۱۳۹۶ فروردین ۱۱, جمعه

نامه سرگشاده زنداني مسيحي ابراهيم فيروزي

ايران خبر10/1/96 : « ابراهيم فيروزي زنداني عقيدتي زندان گوهردشت کرج طي نامه سرگشاده يي برخورد دژخيمان زندان با زندانيان مسيحي را مورد حمله قرار داد و نوشت: «آقاياني که در نهايت سردرگمي به خاطر نااميدي از عدم ثمربخشي تهديد و زندان براي انکار مسيحي شدن از جانب نوکيشان دست به بازداشت و تهديد افرادي ميزنيد


۱۳۹۶ فروردین ۱۰, پنجشنبه

اخراج سردبیر بخش فارسی صدای امریکا اولین تغییر مهم بعد از روی کار آمدن دولت ترامپ

خبرگزاری قاصدان آزادی: ‏محمد منظرپور، سردبیر بخش فارسی صدای امریکا، پیش از ظهر سه‌شنبه (۲۸ مارچ-۸ فروردین) از این شبکه اخراج شد.
منظرپور در اواخر دهه‌ی هفتاد خورشیدی، دبیر بخش اقتصادی روزنامه‌ی انگلیسی‌زبان “تهران‌تایمز” متعلق به “سازمان تبلیغات اسلامی” بود.




محکومیت مداخلات تروریستی رژیم آخوندی در اجلاس سران کشورهای عربی در اردن

ملک سلمان پادشاه عربستان و ملک عبدالله پادشاه اردن، مداخلات و حمایت رژیم آخوندی از تروریسم را محکوم کردند.
خبرگزاری عربستان دربارة بیانیة مشترک صادر شده دربارة دیدار ملک سلمان و ملک عبدالله، گزارش داد: «آنها نگرانی عمیق خود را نسبت به دخالت (رژیم) ایران در امور داخلی کشورهای منطقه، دامن‌زدن به منازعات فرقه‌یی و حمایت آن از تروریسم، ابراز کردند».





نمایش انتخابات؛ تنگنا و کشمکش

 تشتت در درون باندهای رژیم بر سر انتخابات نمایشی ریاست جمهوری
این روزها شاهد ادامه و تشدید حملات باندها به همدیگر به‌ویژه در رابطه با نمایش انتخابات هستیم. به چند نمونه زیر توجه کنید:
-آخوند احمد سالک عضو مجلس ارتجاع روز9 فروردین: «ایجاد فضای نا امیدکننده راهبرد دشمن در برابر انتخابات ایران است. باید جلو تخلفات گرفته شود و از تبلیغ زود هنگام کاندیداها جلوگیری کرد و باید فضای تبلیغات و سیر مراحل اجرای انتخابات برای همه یکسان باشد».

بررسی سخت‌ترین مجازاتها علیه رژیم آخوندی در کنگره و سنای آمریکا

بگزارش واشینگتن اگزمینر، نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات کنگره آمریکا، سخت‌ترین مجازاتها را علیه رژیم آخوندی که در تمام دوره اوباما سابقه نداشته، در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نیکی هیلی: رژیم ایران یک مانع بزرگ در سوریه

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد روز گذشته در نشستی در «شورای روابط خارجی رژیم ایران را به‌عنوان یک مانع بزرگ در پیشرفت مذاکرات در سوریه معرفی کرد.

اجلاس سران کشورهای عربی، محکومیت دخالتهای تروریستی و فرقه‌گرایانه حکومت آخوندی، واکنشهای پر غیظ و هراس رژیم

همزمان با برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی در اردن، سران عربستان و اردن دخالتهای و حمایت رژیم آخوندی از تروریسم را محکوم کردند.

خبرگزاری عربستان درباره بیانیه مشترک صادر شده درباره دیدار ملک سلمان و ملک عبدالله، گزارش داد: «آنها نگرانی عمیق خود را نسبت به دخالت (رژیم) ایران در امور داخلی کشورهای منطقه، دامن‌زدن به منازعات فرقه‌یی و حمایت آن از تروریسم، ابراز کردند».

سنای آمریکا: جلسة استماع در کمیته روابط خارجی، تأکید بر مقابله با رژیم آخوندی به‌خاطر مداخلات تروریستی و نقض حقوق بشر

شرکت کنندگان در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، که موضوع آن در باره سیاستهای این کشور در قبال رژیم آخوندی بود، از لایحه دوحزبی اعمال تحریمهای جدید علیه برنامه موشکی سپاه پاسداران و مداخلات ترویستی خامنه ای در کشورهای منطقه حمایت کردند.



کاظم مصطفوی: انتشار عکس یک قاتل جنایتکار در قتل عام سیاه ۱۳۶۷ هشداری به همه جانیان زیر پرده و ناشناخته

عید امسال سرشار از «عیدی»هایی بود که نصیب ما شده است. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که از در و دیوار برایمان عیدی می رسد. و آدمی مثل من دست و پایش را گم می کند که با آنها چه کند؟ اما امروز، یعنی در نهمین روز بهاری، من به حسب اتفاق به عکسهایی دست یافتم که به راستی برایم «هدیه» ای بسیار گرانبها است. شاید اگر بگویم این «عیدی» و «هدیه» چیست مقداری تعجب کنید. ولی باور کنید برای ما یک هدیه است.


سینا دشتی:‌ زوزه ى نیمروز

از فرداى قیام ١٣٨٨، رژیم دریافت که راه و رسم مجاهدین یعنى قیام براى سرنگونى در جامعه دست بالا را دارد علاوه بر اقدام مهم امنیتى سیاسى که هدف و سرلوحه ى اصلى آن جلوگیرى از یک قیام جدید است، و این خط خود را در تحمیل شدن روحانى به ولایت فقیه جنایتکار در همان دور اول انتصابات نشان داد، رژیم تلاش میکند که نسل جدید جوانان ایران را با ترسانیدن از نام مجاهدین خلق، به انفعال و سر در گمى سیاسى بکشاند.



۱۳۹۶ فروردین ۹, چهارشنبه

ايران -زردي ستم از تو، سرخي پايداري از ما- ارژنگ داودي


نه به زندان نه به اعدام 7/1/96 : « به گزارش کانون حقوق بشري نه به زندان نه به اعدام٬زنداني سياسي ارژنگ داودي که در زندان مرکزي زابل در تبعيد به سر مي برد با نوشتن بيانيه اي نوروز ۹۶ را به مردم تبريک گفت و آرزوي پيروزي کرد.
متن کامل بيانيه به شرح زير مي باشد: هم ميهنان!



نماينده آمريكا در سازمان ملل: برجام ايران را پررو كرد آمريكا در پي رهبري سازمان ملل است

خبرگزاري فارس(رژيم) ۸/۱/۹۶ : « نماينده آمريكا در سازمان ملل مي گويد دليل انعقاد توافقي مانند برجام برايش غيرقابل درك است ولي بهرحال بايد همين توافق بد را كه فقط به نفع ايران و روسيه تمام شده، به شدت مورد نظارت قرار داد.



مرداد 95 طناب دار

سايت عصر ايران(رژيم) ۸/۱/۹۶ : « مرور سال كهنه؛ 12ماه – 12روز/ قسمت پنجم- مهم ترين خبري كه مردم در پنجمين ماه سال دنبال مي كردند نتايج ورزشكاران ايراني در المپيك ريو بود اما خبرهاي مهم سياسي هم كم نبود.




در آستانه برگزاري اجلاس سران عرب در اردن،

 مقاومت ایران به خلع يد از رژيم ايران و اخراج پاسداران و شبه نظاميانش از منطقه فرا می خواند
در آستانه كنفرانس سران جامعه عرب در امان، مقاومت ايران بر ضرورت خلع يد از رژيم آخوندي و اخراج سپاه پاسداران و شبه نظاميانش از كشورهاي منطقه تأکید می کند


محكوميت يك جاسوس رژیم ایران در آلمان

و ضرورت گنجاندن سپاه پاسداران در ليست تروريستي
دادگاه جزايي برلين يك جاسوس رژيم ايران بنام مصطفی حیدر س."  را به ۴ سال و سه ماه حبس محکوم کرد. به گفته منابع امنیتی آلمان اين جاسوس برای "نیروی قدس سپاه پاسداران" با هدف انجام عملیات تروریستی در آلمان و فرانسه دست به جمع‌آوری اطلاعات زده بود.


   جشن چهارشنبه سوری مانند جشن نوروز، یک جشن ملی است که همه ایرانیان، فارغ از هر رنگ و اندیشه و اعتقاد، دست در دست هم، در بزم و شور و نشاطی همه گیر و مشترک مانند نیاکانشان در دورترین زمانهای تاریخ، سر به هم داده و یکدل، « شور یکپارچگی» را در هر شهر و روستا و هر محلّه و میدان برپا می کنند.





محمد قرائی:‌ سالیانی که پایان یافتند، سالی که آغازشده است!


درطی سه دهه جنگ سهمگین و نابرابر بین مقاومت عادلانه مردم ایران و غاصبان حاکمیت خلق، فرازونشیبها و نقطه عطف‌های فراوانی می‌توان مشاهده و ترسیم کرد.






هادی مظفری: بهار آمد

ردای سبز بر دوش از کوه و دشت و دره عبور کرد، وارد خیابان ها شد و سر از کوی و برزن و خانه ها در آورد. ردّ پایش را در هر باغ و باغچه ای می توان نظاره کرد.




مهرداد هرسینی:‌ قماربازی که تنها برای باختن خلق شده است!


سرانجام پس از قریب سه ماه از بروی کار آمدن دولت جدید در ایالات‌متحده و چرخش در سیاست خارجی این کشور در رابطه با دیکتاتوری ولی‌فقیه، نمایندگان ارشد از هر دو حزب دمکرات و جمهوری‌خواه در اقدامی مشترک، لایحه «مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات کننده» رژیم آخوندی را برای تصویب به کنگره ارائه نمودند.




عارف شیرازی: «پیروزی های درخشان مقاومت و شکست های بزرگ رژیم آخوندی


سال 95 سال درخشش و اعتلاء روزافزون مقاومت مردم ایران، سال درهم شکستن محاصره 14 ساله مجاهدین، سال برباد رفتن همه سرمایه گذاری های رژیم ضدبشری برای نابودی تنها آلترناتیو دمکراتیک و سازمان یافته خودش بود.



اسکای نیوز: مقابله با دخالتهای رژیم ایران در کنفرانس سران کشورهای عربی


اسکای نیوز گزارش داد:‌ انتظار می‌رود مقابله با دخالتهای رژیم ایران یکی از محورهای بیانیه پایانی کنفرانس سران کشورهای عربی در اردن باشد. در پیشنویس این بیانیه، دخالتهای رژیم ایران در امور داخلی کشورهای عربی محکوم شده و آن‌را نقض قوانین بین‌المللی و اصل حسن همجواری و حاکمیت کشورها اعلام شده است.


شرایط غیرانسانی در زندان قرون‌وسطایی تبریز

گزارشهای منتشر شده از زندان تبریز نشان می‌دهد دژخیمان خامنه‌ای شرایط طاقت‌فرسایی بر این زندان حاکم کرده و به‌منظور فشار بر زندانیان، آنان را از حداقلهای ضروری برای یک زندانی محروم نگه می‌دارند.


کشته شدن پنج تن دیگر از پاسداران و مزدوران نیروی قدس در درگیریهای سوریه

رسانه‌های حکومتی روز سه‌شنبه 8فروردین 95 از کشته‌ شدن پنج نفر دیگر از نیروهای اعزامی رژیم ایران به سوریه خبر دادند. سه تن از این افراد از از مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران بودند.




پارلمان انگلستان: فراخوان به اخراج کامل سپاه پاسداران از سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه

نمایندگان پارلمان انگلستان از تمامی احزاب اصلی، با ثبت قطعنامه پارلمانی 1013 درباره جنایات سپاه پاسداران رژیم آخوندی علیه مردم ایران و دخالتهای تروریستی آن در سراسر منطقه، به اخراج نیروهای سپاه خامنه‌ای و مزدوران اعزامی رژیم از کشورهای منطقه، به‌عنوان یک گام اساسی برای برقراری ثبات در خاورمیانه فراخوان دادند.

خودداری شرکت فولاد آلمان از معامله با رژیم ایران

خودداری شرکت فولاد آلمان از معامله با رژیم ایران
خبرگزاری رویتر گزارش داد گروه سازندگان فولاد آلمان (SMS) قراردادی به ارزش 400 میلیون دلار برای توسعه تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان منعقد کرده


سناتور منندز: لایحه تشدید تحریم‌های موشکی و تحریم کل سپاه پاسداران در دستور کار قرار گرفته است

سناتور باب منندز روز سه‌شنبه 8فروردین96 طی سخنانی گفت: «آمریکا نباید مقابل اقدامات منطقه‌یی رژیم ایران ساکت بنشیند و به همین علت است که لایحه تشدید تحریم‌های موشکی و تحریم کل سپاه پاسداران در دستور کار قرار گرفته است»



۱۳۹۶ فروردین ۷, دوشنبه

باب بلكمن عضو پارلمان انگلستان: سپاه پاسداران بايد بعنوان يك سازمان تروريستي ليست گذاري شود

كانسروتيو هوم ۶/۱/۹۶ : « نويسنده: باب بلكمن Bob Blackman عضو پارلمان انگليس از حزب محافطه كار
در ماه فوريه هنگامي كه دونالد ترامپ پروسه ئي كه ميتواند منجر به ليست گذاري تروريستي سپاه پاسداران گردد را آغاز كرد



بروکسل - پارلمان اروپا: ژرار دوپره، نماينده سال ۲۰۱۷ پارلمان در زمينه عدالت و آزاديهاي مدني

سيماي آزادي4/1/96 : «  ژرارد دوپره، نماينده پارلمان اروپا و وزير دولت بلژيک که رياست گروه پارلماني دوستان ايران آزاد شامل بيش از 200 نماينده از کشورهاي مختلف اروپايي و گروه هاي مختلف سياسي پارلمان اروپا، به عنوان نماينده سال 2017 پارلمان اروپا در زمينه عدالت و آزاديهاي مدني برگزيده شد.


فارين پالسي - فريبكار و متقلبي بنام روحاني

سايت فارن پالسي ۱/۱/۹۶ : « نويسنده: جان حنناه و سعيد قاسمي نژاد- تا دو ماه ديگر – يعني دقيقا 19 مه انتخابات رياست جمهوري در ايران برگزار خواهد شد. اگر اوضاع به همين منوال پيش برود، احتمالا حسن روحاني در دور دوم نيز برنده خواهد شد.

جزئياتي ويژه... آيا رژيم ايران در پشت تهاجم به پارلمان انگلستان قرار دارد؟

مريم رجوي آرزو كرد بهار جديد, بهار آزادي و حاكميت ملي و شكست جنگ طلبي ملاها در منطقه باشد

سايت نيوز نو ۳/۱/۹۶ : « [انعكاس براي چهارمين روز كه به صفحه اول سايت شوراي ملي مقاومت لينك كرده است] در يك گردهمايي بزرك در تيرانا پايتخت آلباني در مناسبت سال نو ايراني، مريم رجوي رئيس جمهور منتخب مقاومت ايران آرزو كرد كه سال نو سال شكستن زنجيرهاي فاشيزم مذهبي حاكم در ايران باشد.



استقبال از تحریم افراد وشركتهاي مرتبط با برنامه موشكي آخوندها


و فراخوان مقاومت به قرار دادن سپاه پاسداران و اعمال تحريمهاي همه جانبه عليه آن
مقاومت ايران اعمال تحريم بر30 شركت و فرد مرتبط با برنامه موشكي رژيم آخوندي را يك گام مثبت مي داند اما براي جلوگيري از برنامه موشكي رژيم آخوندي كه هدفش جنگ افروزي و گسترش بنيادگرايي در منطقه است، بايد سپاه پاسداران و كليه ارگانهاي مرتبط با آن در ليست تروريستي و مورد تحريمهاي همه جانبه قرار گيرند.


۱۳۹۶ فروردین ۶, یکشنبه

كنگره آمريكا براي محاكمه مسئولين ايراني بخاطر اعدام 30هزار مخالف

سايت ايلاف- لندن ۲۹/۱۲/۹۵ : « دكتر اسامه مهدي- ايلاف: در ادامه كارزار دادخواهي از رهبران رژيم ايران و مسئولين اعدام 30هزار زنداني سياسي مخالف در سال 1367نمايندگان برجسته مجلس نمايندگان آمريكا از هر دو حزب جمهوريخواه و دموكرات،


تام كاتن: اگر دستاورد هاي ايران را در منطقه پس نزنيم ثبات نخواهيم داشت


تلويزيون سي ان ان ۲۹/۱۲/۹۵ : « مجري : واشنگتن پست اين هفته گزارش كرد ارتش آمريكا احتمالاً 1000 نيروي بيشتر را به شمال سوريه طي هفته هاي آينده بعنوان بخشي از جنگ عليه داعش مي فرستد، شما يك ارتشي قديمي هستيد و دركميته نيروهاي مسلح سنا كار كرده ايد. آيا از اعزام اين نيروهاي بيشتر حمايت مي كنيد؟

پاندلي مايکو نخست‌وزير پيشين آلباني خطاب به مجاهدان آزادي:‌

ما همه در آلباني با زبان قلبها با شما سخن مي‌گوييم
مقاومت 30/12/95 : « پاندلي مايکو نخست‌وزير پيشين آلباني طي سخناني در مراسم نوروزي و تحويل سال نو 1396 گفت: افتخار بزرگي است که امروز در کنار شما هستم


خانم مريم رجوي: سال نو را به سال شکست ولايت فقيه در ايران و منطقه تبديل کنيم

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران 30/12/95 : « خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت در يک گردهمايي عظيم به مناسبت سال نو ايراني، نوروز را به همه ايرانيان در داخل و خارج کشور تبريک گفت. وي آرزو کرد که سال جديد سال گسستن زنجيرهاي نظام ولايت فقيه از ايران و طليعه بهار آزادي و حاکميت مردم و سال شکست جنگ افروزي آخوندها در منطقه و سال رهايي مردم بيدفاع سوريه از چنگال اين رژيم وحشي باشد.


۱۳۹۶ فروردین ۴, جمعه

علی معصومی:‌ جشن کهن چهارشنبه سوری

     جشن چهارشنبه سوری مانند جشن نوروز، یک جشن ملی است که همه ایرانیان، فارغ از هر رنگ و اندیشه و اعتقاد، دست در دست هم، در بزم و شور و نشاطی همه گیر و مشترک مانند نیاکانشان در دورترین زمانهای تاریخ، سر به هم داده و یکدل، « شور یکپارچگی» را در هر شهر و روستا و هر محلّه و میدان برپا می کنند.



محمد محدثین : شكستهاي بزرگ آخوندها در ۱۳۹۵و پيام هاي آن


سال ۱۳۹۵  كه روزهاي آخر آنرا پشت سر مي گذرانيم؛ سال شكستها و ناكامي هاي بزرگ رژيم آخوندي،  پايان دوران دستاوردها و پيروزيهاي باد آورده براي آن، و شروع يك دوران جديد براي مردم و مقاومت ايران است.



حضور خانواده های شهدای قتل عام 67 بر مزار آنان

 ايران خبر3/12/95 : « خانواده های شهدای  قتل عام سال 67 در جمعه آخر سال بر مزار آنان حاضر شده  و یادشان را گرامی داشتند.  منصوره بهکیش از بازماندگان خانواده های قتل عام شدگان می نویسد: خاوران منتظرمان بود و باید می رفتیم. شنیدیم که مادران و خانواده های خاوران نیز آمده بودند و ماموران هم برای حفظ امنیت حضور یافته و مانع شده بودند تا خانواده ها گل ها را بر خاک بنشانند. ما نیز تلاش کردیم که در زیر سیم های خاردار، درخت انتهای قطعه بالایی را بیاراییم و تعدادی گل هم در قطعه پایینی به یاد عزیزان مان و مادرانی که در میان ما نیستند یا توانایی آمدن ندارند، بگذاریم. سپس به سوی بهشت زهرا راه افتادیم تا با گل های تازه، آمدن بهار را نوید دهیم و یادشان را زنده نگاه داریم . یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد/ تا نگویند که از یاد فراموشانند ».
     

پارلمانترهاي انگليسي سپاه پاسداران را يك سازمان تروريستي قلمداد كردند

سايت ايلاف- لندن ۲/۱/۹۶ : « دكتر اسامه مهدي- ايلاف: امروز چهارشنبه طي يك جلسه رسمي استماع در مجلس عوام انگلستان نمايندگان پارلمان كه كليه احزاب اصلي را نمايندگي ميكنند دخالتهاي شرورانه رژيم ايران در منطقه خاورميانه را محكوم كرده و به گنجاندن نيروهاي سپاه پاسداران در ليست گروههاي تروريستي جهاني فراخواندند.


خنثي شدن يك طرح تروريستي حزب الله و رژيم ايران در آمريكاي جنوبي

روزنامه عكاظ- عربستان ۲۶/۱۲/۹۵ : « برخي منابع لبناني فاش ساختند كه ارگانهاي امنيتي آمريكاي جنوبي يك طرح حزب الله و رژيم ايران بمنظور اجراي يك عمليات تروريستي گسترده كه هدف آن اماكن سياحتي در بوليوي و پرو و شيلي بود را خنثي نمودند.

اخبار شبانگاهي صداي آمريكا - گفتگو با بومدرا و آزاده ضابطي


تلويزيون صداي آمريكا(فارسي) ۲۵/۱۲/۹۵ : « مجري: و در ادامه خبرها انجمن عدالت براي قربانيان كشتار 67 در حاشيه سي وچهارمين شوراي حقوق بشر سازمان ملل گزارش تحقيقات بين المللي اين گروه را درباره كشتار زندانيان سياسي در تابستان سال 1367 ارائه كرد،




نانسي پلوسي خطاب به سازمان جوامع ايراني آمريكايي : ارزش هاي دموكراتيكي كه اعضاي سازمان شما مدافع آنها هستند، نمونه‌اي است از آنچه كه كشور ما را نيرومندتر مي‌كند

سايت صداي آمريكا۲۴/۱۲/۹۵ : « رهبر اقليت دموكرات مجلس نمايندگان ايالات متحده در بيانيه‌اي به مناسبت فرا رسيدن نوروز، نقش مهاجران ايراني در جامعه آمريكا را ستود و گفت ايراني-آمريكايي‌ها سهمي استثنايي در علم و خدمات عمومي در كشور داشته‌اند.



از آنجايي كه ايران به گسترش نيروهاي نيابتي خود ادامه مي دهد، جنگي وسيع تر غيرقابل اجتناب است

سايت عرب نيوز ۲۵/۱۲/۹۵ : « نويسنده: اوبايي شاه بندر- بر اساس گزارشات اخير، سپاه پاسداران ايران بطور موفقيت آميزي شبكه قاچاق سلاح خود را گسترش داده و بطور ثابت در حال افزايش شمار شبه نظاميان نيابتي شيعي از خليج عربي تا مديترانه است.

رسانه حكومتي ميزان- رفت و آمد آزادانه تروريست ها در مقر سازمان ملل حقوق بشر

خبرگزاري ميزان(رژيم) ۲۴/۱۲/۹۵ : « به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري ميزان از ژنو، ساعت 10. به وقت محلي، بعد از عبور درياچه ژنو .....به ورودي دفتر اروپايي سازمان ملل مي رسيم، از تفتيش هاي سرسختانه نيروهاي امنيتي عبور كرده و به سالن مجللي وارد ميشويم كه هيئت هاي ديپلماتيك از همه جاي جهان در آنجا گرد هم آمده اند.


۱۳۹۶ فروردین ۳, پنجشنبه

يك گزارش تحقيقي نقش مخرب سپاه پاسداران انقلاب در 14 كشور را فاش ميكند


روزنامه الشرق الاوسط- لندن ۲۱/۱۲/۹۵ : « (سپاه پاسداران) مستقيما سياست خارجي تهران در اين منطقه را مديريت ميكند... و حدود 100ميليارد دلار فقط براي عملياتش در سوريه هزينه كرده است


رژيم ايران در اجراي حكم اعدام در جهان در رتبه اول قرار دارد


تلويزيون العربيه ۲۰/۱۲/۹۵ : « گزارشي توسط دو سازمان حقوق بشر ايران و سازمان فرانسوي ”با هم عليه اعدام“ فاش كردند





نويسنده كتاب «سپاه پاسداران» نسبت به افزايش فعاليتهاي آن هشدار داد

روزنامه الشرق الاوسط- لندن ۲۱/۱۲/۹۵ : « استران استيونسون سياستمدار اروپايي، جامعه جهاني را به انحلال سپاه پاسداران و حسابرسي از فرماندهان آن فراخواند.








ايران شروع به حمله به رسانه هاي آلباني نموده مخالفان تبعيدي را هدف قرار مي ده


سايت بالكان اينسايت ۲۰/۱۲/۹۵ : « رسانه هاي ايراني يك جنگ اينترنتي عليه گروه اپوزيسيون شروع نموده اند كه برخي از اعضاي آن در تبعيد در آلباني زندگي مي كنند، وب سايت هاي جديد در آلباني براي نفوذ درافكار عمومي راه اندازي كرده اند.




مقامت ايران: شركتهاي پوششي سپاه پاسداران انقلاب براي قاچاق سلاح و گسترش تروريسم

روزنامه الحياة(سعودي) ۱۹/۱۲/۹۵ : « مقاومت ايران سپاه پاسداران انقلاب ايران را به قاچاق سلاح از داخل ايران براي مزدوران تهران در منطقه خصوصا در يمن و سوريه و عراق، از طريق شبكه اسكله هاي تحت كنترل سپاه پاسداران در جنوب ايران متهم نمود و فاش ساخت


شوراي ملي مقاومت ايران امپراتوري مالي سپاه پاسداران را افشا مي كند

تلويزيون العربيه ۱۹/۱۲/۹۵ : « شوراي ملي مقاومت ايران كتابي در باره افزايش امپراتوري مالي سپاه پاسداران ايران و دخالت هاي ايران در درگيريهاي منطقه را صادر كرده است كه در اين گزارش دنبال مي كنيم.


۱۳۹۵ اسفند ۲۰, جمعه

رسانه ها: آخوند ابراهيم رئيسي – غاصب توليت آستان قدس رضوي و از بازماندگان نسل هارون الرشيد عباسي-در مصاحبه با صداوسيما گفت: حتما در انتخابات شركت مي كنم و راي مي دهم اما كانديدا نمي شوم.

سايت هاي اجتماعي ۱۹/۱۲/۹۵ : « برخي رسانه ها نوشتند آخوند ابراهيم رئيسي – غاصب توليت آستان قدس رضوي و از بازماندگان نسل هارون الرشيد عباسي-در مصاحبه با صداوسيما گفت: حتما در انتخابات شركت مي كنم و راي مي دهم اما كانديدا نمي شوم.


مدافعان حقوق بشر: مقام ها به ارعاب جويندگان حقايق اعدام هاي دهه ۶۰ پايان دهند

سايت راديو فردا ۱۹/۱۲/۹۵ : « سازمان عفو بين الملل و ۱۹ سازمان و گروه ديگر، در بيانيه اي مشترك، از مقام هاي ايران خواسته اند تا از نقضِ حقوق و ارعابِ جويندگان حقايق مربوط به اعدام هاي دهه ۶۰ دست بردارند.


تجمع اعتراضی هزاران معلم در تهران و سراسر ایران برای آزادي معلمان زنداني

صبح روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ( ۹ مارس) هزاران تن از فرهنگیان و معلمان شاغل و بازنشسته در یک تجمع اعتراضی در تهران و شهرهاي مختلف خواستار آزادی معلمان زندانی و نقض احکام قضایی عليه فعالان فرهنگی شدند.