بسیاری از بازاریان و کسبه در تهران و شهرهای مختلف در اعتراض به وضعیت فاجعه‌بار اقتصاد کشور و نابودی داراییهایشان دست به اعتصاب زدند و از باز کردن محل کسب خود خودداری کردند.

۱۳۹۷ مرداد ۷, یکشنبه

جنگ يا مذاكره و شرايط پيشرو !!؟



تحولات و تداوم قيام در داخل گسترده و سرعت گرفته است . تخاصمات منطقه اي و جهاني با رژيم افزايش يافته است .طبيعتأ فعل وانفعالات اين روابط جهاني را درگير خودش كرده است و به ويژه مردم ايران را تحت تاثير خود قرار داده است .

پيامهاي بيرون إمده از سوي امريكا و رژيم ،ذهن ها را به سمت جنگ يا مذاكره كشانده است ، از طرف امريكايي ها ،گاهأ سيكنالهاي متفاوت بيرون مي آيد ،أخرينش مربوط به جيمز متيس وزير دفاع امريكا بود : نه به دنبال تغيير رژيم و نه فرو پاشي از درون ايران هستيم .

۱۸ صندوق از ۲۰ صندوق بازنشستگی، ورشکسته هستند / این موضوع یکی از ۳ ابر چالش کشور است


خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
۱۸ صندوق از ۲۰ صندوق بازنشستگی، ورشکسته هستند / این موضوع یکی از ۳ ابر چالش کشور است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که ۱۸ صندوق از بیست صندوق بازنشستگی کشور ورشکسته هستند، گفت: برخی از صندوق ها به ازای ۲ نفر پرداختی به یک نفر مستمری می دهند. رسول خضری گفت: ما امروز سه ابر چالش در کشور داریم که یکی از آن ها مساله صندوق های بازنشستگی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زینت میرهاشمی: گند چاله دهان یک تبهکار زن ستیز


سیرک لاتها، چماقداران و قداره بندان به سرکردگی قاسم سلیمانی در زیر خیمه ی نظام، یک شیر بی یال و دُم و اشکم را به نمایش گذاشته و به تماشاگران هشدار می دهند که با دُم او، که قلابی بودن آن لاپوشانی شده، بازی نکنند. پیرامون این شعبده بازی نه چندان ماهرانه، شورشی جریان دارد که جارچیان سیرک ولایت برای پنهان کردن آن بازار گرمی می کنند.

بسته اروپایی، عقب‌نشینی آخوندها و یک نکته باریک‌تر از مو!

تکلیف بستهٔ پیشنهادی اروپا و این‌که آیا مورد قبول رژیم قرار گرفته یا نه، هنوز روشن نیست و این موضوع که در واقع ماده رابطه رژیم با اروپاست، هم‌چنان نامعلوم باقی مانده است.
ظریف، وزیر خارجه رژیم، ۱۰روز پیش یعنی روز ۲۷تیر در مصاحبه‌یی با یک رسانه خارجی(یورو نیوز) شکایت کرد که اروپا هنوز راه‌کار عملی در مورد مبادلات بانکی و سرمایه‌گذاری و غیره ارائه نکرده، اما در خبرها آمده که لاریجانی روز پنجشنبه از بستهٔ پیشنهادی اروپا ابراز رضایت کرد و آن را معقول توصیف کرد. سؤال این است که در فاصله این یک هفته ۱۰روز آیا تغییری در بسته اروپا ایجاد شده که نارضایتی ظریف به ابراز رضایت لاریجانی تبدیل شده است؟

استراون استیونسون: وحشت آخوندهای تهران از مریم رجوی


استراون استیونسون
استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران» طی مقاله‌یی در یونایتدپرس نوشت آخوندهای حاکم بر تهران آن‌چنان از مریم رجوی و تلاشهای وی برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در ایران وحشت کردند که می‌خواستند در گردهمایی بزرگ پاریس با حضور ایشان بمب‌گذاری کنند.

قطعنامه ارائه شده به کنگره آمریکا در حمایت از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت

قطعنامه ۱۰۳۴ در حمایت از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت
قطعنامه شماره ۱۰۳۴ توسط مک کلینتاک، گسار و تد پو به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شد. این قطعنامه طرح حمله تروریستی به گردهمایی ایران آزاد در پاریس را محکوم می‌کند و می‌نویسد:‌ با توجه به نقش دیپلمات رژیم ایران اسدالله اسدی در طرح تروریستی ضروری است آمران این طرح علیه اپوزیسیون ایران به دست عدالت سپرده شوند.

محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس سخنرانی باب بلکمن در پارلمان انگلستان؛ فراخوان به ممنوعه کردن سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان
پارلمان انگلستان
سخنرانی باب بلکمن در اجلاس پارلمان
۲۴ژوئیه ۲۰۱۸
محکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس
فراخوان به ممنوعه کردن سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی

 باب بلکمن-نماینده پارلمان انگلستان
..من همراه با چند نماینده دیگر پارلمان از احزاب مختلف، در گردهمایی صلح در پاریس شرکت کردیم تا با شورای ملی مقاومت ایران اعلام همبستگی کنیم. ما با خانم رجوی و بسیاری افراد دیگر که هدفشان آزادی و دموکراسی در ایران است دیدار کردیم. اما نمی‌دانستیم که یک توطئه تروریستی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده بود تا تلاش کند این کنفرانس را مختل کرده و جان ما و جان صدهزار نفری را تهدید کند که آمده بودند تا به آزادی و دموکراسی در ایران فرا بخوانند.
امیدوارم که ما علیه رژیم ایران دست به‌عمل بزنیم و اطمینان یابیم که سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان (تروریستی) ممنوعه شود.

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه در گرامی‌داشت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان

زندان مرکزی ارومیه
جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی ارومیه طی بیانیه‌یی در گرامیداشت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان نوشتند: مجاهدین مانند سیلی خروشان به حرکت درآمدند، نوری از امید و شادی بر دلهای هر ایرانی وطن‌پرست تابید و ترس و دلهره وجود آخوندها را به لرزه افکند.

۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

سهیلا دشتی:‌ ۶ و ۷ مرداد و تعهدی دوباره



 هرم گرمای بیرون از لای پره های پرده کرکره فضای کوچک اتاق را پر می کند. نه میشود پنجره را بست و نه با باز کردن آن از گرما کاسته می شود.
سالهای سال بود که این چنین گرمائی را ندیده بودم. تقریبا از یاد برده بودم که گرما چیست. همین گرما افکار من را به اشرف برد. به روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ هنوز بیش از یکی، دوماه از قیام مردم ایران در خرداد ماه همان سال نگذشته بود که خبر حمله به اشرف را در سیمای آزادی رسید. البته قبل آن هم از خبرهائی از تحرکات نیروهای لشکر قدس به سرکردگی هادی عامری نفر اصلی خامنه ای و قاسم سلیمانی در ارتش عراق به سرکردگی مالکی شنیده می شد.

سوتی های وحشتناک خاله شادونه در برنامه زنده !!!

ششمین روز اعتصاب کامیونداران در 121شهر و حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف


در ششمین روز اعتصاب کامیونداران، در 121شهر در 30 استان کشور کامیونداران به اعتصاب پیوستند
طی روزهای پنجم و ششم مرداد، کامیونداران شهرهای تهران، اسلامشهر، اکبرآباد، نیشابور، دارخوین، ایذه، داراب، کنگاور، صحنه، بروجرد، خرم آباد، دورود، شهرکرد، گرمسار، اصفهان، کرمانشاه، ‌ارومیه، خرم آباد، فریدونکنار، اراک، ساری، پلدختر، چابکسر، یاسوج، علی آباد کتول، ماهیدشت، کرمان، صفاشهر، سعادت‌شهر، آباده، بندرخمینی، فرخشهر، بوکان، نجف آباد، اردبیل، مریوان، مرند، گرگان، پیرانشهر، سمنان و.... به اعتصاب خود ادامه دادند.
این اعتصاب تاکنون به ۱۲۱ شهر از ۳۰ استان كشور گسترش يافته است.

محمد قرائی:‌ یک ماه پس از برگزاری کهکشان مقاومت در پاریس، تاثیرات و تبعات!


 یک ماه پس از برگزاری پیروزمند کهشکان مقاومت در پاریس، آثار و تبعات این حادثه تاریخی همچنان در سطح افکار عمومی و رسانه‌های معتبر جهان هویداست.

تظاهرات ایرانیان در نروز علیه اقدامات تروریستی رژیم آخوندی ۶ مرداد

تظاهرات در نروژ - محکومیت تروریسم رژیم آخوندی علیه مقاومت



جمعی از ایرانیان آزاده در اسلو، روز شنبه ۶ مرداد در اعتراض به توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران، یک تظاهرات در مقابل مجلس نروژ برگزار کردند.

مهرداد هرسینی:‌ پاک کردن صورت مسئله‌ای بنام «جنایت علیه بشریت»




در تابستان سال ۶۷ و پس از سر کشیدن جام زهر جنگ ضد میهنی و زمانیکه حکم چند خطی از سوی خمینی ملعون برای قتل‌عام زندانیان سیاسی بی‌دفاع و بی‌گناه صادر گردید، هیچ کس در ضمیر خود تصور نمی‌کرد که نتیجه این وحشی‌گری و این بربریت در تاریخ نوین بشری، به شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر از زنان، جوانان و فرزندان این آب و خاک در سیاه چالهای رژیم منتهی گردد.


هشدار۱۰ سناتورآمریکا به سه کشور اروپایی نسبت به دور زدن تحریمها


سناتورهای آمریکایی متن کامل نامه خود به سفرای سه کشور اروپایی در آمریکا را درباره لزوم تبعیت از تحریم‌ها علیه رژیم آخوندی منتشر کردند.

رژیم آخوندی – افت ۵۰ درصدی قدرت مالی کارگران




بحران شدید افت ارزش پول ملی که در منطق خود افزایش شدید تورم و گرانی را با بهمراه آورده، اکنون گریبان میلیون ها خانوار ایرانی بویژه اقشار بشدت ضربه پذیر را گرفته است.

هشدار سناتور تد کروز نسبت به اعمال تروریستی رژیم آخوندی



 سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز، نسبت به اعمال تروریستی رژیم آخوندی در اروپا هشدار داد.

ریشه اصلی بن‌بست رژیم در سیاست خارجی


سخن روز
این روزها به‌دنبال رجزخوانی‌های روحانی که با دم شیر بازی نکنید و غیره... شاهد هستیم که واکنش‌های متضاد درون رژیم نسبت به این حرف‌ها، تندتر و عمیق‌تر شده و ۲گرایش در برابر هم قرار گرفته‌اند؛ آیا این تقابل فقط جنبه تبلیغاتی و رسانه‌یی دارد یا به تصمیم نهایی رژیم هم راه می‌برد؟

معنای به دام افتادن خامنه‌ای در باتلاق تروریسم (گفت‌وگو با محمدعلی توحیدی)

سؤال: این هفته روزنامه حکومتی «وطن امروز» در مورد دستگیری اسدالله اسدی ـ دیپلمات تروریست رژیم ـ‌ نوشته بود: «این موضوع حکم یک فاجعه دیپلماتیک را در طول حیات نظام جمهوری اسلامی دارد...سکوت وزارت امور خارجه در قبال این موضوع، غیرقابل توجیه و حیرت‌انگیز است».هفته پیش هم روزنامه کیهان در بارهٔ همین دیپلمات تروریست و این موضوع نوشته بود: «دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی یکی از یادگارهای دوران دفاع مقدس است. در این رابطه هر روز خبری تأسف‌بارتر درباره ضعف و انفعال دستگاه دیپلوماسی دولت تدبیر و امید منتشر می‌شود».

لاف و گزاف ابلهانه پاسدار قاسم سلیمانی و موضعگیری سخنگوی مجاهدین

     لاف و گزاف ابلهانه پاسدارقاسم سلیمانی و موضعگیری سخنگوی مجاهدین

هیل: رژیم ایران در حال انجام حملات سایبری است


حملات سایبری رژیم ایران
هیل گزارش داد: شرکت امنیت سایبری سمان تک(Symantec) مستقر در ایالات متحده یک گروه جدید جاسوسی "بسیار فعال" را کشف کرده که به‌نظر می‌رسد در ایران مستقر است، و بخشهای انرژی، ارتباطات، خدمات، حمل‌‌ و نقل و دولت را در عربستان، امارات، قطر، کویت، بحرین، مصر،اسرائیل و افغانستان مورد هک و جاسوسی قرار می‌دهد.

گزارشی از وضعیت زندان دستگرد اصفهان



زندان دستگرد اصفهان در حال حاضر بین ۸تا ۹هزار زندانی در بند دارد. زندان دستگرد اصفهان دارای ۱۷ بند به ترتیب زیر است:

بندهای سلامت ۱و۲، جوانان ۱و۲، بند شاغلین، بند مالی، بند معلولین، بند مشاوره۴، بندهای ۲و۳و۴و۸، بند اتباع، خدمات، کارگری ۱و ۲، طباخی.

گرامی‌داشت خاطره حماسه کبیر میهنی عقیدتی فروغ جاویدان

گرامیداشت حماسه میهنی عقیدتی فروغ جاویدان
اعضای کانون شورشی فریاد با حضور در تنگه چهارزبر کرمانشاه (منطقه عملیاتی فروغ جاویدان) و زیر درخت و پای صخره‌ای که پیکر فرمانده سارا را چون مدال افتخار میهن بر سینه زد، یاد حماسه آفرینان میهن اسیر را گرامی داشتند. یکی از اعضای این کانون شورشی که صدایش در فیلم ارسالی شنیده می‌شود، این چنین گفت: «آن زمان که خنجر استبداد خمینی بر قلب پاکت فرود آمد دل این صخره از هم پاشید. به یاد فرمانده سارا، شیر زنی که در برابر سیاهی لشکر خمینی جانانه جنگید. یادش گرامی.

پنجمین روز اعتصاب رانندگان وکامیونداران خرم آباد۶مرداد ۹۷

اعتصاب رانندگان کامیون بیش از ۱۲۰شهر و ۳۰استان را فراگرفته است + عکس و فیلم


اعتصاب کامیون داران
طی روزهای پنجم و ششم مرداد؛کامیونداران شهرهای تهران، اسلامشهر؛ اکبرآباد؛ نیشابور؛دارخوین؛ ایذه؛ داراب؛کنگاور؛ صحنه؛ بروجرد؛ خرم‌آباد؛ دورود، شهرکرد، گرمسار، اصفهان، کرمانشاه، ‌ارومیه، خرم‌آباد، فریدونکنار؛ اراک؛ ساری؛ پلدختر؛ چابکسر؛ یاسوج؛ علی آباد کتول؛ ماهیدشت؛ کرمان؛ صفاشهر؛ سعادت‌شهر؛ آباده؛ بندر خمینی؛ فرخشهر؛ بوکان؛ نجف آباد؛ اردبیل؛ مریوان، مرند؛ گوگان؛ پیرانشهر؛ سمنان و.... به اعتصاب خود ادامه دادند

۱۳۹۷ مرداد ۵, جمعه

دو راهی خودکشی یا مرگ

    خطر براندازی نظام --  اختلافات سیاسی در ایران --    ترس رژیم ایران از قیام-  بحران سیاسی


  توئیت رئیس‌جمهور آمریکا و سخنرانی وزیر خارجه پمپئو و توئیت بعدی او و رجزخوانی‌ها و دودودم قبلی روحانی، تلاطمی در  رژیم ایجاد کرده که در نتیجه آن به‌نظر می‌رسد دسته‌بندی‌های جدیدی در رژیم شکل گرفته است.
حداقل به ظاهر چنین می‌نماید که در حال حاضر دلواپسان با روحانی در یک جبهه قرار گرفته‌اند و از سوی دیگر این مهره‌های باند خود روحانی هستند که به او انتقاد و اعتراض می‌کنند!

ریشه درماندگی و افلاس رژیم در نمایش ترمیم کابینه


سخن روز
جنجال و سروصدای تغییر و ترمیم کابینه روحانی، ماده‌ عملی‌ش تا اینجا برکناری سیف بوده، چون استعفای نوبخت هم رد شد و واعظی گفت که نوبخت تنها برای کناررفتن اعلام آمادگی کرده و بحث استعفا اصلاً مطرح نبوده. بنابراین سؤال اینجاست که بحث ترمیم کابینه تا چه حد جدی است؟
ترمیم کابینه یا سروصدای ترمیم کابینه؟

هشدار سناتورهای آمریکا به اروپا در مورد تضعیف تحریم‌های ایران



ده سناتور جمهوری‌خواه روز پنجشنبه چهارم مرداد در نامه‌ای به سفرای سه کشور اروپایی در واشینگتن نسبت به دور زدن یا تضعیف تحریم‌های آمریکا علیه ایران هشدار دادند.
سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی روز پنجشنبه به اتحادیه اروپا درباره هرگونه تلاش برای تضعیف یا دور زدن تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران هشدار دادند.



چشم انداز فروپاشی همه جانبه ی ایران آخوند زده !


:سایت رجا نیوز:

گروه سیاسی-رجانیوز: بعد از چند ماه فشار و درخواست گسترده برای ترمیم اقتصادی کابینه روز گذشته، دولت دوازدهم با تغییر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اولین تغییر را به خود مشاهده کرد، به این صورت که با دستور رئیس جمهور و حکم هیات دولت سکان ساختمان میرداماد به عبدالناصر همتی سپرده شد.

پرویزخزایی: رژیم هراسان و دلواپسان نظام ولایت

هم میهن قهرمان در ایران زمین بپاخاسته
تو در داخل میهن در زنجیر و تحت اشغال ایلغار خمینی؛ با وجود این همه فشارهای ضد بشری؛ شب و روز در قیام و حرکت و خیزش و پنجه در پنجه ماموران سرکوبکر و حاکمان قاتل و فاسد و دزد و قاچاقچی هستی؛ که همه هستی و دار و ندار ایران زمین را به هدر میدهند و به چپاول می برند. یک روز در کازرون قهرمان، فردا در برازجان سرفراز و یک روز دیگر در تهران پایتخت. یک روز معلمان و بازنشستگان و فرهنگیان و دیگر روز کارگران و زحمتکشان و امروز کامیون داران و رانندگان خودروهای سنگین شجاعانه پا به میدان میگذارید. خواستها و شعارها را که دقیق نگاه کنی و از سطح که به عمق بروی؛ در همه آنها یک چیز بوضوح روشن است. سرنگونی این رژیم ایرانسوز خواست عموم مردم ایران است.

کاظم مصطفوی: سیاه‌کاری‌های همگون شاه و شیخ در شب تار

مختصری درباره دژخیمانی که زندانیان بی دفاع را خفه کرده‌اند
ای مرغ سحرچو این شب تار--بگذاشت زسر سیاه کاری ...یاد آر زشمع جاوید یاد آر
 علامه دهخدا شعر معروفی دارد که حتما شنیده یا خوانده‌اید: یاد آر زشمع مرده یاد آر! این شعر که از سر درد و با اندوه فراوان به یاد میرزا جهانگیرخان صوراسرافیل سروده شده یکی از بهترین شعرهای دوران خود است. علامه دهخدا از شب تار اختناق دیکتاتور سخن می‌گوید و این که سیاه کاری از سر گذشته است. مصداق از سر گذشتن این سیاه کاری هم شهادت جانگداز یکی از فرزانه ترین فرزندان این خاک است.

جاروجنجال تبلیغاتی در مورد شکایت رژیم به دیوان بین‌المللی لاهه


         جاروجنجال تبلیغاتی در مورد شکایت رژیم به دیوان بین‌المللی لاهه
رژیم آخوندی و به‌خصوص دولت در محاصره بحرانها نیاز شدیدی به نمایش پیروزی و نمایش تغییر دارد. یکی از آنها تبلیغاتی است که روحانی و باند او این روزها به راه انداخته‌اند در مورد این‌که رژیم علیه اعمال تحریمها توسط آمریکا شکایتی به دیوان بین‌المللی لاهه کرده است.

حسن روحانی نمایشگاهی از ابتذالِ شخصیت و کاراکتر


حسن روحانی نمایشگاهی از ابتذال شخصیت و کاراکترمادون سیاستمداری

در چند ماه گذشته شاهد بروز تیپ‌‌های رنگارنگ و چندگانه از جانب حسن روحانی بوده و هستیم. آنچه از او بروز می‌کند، یک شخصیت و کاراکتر مادون یک سیاست‌مدار می‌باشد که قابل تأمل است. این تأمل از آن رو قابل‌توجه است که کار حسن روحانی از چرخش‌مداری و اصلاحات‌چی نظام گذشته و به یک معرکه‌گیر حرفه‌یی تبدیل گشته است.

مریم رجوی: فراخوان به اقدام فوری برای جلوگیری از تخریب مزار شهیدان قتل‌عام ۶۷و نابودی آثار آن


مريم رجوي: فراخوان به اقدام فوري براي جلوگيري از تخريب مزار شهيدان قتل عام ۶۷ و نابودي آثار آن
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، دبیرکل، شورای امنیت، شورا و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر را به اقدام فوری برای ممانعت از تخریب سیستماتیک مزار شهیدان قتل‌عام ۱۳۶۷و نابودی آثار این قتل‌عام توسط فاشیسم دینی حاکم در سراسر کشور به‌ویژه در اهواز فراخواند.

فروغ جاویدان در سیمای ۴زن رزمنده و مجاهد

حماسه کبیر عقپدتی و میهنی فروغ جاویدان
عملیات کبیر فروغ جاویدان، جلوه‌های بیشماری دارد که در رزم آخرین قهرمانانش پرتوافشان است.

یکی از این جلوه‌ها، حضور شگفت‌انگیز زنان رزمنده در آن عملیات سنگین است که تسمه از گرده آخوندهای زن‌ستیز کشیدند و نشان دادند ارتشی که سرانجام این رژیم ضدبشر را از عرصه تاریخ ایران‌زمین جارو خواهد کرد، پیشقراولانش زنان هستند.

مافیای حکومتی و غارت و چپاول رانندگان کامیون


     دوردوم اعتصاب سراسری رانندگان کامیون
در حالی‌که دور دوم اعتصاب رانندگان کامیون در سراسر ایران از روز دوشنبه اول مردادماه شروع شده است و دامنه آن هر روز گسترده‌تر می‌شود، سایت حکومتی تابناک متعلق به پاسدار رضایی ۳۱تیرماه ۹۷ تحت عنوان «به‌رغم همه شعارها، مشکلات کامیون‌داران هم چنان پابرجاست»

مایک پنس: مردم ایران از هیچ آزادی برخوردار نیستند


مایک پنس-مردم ایران از هیچ آزادی برخوردار نیستند
در جریان برگزاری کنفرانس آزادی مذاهب در وزارت‌خارجه آمریکا در روز پنجشنبه ۴مرداد ماه ۹۷ مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به تبعیض مذهبی توسط رژیم آخوندی گفت: اکنون به اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم توجه می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران، ما می‌دانیم که مردم ایران از هیچ آزادی برخوردار نیستند از همه بیشتر در آزادی مذاهب.


از فروغ تا کهکشان- مهدی ابریشمچی

مهدي ابريشمچي
بسم الله الرحمن الرحیم

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وان الله لمع المحسنین

آنها که در راه ما با خلوص نیت جهاد بکنند، قطعا که به  راه های خودمان هدایتشان خواهیم کرد  وخداوند با نیکوکاران است

مدعی خواست که ازبیخ کند ریشه ما   ---  غافل از آن که خدا هست در اندیشه ما

بیانیه ورزشکاران کرج و رانندگان وانت بار غرب تهران بزرگ در همبستگی با رانندگان کامیون


اعتصاب کامیونداران
پس از بازاریان شهرهای مختلف حالا نوبت به ورزشکاران و رانندگان وانت بار در کرج و تهران بزرگ رسیده است تا همبستگی خود را با رانندگان کامیون و کامیون‌داران ایران ابراز کنند:

نامه آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا


آنتونيو استانگو رئيس فدراسيون حقوق بشر ايتاليا
آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا طی نامه‌یی به وزیر امور خارجه این کشور نوشت:‌

مواد انفجاری برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان توسط اسدالله اسدی، یک دیپلمات رسمی رژیم ایران به تروریستها تحویل داده شده بود. رابطه دولتهای دموکراتیک با رژیم ایران که نقش آن در سازماندهی تروریسم بین‌المللی آشکار بوده است بایستی با قاطعیت هر چه تمامتر همراه باشد.

بیانیه عفو بین‌الملل برای اقدام فوری: تخریب گورهای جمعی قتل‌عام شدگان ۶۷ در اهواز را متوقف کنید

پروژه جاده سازی رژیم بر روز مزار شهدای قتل عام ۶۷ در اهواز
عفو بین‌الملل طی بیانیه‌یی برای اقدام فوری خواستار توقف جاده‌سازی روی گورهای جمعی قتل‌عام شدگان ۶۷ در اهواز شد.

عفو بین‌الملل ۴مرداد۹۷:
اقــــــــدام فــــــــوری جادهسازی روی گورهای جمعی و فردی در اهواز را متوقف کنید

۱۳۹۷ مرداد ۴, پنجشنبه

قیام ایران-شماره ۱۸۹ - سومین روز اعتصاب رانندگان کامیون در سراسر کشور

اعتصاب کامیونداران در شهرهای مختلف کشور روز چهارشنبه سوم مرداد (۲۵ژوییه) برای سومین روز متوالی ادامه یافت.
در سومین روز رانندگان زحمتکش کامیون و خودروهای سنگین شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، کرمان، زنجان، ارومیه، آبادان، اهواز کرج، اراک، شاهرود، قزوین، همدان، ملایر، خرم‌آباد، نقده، نجف آباد، مبارکه، بندرعباس، ساوه، خواف، سمنان، شاهرود، شهرکرد، فرخشهر، زاهدان، بجنورد؛ یزد؛ بندرموسوم به خمینی؛ خورموسی؛ چذابه؛ جاجرم؛ گرمه؛ سبزوار؛ شیروان، کنگاور؛ داراب؛ مرودشت، جهرم، زرقان، فاروق، چالوس؛ اسدآباد؛ تویسرکان؛ اندیمشک؛ بندرماهشهر؛ قم دست به اعتصاب زدند.

منصور امان: جُنبشهای اعتراضی؛ یک گام به پیش در تیرماه



رژیم جمهوری اسلامی بین چکُش جُنبشهای اعتراضی و سندان تحریمهای خارجی در حال کوبیده و اسقاط شدن است. به مُوازات پارامترهای مزبور که از بیرون عمل می کنند، پروسه فروپاشی درونی "نظام" نیز در شکل فساد حُکومتی، بی کفایتی دستگاهها و انحطاط سیستمی شتاب شگفت آوری یافته است؛ عاملی که تاثیر فاکتورهای بیرونی در زوال حاکمیت را دوچندان می سازد
.

سراسیمگی و واکنش جنون آمیز رژیم نسبت به هشدار جدید وزیر خارجه آمریکا


 حکومت آخوندی که از رسوایی چهره اش به عنوان نخستین حکومت حامی تروریسم در جهان، در ترس و وحشت فرورفته است.
رژیم آخوندی در خبرگزاری رسمی خود در رابطه با اظهارات وزیر خارجه امریکا نوشت: پمپئو در صفحه توییتر خود ادعا کرد: در این ماه، یک «دیپلمات» ایرانی در وین به ارتباط با توطئه بمب گذاری در یک گردهمایی در فرانسه متهم شد. در همان زمان که این رژیم می کوشد اروپا را به ماندن در توافق (هسته ای) متقاعد کند، برای انجام حملات تروریستی در اروپا توطئه می کند.

ساندرو ساباتینی: تعهد همگان برای پشتیبانی از شورای ملی مقاومت ایران بر علیه رژیم تروریستی آیت الله ها

گردهمایی سالانه شورای ملی مقاومت ایران در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ به دو دلیل مشخص بارز میگردد: تغییر و تحولات در سیاستهای بین المللی و توطئه تروریستی رژیم تهران بر علیه شرکت کنندگان دموکرات ایرانی.
از این دو عنصر می توان نتیجه گرفت که همه چیز امکان پذیر است، بنابراین سقوط رژیم آیت الله ها با الگوی اجتماعی _ سیاسی ولایت فقیه تنها یک فرضیه نمی تواند باشد. تغییرات بین المللی، عمدتا به دلیل اقدامات موثر دولت ترامپ که آشکارا از نیاز جهانی به تغییر رژیم در ایران صحبت می کند باعث شده است که رژیم تروریستی ایران اقدام به توطئه بر علیه شورای ملی مقاومت و تلاش در پی از بین بردن دشمنان خود کند، این حمله تروریستی در آستانه دروازه های پاریس به عبارتی حاکی از به رسمیت شناختن مشروعیت شورای ملی مقاومت ایران در چشمان مردم ایران است.

هشدار مجدد وزیر خارجه آمریکا نسبت به تروریسم رژیم آخوندی در اروپا


مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، طی پیام‌هایی در روز دوم مرداد ۹۷، با یادآوری دستگیری دیپلمات‌تروریست حکومت آخوندی اسدالله اسدی به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در پاریس، بار دیگر نسبت به تروریسم رژیم در اروپا هشدار داد.

مهدی سامع: وحدت علیه اپوزیسیون آزادیخواه و برانداز، تضاد در غارت مردم و کشور


خنثی شدن عملیات تروریستی که قرار بود در روز ۹ تیر امسال در گردهمآیی مقاومت ایران در فرانسه به وسیله عوامل نفوذی انجام پذیرد، یکی از مهمترین اقدامات پلیس چند کشور اروپایی بود. در کشف و خنثی سازی این عملیات جنایتکارانه که توسط سپاه قدس و با تایید کامل خامنه ای طراحی شده بود، می توانست تعداد زیادی کشته و مجروح داشته باشد، یک دیپلمات تروریست رژیم ایران و چند عامل نفوذی که پلیس بلژیک آنها را وابسته به یک «سلول خفته» معرفی می کند، بازداشت شدند.

تعیین و تکلیف لوایح مبارزه با پولشویی در بیت خامنه‌ای!


در پی اعلام شرایط جدید از سوی گروه کار مبارزه با پولشویی و تروریسم «اف آی تی اف» و دادن شش ماه فرصت به دیکتاتوری خامنه‌ای برای تعیین و تکلیف وضعیت حقوقی در این زمینه، اکنون شاهد اوجگیری جدال و کشمکش میان باندهای بجان هم افتاده در درون نظام آخوندی بر سر لوایح چهارگانه هستیم.

نگاه ۹۷ به فروغ جاویدان ۶۷


حماسه کبیر عقیدتی-میهنی فروغ جاویدان
۳۰سال از پرش شیرآسای ارتش آزادی‌بخش ملی ایران، به میهن اسیر برای سرنگونی حکومت آخوندی گذشت. ۳۰سال خود یک تاریخ است؛ تاریخی که در آینه آن می‌توان به تحلیلی واقعی از گذشته‌ها پرداخت. اگر نمی‌شد در آن بحبوحه بی‌کم‌و‌کاست به داروی نشست و زمان لازم بود تا غبارها فرونشیند و چشم‌اندازها واضح گردد، اکنون این مجال و این وضوح در اختیار ماست. گفته‌اند قله را هنگامی می‌توان دید که از آن فاصله گرفت.

تاریخ مشروطه ایران - خوانشی نو از انقلاب مشروطه (۳۶) – یونجه تبریز و طعم آزادی


باسكرويل آمریکایی، شهید راه مشروطیت ایران
تلگرام انجمن:
«صدوچهل تن از استبدادیان مقتول، مغلوبین مراجعت! ملتْ غالب! انجمن!»
در شرح تاریخ مشروطه، مقاومت‌های مجاهدان تبریز را از توپ‌باران مجلس در تیر ماه ۱۲۸۷تا دیماه همان سال شرح دادیم. دیدیم که چگونه مجاهدین تبریز، ۷رشته تهاجم بزرگ تمامی نیروهای استبداد را با مقاومتی حماسی در جنگهای خونین دفع کردند. در شماره گذشته به جان گرفتن مجدد قوای استبداد و آغاز یک رشته تهاجم جدید رسیدیم و خواندیم که صمدخان شجاع‌الدوله از تهران به سوی تبریز روانه شد و با شکستی که به مجاهدان داد، به نیروهای استبداد روحیه تازه‌یی بخشید. به این ترتیب قوای استبداد برای حمله‌یی دیگری به تبریز آمادگی یافتند.