۱۴۰۰ مهر ۹, جمعه

مردم یزدانشهر با حضور انبوه در خاکسپاری عباسقلی صالحی، خشم خود از رژیم جلادان را ابراز کردند


رژیم جنایتکارآخوندی روزچهارشنبه ۷مهرعباسقلی صالحی ۴۲ساله را پس ازتحمل۲۰ سال زندان، درزندان اصفهان بدارآویخت. سه‌شنبه شب مادرعباسقلی بهمراه عده زیادی ازمردم و جوانان اصفهان که ازاحتمال اعدام وی مطلع شده بودند، در مقابل زندان گرد آمدند و تا صبح در آنجا ایستادند.

نیروهای سرکوبگر و عوامل اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی، خانواده عباسقلی را تهدید کردند تا مبادا دست به اعتراض بزنند. به همین منظور روز چهارشنبه جنازه او را تحویل خانواده اش ندادند. علیرغم تمهیدات سرکوبگرانه روز پنجشنبه تشییع جنازه و خاکسپاری با حضور شمار کثیری از مردم خشمگین یزدانشهر برگزار شد.

همزمان(چهارشنبه ۷مهر) دژخیمان خامنه‌ای، یاسین عبداللهی ۳۰ ساله را، بعد از تحمل ۹ سال حبس در زندان زاهدان اعدام کردند.

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت: مردم شجاع یزدانشهر و دلیران بختیاری با حضور انبوه در تشییع و خاکسپاری عباسقلی صالحی خشم و نفرت خود را از رژیم جلادان به نمایش گذاشتند. اعدام او پس از ۲۰ سال زندان بیانگر شقاوت و سبعیت بی حد و حصر رژیمی است که حتی یک روز بدون شکنجه و اعدام باقی نمیماند. خامنه‌ای در وحشت از خشم و نفرت مردم به جان آمده از رژیم منحوس ولایت فقیه، با سرکار آوردن رییسی جلاد۶۷ بیهوده تلاش میکند با تشدید شکنجه و اعدام از بالا گرفتن قیام‌های مردمی جلوگیری کند. پرونده جنایتهای این رژیم باید به شورای امنیت ارجاع شود و سردمدارانش بخاطر چهاردهه جنایت علیه بشریت و نسل کشی در برابر عدالت قرار گیرند

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸مهر ۱۴۰۰ ( ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱)