۱۴۰۰ مهر ۱۱, یکشنبه

ترس و سراسیمگی رژیم از تحولات منطقه به‌دنبال مانور جنگی در مرز با آذربایجان، دم زدن خامنه‌ای از عقلانیت و منطق!

 خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع ۱۱مهر به‌دنبال مانورجنگی روزجمعه در نزدیکی قره باغ درمرزجمهوری آذربایجان وبالا‌گرفتن تنش وبحران،روزیکشنبه۱مهرخامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع درجمعی ازمزدوران نظامی رژیم، با ابرازترس ونگرانی ازتحولات منطقه، به دم زدن ازمنطق وعقلانیت برای حل مسائل پرداخت.

خامنه‌ای ۱۱مهر۱۴۰۰:

این حوادثی هم که در شمال غربی کشور ما در بعضی از همسایه‌ها در جریان هست اینها هم چیزهایی است که بایستی با همین منطق حل بشه البته کشور ما و نیروهای مسلح ما با عقلانیت عمل می‌کنند در همه مسائل شیوه شیوه عقلانیت است اقتدار همراه با عقلانیت و دیگران هم خوب است با عقلانیت عمل بکنند و نگذارند که این منطقه دچار مشکلی بشه ان کسانی که برای برادران خودشان چاه می‌کنند اول در چاه می‌افتند. (سایت خامنه‌ای ۱۱مهر)

زوزه‌های نگرانی در مجلس آخوندی، بیانیه ۱۶۵تن از اعضای مجلس در حمایت از مانور نظامی در مرزهای جمهوری آذربایجان

مجلس ارتجاع ۱۱مهر:

هر گونه تغییرات ژئوپلیتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هر گونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. هم‌چنان که تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابیم.

توئیت وحشت‌آلود پاسدار شمخانی بعد از مانورجنگی ۱۰مهر۱۴۰۰:

ایران ‌همواره خیرخواه همسایگان خود بوده و هرگز تهدیدی را متوجه آنان نکرده است.

مشکلات با همکاری و همدلی همه کشورهای منطقه حل و فصل خواهد شد هر گونه نفوذ بیگانگان جز شیطنت و تفرقه ثمری ندارد. همسایگانمان را به هوشیاری در این زمینه و دوری از آنان فرا می‌خوانیم. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۱مهر)

وحشت و پارس خوابیده وزیر خارجه رئیسی

تغییر ژئوپلیتیک در منطقه و تغییر در مرزها را تحمل نمی‌توانیم بکنیم!

امیر عبداللهیان -تلویزیون رژیم ۱۰مهر۱۴۰۰:

ما هرگز حضور عناصر رژیم جعلی صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای ایران و در همسایگی خودمان و اقدامات تحریک‌آمیز شان را تحمل نمی‌کنیم تغییر ژئوپلیتیک در منطقه و تغییر در مرزها را تحمل نمی‌توانیم بکنیم.

در این منطقه واقعاً نگران جدی این مسأله هستیم که در آینده‌ای نه چندان دور برای حکومت جمهوری آذربایجان هم این صهیونیستها و تروریستها ایجاد مشکل بکنند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۰مهر)