۱۳۹۹ فروردین ۱۲, سه‌شنبه

کرونا وپسا کرونا و »لحظه حقیقت!« نعمت فیروزی



برای اولین بار درتاریخ جهان مدرن است که؛ شهرها و خیابان های سیاره زمین در» سکوت و سکونی« سنگین و البته با حضور ساکنانش در حبس خانگی! فرو رفته. و بشر خود ناظر شبه شرایط سکوت و سکون سیاره؛ را پس از «انقراضش» تجربه میکند!

“خامنه‌ای مسئول تبدیل کرونا به فاجعه‌ای ملی است”


ده‌ها استاد دانشگاه و کنشگر سیاسی و مدنی، با انتشار یک بیانیه، مسئولیت شیوع تصاعدی کرونا در ایران را متوجه خامنه‌ای و نگاه توطئه محور او کرده‌ و روحانی را دنباله رو و گوش به فرمان او در پنهان‌کاری خوانده‌اند.

معین : اوضاع کشور را شبه‌عادی جلوه ندهید موجودیت ایران و تمدن آن در خطر است

           

      مصطفی معین رئیس شورای عالی نظام پزشکی ایران
مصطفی معین، رئیس شورای عالی نظام پزشکی ایران، در نامه ای هشدارآمیز به حسن روحانی دربارۀ وضعیت خطرناک کرونا در کشور نوشته است : “قبل از آنکه به نقطۀ بدون بازگشت برسیم” ضروی است از “هر امکان و فرصتی در چارچوب منافع ملی” برای مقابله با ویروس کرونا استفاده شود.

آمریکا ۴ محدودیت اعمال شده بر برنامه هسته‌ای ایران را تمدید کرد


وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا شامگاه دوشنبه ۳۰ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد، ۴ محدودیت از پیش اعمال شده بر برنامه هسته‌ای ایران را به مدت ۶۰ روز اضافی تمدید می‌کند.

اورتگاس: ایران از صندوق خامنه‌ای برای مقابله با کرونا هزینه کند


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به مقام‌های ایران که خواستار لغو تحریم‌ها شده‌اند، آنها را به “دروغگویی و دزدی” متهم کرد و گفت رهبر جمهوری اسلامی میلیاردها برای رویارویی با بیماری کرونا در اختیار دارد.

انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه

رسول نوری‌نسب، رییس اداره گاز ماکو در آذربایجان‌غربی از انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران در نزدیکی مرز زمینی بازرگان و در داخل خاک ترکیه خبر داد.

شیوع کرونا در جهان؛ از ۳ هزار مبتلا در جمهوری چک تا قرنطینه در رومانی


کشورهای اروپایی در حالی برای دوره اوج (پیک) شیوع ویروس جدید کرونا آماده می شوند که آمریکا تمامی امکانات خود را برای مقابله با این بیماری همه گیر بسیج کرده است.

شیوع سریع ویروس کرونا در بین یهودیان ارتدوکس اسرائیل


بسیاری از پیروان یهودیت ارتدوکس و از جمله یهودیان حریدی مخالف تعطیلی مراسم و مدارس مذهبی هستند. همین موضوع باعث شیوع شتابان بیماری کرونا در بین این گروه شده است.

گوشه‌ای از ثروت‌ خامنه‌ای و شرکایش


فساد خامنه ای

فساد خامنه ای
روز ۱۰فروردین ۹۹در جلسه ستاد مبارزه با کرونا هنگامی که یکی از حاضران به رئیس صدا و سیمای آخوندی گفت برای حل و فصل مشکلات مردم که در دوران شیوع کرونا ضروری است در منازلشان بمانند، بهتر است رادیو تلویزیون حکومتی چند برنامه تبلیغاتی رایگان(برای تشویق مردم به خرید آنلاین اختصاص دهد) ناگهان رئیس صدا و سیمای خامنه‌ای از دهانش پرید و گفت تبلیغات از رسانه ملی مختص شرکتی به اسم «توسکا»ست که چنان‌چه بدون مجوز آن شرکت آگهی بازرگانی و تبلیغات از هر نوعی پخش شود، صدا و سیما باید جریمه بدهد! یا حداقل کارش به شکایت و شکایت‌کشی می‌افتد و باید احتمالاً جریمه بدهد!

مردم ایران در جنگ با کرونای ولایت


سخن روز ۱۱فروردین ۹۹

سخن روز ۱۱فروردین ۹۹
پس از شوک اولیهٔ ناشی از مواجهه با ویروس مرگبارکرونا،اکنون آشکار میشود که مردم ایران، به‌طور فزاینده، با اراده‌یی استوار و روحیه‌یی رزمنده و شورشی در برابرآن قدعلم کرده‌اند و به‌ جنگی توأمان باویروس کرونا وبا عامل اصلی و بانی آن، نظام منحوس ولایت برخاسته‌اند.

فاجعه کرونا و «قرارگاه شفا»!

قرارگاه شفا خامنه ای!!!!!!!
                                     قرارگاه شفا خامنه ای!!!!!!!
در حال حاضر روایت رسمی از زبان روحانی، درباره حضور و ظهور ویروس کرونا در ایران تاریخ ۳۰بهمن ۹۸ عنوان شده است. این‌که دست‌کم یک ماه از ورود ویروس کرونا به ایران گذشته بود؛ اما به‌دلیل سیرک۲۲بهمن و نمایش مجلس صدایش را درنیاوردند اینک چنان دامن‌گیر نظام دروغ‌سازان شده است که ستادهای مختلف برای رفع و رجوع آن هم کفایت نمی‌کند...

خلاصه مهمترین اخبار ایران و جهان – دوشنبه ۱۱فروردین۹۹



              شمار جان‌ باختگان کرونا به ۱۴۲۰۰نفر رسید
سازمان مجاهدین خلق ایران آمار جان‌ باختگان فاجعه کرونا را ۱۴۲۰۰ نفر در ۲۳۶شهر اعلام کرد.

پاسخ معمای شیوع شتابان کرونا در ایران

ویروس کرونا و تحریمها
  ویروس کرونا و تحریمها             --              کرونا آینهٔ ماهیتها و اولویت‌ها
اگر رویدادهای پیرامون ویروس کرونا را از پیدایش و بروز تا همه‌گیری و شیوع آن روزانه دنبال کرده باشیم، به این نتیجهٔ منطقی می‌رسیم که این رویداد متحول‌کنندهٔ زندگی بشر، لاجرم ماهیت و هویت تصمیم‌گیرندگان را درباره چگونگیِ مقابله با آن روشن خواهد کرد. اگر همین نتیجه‌گیری را ادامه دهیم لاجرم به این واقعیت خواهیم رسید که اولویت هر سیستم ـ مثلاً دولت ـ بهترین گواهی‌دهندهٔ ماهیت و هویت آن در برخورد و تعیین‌تکلیف کرونا می‌باشد.

اعتراض زندانیان در زندان‌ تبریز با شعار «بی‌شرف، بی‌شرف»!

زندان مرکزی تبریز                                      زندان مرکزی تبریز
ساعت ۹ شب دوشنبه ۱۱فروردین‌ماه، زندانیان بندهای ۱۲ و ۱۵ در زندان مرکزی تبریز در واکنش به خبر تحریک‌آمیز ۲۰.۳۰ تلویزیون رژیم مبنی بر این‌که به جز زندانیان پرخطر همه به مرخصی رفته‌اند، کلیه زندانیان زندان تبریز یک‌صدا فریاد می‌زنند: «ما بی‌خطریم و در زندانیم». زندانیان شعار «بی‌شرف، بی‌شرف» سردادند.

کرونا در ایران و جهان - تلف شدن آخوند آذرپندار امام جمعه خامنه‌ای در چهاربرج میاندوآب

کرونا در ایران و جهان
                                 کرونا در ایران و جهان
آخرین آمار اعلام شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران:
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، دوشنبه۱۱فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان ویروس کرونا در ۲۳۶شهر کشور به ۱۴۲۰۰نفر رسیده است. تعداد قربانیان در اردبیل به ۴۰۰نفر، در البرز به ۶۰۰نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۸نفر، در خراسان رضوی به ۱۱۲۰نفر، در خراسان شمالی به ۱۹۰نفر، در زنجان به ۲۵۰نفر، در گیلان به ۱۳۷۰نفر و در یزد به ۳۰۵نفر رسیده و آمار سایر استانها به آن اضافه می‌شود.

وزارت‌خارجه آمریکا: محدودیتهای برنامه هسته‌یی رژیم ایران تمدید می‌شود

وزارت خارجه آمریکا
                                   وزارت خارجه آمریکا
مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز دوشنبه ۱۱فروردین در یک بیانیه مطبوعاتی که در سایت وزارت‌خارجه آمریکا منتشر شد، نوشت:

شورش در زندان سپیدار اهواز - سخنگوی مجاهدین+فیلم

زندان سپیدار اهواز
                                        زندان سپیدار اهواز
اخبار فوری شورش در زندان سپیدار اهواز و تلاش برای فرار
بر اساس گزارشهای دریافتی از شهر اهواز، زندانیان زندان سپیدار اهواز دست به شورش زدند.

۱۳۹۹ فروردین ۱۱, دوشنبه

ویروسی مهلک‌تر از کرونا در انتظار جهان است اگر… ; یووال نوح هراری

به باور یووال نوح هراری ، نویسنده و مورخ اسرائیلی، بی‌صاحب شدن دنیا در نتیجه سیاست‌های عوام‌گرایانه رهبران کشورها، در عالم‌گیر شدن بحران‌هایی مانند ویروس کرونا نقش دارد.


“خامنه‌ای مسئول تبدیل کرونا به فاجعه‌ای ملی است”


ده‌ها استاد دانشگاه و کنشگر سیاسی و مدنی، با انتشار یک بیانیه، مسئولیت شیوع تصاعدی کرونا در ایران را متوجه خامنه‌ای و نگاه توطئه محور او کرده‌ و روحانی را دنباله رو و گوش به فرمان او در پنهان‌کاری خوانده‌اند.


ادعای مضحک و جنون آمیزکمک‌ به «مستضعفان آمریکایی» از سوی «بسیج دانشجویی»



بازدید رئیس سازمان بسیج از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی در سفارت سابق آمریکا در ایران-مصطفی تقاضایی- خبرگزاری دانشجو
در گیرو دار بحران جهان‌گستر کرونا، بهره‌برداری‌های سیاسی و اتهام‌زنی‌های برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران علیه مقامات آمریکایی، جنبه‌های تازه‌ای یافته است. پس از رد کمک‌های بهداشتی و پزشکی آمریکا از سوی مقامات ایران و هم‌چنین طرح ادعای دست داشتن آمریکا در تولید ویروس کرونا توسط بالاترین شخص مملکت یعنی علی خامنه‌ای، خصومت با آمریکا در لایه‌های دیگری از ادبیات برخی افراد و گروه‌های سیاسی مشهود شده است.

پرویز خزایی: طاعون و ویروس، بستر حرکتهای تاریخی ملت های زنده و پویا


پرویز خزایی: طاعون و ویروس، بستر حرکتهای تاریخی ملت های زنده و پویا


هموطنان عزیز و سرفراز
در طول تاریخ بشریت و تشکیل جامعه -از حدود ده هزارسال پیش- گاهی زمین و زمان، مانند مادری دلسوز اما نگران، برانگیخته شده و انگاری که از دست بشر کارش به تب و لرز وتشنج جسمی و روحی بکشد، دیگر نتوانسته فرزندان در دامان خود را سالم نگهداری کند و شاهد مرگ میلیونها از آنان به سوگ بزرگی نشسته است.


منشور وارسته: ضرورت وجود سازمان و تشکیلات سیاسی در امر سرنگونی


منشور وارسته: ضرورت وجود سازمان و تشکیلات سیاسی در امر سرنگونی


مدتی است که در برخی محافل استعماری این گونه بحث می شود که گویی برگ سوخته و بجای مانده از استبداد شاهی به رهبری پسر شاه مخلوع، مدلی مناسب و جایگزین برای آینده سیاسی ایران است.


روزنامه ایتالیایی لاوریتا: مقاومت ایران دروغهای روحانی را افشا میکند، هیچ کشوری بیشتر از ما قربانی نداشته است.

روزنامه ایتالیایی لاوریتا: مقاومت ایران دروغهای روحانی را افشا میکند، هیچ کشوری بیشتر از ما قربانی نداشته است.
روحانی صحبت از ۲۳۷۸ جانباخته میکند ولی مخالفین صحبت از ۱۲ هزار درگذشته و ۱۰۰ هزار مبتلا میکنند.

شورشهای سراسری در زندانها علیه تبهکاری رژیم درفاجعه کرونا درگیریها و فرارهای جمعی زندانیان

شورشهای سراسری در زندانها علیه تبهکاری رژیم درفاجعه کرونا درگیریها و فرارهای جمعی زندانیان در شهرهای مختلف میهن
استیصال رژیم و حمایتهای فداکارانه مردمی از زندانیان فراری
شورشهای جدید در زندانهای همدان، مهاباد و تهران بزرگ و فرار دهها زندانی دیگر درپی شورش و فرار زندانیان درسقز، تبریز، الیگودز و خرم آباد

افزایش جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۳۶۰۰ نفر در ۲۳۲ شهر

افزایش جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۳۶۰۰ نفر در ۲۳۲ شهر
افزایش جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۳۶۰۰ نفر در ۲۳۲ شهر
عقب‌نشینی مفتضحانه آخوند روحانی از دعاوی پیشین و تصریح بر اینکه ویروس ممکن است یکی دو سال دیگر هم باشد و امنیت برای ما اصل است

پیام شورش و فرار پی‌درپی زندانیان


سخن روز


سخن روز
یکی از پدیده‌های اجتماعی معنادار و بسیار مهم در این روزهای بحرانی، شورش و فرار زنجیره‌یی زندانیان شهرهای مختلف کشور است. پس از خرم‌آباد و الیگودرز، این موج به‌تبریز و سقز رسید و شنبه شب گذشته نوبت زندانیان همدان و مهاباد و یکشنبه شب گذشته، نوبت زندانیان زندان عادل‌آباد شیراز بود

فاکس نیوز: شورای ملی مقاومت اسنادی را از اورژانس کشور فاش کرد

فاکس نیوز
                                                  فاکس نیوز
تلویزیون فاکس گزارش داد: «ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا خورده است. اکنون رژیم ایران با انتقادات سختی درباره پنهان سازی آمار واقعی مواجه شده است.

سیل در ایران- ۴هموطن جان باختند و صدها میلیارد تومان خسارات به کشاورزان محروم وارد شد


سیل
                                                   سیل
در اثر جاری شدن مجدد سیل در چند استان کشور ۴هموطن جان باختند و صدها میلیارد تومان خسارات به کشاورزان محروم وارد شد

کرونا در ایران و جهان - افزایش ابتلاء به کرونا

افزایش شیوع ویروس کرونا
                                 افزایش شیوع ویروس کرونا
آخرین آمار اعلام شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران:
سازمان مجاهدین خلق ایران یکشنبه ۱۰فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان ویروس کرونا در ۲۳۲شهر کشور به ۱۳۶۰۰نفر رسیده است. تعداد قربانیان در اردبیل به ۲۳۵نفر، در تهران به ۱۸۰۰نفر، در قم به ۱۴۸۰نفر، در خوزستان به ۶۱۰نفر، در لرستان به ۳۶۰نفر، در زنجان به ۲۲۰نفر و در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰نفر رسیده که آمار سایر استانها به آن اضافه می‌شود.

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای تهران، اندیمشک، الشتر لرستان و اراک


فعالیت کانون های شورشی در شهرهای میهن
                             فعالیت کانون های شورشی در شهرهای میهن
تهران - فعالیت کانون شورشی ۹۶۰
انفجار و آتش زدن کیوسک نیروی انتظامی در خیابان سهروردی

پیام سخنگوی مجاهدین به سربازان و پرسنل ارتش: سربازخانه‌ها و صفوف کرونا‌زدهٔ ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه را ترک کنید


سخنگوی مجاهدین -۱۰فروردین۹۹
سخنگوی مجاهدین -۱۰فروردین۹۹
پیام سخنگوی مجاهدین به سربازان و پرسنل ارتش: سربازخانه‌ها و صفوف کرونا‌زدهٔ ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه را ترک کنید. آخوندها برای جان شما ارزشی قائل نیستند. هر مقدار که می‌توانید سلاح و تجهیزات بیاورید.

زندان عادل‌آباد شیراز، گزارش هموطنان از شورش و فرار زندانیان + فیلم

زندان عادل آباد شیراز
                                         زندان عادل آباد شیراز
به‌دنبال شورش زندانیان زندان عادل‌آباد شیراز، یکشنبه شب ۱۰فروردین۹۹، و بسیج تمام‌عیار رژیم آخوندی با محاصره زندان و خیابانهای اطراف زندان توسط پاسداران و نیروهای جنایتکار، کاظم موسوی رئیس‌کل دادگستری استان فارس بامداد دوشنبه، ۱۱فروردین به شورش زندانیان اعتراف کرد و گفت:

۱۳۹۹ فروردین ۱۰, یکشنبه

افزایش شمار قربانیان مسمومیت الکلی در فارس: 642 حالت مسمومیت و مرگ 79 نفر


رئیس اورژانس استان فارس روز یک‌شنبه 29 مارس 2020 از مرگ 79 نفر بر بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده الکل صنعتی در این استان خبر داد.

آمار جانباختگان ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 2 هزار نفر رسید


منابع رسمی ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه 28 مارس 2020 اعلام کردند، شمار جانباختگان بیماری کورنا به بیش از 2 هزار نفر رسید.

سفارت آمریکا در ریاض حمله موشکی شبه‌نظامیان حوثی به سعودی را به شدت محکوم کرد


سفارت ایالات‌متحده آمریکا در ریاض یکشنبه 29 مارس 2020 حمله موشکی شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی به سوی پادشاهی عربی سعودی را به شدت محکوم کرد.

وزیر راه ایران: کرونا بازخوانی جعبه‌‌سیاه هواپیمای اوکراینی را متوقف کرد




یر راه و شهرسازی ایران روز یک‌شنبه 29 مارس 2020 از توقف کار بازخوانی جعبه‌سیاه هواپیمای اوکراینی سرنگون شده توسط سپاه پاسداران به دلیل بروز پدیده کرونا خبر داد.


دو هزار حکم بازداشت برای فعالان کُرد در سال ۹۸


برآوردهای انجام شده از فشارها بر فعالان مدنی و سیاسی در مناطق کُردنشین ایران در سال ۹۸ نشان‌ می‌دهند دست‌کم دو هزار نفر از این فعالان از سوی نهادهای قضایی و امنیتی بازداشت شده‌اند که از این میان برای بیش از ۱۰۰ نفر احکام حبس و برای تعدادی، حکم اعدام صادر شده است.

پزشک فرانسوی مدعی کشف داروی کرونا تهدید شد نظرها


دیدیه رائولت، پزشک و دانشمند سرشناس فرانسوی به دلیل دریافت تماس‌های تهدیدآمیز پس از اعلام کشف داروی کرونا به پلیس شکایت کرد.
پروفسور رائولت که استاد بیماری‌های عفونی و مدیر انستیتوی مدیترانه‌ای بیماری‌های عفونی شهر مارسی فرانسه است،


رد احتمال آزادسازی دارایی‌های ایران توسط آمریکا


یک وب‌سایت آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه در وزارت خارجه آمریکا، گزارش‌های منتشرشده در مورد امکان دسترسی ایران به منابع مالی بلوکه شده این کشور از طریق اعمال معافیت‌های تحریمی را “نادرست” خوانده است.

نیویورک‌تایمز: ارتش آمریکا در صدد متلاشی کردن کتائب حزب‌الله است


روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد وزارت دفاع آمریکا به تازگی بخشنامه‌ای سری برای طراحی اقدام نظامی علیه یک گروه شبه‌نظامی تحت حمایت ایران در عراق که تهدید به اقدام نظامی علیه نیروهای آمریکایی کرده ارائه داده است.

دو پژوهشگر با مدل‌سازی:مبتلایان به کرونا در ایران تا اول‌فروردین۹۰۰هزار نفر،جان‌باختگان ۱۵هزار نفر



نوید غفارزادگان دانش‌یار دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه ویرجینیا تک و هژیر رحمانداد دانشیار سیستم‌های دینامیکی در دانشگاه ام‌آی‌تی آمریکا با مدل‌سازی، شمار مبتلایان را از ابتدای شیوع کرونا در ایران تا اول فروردین۱۳۹۹، بالغ بر ۹۱۶ هزار نفر و شمار جان‌باختگان را بالغ بر ۱۵ هزار و ۴۸۵ نفر برآورد کردند.

ویروسی که ۴۰سال پیش شناسایی شده بود!

ویروس ولایت فقیه



                          ویروس ولایت فقیه
۱۰ سال پیش فیلمی بنام «شیوع» که ظهور و گسترش ویروسی شبیه کرونا را پیش‌بینی کرده بود بر روی پرده سینماها رفت، اما استقبال زیادی از آن نشد. «شیوع» رتبه شصت و یکمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۱ را بدست آورد، ولی هم اکنون بخاطر شباهت حیرت انگیزش با شرایط امروز جهان مورد توجه فیلم دوستان قرار گرفته است و دست‌اندرکارانش را به‌تعجب واداشته است. این فیلم اینک در موتورهای جستجوی گوگل به‌کرات دیده می‌شود.

تنزل خامنه‌ای به‌یک ابوالهول بی‌هول و هیبت!

مجسمه ابوالهول                           مجسمه ابوالهول
اسم هول‌برانگیز ابوالهول دست‌کم یک‌بار در طول زندگی به‌گوش آدمیان خورده است. این غول افسانه‌ای مصر باستان و اسطورهٔ ادیپ، مجسمه‌ای است با ترکیبی مخلوط از انسان و حیوان، ساخته شده با سر بشر، تن شیر و بال‌های عقاب. معروف است که این موجود عجیب کسانی را که نمی‌توانستند به معمای او پی ببرند، می‌کشت.

رکاب زدن جنایت با کرونا برای رفع تحریم

کرونا در ایران
                                              کرونا در ایران
اولویت مردم، اولویت حاکمیت
این روزها بسیج سیاسی و دیپلماتیک رژیم آخوندی برای رفع تحریم، دستور کار و سیاستی مرجح بر هر بحران دیگری شده است. مردم ایران گرفتار اپیدمی مرگبار کرونا، تهاجم مرگبار سیل و ماندن ناگزیر در خانه‌هایشان هستند، اما حاکمیت ولایت فقیه و دولت متبوعش دست‌اندرکار نجات خودشان و بیرون آمدن از زیر ضرب تحریم بین‌المللی‌اند.

صورت مسأله اصلی در بحران کرونا

بحران کرونا در ایران
                                            بحران کرونا در ایران
دکتر بهروز پویان، کارشناس علوم سیاسی از تهران
آفت رژیم ولایت فقیه در واپسین روزهای حیات ننگین و آلوده‌اش، به حدی عمق و گستردگی پیدا کرده که نه‌تنها هیچ قشری از اقشار جامعه را در امان نگذاشته، بلکه دامنگیر حلقه تبهکاران همین رژیم نیز شده است.

کرونا در ایران و جهان - هزینه تست کرونا در آزمایشگاههای خصوصی تهران: مبلغ ۵۳۵هزار تومان

کرونا در جهان
                           کرونا در جهان
آخرین آمار اعلام شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران:
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، شنبه ۹فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان در ۲۳۱شهر کشور به ۱۳هزار نفر رسیده است.

شورش در زندان مهاباد – فرار دهها زندانی - تکمیلی

زندان مهاباد
                                          زندان مهاباد
بنا بر گزارشهای دریافتی از مهاباد بامداد یکشنبه ۱۰فروردین۹۹ در جریان شورش زندانیان زندان این شهر که همراه با درگیری با زندانبانان بود، بخشهایی از زندان توسط زندانیان به آتش کشیده شد.

افزایش جانگداز جانباختگان فاجعهٔ کرونا به ۱۳هزار نفر در ۲۳۱شهر

شورای ملی مقاومت ایران
                                  شورای ملی مقاومت ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، شنبه ۹فروردین ۱۳۹۹اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان در ۲۳۱شهر کشور به ۱۳هزار نفر رسیده است.

فعالیت کانون‌های شورش و قیام در شهرهای شیراز، تهران، کرج، بروجرد، بهبهان، اندیمشک و اصفهان

فعالیت کانون های شورشی در شهرهای میهن
                         فعالیت کانون های شورشی در شهرهای میهن
شیراز - کانون شورشی ۳۸۰
آتش زدن تابلو و درب حوزه جهل و جنایت ضد امام باقر(ع).

شورش و فرار زندانیان از زندان همدان

زندان - عکس از آرشیو
 روز شنبه ۹فروردین ۹۹، زندانیان زندان الوند همدان دست به شورش زدند و دهها تن از آنان موفق به فرار شدند.

دروغگویی وقیحانه رئیس‌جمهور آخوندها، روحانی ادعا کرد: «ما ۳۰بهمن فهمیدیم که کرونا آمده...و بعد هم به مردم اعلام شد ما یک روز تأخیر نکردیم!»

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
دروغگویی وقیحانه رئیس‌جمهور آخوندها