۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

”اصلاح طلب، اصول‌گرا تمام شد ماجرا“ !


قیام ایران، شعارها و خواسته‌های آن که سرنگونی تمامیت نظام را هدف قرار داده، آن‌چنان باعث وحشت باندهای درونی رژیم (موسوم به‌اصطلاح‌طلب و اصول‌گرا) شده است که ناگزیر پرده‌های شیادی را کنار زده و “همه با هم“ در رویای سرکوب دهه شصت نسخه فاشیستی سرکوب قیام مردم ایران را می‌پیچند.



عباس عبدی گروگانگیر سابق و از عناصر فاشیستی باند خط امام آن زمان و اصلاح‌طلب قلابی امروزی، از شعله‌ور شدن قیام در روزهای اخیر و آتشی که به جان تمامیت نظام آخوندی انداخته است به وحشت افتاده است. وی در روزنامه اعتماد 11دی 96 ضمن اعتراف به وارفتگی نظام و نیروهای آن در برابر قیام ایران، و عدم چاره اندیشی برای مقابله با آن توسط نظام آخوندی، قیام را ”اغتشاشاتی که در ادامه اعتراضات به‌وجود آمد“ می‌نامد و در ارتباط با استیصال نظام آخوندی در مقابله با آن می‌نویسد: «بی‌تفاوتی کسانی که به‌طور قطع از چنین رفتارهای غیرمدنی و خشونت‌آمیز ناراحت بودند، از اصل این رفتارها بدتر بود».

عبدی با چنین مقدمه‌چینی در مورد قیام و استیصال نظام، برای سرکوب قیام این طور نسخه پیچی می‌کند: «در سال ١٣٦٠ و هنگامی که سازمان مجاهدین با آن سازماندهی و تشکیلات مخوف و حتی مسلح اقدام به ‌عمل مسلحانه علیه حکومت کرد و دهها هزار نفر را در سراسر کشور بسیج و وارد میدان کرد، بلافاصله با واکنش خودانگیخته و نیمه‌سازمانی طرفداران انقلاب مواجه شد، . اکنون چه شده است که وضعیت منطقه و تجربیات زنده را می‌بینیم، ولی اقدامی جدی در مقابله با آن نمی‌کنیم؟».

البته این مهره مفلوک از باند روحانی نمی‌خواهد به روی نامبارک خود بیاورد که این سبو و بشکست و آن پیمانه ریخت؛ زیرا نه شرایط، شرایط سال 60 است و نه نظام آن نظام آن سال.

یکی از همپالگیهای او به نام هادی خانیکی نیز در مطلبی با عنوان ”تفاهم بر سر مقابله با خشونت“ به همه نیروهای نظام بسیج می‌دهد که با تفاهم و با تمام قوا برای سرکوب قیام به پاخیزند: «امروز روز تفاهم و توافق بر سر مقابله با خشونت و افراطی‌گری و روز دفاع از دستاوردهای آزادی و دموکراسی در برابر همه تلاش‌هایی است که می‌خواهند از آرامش، امنیت و ثبات ایران انتقام بگیرند و راه دشوار اما خوش‌فرجام مردم‌سالاری را مسدود کنند »!.

آخوند قدرت علیخانی هم که در سالهای 60 در کشتار مجاهدین و سرکوب قیام 30خرداد سال 60 ید طولایی داشت و اکنون ماسک اصلاح‌طلب به‌صورت ‌زده است، ماسک از چهره برداشته و خواهان سرکوب و توقف آن می‌شود: «در اتفاقات اخیر ما شاهد حمله برخی معترضان به اماکن عمومی بودیم که به این اتفاق‌ها نمی‌توان اسمی جز اغتشاش نسبت داد. تحرکات و شعار‌های برخی از افراد حاضر در تجمعات به خوبی نشان می‌دهد این افراد مخالف نظام هستند نه منتقد و همان‌طور که برخی از بزرگان نظام اشاره کرده‌اند باید این تحرکات متوقف شود».

به این آخوند و همه همپالگی‌هایش باید گفت هر اسمی و عنوانی می‌خواهید به قیام مقدس مردم ایران بدهید و هر نسخه‌ای که می‌خواهید برای سرکوب آن بپیچید، ولی بدانید اینها گره‌ای از سرنوشت کور شما که به‌سر آمده، باز نخواهد کرد. بدانید که این سیل سر بازایستادن ندارد.

دانشجویان قیام‌کننده در دانشگاه تهران خطاب به باندهای درونی رژیم و کلیت نظام ولایت شعار می‌دهند: ”اصلاح طلب، اصول‌گرا، تمام شد ماجرا“، حرفشان همین است که روزگار این نظام و بازیهایی تحت عنوان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به سرآمده و ”کل نظام“ ولایت‌فقیه با تمامی باندهای درونی‌اش، باید که به زباله دانی تاریخ ریخته شوند.