
عنوان بالا، تنها یکی ازشعارهایی است که دانشجویان بپاخاسته در روزهای اخیردر دانشگاه و خیابانها فریاد زدند.
پرواضح است که شعارها، زبان گویای خشم فروخورده مردمی است که مجال فوران پیدامیکند. در قیام دیماه ۹۶ مردم بپاخاسته در اقصی نقاط کشور در مقابل جناحی از آخوندها فریاد زدند: اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا. همان دوران و کمی پیشتر با شعار دشمن ما همینجاست، دروغ میگن امریکاست بادکنک جنجالی و پوشالی ضدیت آخوندها با شیطان بزرگ! را ترکانده بودند.










