۱۳۹۶ بهمن ۸, یکشنبه

فضیحت مداخله خامنه ای برای تبرئه قاری فاسد دربار ولایت

فضیحت مداخله ولی فقیه ارتجاع برای تبرئه سعید طوسی قاری فاسد و پلید خامنه ای از اتهامات کودک آزادی در شبکه های اجتماعی و در افکار عمومی بالا گرفته و در مجلس ارتجاع نیز به مخاصمات درونی رژیم دامن زده است.

یک عضو مجلس رژیم در مورد تبرئه قاری فاسد خامنه‌ای گفت: برای سعید طوسی چهار سال حکم زندان در دادگاه بدوی صادر شد، اما خانواده کودکان قربانی فساد طوسی به‌ دلیل نداشتن تمکن مالی، وکیل نداشتند تا بتوانند موضوع را دنبال کنند.

بسیاری از مهره‌های حکومتی، حکم تبرئه این مهره فاسد خامنه‌ای را به صلاح نظام آخوندی ندانستند. احمد توکلی، گفت که از شنیدن خبر تبرئه او یکه خورده‌ام. او گفت مسائل اخلاقی و فسادهایی که در این زمینه وجود دارد اگر بخواهد ارگان موسوم به دیده‌بان شفاقیت وارد آن شود، حریف آن نمی‌شود.

یک عضو شورای شهر رژیم در تهران نیز گفت: حکم آزادی طوسی حاوی پیام بدی برای جامعه است.

پاسدار عبدالله گنجی، گرداننده روزنامه سپاه پاسداران نیز نسبت به پیامدهای نفرت جامعه از حکم آزادی سعید طوسی هشدار داد و نوشت:«طوسی بهانه است، اصل نظام نشانه است».

در همین حال، صادقی عضو مجلس رزیم گفت با وجود آنکه سه ماه از این پیگیری‌ها ی مجلس درباره موضوع طوسی می‌گذرد، هیچ پاسخی از سوی دستگاه قضائی به کمیسیونهای مجلس داده نشد».