۱۳۹۶ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰ زندان گوهردشت

تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰ زندان گوهردشت
تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰  زندان گوهردشت به هموطنان و آرزوی ایران آزاد برای آینده

 بوی بهار می‌آید
بوی سبزه و گل

رویش و پویایی و زنده شدن دوباره طبیعت و پشت سر گذاشتن کرختی و خموشی زمستان


 ما زندانیان که بیش از ۹۸درصدمان افراد زیر ۳۵سال می‌باشیم؛ در حالی در پشت میله‌های زندان به‌سر می‌بریم که محروم از حداقل امکانات انسانی هستیم. عمرمان به بطالت و تباهی می‌گذرد. آنهم در حالی که علت‌العلل و زمینه‌ساز تمامی اتهامهای ما حکومت ناشایست و ضدمردمی آخوندها می‌باشد. همانهایی که در تمامی سالهای حکومتشان جز فقر و بدبختی و فساد و تباهی و فحشا هیچ دستاوردی نداشتند.

جالب این‌که در زندان نیز دست از سرمان برنمی‌دارند و به‌جرأت می‌توان گفت زندانها یکی از بزرگترین و آزادترین مکانها جهت پخش مواد مخدر و داروهای روانگردان است.

در این بین می‌شنویم که زندانیانی به نامهای گلرخ ایرایی و سهیل عربی و حمیدرضا امینی که از جمله زندانیان سیاسی می‌باشند به‌علت پایمال شدن حقوق زندانیان مدتهاست که در اعتصاب غذا به‌سر می‌برند و یا زندانیانی در زندان مرکزی زاهدان تحت فشارهای مضاعف قرار می‌گیرند.

ضمن ابراز همدردی با زندانیان فوق‌الذکر و به‌عنوان فرزندان ملت ایران که به‌علت ظلم و ستم آخوندی راهمان به زندان کشیده شده؛ مطابق ضرب‌المثل کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما؛ با خود و با مردم شریف میهنمان عهد می بندیم که با توسل به نیروی خودمان و تمامی مجاهدان راه شرف و آزادی و با توسل به دعای تحویل سال یعنی

 یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

می گوییم که بارالها ما را در زمره افرادی قرار ده که در حمایت و همراه مجاهدان پاکبازی که از همه چیز خود گذشتند تا همه چیز را برای این مرزوبوم مهیا کنند؛ گام برداریم و ایرانی را بسازیم که در آن از آخوندهای فاسد و جنایتکار خبری نباشد و مملکتی داشته باشیم که به دست خود مردم و برای مردم اداره شود و هیچکس به‌علت داشتن عقیده مورد بازخواست قرار نگیرد و هیچ کودکی به‌علت نداشتن امکانات از درس و تحصیل دور نماند و مجبور به کار نباشد و کار شرافتمند در دسترس همگان باشد و هیچ تفاوتی بین زن و مرد نباشد.

ما زندانیان بند ۱۰زندان رجایی شهر(گوهردشت) به کوری چشم ملاها همراه با تمامی مردم میهنمان این عید سعید را جشن می‌گیریم و به همه هموطنانمان عید نوروز را تبریک می‌گوییم.

در زمان تحویل سال از خدا می‌خواهیم که شر این حاکمان ظالم از سر ما کوتاه گردد و مردم بتوانند سرنوشت خود را خود رقم بزنند و بر سرنوشت خویش حاکم باشد.

با امید موفقیت و تبریک سال نو

زندانیان بند ۱۰زندان رجایی شهر (گوهردشت)

۲۹اسفندماه ۱۳۹۶

در آستانه سال جدید