۱۳۹۸ تیر ۹, یکشنبه

رحمان کریمی: از وحشت سرنگونی، نقاب ها فرو می افتد

خوش بود گر محک تجربه آید به میان         
                     تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
حافظ
جای تردید نیست که اتفاقات بین المللی اعم از منفی یا مثبت روی سرنوشت ملت های تحت ستم و سیطره استبداد و جنبش های آزادیبخش تأثیر مستقیم دارد. این امر ضروری و بدیهی جای هیچ انکاری نیست مگر بی عملان زمینگیر سیاسی و خائنان مزور دو چهره و ماهیت سیاسی پنهان کن.

ناکامی رژیم ایران برای باجخواهی از اروپا و تهدید خروج از معاهده عدم تکثیر اتمی

                            سایت اتمی اراک - عکس از آرشیو
به‌دنبال ناکامی تلاشهای حکومت آخوندی برای باجخواهی اتمی از اروپا، وال استریت ژورنال نوشت: رژیم ایران تهدید می‌کند که همانند کره‌شمالی از معاهدهٔ عدم تکثیر اتمی، خارج می‌شود، اما برخی دیپلماتهای غربی این را بلوف می‌دانند.

رضا محمدی:‌ اهانت به کل نظام



جمله ای است از محمد جواد ظریف رئیس دیپلمات- تروریست های رژیم آخوندی برای واکنش به تحریم ولی فقیه ارتجاع از سوی دولت آمریکا.
اهانت در فرهنگ فارسی معین، توهین کردن و در لغتنامه دهخدا حقیر شمردن معنا شده و در اصطلاح عامیانه فارسی بمعنی تحقیر کردن می باشد.




شکست اجلاس وین و ادامه و تشدید بحران

سخن روز
روز جمعه ۷تیر ۹۸نشست کمیسیون برجام در وین پس از ۴ساعت به پایان رسید. در مورد نتیجهٔ این نشست، اظهارنظرهای مختلفی شده است. این‌که در وین چه گذشت و چه نتایجی حاصل شد، قدری مبهم است.

قدرت آلترناتیو مایه وحشت رژیم




این روزها تلویزیون رژیم در برنامه‌های مفصلی که تماماً با تحریف تاریخ و مخدوش جلوه دادن چهرهٔ مجاهدین پخش می‌کند، به قدرت و نفوذ اجتماعی مجاهدین اذعان می‌کند.

۸حرکت اعتراضی در تهران، فسا، بناب، شوشتر، ایذه و تبریز اعتراضها



غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در اعتراض به غارت دارایی‌شان توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران مقابل دادسرای رژیم در تهران تجمع کردند.

سهیلا دشتی: درسهائی از تاریخ

تظاهرات ایرانیان آزادیخواه با موفقیت تمام در واشینگتن برگزار شد. تظاهراتی در نوع خود کم نظیر و شاید بی نظیر.
شور شوق شرکت کنندگان از پیر و جوان، مثال زدنی بود. در طول تظاهرات از لحظه شروع تا ساعات پایان نظمی بی نظیر بود که چشم ها خیره می کرد. تظاهراتی که بیش از ۱۶۰۰ رسانه آن را انعکاس داده اند. بدون هیچ مداهنه و یا بزرگ نمائی بارها اشک شوق به چشم آمد. به خصوص آن زمان که سرود مرگ ظالمان از بلندگوها پخش شد و در خیابانهای واشینگتن انعکاس پیدا کرد و هر کس که سرود را شنیده بود شروع به خواندن کرد. قبل از آن اعلام شروع سخنرانی مریم رجوی از سوی سناتور توریسلی و رقص زرورقها به رنگها سبز وسفید و قرمز بسیار غرور آفرین بود.


اداره حراست آلمان: اطلاعات ملایان سوء قصدهایی را علیه اپوزسیون طراحی کرده است

گزارش سالانه اداره فدرال حراست از قانون اساسی:اطلاعات ملایان که مقرآن درآلمان درسفارت رژیم دربرلین است
سوء قصدهایی راعلیه اپوزیسیون طراحي کرده است.فراخوان به لیست گذاری توریستی وزارت اطلاعات بستن سفارت رژیم و محاکمه و اخراج مزدوران

همبستگی با مقاومت و قیام مردم ایران - کارزار جهانی اشرف‌ نشانان

روز شنبه ۹ تیر،‌ ایرانیان آزاده و اشرف نشانان در کشورهای مختلف در یک کارزار جهانی با برگزاری تجمع و تظاهرات ها، همبستگی خود را با مقاومت ایران و قیام مردم ایران اعلام کردند.

گزارش اداره حراست آلمان از فعالیتهای تروریستی رژیم اخوندی علیه مجاهدین و مقاومت

اداره حراست از قانون اساسی آلمان گزارش سالانه خود را توسط وزیر کشور آلمان روز پنجشنبه منتشر کرد.

بازدید و کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳ با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت

روز هشتم تیر یک هیأت بین‌المللی از اشرف ۳ در آلبانی بازدید کرد و یک کنفرانس بین المللی با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران خانم مریم رجوی برگزار شد.

ایران: داستان ناگفته - هیل نشریه کنگره آمریکا ـ قسمت هفتم


سینا دشتی: تلاش مقاومت، تحمل امریکا، عجله ى ولى فقیه!


تلاش مقاومت ایران براى رساندن صداى مردم ایران در صحنه ى بین المللى اکنون در تظاهرات زنجیره اى بزرگ به باشکوه ترین صورت به نمایش درآمده است
تظاهرات بروکسل و واشنگتن به خوبى فاصله ى نجومى مقبولیت واقعى و ملموس الترناتیو مردمى و دموکراتیک مقاومت و مجاهدین با دیگر مدعیان، را نشان داد! مدعیان ریاست و سلطنت همزمان و جویاى تخت و محروم از آن که بیش از کوپنشان به انها نمیپردازم.


سخنرانی خانم مریم رجوی در گردهمایی بین المللی در اشرف ۳


سخنرانی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در گردهمایی بین المللی - رژیم ولایت فقیه منبع جنگ و بی‌ثباتی در منطقه جنگ‌افروزی آخوندها؛ پنهان‌سازی بحران سرنگونی

فساد در بالاترین سطح مسولان قوه قضائیه


واکنش دفتر صادق لاریجانی به اتهام فساد معاون سابق: اسناد تخلفات نزدیکان روحانی را منتشر کنید
دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، سخنان علیرضا زاکانی، از چهره‌های اصول‌گرا، درباره فساد مالی معاون اجرایی سابق قوه قضائیه را «کذب محض»، «توهین به دو رئیس قوه قضائیه» و «ابزاری برای پروژه تخریب» صادق لاریجانی خواند.

«مایک پامپئو»، اظهارات اخیر رئیس‌جمهور ایران در واکنش به تحریم‌های آمریکا را «بچه‌گانه و نابالغ» توصیف کرد.


به گزارش افکارنیوز، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در دیداری محرمانه به افغانستان در روز سه‌شنبه گذشته یک بار دیگر به انتقاد از ایران بابت آن چه که «نفوذ بی‌ثبات کننده» این کشور در منطقه و سراسر جهان خوانده، پرداخت.

لیبی؛ خلیفه حفتر ترکیه را به رویارویی نظامی تهدید کرد


ژنرال خلیفه حفتر که قدرت در شرق لیبی را در دست دارد به نیروهای نظامی تحت امرش دستور داده است که کشتی ها و منافع ترکیه را در خاک کشورش هدف حمله قرار دهند.
بر اساس فرمانی که این ژنرال کهنه کار ارتش سابق لیبی صادر کرده کلیه پروازهای هوایی از این کشور به ترکیه و بالعکس از این پس ممنوع خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران در صدد راه‌اندازی شبکه‌های ترور در کشورهایی مانند سودان، چاد، غنا، نیجر، گامبیا و آفریقای مرکزی است

روزنامه دیلی تلگراف، ۲۴ ژوئن (سوم تیرماه)، در گزارشی نوشت، جمهوری اسلامی ایران در صدد راه‌اندازی شبکه‌های ترور در کشورهایی مانند سودان، چاد، غنا، نیجر، گامبیا و آفریقای مرکزی است که ماموریت آنها هدف قرار دادن منافع آمریکا و غربی‎ها در مقابل تحریم‌هاست.
در ایران بیش از ده‌هزار طلبه از کشورهای فقیر آسیایی و آفریقایی همچون سودان و سومالی، تانزانیا، یمن و سوریه و بحرین تحصیل می‌کنند و مشخص نیست پس از پایان تحصیل مشغول چه کارهایی می‌شوند

تخت روانچی: اینس‌تکس در حالت فعلی ماشینی زیبا بدون بنزین است


نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه اروپا برای حفظ برجام «اقدام ملموسی انجام نداده است، وضعیت فعلی اینس‌تکس را یک «ماشین زیبا بدون بنزین» توصیف کرد.


پشت پرده انتخابات مجلس: زد و بند با صاحبان قدرت و ثروت؟


در هر دوره انتخابات مجلس در ایران، ادعاهای زیادی در مورد فساد و تقلب مطرح می‌شود. خبرآنلاین در گزارشی به این موضوع پرداخته و از میلیاردرهایی گفته که نماینده به مجلس می‌فرستند.

ایران درحال جنگ سایبری با آمریکاست؟


مسئولان سایبری نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس تصریح کرده اند که ضربه انتقام جویانه‌ای به ایران وارد کرده اند. حمله متوجه یک گروه تجسسی ایرانی می‌شود که متهم به مشارکت در حملاتی هستند که اخیرا علیه کشتی‌های تجاری اتفاق افتاد.
ایران درحال آمریکا جنگ سایبری با آمریکاست؟



۱۳۹۸ تیر ۶, پنجشنبه

سخنرانی سناتور رابرت توریسلی در تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن

سناتور رابرت توریسلی با شرکت و سخنرانی خود در تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن از مقاومت ایران حمایت کرد.

تظاهرات در هلند -محکومیت رژیم آخوندی - حمایت از مقاومت و قیام مردم

جمعی از ایرانیان آزاده در لاهه روز چهارشنبه ۶ تیر، با برگزاری یک تظاهرات در مقابل پارلمان هلند ضمن محکومیت رژیم ضدبشری ولایت فقیه، حمایت خود را از مقاومت و قیام مردم ایران اعلام کردند.

اعلام تحریم ۸ سرکرده سپاه پاسداران توسط وزیر خزانه داری آمریکا

استیون منوچین اعلام کرد نفر بعدی که لیست گذاری و تحریم می شود جواد ظریف وزیر خارجه رژیم است.

بازتاب تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن در بیش از ۱۶۰۰ رسانه جهان

تظاهرات بزرگ ایرانیان در آمریکا در بیش از ۱۶۰۰ رسانه و سایتهای خبری در آمریکا و اروپا و کشورهای عربی منعکس شده است.
این طنین قیام مردم ایران برای آزادی از ستم آخوندی و قرارگرفتن مسأله ایران در کانون توجهات بین المللی است

روزنامه‌ ایندیپندنت: اسدالله اسدی مواد منفجره TATP را با یک هواپیمای اتریشی از تهران به وین برای عملیات تروریستی در گردهمایی مجاهدین منتقل کرد


روزنامه‌ ایندیپندنت عربی در شماره روز سه‌شنبه ۳تیر خود درباره جزئیات خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس نوشت:‌ «ایندیپندنت عربی» از جزئیات انتقال مواد منفجره ایرانی در داخل یک پرواز غیرنظامی از تهران به وین و به‌وسیله یک هواپیمای مسافربری اتریشی برای انفجار در پاریس مطلع شد که مقامات فرانسوی (این طرح را) خنثی کردند.

عربستان سعودی اعلام کرد پهپاد انفجاری شبه‌نظامیان حوثی را سرنگون کرد


عربستان سعودی اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران را سرنگون کرده‌ است.
ترکی مالکی، سخنگوی ائتلاف عربی با اعلام این خبر گفت این پهپاد شب سه‌شنبه در جنوب غرب عربستان، سرنگون شده‌ است. شبه‌نظامیان حوثی گفته بودند فرودگاههای ابها و جیزان را هدف قرار داده بودند.

تعزیه تحریم خامنه‌ای و ظریف در مجلس ارتجاع


 کواکبیان: علاوه بر ولی‌فقیه و فرماندهان نظامی ظریف را هم تحریم کرده است
 کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم: شب گذشته به جواد ظریف نوشتم که الآن وقت پیدا شدن جان کری است تا اسمتان را از لیست تحریم‌ها بیرون بیاورد!

علی لاریجانی: اینستکس تنها یک هیکل است


همزمان با پایان یافتن مهلت ایران به اروپا برای اجرای برجام، علی لاریجانی در سخنانی به‌ اروپا تاخت و گفت آن‌ها در حل مسائل «وزنی ندارند». او گفت اروپا تهدید ایران را جدی می‌گیرد و اگر آن‌ها خارج از چارچوب برجام با ایران رفتار کنند، هیچ ارتباطی بین آن‌ها و مسائل هسته‌ای ایران باقی نمی‌ماند.


رئیس جمهوری فرانسه می‌گوید به حسن روحانی درباره خروج یا هرگونه تخطی از برجام اخطار داده است

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، روز پنج‌شنبه ۲۷ ژوئن گفت به حسن روحانی اعلام کرده است ترک برجام یا هر علامت دیگری که نشان دهد تهران قصد تخطی از برجام را دارد، یک خطا خواهد بود.

خامنه‌ای: آمریکا شریرترین حکومت و پیشنهاد مذاکره فریب است


رهبر جمهوری اسلامی پیشنهاد آمریکا برای مذاکرات مستقیم را فریبی با هدف “خلع سلاح و حذف عوامل اقتدار ایران” خواند. این اظهارات در نخستین سخنرانی خامنه‌ای پس از گنجاندن او و اعضای دفترش در فهرست تحریم‌های آمریکا بیان شد.



آمریکا از شورای امنیت خواست فهرست سیاه مقامات ایران را به روز کند


ایالات متحده آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل خواست فهرست سیاه مرتبط با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایران را که ۹ سال است تغییر نکرده را به روز کرده و اجرای آن را تقویت کند.

ترامپ: اگر رهبران ایران توافق نخواهند، «خودخواه» و «احمق» هستند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز چهارشنبه پنجم تیرماه دستکم سه بار درباره تنش بین ایران و آمریکا اظهارنظر کرد و در آخرین موضعگیری خود گفت که اگر رهبران ایران توافق نخواهند، «خودخواه» و «احمق» هستند.

«ارتباطات غیراخلاقی و فساد مالی»؛ بیشترین تخلفات قاضی‌ها در ایران

رئیس دیوان عالی کشور ارتباطات غیراخلاقی و فساد مالی را بیشترین تخلفات قاضی‌ها در دستگاه قضائی ایران دانست. این در حالی است که قوه قضائیه همواره خود را در مبارزه با فساد پیشتاز دانسته است.
فساد قوه قضائیه (عکس تزئینی و از آرشیو است)

۱۳۹۸ تیر ۵, چهارشنبه

معنای تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت ولی‌فقیه

                                                            خامنه ای اژدهای هفت سر
ـ تحریم خامنه‌ای و بیت وی از نظر سیاسی بسیار قابل توجه‌تر نسبت به تحریم‌های اقتصادیِ متوجه نظام است. تحریمی که رأس و ستون خیمهٔ نظام را نشانه گرفته باشد، می‌تواند عواقب تعیین‌کننده‌ای را در آینده مد نظر قرار دهد.

تعزیه تحریم خامنه‌ای و ظریف در مجلس ارتجاع

                              کواکبیان عضو مجلس ارتجاع
تعزیه تحریم خامنه‌ای و ظریف در مجلس ارتجاع
کواکبیان: علاوه بر ولی‌فقیه و فرماندهان نظامی ظریف را هم تحریم کرده است
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم: شب گذشته به جواد ظریف نوشتم که الآن وقت پیدا شدن جان کری است تا اسمتان را از لیست تحریم‌ها بیرون بیاورد!

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۵تیرماه۹۸




اعتراض مردم به قطعی آب در کرمان و بستن خیابان
جمعی از مردم کرمان در اعتراض به قطعی آب و برق تجمع اعتراضی برگزار کردند و با روشن کردن آتش در خیابان، مسیر خودروها را مسدود کردند.

جاناتان کوهن: نیروی دریایی رژیم ایران می‌دانست مین عمل نکرده دقیقاً کجای نفتکش قرار داشت و از هیچ روش استانداردی برای یافتن ماده انفجاری استفاده نشد

                                               جاناتان کوهن
شورای امنیت ملل ‌متحد روز دوشنبه ۳تیرماه۹۸ حمله به نفتکشها در خاورمیانه را به‌عنوان یک تهدید جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی محکوم کرد.

لایحه سناتور تد کروز برای دریافت غرامت پهپاد سرنگون شده توسط رژیم‌ آخوندی

                                 سناتور تد کروز
سناتور تد کروز، عضو ارشد سنای آمریکا، روز دوشنبه لایحه‌یی را به ثبت رساند که بر اساس آن صدها میلیون دلار از حساب بانکی مسدود شده رژیم ایران برداشته و آنرا برای خرج هواپیمای بدون سرنشین آمریکا که توسط رژیم ایران سرنگون شد، استفاده کند.

سناتور تام کاتن: جواد ظریف دیگر نمی‌تواند به اروپا و آمریکا سفر کند

                                  سناتور تام کاتن
سناتور تام کاتن عضو برجسته سنای آمریکا در واکنش به توئیتهای وزیر خارجه رژیم آخوندی گفت: جواد ظریف می‌تواند هر چه بخواهد از تهران توئیت کند زیرا اواخر این هفته با تحریم‌هایی مواجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند به اروپا و آمریکا سفر کند و دیگر نمی‌تواند پول مردم را در هتل‌های ۵ستاره خرج کند.

اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو / سرپرست وزارت دفاع آمریکا به‌دنبال ائتلاف بزرگ در مقابل رژیم ایران

                       مارک اسپر سرپرست وزارت دفاع آمریکا
ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو امروز چهارشنبه ۵تیرماه پیش از اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:‌ ما در رابطه با فعالیت‌های بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه نگران هستیم. نگرانی حمایت این رژیم از گروه‌های تروریستی، برنامه موشکی آن و همچنین اعلام این‌که غنی‌سازی اورانیوم را افزایش خواهد داد. همه هم‌پیمانان در این نگرانی‌ها اشتراک نظر دارند.

سینا دشتی: تلاش مقاومت، تحمل امریکا، عجله ى ولى فقیه!

تلاش مقاومت ایران براى رساندن صداى مردم ایران در صحنه ى بین المللى اکنون در تظاهرات زنجیره اى بزرگ به باشکوه ترین صورت به نمایش درآمده است.
تظاهرات بروکسل و واشنگتن به خوبى فاصله ى نجومى مقبولیت واقعى و ملموس الترناتیو مردمى و دموکراتیک مقاومت و مجاهدین با دیگر مدعیان، را نشان داد! مدعیان ریاست و سلطنت همزمان و جویاى تخت و محروم از آن که بیش از کوپنشان به انها نمیپردازم. 

تحریم بیت خامنه‌ای – ضربه ای مهلک به نظام آخوندی


در فردای برگزاری تظاهرات پرشکوه ایرانیان آزاده و اشرف نشانان در واشنگتن علیه سیاست های مخرب رژیم آخوندی و در حالیکه فریادی های نمایندگان مردم ایران مبنی بر «مرگ بر اصل ولایت فقیه» اکنون به یک شعار همگانی و جهانی تبدیل شده است، امروز شاهد دور جدیدی از مهلک ترین تحریم‌ها علیه راس و عمود خیمه نظام ولی فقیه بوده ایم.

رضا محمدی: چه شکوهمند است، خرداد ماه

در تاریخ مبارزات سیاسی- اجتماعی ملت ها، ایامی را می توان برشمرد که در حافظه جمعی و یا در روند و در مسیر احقاق حقوق آنان تاثیر گذارو ماندگارند.
ادوار تاریخی مبارزات مردم ایران برای نیل به رسیدن آزادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روزها و ماه هایی را می توان برشمرد که بسان برگی زرین در صفحات تاریخ این کشور ثبت شده اند.

روضه خوانی پر عجز و لابه آخوند روحانی به خاطر تحریم خامنه ای و سرخ کردن صورت نظام با سیلی!

اشک و آه رئیس جمهور ارتجاع  با یادآوری مذاکرات ۱۷ روزه ظریف در برجام
آخوند روحانی: «شبانه روز اونهم توی ماه رمضان ۱۷شبانه روز...خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی؟!

هادی مظفری: اجماع جهانی و تابستان داغ

متعاقب تشدید تحریمها و بستن راه های فروش نفت، آخوندها که نه توان جنگ و نه جرات مذاکره در شرایط موجود را دارند، ناچار و ناگزیر برای فرار از وضعیت فعلی، متوسل به منفجر کردن نفتکش ها و استفاده از مزدوران جیره مواجب بگیر خود در یمن برای حمله به تاسیسات نفتی عربستان و درعراق جهت ایجاد عملیات محدود و ایذایی شده اند.

هادی محسنی: از بروکسل تا واشنگتن و این صفی است تا تهران

۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ در تاریخچه مبارزاتی خلقهای ایران سرفصل نوین با پیامی نوین بود.
انقلاب سراسری مردم ایران را استعمار و ارتجاع نارس سر بریدند. درصورتیکه انقلابی مردمی آغاز شده بود که باید ادامه می‌یافت و مراحل تکاملیش را با پیشتازان واقعی انقلاب به ثمر می‌رساند؛ اما چنین نشد. مقاومت ایران و مجاهدین خلق ایران در اعتراض به اینهمه نابسامانی و خیانت به آرمانهای مردم، مقاومتی خونبار را آغاز کردند و در ۳۰ خرداد ۶۰ با فتح خیابانها اعلام کردند که انقلابی نوین باید تا جواب مبارزات تاریخ ایران زمین برای کسب آزادی محقق شود.


فاکس نیوز: هزاران نفر از تظاهرکنندگان اپوزیسیون ایران علیه رژیم تهران راهپیمایی کردند

فاکس نیوز: هزاران نفر از تظاهرکنندگان اپوزیسیون ایران علیه رژیم تهران راهپیمایی کردند. آنها تظاهرات خود را راهپیمایی برای تغییر رژیم نامیدند.

مهرداد هرسینی: بد مستی های «مقام معظم» و چشم اندازها



با نیم نگاهی به روند افزایش تنش در خلیج فارس و بویژه گسترش حملات تروریستی رژیم آخوندی به کشتی ها، فرودگاه ها و یا مناطق اداری و مسکونی در پاره ای از پایتخت های اسلامی و عربی اکنون این سوال در مقابل جامعه ملتهب ایران قرارگرفته که بواقع خامنه‌ای با اعمال این سیاست‌های مخرب، شلیک موشک، ارسال پهپاد های انفجاری، بمب گذاری و یا سرنگون کردن پهپاد در مسیر های بین المللی چه هدفی را دنبال می کند؟.

فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا درباره تحریم خامنه ای


فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا درباره تحریم خامنه ای - کاخ سفید-۲۴ژوئن۲۰۱۹
من، دونالد جی ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، به منظور برداشتن گامهای بیشتر در رابطه با وضعیت اضطراری ملی اعلام شده در فرمان اجرایی ۱۲۹۵۷...، با توجه به اقدامات حکومت ایران و نیروهای نیابتی تحت حمایت آن، و مشخصاٌ اقدامات صورت گرفته برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه، ترویج تروریسم بین المللی و پیشبرد برنامه موشکی این رژیم و اقدامات غیرمسئولانه و تحریک آمیز آن در آبهای بین المللی و بر فراز آن، شامل هدف قرار دادن ادوات نظامی آمریکا و کشتیهای تجاری و غیرنظامی، این فرمان را صادر می کنم.

تحریم خامنه ای توسط رئیس جمهورآمریکا

دونالد ترامپ: امروز ما ولی فقیه رژیم ایران و بسیاری دیگر را تحریم کردیم
خویشتنداری که از خود نشان داده ایم به این معنی نیست که در آینده نیز این خویشتنداری را نشان خواهیم داد.
ولی فقیه رژیم ایران مسئول رفتار خصمانة این رژیم است و دستگاه او مرتکب بی رحمانه ترین اقدامات تروریستی در خارج از ایران می شود.

سخنرانی ژنرال جک‌کین در تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن

سخنرانی ژنرال جک کین - معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی آمریکا در تظاهرات بزرگ ایرانیان در واشنگتن

سلام ایران. سلام بر مردم ایران و دوستان آمریکایی من. ۲۰۱۸ یک نقطه چرخش بزرگ برای ایران بود. چرا؟ ایالات متحده از توافق اتمی خارج شد و برای اولین‌بار طی ۳۹ سال، به رژیم ایران اخطار داد. رژیم ایران، رفتار شرورانه و مهاجم تو، در منطقه خاورمیانه، اکنون مورد حسابرسی قرار خواهد گرفت. استفاده از نیروهای مزدور برای پیش‌بردن جنگ در سوریه و یمن، باید متوقف شود.

۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

دق دلی خالی کردن آخوند قتل‌عامی ابراهیم رئیسی از مجاهدین

جلاد ۶۷، آخوند قتل عامی ابراهیم رئیسی، در نخستین گفتگوی خود با تلویزیون حکومتی، به خالی کردن دق دل خود از مجاهدین پرداخت.

تحریم ۸ تن از فرماندهان سپاه پاسداران توسط آمریکا - جواد ظریف نفر بعدی است

بلافاصله پس از امضای فرمان تحریم خامنه ای و دستگاهش توسط ر‌ئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید،استیون منوچین و زیر خزانه داری آمریکا تحریم ۸ تن از سرکردگان سپاه پاسداران را اعلام کرد.