۱۳۹۸ مرداد ۸, سه‌شنبه

محمد قرائی:‌ به‌خاطر شما تغییر در چشم‌انداز است "رامایاد"

روز شنبه، بیستم ژوئیه خیابانهای مرکزی شهر استکهم در پاسخ به تقاضای رهبری پاکباز مقاومت، آقای مسعود رجوی به لرزه درآمد.
هزاران ایرانی، پایکوبان و دست افشان برای حمایت از قیام کنندگان در داخل ایران، برای پشتیبانی از کانونهای قهرمان شورشی و در همبستگی با مقاومت و برنامه ده ماده ای رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، خانم مریم رجوی، شعار سرنگونی رژیم ضدبشری آخوندی را فریاد زدند.


دومینیک راب وزیر خارجه جدید انگلستان درخواست حکومت ‌آخوندی برای تبادل نفتکش ربوده شده در تنگه هرمز با نفتکش توقیف شده رژیم به خاطر نقض تحریمها، را رد کرد.


وزیر خارجه انگلستان گفت: مبادله ای در کار نیست. گریس ۱(نفتکش رژیم) بطور قانونی بدلیل نقض تحریم های سوریه توقیف شده در حالی که استنا ایمپرو بطور غیرقانونی مصادره شده است. بنابراین مبادله ای در کار نیست و این، موضوعِ قوانین بین المللی است.

سینا دشتی: راه طى شده و "حساب تسویه نشده

بعد از سلسله تظاهرات بزرگ هموطنان در پایتختهاى اروپائى و امریکا و از همه مهمتر تجمعات مختلف ۵ روزه در اشرف ٣ با حضور خانم مریم رجوى،
مهمانان برجسته ى خارجى، أعضاء سازمان مجاهدین خلق ایران، نمایندگان شوراى ملى مقاومت و حامیان مجاهدین، بیانگر نمایش قدرت، اعتبار، توانمندى و آینده دارى جانشین دموکراتیک و مردمى است که علیرغم سخت ترین شرایط متصور -که حتى تحمل کسرى از آن از عهده ى جنبش هاى جهانى و حتى دولتهاى کوچک و متوسط خارج است - نه تنها کمر شکن نشده و از دور خارج نشده، بلکه اساسا در محور تغییرات داخل و خارج ایران و در معادلات منطقه اى و بین المللى نقش بنیادى و تعیین کننده را حائز شده است.


مهره رژیم: رویارویی کنونی با مجاهدین سخت‌تر از رویارویی در عملیات فروغ جاویدان است

حکومت آخوندی رویارویی کنونی با مجاهدین را سخت‌تر از رویارویی در عملیات فروغ جاویدان می داند.

سخنرانی‌های شخصیت‌ها در تظاهرات ایرانیان در لندن

تظاهرات شخصیت‌های برجسته سیاسی در تظاهرات ایرانیان در لندن در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران

سخنرانی استرون استیونسون در تظاهرات ایرانیان در لندن

سخنرانی استرون استیونسون ـ هماهنگ‌کننده کارزار تغییر در ایران در تظاهرات بزرگ ایرانیان در لندن

۱۳۹۸ مرداد ۷, دوشنبه

چرا بعد از انقلاب ۱۱ هزار امام‌زاده ثبت شد؟


گروه جامعه: «امامزاده‌سازی»، «امامزاده‌های جعلی»، «امامزاده‌های غیرموثق». این‌ها تعابیری است که در چند سال اخیر در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح می‌شود و هربار واکنش‌هایی را به دنبال دارد.

ترامپ همزاد تیلرسون را کنار گذاشت


روز یکشنبه اعلام شد که دن کوتس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، دولت ترامپ را ترک خواهد کرد.
آقای ترامپ در توییتی نوشت که آقای کوتس اواسط اوت از این پست کنار خواهد رفت و در عوض جان راتکلیف نماینده تگزاس در مجلس نمایندگان کنگره جای او را خواهد گرفت.


بریتانیا پیشنهاد انجام معامله برای آزادی نفتکش‌ها را رد کرد


بریتانیا روز دوشنبه، ۷ مرداد، پیشنهاد رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اقدامات متقابل برای آزادی نفتکش‌های توقیفی دو کشور را رد کرد.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران، عصر یک‌شنبه در دیدار با یک مقام چینی گفت اگر نفتکش ایرانی «گریس- ۱» در جبل‌الطارق آزاد شود، جمهوری اسلامی نیز «مراحل قضایی رسیدگی به تخلفات» کشتی بریتانیایی را تسریع می‌کند.

۱۳۹۸ مرداد ۶, یکشنبه

اعتراف رژیم به کاهش صادرات نفت به ۳۰۰ هزار بشکه در روز

رژیم آخوندی برای اولین بار اعتراف کرد که صادرات نفتش به ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

سهیلا دشتی: ما حق داریم

سون اریک لیدمن Sven-Erik Lideman مورخ و فیلسوف معاصر سوئد است او کتابهای زیادی در مورد تارخ و فلسفه و همچنین در مورد سازمان های آموزشی نوشته است.
لیدمن بیشتر به عنوان یک فیلسوف منقد به وضعیت موجود شناخته میشود. این مقاله در روز ۱۱ ماه ژوئیه در روزنامه پر تیراژ آفتن بلادت چاپ شده است که ترجمه آن را می خوانید و اما قبل از آن بیشترین چیزی که من را به ترجمه این نوشته ترغیب کرد یادآوری مسئولیت انسانی و فردی خودمان به عنوان شهروند است.

توقیف دو کشتی حامل گاز رژیم آخوندی توسط سنگاپور

سنگاپور دو کشتی حامل گاز رژیم آخوندی را توقیف کرد.
سه کشور مجوز استفاده از پرچمهای خود توسط این رژیم را لغو کردند.

مایک پمپئو: فشار فزاینده و مؤثر تحریم‌ها روی خامنه‌ای و پاسداران ادامه دارد

مایک پمپئو که در یک مصاحبه با برنامه بن شاپیرو شرکت کرده بود، در باره مقابله با راهزنی دریایی حکومت آخوندی صحبت کرد.

تظاهرات بزرگ ایرانیان در لندن - حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران

همزمان با سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان، تظاهرات بزرگ هموطنان آزاده در لندن، با همبستگی و شرکت اعضای هردو مجلس عوام و اعیان انگلستان، اعضای پارلمان ایرلند، اعضای کانون وکلای انگلستان و ولز و دیگر شخصیتهای سیاسی و حامیان مقاومت ایران در انگلستان، برگزار شد.

تظاهرات ایرانیان در لندن

خانم مریم رجوی: فاشیسم دینی رو به پایان است، بریتانیا و اروپا باید در کنار مردم ایران برای تغییر رژیم قرار بگیرند.
روز شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸(۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹)، انبوه ایرانیان مقیم انگلستان در خیابانهای مرکزی لندن دست به تظاهرات زدند و خواستار تحریم همه جانبه علیه رژیم آخوندی و لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت خامنه ای شدند آنها از مقاومت ایران و رییس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی و طرح ۱۰ ماده ایش برای ایران آینده حمایت کردند

پیام مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت به تظاهرات بزرگ ایرانیان در لندن

مریم رجوی:بریتانیا واروپا را فرا می‌خوانیم برای تغییر این رژیم در کنار مردم ایران قرار بگیرند

۱۳۹۸ مرداد ۳, پنجشنبه

وزیر دفاع آمریکا: اجازه نمی‌دهیم رژیم ایران کشتی‌های آمریکا را متوقف یا تصرف کند

    مارک اسپر
مارک اسپر می‌گوید که طرح انگلستان برای تشکیل ناوگان اروپایی در خلیج‌فارس مکمل اقدامات آمریکا جهت مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز رژیم ایران است.

رضا محمدی:‌ قدرت ایمان و امید


هفته گذشته مقاومت ایران شاهد برگزاری کنفرانس و مراسم عظیم ۵ روزه ایران آزاد در اشرف ۳ (آلبانی) بود.
آنچه که در این ۵ روز اتفاق افتاد و همگان شاهد و ناظر آن بودند را باید دانست و فهمید تا بتوان ارزش آن را بخوبی درک کرد.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۳مرداد۹۸



ژنرال دانفورد پیشنهاد اروپا در ایجاد امنیت دریانوردی در خلیج‌فارس تلاش آمریکا را تکمیل می‌کند
به گزارش رویترز، ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده گفت: به‌دنبال حملات انجام شده به نفتکش‌ها در منطقه خلیج‌فارس و شناسایی ایران به‌عنوان مظنون اصلی، ایالات متحده در تلاش برای تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی است.

هادی محسنی: ۱۲۰ سال نبرد برای - آزادی کهکشان اشرف ۳


با گرامیداشت سالروز قیام ملی در حمایت از محمد مصدق در ۳۰ تیر سال ۱۳۳۱ و تبریک سالگرد تاسیس شورایملی مقاومت ایران به ابتکار مسعود رجوی در ۳۰ تیر ۱۳۶۰



آنچه خامنه‌ای می‌بیند و نمی‌گوید!

آنچه خامنه‌ای می بیند و نمی‌گوید!
چند روزی است سر و صدایی از خامنه‌ای نیست، گرچه خبر ملاقات‌هایش منتشر می‌شود اما قول و کلامی از وی نقل نمی‌شود، در حالی‌که پیوسته صدای ناهنجار طبل‌های جنگ پاسدارانش به‌ویژه از تنگه هرمز به‌گوش می‌رسد.


ناهید همت آبادی: اشرف ۳ و کهکشان

جای تعجب نیست چندان جنجال یا جعل را...!!
بارها، شاید هزاربار گفتیم: ” ای یاوه یاوه خلایق....*“ وقتی ندانسته یا موذیانه به عمد تکرار میکنید: همگی با هم و رهبری، و همه با هم ـ لابد از نوع خمینی ـ با اینهمه اما چند صد باره هم که با همه دسته و گروه ها و احزاب با یا بی طراز گردهم آمدید تا فاشیسم مذهبی را به روال فرامین سنتی دمکراتیک منکوب یا با تر و خشک کردن مطلوبش کنید، اما این نشست و برخاستها اگر به تشنج، تفرق و مشاجره هم نکشید،

الشرق‌الأوسط: صدور بحران سیاست رژیم ایران برای پرده‌پوشی بحرانهای داخلی

                                  حمله به کشتی‌ها در دریای عمان
الشرق‌الأوسط روز ۲مرداد ۹۸ طی مقاله‌یی به راهزنی دریایی رژیم ایران و علل آن پرداخت.

سهیلا دشتی: ماندگاری مجاهدین شعار یا واقعیت

برای اولین بار سال ۱۳۷۱ در شهر اشرف، در عراق بودم.
در آن سال سیزده روز در اشرف بودم. سیزده روزی که الان بعد از گذشت سالها می توانم تمامی لحظاتش را تعریف کنم. از موقعی که سوار هواپیما شدیم و در فرودگاه امان پایتخت اردن فرود آمدیم و با اتوبوسی که از آنجا به اشرف رفتیم و نیمه های شب که به آنجا رسیدیم و با چهره های خندان و بشاش مجاهدینی که در آن ساعات منتظر ما بودند و ما را با آغوش باز پذیرفتند،

سایت فرانسوی لکوریه لاطلس:جهان با مجاهدین خلق دیدار کرد، گردهمایی بزرگ اپوزیسیون ایران در اشرف۳

                سایت فرانسوی لکوریه لاطلس:جهان با مجاهدین خلق دیدار کرد
سایت فرانسوی لکوریه لاطلس (lecourrierdelatlas) فرانسه در گزارشی از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در اشرف ۳نوشت: جهان با مجاهدین خلق دیدار کرد. آخر هفته، ۱۴ژوئیه با یک اتفاق بی‌سابقه به ثبت رسید. چندین هزار نفر در نزدیکی مانز در ۳۰کیلومتری تیرانا پایتخت آلبانی به دعوت اپوزیسیون ایران که میزبان شخصیتهای سیاسی از سراسر جهان در شهر جدیداً ساخته شده خود در اشرف ۳بود، گردهم آمدند.

حسین پهلوان: تشویقها و تردیدها


بسته های تشویقی بمردم ایران کمرنگ و همراه با تردید و فاقد تضمین عملی است.
طبیعی است که جامعه بشری همچنین ایران به چیزی که زندگی آنها را بهبود میبخشد قیام میکنند نه آنکه قیام کنند و جان و مال بدهند که غرب باهداف تجاری و امنیتی خود برسند. این یک بازی باخت باخت است؛ و کسی برایش به میدان نمی آید.

محمدعلی توحیدی: جهان در اعتلای مقاومت ایران و در بن بست مرگبار آخوندهای وحشی، حقیقت سرنگونی فاشیسم مذهبی را به چشم می بیند!

محمدعلی توحیدی
سخنرانی محمدعلی توحیدی در تظاهرات بزرگ استکهلم:

فروغ گلستان:‌ به یاد خواهر عزیزم مینو میرخانی


یاد برخی نفرات روشنم می‌دارد. قوتم می بخشد.
نام برخی نفرات رزق روحم شده است. جراتم می بخشد. روشنم میدارد.
دیروز خبر درگذشت دریغ انگیز خواهر نازنینم مینو میرخانی را شنیدم.

محمد قرائی:‌ اشرف شکفت، گل داد و مژده داد

گل طوفان اشرف یکباردیگردرقلب طپنده انقلاب و خیزش گل داد و به بار و بر نشست.
کنفرانس پنج روزه مجاهدین و مقاومت در یکی از حساسترین مقاطع تاریخ ایران در حال برگزاری است. سیاستمداران و شخصیتهای تاثیرگذار و نامدار از کشورهای گوناگون به سخنرانی پرداخته و هرکدام از زوایایی، گوشه هایی از ظرفیت و توانایی آلترناتیو معتبر مجاهدین و مقاومت داد سخن راندند.

عمران‌خان: از خدا بابت ترامپ سپاسگزارم


گروه بین‌الملل: نخست‌وزیر پاکستان گفت، اگر ترامپ نبود درگیری در افغانستان بین نیروهای طالبان و دولت این کشور می‌توانست دو دهه دیگر هم ادامه داشته یابد.

رئیس دفتر خامنه ای: خانواده پهلوی با ورود به ایران خواهند دید چگونه از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنا بر نظر رهبری، مدیر توانمندی مدیریت را به مدیر توانمند دیگری واگذار می‌کند، گفت: مهمترین اقدام آقای سعیدی‌کیا در این مدت توجه ویژه به محرومان بوده است و در این مدت ۸۲ هزار سند املاک علوی در ۱۶ استان به مساحت ۲۶۷ میلیون متر مربع به ارزش ۱۶۲۴ میلیارد تومان به فقرا و محرومان داده شد. باید پرسید این همه ثروت پیش از این کجا انباشته شده بود. عمده این املاک توسط رضاخان قلدر غصب شده بود و متعلق به کشاورزانی بود که به زور زمین آنها را گرفته بودند.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت: ۱۲ و نیم میلیون ایرانی به اختلالات روانی مبتلا هستند

علی اسدی،معاون دفترسلامت روانی، اجتماعی واعتیاد وزارت بهداشت،برای بررسی اختلالات روانی، براساس پیمایش سلامت روان اعلام کرد که۲۳,۶درصد مردم دست‌ کم از یک اختلال روان‌پزشکی رنج می‌برند و نیازمند مداخلات دارویی و غیردارویی هستند.

هشدار خزانه‌داری آمریکا: درباره همکاری با شرکت‌های هوایی تحریم شده ایران بسیار مراقب باشید

وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به تمامی شرکت های هواپیمایی هشدار داد مراقب باشند تا با شرکت‌های هوایی تحریم شده ایران همکاری نکنند و در تجارت با ایران نیز هوشیاری بالایی به خرج دهند.


مایک پمپئو: پرزیدنت ترامپ مصمم به تغییر دادن رفتار رهبران ایران است


مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده، می گوید که پرزیدنت ترامپ در رسیدن به هدف تعیین شده مبنی بر تغییر دادن رفتار رهبران جمهوری اسلامی ایران، مصمم و جدی است و آن‌ها باید بسیار محتاط باشند.

۱۳۹۸ مرداد ۲, چهارشنبه

فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران در باره سفر موهوم خانم رجوی

فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران درباره سفر موهوم خانم رجوی 
بیانیه رسمی وزارتخارجه فرانسه: حساب توییترساختگی بنام کنسول فرانسه در اورشلیم 
”سرکنسول فرانسه در اورشلیم هدف یک عمل ربودن هویت در توئیتر واقع شده است” کنسولگری فرانسه از کاربران اینترنت می خواهد هوشیار باشند

تظاهرات بزرگ ایرانیان در استکهلم - سخنرانی شخصیت‌ها

در تظاهرات بزرگ ۵۰۰۰ تن از ایرانیان آزاده در استکهلم، شخصیت‌های برجسته سیاسی از سراسر جهان طی سخنرانی‌ها به حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران پرداختند.

بحران در مجلس‌ آخوندی برسر فضیحت جاسوسی و فساد در نظام ولایت فقیه


روز دوشنبه در مجلس آخوندی بحران درونی رژیم برسر ارگانهای تحت کنترل خامنه‌ای و فضیحت جاسوسی و فساد در نظام ولایت فقیه بالا گرفت.

بزرگداشت شاعر بزرگ ملی احمد شاملو

شاملو: من بامدادم... شهروندی با اندام و هوشی متوسط.


شاملو در ۲۱آذر ۱۳۰۴ در تهران و در یک خانواده متوسط متولد شد. به خاطر فعالیتهایش علیه دیکتاتوری، یک‌بار در نوجوانی در سال۱۳۲۱ و بار دوم در سال۱۳۳۳ توسط حکومت کودتای محمدرضا شاه دستگیر شد.

۱۳۹۸ مرداد ۱, سه‌شنبه

تظاهرات بزرگ ایرانیان در استکهلم در همبستگی با مقاومت و قیام مردم ایران

تظاهرات بزرگ ایرانیان در استکهلم در همبستگی با مقاومت ایران و قیام مردم بپاخاسته میهن - شنبه ۲۹ تیر

مایک پمپئو: این ذات آیت‌الله‌است که به جهان دروغ بگوید

مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا در رابطه با قدرتنمایی پوشالی رژیم آخوندی آن را یک دروغ خواند.

وی خاطرنشان کرد: از هرکسی که این خبرها را می‌شنود،‌ می‌خواهم که توجه داشته باشند رژیم ایران سابقه طولانی در دروغ‌گویی دارد.

یک نماینده مجلس : جواد کریمی قدوسی ایرانی نیست و تبعه افغانستان هست

ایران بریفینگ / جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس ایران در تذکری به شدت به کریمی قدوسی نماینده مشهد انتقاد کرد و گفت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد است. کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. یکی بچه گرگ می‌پرورید، چو پرورده شد خواجه هم بر درید.

چهل سال پس از انقلاب؛ بر سر «خاک» ایران چه آمده؟‌


گفت‌وگو با ناصر کرمی، اقلیم‌شناس
صحبت از سرزمین که می‌شود شاید اولین چیزی که به ذهن می‌آید خاک باشد. چیزی که شما در سال‌های اخیر زیاد درباره‌ی آن صحبت کرده‌اید. در نگاهی به این چهل سال که از انقلاب سال ۵۷ گذشته، اغلب پرسش‌ها حول این محور است که بر سر آزادی چه آمده؟‌ بر سر زنان چه آمده؟‌ بر سر اقتصاد چه آمده؟‌ همه‌ی این‌ها مهم است اما همه‌ی این‌ها در بستری صورت می‌گیرد که اسمش خاک ایران است. در این چهل سال بر خاک ایران چه گذشته؟

قاچاق کودکان به ایران برای کار در خیابان!


مسئول دفتر انجمن حمایت از کودکان و زنان پناهنده (حامی) از قاچاق کودکان به ایران برای کار در خیابان خبر داد.



جستجو
 آفتابكاران
آفتابكاران
Homeاخبار مهم روز مقالات حقوق بشررسانه‌ها گوناگونآموزه هاپيوندسيماي آزادياساسنامهآرشيو
حسین علیزاده: حتی یک نفر در صداوسیما فکر فرهنگی ندارد
۱ مرداد ۱۳۹۸ اخبار مهم روز, ايران



حسین علیزاده در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی موسیقی جوان، ۱۳۹۸
حسین علیزاده، نوازنده و موسیقیدان سرشناس ایرانی، با انتقاد از برنامه استعدادیابی تلویزیون ایران گفت: «معتقدم حتی یک نفر در صداوسیما فکر فرهنگی ندارد.»

واکنش اتحادیه روزنامه نگاران بریتانیا به توافق بی‌بی‌سی با ایران


اتحادیه روزنامه‌نگاران بریتانیا بخش مدیریت بی‌بی‌سی را بدلیل توافق بر سر محدودیت‌ها در قبال خبرنگاران این شبکه در ایران مورد انتقاد قرار دادند.

۱۳۹۸ تیر ۱۸, سه‌شنبه

۱۳۹۸ تیر ۱۴, جمعه

خدمتگزاری و مزدوری برای اطلاعات آخوندی درباره دعاوی ننگین فرشته خلج هدایتی علیه مجاهدین (قسمت دوم)

                درباره خدمتگذاری فرشته خلج هدایتی به اطلاعات آخوندی
اسنـاد سخــن می‌گوینــد

وال استریت ژورنال:‌ هدف رژیم از نقض تعهدات برجام ترساندن و فریب دادن جهان است

            ذخیره سازی بیش از ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده
وال استریت ژورنال نوشت: تصمیم رژیم ایران در ذخیره‌سازی بیش از ۳۰۰کیلو گرم اورانیوم غنی‌شده، اولین نقض روشن و عامدانه توافق توسط این رژیم است.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۱۴تیر۹۸



بوریس جانسون: ما باید رفتار اخلالگرایانه رژیم ایران در منطقه را مهار کنیم
بوریس جانسون، کاندیدای نخست‌وزیری انگلستان: ما باید به راههای مهار رفتار اخلال گرایانه رژیم ایران در منطقه فکر ‌کنیم.

مک کول عضو ارشد کنگره آمریکا: اگر رژیم ایران از خط قرمز سلاح اتمی عبور کند ترامپ با قدرت پاسخ می‌دهد

مایکل مک کول
مایکل کول عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
فاکس نیوز ۳ ژوئیه ۲۰۱۹

رویترز: پاناما نام کشتی نفتکش توقیف شده رژیم ایران را به‌دنبال هشدار تروریستی از لیست ثبت خود حذف کرده است

       گریس ۱- کشتی توقیف شده رژیم ایران در جبل‌الطارق
خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره کشتی توقیف شده رژیم ایران توسط تفنگداران نیروی دریایی انگلستان در جبل الطارق نوشت: مقامات دریانوردی پاناما روز پنجشنبه ۱۳تیر گفتند نفتکش گراس۱، یک ابر نفتکش رژیم ایران که توسط تفنگداران انگلستان در جبل الطارق توقیف شد از ۲۹مه دیگر در لیست ثبت نام کشتیرانی پاناما وجود ندارد.

عجز و لابه آخوند روحانی از آمریکا و اروپا برای بازگشت به میز مذاکره

به دنبال اخطار رئیس جمهور آمریکا به رژیم آخوندی، مبنی بر اینکه انباشت اورانیوم غنی‌شده و نقض محدودیتهای برجام، بازی با آتش است، آخوند روحانی، رئیس جمهور ورشکسته ولایت فقیه به صحنه آمد و از آمریکا و اروپا خواست به میز مذاکره با رژیم و قبول صد درصد برجام بازگردند.

قیام دیماه نقطه عطفی در فاز سرنگونی حکومت آخوندی


ارگان دولت روحانی در باره اظهارات رئیس جمهور ارتجاع مبنی براین که دوران سخت رژیم از قیام دیماه شروع شده است نوشت: اعتراضات دیماه در بیش از ۱۰۰ شهر نقطه عطفی برای رژیم آخوندی بود.