۱۳۹۸ تیر ۱۱, سه‌شنبه

هزارپای ولایت‌فقیه در تلهٔ تحریم‌ها--قسمت سه از 4

                   احمد سالک، از کارچرخانان اطلاعات موازی در بیت خامنه‌ای

                                                    احمد سالک
در معرفی حسین طائب گفتیم او از بانیان و کارچرخانان «اطلاعات موازی» بود. در معرفی آخوند احمد سالک، باید گفت نقش او در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برجسته‌تر بوده و در اغلب جنایت‌های آن شرکت داشته است.
این آخوند اطلاعاتی فرماندهی بسیج، فرماندهی کمیته و نمایندهٔ ولی‌ فقیه در نیروی قدس و نیز در حفاظت اطلاعات سپاه را به عهده داشته و مدتی نیز دستیار ارشد خامنه‌ای در صدور تروریسم به خارج مرزهای ایران بوده است؛ همان مأموریتی که هم‌اکنون سپاه قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی آن را پیش می‌برد. در جریان قیام ۸۸او شخصاً بازجویی و شکنجة دستگیر شدگان را به عهده داشت و مصرانه خواهان اعدام آنان بود.

آخوند سالک با راه یافتن مجدد به مجلس و به دست گرفتن ریاست کمیسیون فرهنگی طرح‌های حکومتی و سرکوبگرانهٔ «امر به معروف و نهی از منکر» و «عفاف و حجاب» را به‌صورت قانون درآورد و تمهیدات اختناق‌آفرین و زن‌ستیزانه‌اش به‌صورت موجی از اسیدپاشی به‌صورت دختران جوان در اصفهان (حوزهٔ انتخابیه او) خود را بارز کرد.

این نقل‌قول زن‌ستیزانه از اوست:

«بودجه سیل را به کاهش بی‌ بندو‌باری (مبارزه با بدحجابی) اختصاص دهید اثر بی‌بند و باری از سیل و زلزله کمتر نیست.»

خبرگزاری تسنیم که در تاریخ ۳۱فروردین ۹۵این نقل‌قول را درج کرده بود، به‌دنبال سیل اخیر و بازتاب فضاحت آمیز و وسیع این جملهٔ مشعشع در شبکه‌های اجتماعی، در تاریخ ۱۵فروردین ۹۸مجبور به حذف آن شد.


                احمد سالک، از کارچرخانان اطلاعات موازی در بیت خامنه‌ای
روح‌الله حسینیان
این آخوند امنیتی ـ اطلاعاتی بیت خامنه‌ای نیز از به‌اصطلاح دانش‌آموختگان مدرسهٔ «حقانی» است؛ همان جایی که عناصر مطلوب مانند مصطفی پورمحمدی، محسنی اژه‌ای و فلاحیان را برای خدمت در دستگاه اطلاعات تربیت کرده است. این مهرهٔ بیت خامنه‌ای، در پوش ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی همواره به کار قضایی و اطلاعاتی اشتغال داشته و فرمان دستگیری، شکنجه و کشتار صادر کرده و در جریان امنیتی‌ترین پرونده‌های جنایت‌های حاکمیت قرار دارد. او از مدافعان سعید امامی و قتل‌های زنجیره‌یی است. در تاریخ ۲۱دی ۷۷در یک مصاحبه اختصاصی با کیهان، ربودن و قتل‌های مرموز و زنجیره‌یی عده‌یی از روشنفکران و سیاستمداران را به مرتد بودن آنها نسبت داد و در عین‌حال تلاش کرد آنها را به گردن مخالفان این قتل‌ها بیندازد.

روح‌الله حسینیان که ید طولایی در توجیه کشتار فرزندان خلق دارد، در اردیبهشت ۹۸در مصاحبه‌یی با برنامهٔ اینترنتی رو در رو، به دفاع تمام قد از قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷پرداخت و با تحریف تاریخ مدعی شد، فعالیت زندانیان سیاسی در رابطه با عملیات فروغ جاویدان باعث اعدام آنان شده است.
احمد شفیعی
آخوند احمد شفیعی از عوامل مؤثر و دست‌اندر کاران در سایه و از مهره‌هایی است که سالهای متمادی در خدمت دستگاههای امنیتی نظام بوده و از کاندیداهای حسن روحانی برای وزارت اطلاعات بود. احمد شفیعی مانند دیگر هم‌قطاران خود در کشتار زندانیان شرکت داشته. او طی یک مصاحبه با سایت جماران به حمایت‌های خمینی از شکنجه‌گران و عناصر اطلاعاتی این‌گونه اذعان می‌کند:

«در وزارت اطلاعات برداشت ما همیشه با دوستان این بود که تنها حامی جدی و ثابت وزارت اطلاعات و نیروهای آن، حضرت امام بود. آن‌قدر امام از شغل و این مجموعه حمایت می‌کرد که به‌گونه‌ای بد عادت شده بودیم که اگر کسی تحویل‌مان نمی‌گرفت و یا انتقادی می‌شد برای‌مان خیلی سنگین بود و احساس می‌کردیم که چرا این‌ها مانند امام، قدردان ما نیستند».

این معاون اسبق وزارت اطلاعات از عملکردهای وزارت اطلاعات و قتل‌های زنجیره‌ی ای در دوران ریاست فلاحیان دفاع می‌کند و بر فساد و جنایت‌های انجام شده سرپوش می‌گذارد.

این آخوند نیز اکنون به‌عنوان «مشاور!» در خدمت بیت خامنه‌ای است.

ادامه دارد
هزارپای ولایت فقیه در تلة تحریم‌ها (۱)

هزارپای ولایت فقیه در تلة تحریم‌ها (۲)

هزارپای ولایت فقیه در تلة تحریم‌ها (۳)