۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

وزیر دفاع آمریکا: موشک شلیک شده به تانکر عربستان سعودی ایرانی است


موشکی که توسط شبه نظامیان یمنی حوثی موسوم به انصار‌الله به عربستان شلیک شد
اسپوتنیک نیوز - ۳۰مه ۲۰۱۸خبر داد: جیمز متیس، وزیر دفاع ایالات‌متحده، اعلام کرد موشکی که توسط شبه‌‌نظامیان یمنی حوثی موسوم به انصار‌الله در ماه آوریل در یک حمله ناموفق به کشتی تجاری سعودی بکار برده شده است، متعلق به رژیم ایران بوده که به آنها تحویل شده است.

همبستگی بین المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس


لرد سینگ - معاون گروه پارلمانی احزاب برای آزادی مذهب و عقاید مجلس اعیان انگلستان

من لرد سینگ معاون ریاست گروه پارلمانی احزب برای آزادی مذهب و عقاید بین‌المللی هستم و من بسیار نگران وقایع سال‌های اخیر در ایران هستم.

همبستگی بین المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس



مایکل کوپر نمایندة پارلمان کانادا
سلام؛ من مایکل کوپر نمایندة پارلمان کانادا هستم. دو سال پیش افتخار این‌را داشتم که در گردهمایی پاریس شرکت کنم. فکرم با همة آنهایی است که در پاریس جمع می‌شوند تا در همبستگی با مردم ایران بایستند که هر روز زندگی خود را برای آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون به خطر می‌اندازند تا شاهد پایان این رژیم وحشی مذهبی باشند. طی چند ماه گذشته تحولات چشمگیری در ایران رخ داده است. مردم در شهرهای سراسر کشور قیام کرده‌اند تا در برابر رژیم بایستند. حالا بیش از همیشه فرصت این‌که شاهد پایان این رژیم باشیم در دسترس ماست و من فقط می‌خواستم بدانید که من در همبستگی با شما و با مردم ایران می‌ایستم تا شاهد آن باشم که هر چه زودتر آزادی به مردم ایران باز می‌گردد.

مارگارت اوون - مدیر انجمن زنان برای صلح و دموکراسی
اسم من مارگارت اوون است و یک وکیل حقوق بشر بین‌المللی هستم که بر روی موضوعات حقوق بشر در سراسر جهان کار می‌کنم و یکی از اولویت‌های من، درد و رنج هولناکی است که مردم ایران تحت رژیم آخوندها متحمل می‌شوند. در آنجا نمونه‌های بسیاری از نقض وحشتناک حقوق بشر وجود دارد. من فقط به آن زنان و مردان فوق‌العاده شجاعی فکر می‌کنم که چند ماه قبل در سراسر ایران تظاهرات کردند و همه‌نوع افرادی در آنجا حضور داشتند
بسیار مفتخرم که به گردهمایی بزرگ ۳۰ ژوئن در پاریس دعوت شده‌ام، زمانی که ایرانی‌ها از تمامی نقاط جهان به این گردهمایی در پاریس می‌آیند، زیرا در سراسر جهان ایرانیانی هستند که در انتظار دیدن یک ایران آزاد و بازگشت به کشور خود هستند که از این رژیم وحشتناک رها شده باشد. من در انتظار دیدار با هزاران نفری هستم که در پاریس گردهم خواهند آمد تا به مریم رجوی بپیوندند و از او و برنامة دمکراتیک او حمایت کنند.

گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره سرکوب و تبعیض علیه پیروان مذاهب در رژیم آخوندی



وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارش سالانه خود درباره آزادی مذاهب در جهان، سرکوب و تبعیض علیه پیروان مذاهب مختلف، مخالفان و معترضان توسط رژیم آخوندی را محکوم کرد.

دیکتاتوری ولی‌فقیه – ورودی زندان‌ها «هر ساعت به ۵۰ نفر»!


رشد بی‌سابقه آمار زندانیان در دیکتاتوری ولی‌فقیه به یقین سخن از وجود نارضایتی، عصیان و برهم خوردن تعادل جامعه جوان ایران را دارد.

طرح اخراج ولی فقیه از سوریه


توفان تحولات در خاورمیانه علیه مطامع دیکتاتوری ولی فقیه اکنون چشم‌انداز اخراج نیروهای ولی فقیه از سوریه را هرچه بارزتر کرده است.
واقعیت در پشت تمامی مصائب در این کشور جنگ زده که طی شش سال گذشته به کشته شدن بیش از نیم میلیون و آوارگی قریب شش میلیون مردم سوریه راه برده، نبود همان یک سیاست قاطع علیه دیکتاتوری هار بشار اسد خون ریز، رشد و نمو بنیادگرایی و بویژه باز گذاشتن دستان آلوده سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و مجموعه ای از نیروهای تروریستی وابسته به رژیم آخوندی از جمله حزب الشیطان می باشد.

«اگر FATF استعماری است، سران سه قوه استعماری‌اند»!

   FATF

در سال ۲۰۰۷ میلادی(۱۳۸۶ شمسی) سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی و کارگروه ویژه اقدام مالی آن، مشهور به FATF،‌ رژیم آخوندی را به اتهام حمایت از گروه‌های تروریستی در لیست کشورها و نهادهایی قرار داد که از تروریسم حمایت می‌کنند.

نظام بر سر دوراهی اف.ای.تی.اف در یک تندپیچ تاریخی!


حکومت آخوندی بر سر دوراهی اف.آ.تی.اف

در طول حاکمیت ننگین آخوندها، مجلس همیشه کانون بحرانها بوده است. اما در جلسه روز گذشته آن(۶خرداد ۹۷) و در جریان بررسی لایحه مربوط به منع تأمین مالی تروریزم که به‌عنوان لایحه چهارم شرط پذیرش رژیم در کنوانسیون اف‌.ای‌.تی‌.اف مطرح شد، عناصر باندها آن‌چنان با هم شاخ‌به‌شاخ شدند که به‌رغم عجله باند آخوند حسن روحانی و علی لاریجانی برای تصویب آن، نمایندگان دو باند نتوانستند پس از حملات متقابل به یکدیگر آن را به تصویب برسانند.

چرا رژیم آخوندی از مجاهدین در آلبانی بیشتر از مجاهدین در عراق می‌ترسد؟!

    مجاهدین در آلبانی
رژیم آخوندی در برابر مجاهدین خلق استراتژی واحد و در عین حال پهناوری دارد! واحد ازین جهت که در یک کلام هدف او حذف صورت مساله سرنگونی است که از دیدگاه وی تنها مجاهدین سخت و بی انعطاف قصد محقق کردنش را دارند و پنهاور ازین جهت که حاضر است برای برآورده کردن آن، طیف کاملا متفاوتی از تاکتیک ها را بکار ببندد!

حمایت ۲۲شهرداری استان پیه‌مونته از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در ۳۰ژوئن


حمايت ۲۲شهرداری استان پیه‌مونته از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
در آستانه برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، در جلسه شورای اتحادیه شهرداران منطقه واله دی سوزاایتالیا، بیانیه «آزادی و دموکراسی برای ایران» در دستور کار قرار گرفت و بعد از برسی و گفتگو باتفاق آراء به تصویب رسید.

پیام زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل به کامیونداران اعتصابی


    زندان مرکزی اردبیل
زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل امروز ۸خرداد ۹۷طی پیامی از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف میهن حمایت کردند.

درود بر شرف و مردانگی کامیونداران اعتصابی سراسر کشور
و سلام بر مردم و دانشجویان بلوچ

گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا، ایران از ناقضان اصلی آزادیهای مذهبی


وزارت خارجه آمریکا
گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در امور آزادی مذهبی در سراسر جهان امروز سه‌شنبه ۸خرداد۹۷ منتشر شد.
بر اساس این گزارش رژیم ایران در ردیف ناقضان اصلی آزادیهای مذهبی در جهان است. در ایران اقلیتهای مذهبی‌ نظیر سنیها، مسیحیها،‌کلیمیها و بهاییان سرکوب می‌شوند و حقوق آنان پایمال می‌شود. در این گزارش به قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ با فتوای خمینی اشاره شده و آمده است: در یک سخنرانی ضبط شده آیت‌الله منتظری قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۹۸۸ را محکوم کرده است

هشتمین روز اعتصاب کامیونداران در۲۶۶شهر و ۳۱ استان


شیروان-هشتمین روز اعتصاب کامیونداران - ۸خرداد۹۷
امروز سه‌شنبه هشتم خرداد ۹۷ اعتصاب رانندگان کامیون، برای هشتمین روز متوالی ادامه یافت. اعتصاب رانندگان تاکنون به ۲۵۷شهر گسترش یافته است.

هشتمین روز اعتصاب کامیونداران در۲۶۶شهر و ۳۱ استان

گفتگو با دوست ـ دیدار چهاردهم (رمضان)


         گفتگو با دوست ـ دیدار چهاردهم

ای پروردگار رهایی بخش!‌

با شرکت در مبارزه‌یی سهمگین و نفسگیر با عمامه به سران ریایی و ارباب تزویر دانستیم آنچه در قاموس دجالیت معنا ندارد نام تو و آیین توست.

تشكيل يگانهاي مسلح براي حفاظت از ارگانها دولتي در وحشت از خيزشهاي مردمي


همزمان با بالاگرفتن خيزشهاي مردمي و اعتصابهاي سراسري، خامنه ای در وحشت از خشم و نفرت مردم از نظام منحوس ولايت فقيه، دستورالعمل ویژه یی براي استقرار یگانهای مسلح به منظور حفاظت از ادارات و ارگانهاي دولتي، صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري سپاه پاسداران دستورالعمل «تشکیل یگانهای حفاظت در دستگاههای اجرایی» که «به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده بود، برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد».

۱۳۹۷ خرداد ۸, سه‌شنبه

کاظم مصطفوی: اعترافات ملاحسنی و رعایت حق تقدمها در ژوراسیک پارک آخوندی


اعترافات ملاحسنی و رعایت حق تقدمها در ژوراسیک پارک آخوندی (به بهانه یک مرگ رجوع به یک نوشته قدیمی)

توضیح:‌ بالاخره ملاحسنی گوی سبقت را از «نمیرالمومینی» ربود و راهی آن دنیا شد. برای یافتن او در آن دنیا نباید زیاد نگران بود. حتما ور دست خمینی در اسفل السافلین جا خوش کرده است. وقتی خبر مرگ این آخوند پلید خمینی صفت را شنیدم یاد یکی از نوشته های قدیمی خودم درباره او افتاد که بیشتر نقل یک اعتراف تکان دهنده او است. اعترافی که تا حد زیادی شخصیت شقی و سفاک آخوندها را برملا می کند.

ناهید همت آبادی: آلترناتیو و دل نگرانیها؟!


جهالت مذهبی و جنون مرگزایی عمامه داران که چهل سال آزگار با اجابت اجانب شرق و غرب تا دستشان رسید و میرسد هر گوشه ی دنیا را بیش از همه اما مردم ایران و منطقه را در خاک و خون کشیدند، اگر هزارباره هم تکرار شود، باز سهم ناچیزی از فاجعه و فجایع ناشی از باج دهی، دلجویی و چشم پوشی از جنایات فاشیسم دینی ملایان را که طی چهار دهه بر مردم جهان و تمدن آنان آوارشده هنوز بدرستی تصویر نخواهد کرد.

هشتمین روز اعتصاب کامیونداران و دیگر اعتراضات کارگری در شهرهای میهن


اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین هشتمین روز خود را پشت سر گذاشت. این اعتصاب سراسری طی هشت روز گذشته، در ۲۶۶ شهر از ۳۱ استان کشور ادامه داشته است.

سینا دشتی: مهران، کازرون، تهران


وقتى در خرداد ١٣٦٧ نیروهاى ارتش آزادیبخش ملى ایران شهر مرزى مهران را آزاد کردند و لشکر زرهى قزوین را از دور خارج کردند، کمتر کسى تصور میکرد که کمى بیشتر از یک ماه بعد، رژیم در هراس از سرنگونى جام زهر آتش‌بس را سر بکشد.
رزمندگان قهرمان ارتش آزادیبخش ملى ایران شعارى را سر میدادند بدین مضمون که "امروز مهران، فردا تهران". الان با نگاه در آیینه زمان میشود فهمید که درک رژیم از این عملیات اگر بیشتر از خود مجاهدین نبود اما کمتر هم نبود، رژیم و در رأس آن خمینى فهمید که بایستى در تنور جنگ هشت ساله را گل بگیرد و با معامله کردن "آبروى" ناداشته ى خود، ازمهلکه یک عملیات بزرگ و برنامه ریزى شده، که هدفى جز سرنگونى رژیم در تهران نداشت، فرار کند.

ششمین روز اعتصاب کامیونداران در سراسر ایران

هفتمین روز اعتصاب کامیونداران در ۲۵۷شهر و ۳۱ استان

هفتمین روز اعتصاب کامیونداران در ۲۵۷شهر و ۳۱ استان

آملی لاریجانی: منافقین با اقتراب(نزدیک شدن) خودشون به مشاوران کاخ سفید داره گراهای اشتباه به آنها می دهند و امیدواری به فروپاشی این نظام دارند



خبرگزاری صدا و سیما(رژیم) ۷/۳/۹۷ : « آملی لاریجانی: منافقین با اقتراب(نزدیک شدن) خودشون به مشاوران کاخ سفید داره گراهای اشتباه به آنها می دهند و امیدواری به فروپاشی این نظام دارند میدهند و لذا آنها رو در این مسیر اندختند.


برنامه سری ساخت سلاح‌های هسته‌ای سپاه پاسداران ایران



آسیا تایمز ۶/۳/۹۷: «  در سال ۱۹۹۱ زمانی که یک گروه مقاومت ایرانی یعنی سازمان مجاهدین خلق ایرن (mek) اعلام کرد که سپاه پاسداران در حال کار بر روی سلاح‌های هسته‌ای است, رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آن زمان, هانس بلیکس, ناباورانه با آن برخورد کرد. با این حال, هنگامی که نمایندگان برخی از کشورها او را به تایید اظهارات سازمان مجاهدین خلق آنهم بر روی زمین دعوت کردند,


اعلام همبستگی شخصیتهای انگلیسی با گردهمایی مقاومت ایران

اعلام همبستگی شخصیتهای انگلیسی با گردهمایی مقاومت ایران
روزنامه الریاض(عربستان) ۷/۳/۹۷ : « وضعیت حقوق بشر در ایران غیر قابل قبول است و معترضان حمایت میشوند 
سرنگونی رژیم خواسته مردم ایران - تهران ـ ریاض دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان در اعتراض بهتوهین و بدرفتاری باشهروندان بلوچ و اداب و سنن اهل سنت و سرکوب آنها دست به تظاهرات زدند. 

۱۳۹۷ خرداد ۷, دوشنبه

تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی هنرمند مردمی با شعار مرگ بر دیکتاتور


روز یکشنبه ۶ خرداد (۲۷مه) مراسم با شكوه تشييع پيكر ناصر ملک مطیعی بازيگر سرشناس و مردمی سینمای ایران با حضور انبوه مردم تهران و دوستداران اين هنرمند فقيد، به تظاهرات ضد حكومتي تبديل شد. تشييع‌كنندگان كه از رفتار رژيم ضد ايراني و ضد هنر آخوندي در حق ناصر ملك مطيعي خشمگين بودند، شعار می دادند:


ادامه اعتصاب سراسری رانندگان خودروهای سنگین در ششمین روز


ادامه اعتصاب سراسری رانندگان خودروهای سنگین در ششمین روز
احضار و تهدید رانندگان فعال برای شکستن اعتصاب
روز یکشنبه ۶خرداد اعتصاب گسترده رانندگان خودروهای سنگین و کامیونداران به رغم تهديدها و فشارها و اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای ششمین روز ادامه یافت.


۱۳۹۷ خرداد ۶, یکشنبه

اعتصاب بازاریان در تهران، اصفهان، بجنورد، کرج، قم، ماکو و جلفا

خسارات پرونده اتمی و بازخواست از خامنه‌ای (گفت‌وگو با محمدعلی توحیدی)


محمدعلی توحیدی
سوال: خامنه‌ای در سخنرانی روز چهارشنبه، صحبتهای مفصلی داشت. چه نکاتی از حرف‌هایش مهم بود؟

محمدعلی توحیدی: نکته اول در حرف‌های خامنه‌ای، قطع امید او از مذاکره با آمریکا بود که علنی اعلام کرد. گفت که نظام آخوندی مذاکره و تعامل با آمریکا را بالکل رد می‌کند. یعنی همان مسیری که خودش ۶سال پیش شروع کرده بود. یک‌بار هم علنی گفت که این مذاکرات با خود او شروع شده است و پیغام را از عمان برایش آورده بودند. اعلام کرد که دیگر هیچ مذاکره و تعامل با آمریکا نمی‌توانند داشته باشند. این نکته اول حرف‌های او بود.

اعتصاب کامیونداران به ۲۲۴شهر و ۳۱استان گسترش یافت





گنبد کاووس.پنجمین روز اعتصاب سراسری کامیون_داران.۵خرداد ۹۷
در پنجمین روز اعتصاب رانندگان کامیون، این اعتصاب به ۲۲۴شهر و ۳۱استان کشور گسترش یافت.

رانندگان و کامیون‌داران اعتصابی خواستار افزایش حقوق با در نظر گرفتن حق سختی کار، حق بازنشستگی با ۲۵سال سابقه، کاهش اخاذی رژیم به بهانه‌های مختلف مانند عوارض و نیز کمیسیون که کارگزاران رژیم در هر ترمینال بنا بر میل خود و بدون وجود چارچوبهای مشخص تعیین می‌کنند، و توقف برخوردهای سرکوبگرانه پلیس راه با رانندگان هستند.

مریم رجوی با درود به جوانان زاهدان عموم جوانان را به حمایت از آ‌ن‌ها فراخواند


مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

تظاهرات دانشجویان و مردم زاهدان در اعتراض به توهین به هموطنان بلوچ

روز شنبه ۵خرداد (۲۶مه) دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان در اعتراض به توهین و تحقیر نسبت به هموطنان بلوچ و شعائر اهل سنت دست به تظاهرات زدند و گروه‌های زیادی از مردم زاهدان نیز با شعار نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم به این اعتراض پیوستند. روی پلاکاردهایی که تظاهر کنندگان در دست داشتند از جمله نوشته بود: نه به توهین قومیتی و مذهبی. عوامل گارد ضدشورش در حمله به دانشگاه، شماری از دانشجویان را بازداشت کردند.

اعلام همبستگی نفتگران ایران با اعتصاب سراسری کامیونداران کشور


پالایشگاه نفت ـ آرشیو

ما جمعی از پرسنل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کشور همبستگی و حمایت خودمان را از اعتصاب سراسری کامیونداران و رانندگان سنگین کشور اعلام می‌کنیم. ما به مقاومت و اتحاد شایسته تحسین این عزیزان درود می‌فرستیم. در شرایطی که حکومت آخوندی تلاش می‌کند با دامن زدن به اختلافات و ایجاد تشکلهای قلابی فرمایشی صنفی مانع هر گونه اتحاد و تشکل مستقل بین کارگران و زحمتکشان شود،‌شکل دادن این اعتصاب سراسری و استمرار مقاومت بر سر گرفتن حقوق برای ما بسیار تقدیر برانگیز است.

گفتگو با دوست ـ دیدار دوازدهم (رمضان)


گفتگو با دوست ـ دیدار دوازدهم
خدایا!

سوره‌‌های کتاب تو، با مهر و بخشش آغاز می‌شود. تو والافرستاده‌ات، محمد را «رحمتی برای جهانیان» توصیف کرده‌ای. جهانی که آفریده‌ای، سرشار از زیبایی و شگفتی است. وقتی به کلاف زرتاب آفتاب می‌نگریم، در آن نثار یکسویه تو را می‌بینیم. درهم تافتن شتابناک ابرها و سفر آنها بر بال باد به هر گوشه این گیتی پهناور بی‌فرمان تو کی ممکن بود. باران تجلی نزول آیه‌های لطافت توست. آنگاه که به دانه‌های سیمابی شبنم بر سبزنای ترد برگ می‌نگریم، گویی در پساپشت آن تو را می‌بینیم. کدام چشم شاعر است که در ترنم ستارگان به رازهای حضورت اقرار نکند. تو این همه را برای انسان آفریده‌ای. تو این همه را برای انسان خواسته‌ای و انسان را برای عشق.

ششمین روز اعتصاب کامیونداران در سراسر ایران




بوشهر.ششمین روز اعتصاب کامیونداران - ۶ خرداد ۹۷
امروز یکشنبه ۶خرداد ۹۷رانندگان کامیون ششمین روز اعتصاب خود را شروع کردند.

امروز یکشنبه رانندگان تاکسی در تهران در پاسخ به فراخوان قبلی اعتصاب خود را در همبستگی با اعتصاب کامیونداران؛ در اعتراض به نرخ کرایه و گرانی لوازم یدکی آغاز کردند.

گزارش اسکای نیوز از کنفرانس مقاومت ایران در پاریس برای محاکمه جنایتکاران


بهزاد نظیری عضو کمیته خارجی شورای ملی مقاومت ایران
در پاریس پایتخت فرانسه، مقاومت ایران به همراه گروهی از فعالان و شخصیتهای سیاسی و حقوقی به منظور ادامه جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ و محاکمه و مجازات تمام سران و دست‌اندرکاران و مسئولان نظام و پیدا کردن راههای به محاکمه کشاندن دست‌اندرکاران این قتل‌عام در ایران کنفرانسی را برگزار کرد. هدف از این کنفرانس ارائه اسناد و مدارک به هیأتهای حقوقی بین‌المللی جهت محاکمه سران رژیم ایران که هم‌اکنون در حاکمیت قرار دارند عنوان شد.

دو ویژگی اعتصاب رانندگان کامیون

سخن روز
اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین و کامیونداران در سراسر کشور روز ۶خرداد برای ششمین روز متوالی ادامه پیدا کرد

رانندگان زحمتکش پیشگام این حرکت سراسری هستند. این اعتصاب در صدر اخبار اعتراضی در برابر دیکتاتوری غارتگر آخوندی قرار گرفته است و صف طولانی و بلند کامیون‌ها نشان از جدیت و عزم سترگ رانندگان محروم و در این اعتصاب بزرگ دارد. دنباله بلند این صف همچنین از دنباله‌داری این جنبش و حرکت مردمی و تسری آن به سایر اقشار زحمتکش میهن خبر می‌دهد.

تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی هنرمند مردمی با شعار مرگ بر دیکتاتور

     ناصر ملك مطيعي

روز یکشنبه ۶خرداد (۲۷مه) مراسم با شکوه تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سرشناس و مردمی سینمای ایران با حضور انبوه مردم تهران و دوستداران این هنرمند فقید، به تظاهرات ضدحکومتی تبدیل شد. تشییع‌کنندگان که از رفتار رژیم ضدایرانی و ضدهنری آخوندی در حق ناصر ملک مطیعی خشمگین بودند، شعار می‌دادند: مرگ بر دیکتاتور؛ درود بر ناصر خان؛ ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما؛ دیکتاتور نگاه کن، عزت خدادادیه (خدادادی است). آنها با یادآوری نقشهای مردمی او در فیلمهای فارسی شعار می‌دادند: قیصر کجایی، مردم را کشتند.

۱۳۹۷ خرداد ۴, جمعه

سعید محسن کیست؟


شهید بنیانگذار سعید محسن
«سدهای راه تکامل شکست‌پذیرند و این امر ناشی از ماهیت آنهاست و ما نه تنها چنین رویدادهایی را دلیل سرخوردگی و یأس نمی‌گیریم بلکه معتقدیم که آنها خوبند و بسیار هم خوبند زیرا تنها شداید و شرایط مشکلند که یک عصیانگر انقلابی را آبدیده می‌کنند».

اعتصاب رانندگان کامیون برای چهارمین روز متوالی


شهرستان تیران و کرون استان اصفهان.چهارمین روز اعتصاب کامیونداران
امروز جمعه چهارم خرداد اعتصاب سراسری رانندگان کامیون در شهرهای مختلف کشور وارد چهارمین روز خود شد. شهرهای اصفهان، تایباد، شهر ری، کفرود اصفهان و بسیاری شهرهای دیگر شاهد این اعتصاب سراسری هستند.

اصغر بدیع‌زادگان کیست؟


    شهید بنیانگذار اصغر بدیع‌زادگان
سیاوش، از اسطوره‌های تاریخ ایران برای نشان‌دادن یک حقیقت، با جامه‌‌یی سفید به میان آتش رفت؛ اما تندرست و سرفراز به سلامت از کوه آتش بیرون آمد.

گفتگو با دوست ـ دیدار دهم (رمضان)


کودکان کارتن‌خواب

بار خدایا!
تو انسان را از خمیره خویش سرشتی و از روح خود در کالبد او دمیدی. به وی آن کرامتی را بخشیدی که به هیچ آفریده‌ات نبخشیده بودی. در شناخت این هستی پهناور برای فرزند انسان، محدودیتی قائل نشدی و تا آنجا او را فراکشیدی که فرشتگان مقرب به اعتراض برخاستند. قلم و علم، این دو بزرگترین ودیعه خلقت را تنها و تنها برازنده قامت انسان خواستی. تو انسان را جانشین خود در زمین نامیدی؛ وه! چه مرتبتی!‌

مراسم هفتم شهیدان قیام مردم کازرون


    تظاهرات مردم کازرون - آرشیو

روز جمعه چهارم خرداد۹۷مراسم هفتم شهیدان قیام کازرون در یکی از مساجد شهر برگزار شد. عده زیادی از مردم در این مراسم شرکت کردند و یاد شهیدان قهرمان قیام اخیر را گرامی داشتند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که محل را کاملاً به محاصره درآورده بودند به تهدید جمعیت می‌پرداختند و تلاش می‌کردند مانع شعار دادن آنها شوند. رژیم از ترس خشم مردم در تمامی شهر فضای نظامی و امنیتی برقرار کرده بود.

۱۳۹۷ خرداد ۳, پنجشنبه

سردرگمی در مجلس ارتجاع،‌ پس از اعلام استراتژی جدیدآمریکا


سخن روز
اظهارات روز31اردیبهشت مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و تشریح سیاست جدید آمریکا و استراتژی جدید این کشور در مورد ایران، به‌سرعت در صدر اخبار جهان و ایران قرار گرفت و موجی از هراس و نگرانی را در رژیم آخوندی برانگیخت. صحبتهای وزیرخارجه آمریکا یک بیانیه تعیین استراتژی بود و سیاست‌ها در مورد ایران را به روشن بیان کرد.

۱۳۹۷ خرداد ۲, چهارشنبه

فراخوان کمیتهٔ برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس: ۹تیر ۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸)


گودهمآيي بزرگ ایرانیان 
قیام و ایران آزاد
با هزار اشرف و ارتش آزادی 
حمایت 
از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی 
همبستگی ملی برای سرنگونی فاشیسم دینی 
فراخوان
به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
۹تیر۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸) 
هموطنان عزیز،
پشتیبانان مقاومت، 
یاران قیام و ارتش آزادی، 

اشرف نشانها در کشورهای مختلف جهان،

نمای خبر - روزگار سخت آخوندها؛ پایان دوجایه خوری!

تشييع جنازه و خاكسپاري سه شهيد قيام كازرون با شعارهاي



مرگ بر دیکتاتور، برادر شهیدم راهت ادامه دارد، برادر اسيرم آزاد بايد گردد
 بعد از ظهر سه شنبه اول خرداد، مراسم تشییع سه شهيد قیام کازرون امید رضا یوسفیان،. علی محمدیان آزاد و هادی (مهدی) جهانتاب با حضور جمع كثيري از مردم شهر برگزار شد. اين شهيدان در بهشت زهراي كازرون و مزار معروف به سيد محمد خاکسپاری شدند.



اعتصاب رانندگان كاميون و خودروهاي سنگين در سراسر كشور وارد دومين روز خود شد


اعتصاب در روز اول به ۹۳ شهر در ۲۵ استان گسترش يافت
روز چهارشنبه ۲خرداد، اعتصاب رانندگان كاميون و خودروهای سنگین در سراسر ايران براي دومين روز ادامه دارد.  رانندگان كاميون و ماشينهاي سنگين از صبح سه شنبه اول خرداد در اعتراض به وخامت وضعيت معيشتي خود، پایین بودن کرایه بار، بالا بودن هزینه‌های لجستیکی و قسط‌های خودرو و افزایش اخاذی از آنها زیر عنوان تعرفه دست به اعتصاب زده و از حرکت و بارگیری خودداری کردند.

اعتصاب رانندگان كاميون و خودروهاي سنگين در بیش از ۷۰ شهر در ۲۴ استان


خانم مریم رجوي به حمايت از آنان فراخواند

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۱/۳/۹۷: «  رانندگان كاميون و ماشينهاي سنگین در در بیش از ۷۰ شهر در ۲۴ استان كشور در اعتراض به وخامت وضعيت معيشتي خود، پایین بودن کرایه بار، بالا بودن هزینه‌های لجستیکی و قسط‌های خودرو از صبح سه شنبه اول خرداد دست به اعتصاب زدند و از حرکت و بارگیری خودداری کردند. آنها اعلام کردند تا رسیدن به خواستهایشان این اعتصاب را ادامه خواهند داد. اعتصاب در حال گسترش به شهرها و استانهاي ديگر است.

بریتیش پترولیوم همکاری خود با رژیم در دریای شمال را متوقف می کند.


ایندینپندنت گزارش داد: شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد با توجه به تحریمهای آمریکا علیه رژیم ایران، همکاری با شرکت ملی نفت در یک پروزه نفتی در دریای شمال را متوقف می‌کند.

ضرورت تحریم‌های کامل علیه سپاه سرکوبگر پاسداران


با شکست برجام اکنون تمامی توجهات بسوی یک ارگان سرکوبگر در درون حاکمیت ولی فقیه بنام «سپاه پاسداران» با مجموعه ئی از زیر شبکه‌های تروریستی، امنیتی و مالی آن جلب شده است.

جلسه استماع در کنگره آمریکا بررسی مقابله با رژیم آخوندی


روز چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷، در جلسه استماع کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با حضور مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور، که اشرف‌نشان‌ها نیز در آن شرکت داشتند، اد رویس رئیس کمیته خارجی در سخنان افتتاحیه خود گفت: افزایش فشار بر رژیم ایران و نظارت بر تحرکات هژمونی‌طلبانه این رژیم ضروری است.

اعتصاب کامیونداران در بیش از ۷۰ شهر ایران


رانندگان کامیون و ماشینهای سنگین در بیش از ۷۰ شهر در ۲۴ استان در اعتراض به وخامت وضعیت معیشتی خود، پائین بودن کرایه بار، بالا بودن هزینه های لجستیکی و قسط های خودرو از صبح سه شنبه اول خرداد دست به اعتصاب زدند و از حرکت و بارگیری خودداری کردند. آنها اعلام کردند تا رسیدن به خواسته هایشان این اعتصاب را ادامه خواهند داد.

فراخوان دبیرکل ملل متحده به خلع سلاح حزب‌الشیطان وابسته به رژیم آخوندی


نتونیو گوترز دبیرکل سازمان ملل خواستار خلع سلاح حزب‌الشیطان لبنان شد.

وی گفت این گروه باید از فعالیت‌های نظامی خود چه در داخل لبنان و چه خارج از آن کشور از جمله در سوریه، دست بردارد.
آنتونیو گوترز در نامه یی به شورای امنیت ملل متحد از دولت لبنان و ارتش آن کشور خواسته است، تمامی اقدامات لازم را انجام دهند تا مانع از افزایش ظرفیت‌های شبه‌نظامی حزب‌الله وابسته به رژیم ایران و دیگر گروه‌های مسلح و دسترسی آن‌ها به جنگ‌افزار شوند.

حاکمیت ولی‌فقیه – گوشه‌هایی از ابعاد فقر در «آگهی‌های» روزانه


به یقین بخش کوچکی از پازل ظلم و ستم به مردم میهن امان همان رشد و نمو فاجعه‌ای بنام «فقر و فلاکت» در حاکمیت فاسد و غارتگر ولی‌فقیه می‌باشد.

تشنج‌ در مجلس آخوندی برسر تن دادن به کنوانسیونهای ضد پولشویی و تأمین مالی تروریسم

م
مجلس رژیم بر سر تصویب لایحه پیوستن به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم متشنج شد و گروهی از از نمایندگان مجلس رژیم به سوی هیأت رئیسه هجوم بردند. شماری نیز پلاکاردهای در مخالفت با این لایحه در دست داشتند.

تحریم و لیست‌گذاری پنج سرکرده سپاه پاسداران




روز سه‌شنبه اول خرداد، وزارت خزانه‌داری آمریکا پنج تن از سرکردگان و عوامل وابسته به سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه را به‌خاطر نقششان در ارسال موشک و تسلیحات برای شبه نظامیان وابسته به رژیم در یمن، تحریم و لیست‌گذاری کرد.

سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای: رهبران آمریکا حقوق بگیر مجاهدین هستند


پاسدار محمد باقری سرکرده کل نیروهای مسلح تحت امر خامنه‌ای

چهارشنبه دوم خرداد ۹۷، پاسدار محمد باقری سرکرده کل نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای، در صحن مجلس ارتجاع حاضر شد و وحشت رژیم آخوندی از اثبات خطوط مجاهدین و پیشروی این خطوط در صحنه بین‌المللی را به نمایش گذاشت.

پاسدار باقری «رهبران آمریکا»‌ را «حقوق بگیر»‌ مجاهدین دانست و گفت:

گفتگو با دوست ـ دیدار ششم


گفتگو با دوست ـ دیدار ششم

خدایا کمکم کن خود خویشتن باشم هنگام که می‌خواهم به لباسی درآیم که پسند روز است و به خود متوجه کننده «آن‌چنان نگاهها».

خدایا مرا از این تمایل شرک آلود برهان از آن که بخواهم چشمانی بهت‌آمیز مرا بنگرند و نفرین و آفرینهای نظاره‌گران مرا از خویش بدر برد و تو را از یاد برم.

خدایا مرا دست بگیر آنجا که می‌خواهم حرفی بزنم که فکر می‌کنم حقیقت نیست و تنها برای جلب رضایت غیر بر زبان می‌رانم؛ و برای آن که بی‌اعتنایی خیل تماشا را به خود نخرم، آنی را می‌گویم که چرب‌زبانان گربز، برای بازارگرمی و جلب توجه، بر زبان می‌رانند.

خدایا مرا نگاه دارنده باش از به خود فرو رفتنهای کسالت‌بار و به خود وانهادگی‌های بی‌چشم‌انداز نجات و لحظه‌هایی که در آن جز منافع کوتاه نظرانه مرا تسخیر نمی‌کند؛ نیز، از سقف‌های کوتاه و پنجره‌های کدر.

خدایا!

سپاسگذار توأم که درد را به من بخشیدی‌، که اشک را و احساس را و قلب را و زیباترین ودیعه‌ٔ خلقت (عشق) را؛آه!... و قلم را [برای نگاشتن انسانی‌ترین تمنای وجود، برای نگارش عشق، برای اندکی ادای دین به بی‌کرانگی‌های نانبشته‌ٔ تو...].

مهیمنا!

به جستجوی تو گام می‌زنم؛ اگر که می‌زنم. به عشق تو قلبم در تلاطم است؛ اگر که هست. به شوق تو پاکترین هوای شبانه‌ٔ کوهستان را می‌نوشم؛ اگر که می‌نوشم. به یاد تو هر چیز را از یاد می‌برم؛ اگر که می‌برم.

 خدایا! خدایا! خدایا!

زیباترین فصل زندگانی من بر گرده‌ٔ خاک‌، رنجهایی است که تو به من بخشیده‌یی، رنجهایی برای رهایی خلقت، برای چنگ در چنگ شدن با بوزینگانی نشسته بر منابر ریا و تحمیق. در بلاخیز این لجه موجاموج، با سفینه‌ٔ شکسته‌ٔ این قلب، مرا با سودای تو سوزهاست. تو را به‌خاطر تمام رنجهای بی‌پایان سپاس‌مندم. زیباترین اعتراف من به زیبایی‌های ناسروده تو، جز این نمی‌تواند باشد؛ جز این نباید باشد.

***

آه!... چگونه بگویم نیستی؟! آنگاه که شاخه به شاخه‌ی، درختان سبزینه‌پوش نیمه‌شبگاهان، انعکاس رازآمیز هزاران دست تمنا بسوی توست، و ستارگان در هیجانی بی‌پایان تو را سوسو می‌زنند.

گفتگو با دوست ـ دیدار هفتم (رمضان)


دیدار هفتم (رمضان)

خدایا!
می‌دانی و می‌دانیم که مسیر مبارزه پر از دشواریها، پیچ و خم‌ها،‌ افت و خیزها، سراشیبی‌ها و سرابالایی‌هاست. کسی که مبارزه را انتخاب می‌کند پیشاپیش، پذیرفته است که در هر قدم با ناملایمات روبه‌رو شود. به ما این امکان را عطا فرما که تمامی مشکلات راه را به بستری برای رشد و ارتقا فردی و جمعی تبدیل نماییم.

وزیر خارجه آمریکا: این «خیال‌بافی» نیست که از رژیم ایران بخواهیم دست از ترور بر دارد


    مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

وزیر خارجه آمریکا عصر سه‌شنبه اول خرداد 97در یک نشست خبری در وزارت‌خارجه در واشینگتن، با اشاره به اظهارات روز دوشنبه خود، گفت که مهم است تأکید کنم این «خیال‌بافی» نیست که از رژیم ایران بخواهیم دست از ترور بردارد و آنچه لازم است انجام دهد «چندان دشوار» نیست.

۱۳۹۷ خرداد ۱, سه‌شنبه

رژیم ایران بر سر دو راهی، گفتگوی تلویزیون اورینت با دکتر سنابرق زاهدی


مصاحبه دکتر سنابرق زاهدی با اورینت
تلویزیون اورینت31اردیبهشت97:

به‌دنبال سخنان مایک پمپئو برای اعلام استراتژی آمریکا در قبال ایران سخنگوی وزیر خارجه رژیم اعلام کرد حضور نظامی در سوریه بنا‌به‌درخواست حکومت سوریه بوده است و تا زمانیکه این خواسته پابرجاست این حضور را ادامه خواهد داد.

تجمعهای اعتراضی در رشت، تهران، خرم‌آباد، اندیمشک و آبادان+فیلم

تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین در رشت
غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در رشت روز سه‌شنبه 1خرداد در مقابل شعبه سرپرستی این مؤسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند و مترسک سیف رئیس بانک مرکزی رژیم را به آتش کشیدند.
انها شعار می‌دادند:

مرگ بر سیف - - مرگ بر دزد