۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

محمد محدثین به عکاظ گفت: رژیم آخوندی با جنگ افروزی از خشم ایرانیان میگریزد


روزنامه عکاظ - عربستان ۸/۱۱/۹۶ : « محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران به عکاظ گفت: تلاشهای رژیم آخوندی برای اخلال در امنیت عربستان سعودی از طریق پرتاب موشک توسط حوثیها، نتوانست به اهدافش دست پیدا کند.

وی از همه کشورها خواهان قطع روابط اقتصادی با آخوندها شد چرا که همکاری اقتصادی، به رژیم ایران در صدور تروریسم و جنگ افروزی در منطقه و سرکوب مردم ایران یاری میرساند. محدثین خاطرنشان کرد که رژیم ولایت فقیه حیات خود را با سرکوب مردم ایران و صدور جنگ و تروریسم به کشورهای مختلف جهان خصوصا کشورهای خاورمیانه پیوند زده است. وی افزود: در حال حاضر رژیم ایران خود را در محاصره ارتش محرومان میبیند و بدلیل قیام مردم ایران احساس میکند که در شرف سرنگونی است. مردمی که از کلیه مناطق و اقوام و مذاهب به خیابانهای بیش از 142 شهر آمدند تا شعارهای سرنگونی این رژیم و محکومیت کلیه سیاستهای داخلی و خارجی آنرا سر دهند. این رژیم راه فراری از خشم مردم ایران جز توسل به جنگ افروزیِ هر چه بیشتر، در کشورهای دیگر نمی یابد و تلاشهای مأیوسانه‌اش برای مورد هدف قرار دادن پادشاهی عربستان سعودی با پرتاب موشک از یمن، در این چارچوب میباشد.
محدثین حرفهای خامنه‌ای مبنی بر اینکه مجاهدین خلق پشت این قیام بودند را خاطر نشانساخت وگفت:خامنه‌ای تلاش نمودهر چه میتوانست راعلیهآلترناتیو مردمی و دمکراتیک رژیم پوسیده‌اش بگوید. محدثین گفت: در حالیکه میلیونها نفر از مردم ایران شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر میدهند و خواستار سرنگونی نظام هستند همه علائم نشان دهنده مرحله پایانی این رژیم میباشد. وی گفت: ما از موضع اجلاس وزرای خارجه سازمان کنفرانس اسلامی علیه رژیم ولایت فقیه استقبال میکنیم ولی کشورهای عضو این سازمان را به اخراج رژیم آخوندی از این سازمان فرا میخوانیم چرا که رژیم تهران به هیچ اصل مذهبی و اسلامی احترام نگذاشته و کلیه حرمتهای خدایی را بدون هرگونه مانع وجدانی زیر پا میگذارد و طی سالیان حکومتش در مکه مکرمه بهم ریختگی ایجاد کرده و امروز به سمت مقدس ترین جای جهان موشک پرتاب میکند. خانم مریم رجوی رئیس جمهور مقاومت ایران مورد هدف قراردادن مکه مکرمه با موشکهای ایرانی و تحت اشراف نیروی قدس از داخل اراضی یمن را به مثابه اعلام جنگ به همه مسلمانان جهان قلمداد کرده و خواستار اخراج این رژیم ضد بشری و غیر اسلامی از سازمان همکاری اسلامی و قطع رابطه کشورهای اسلامی با این رژیم شد. خانم رجوی افزود: در گذشته رژیم ولایت فقیه از ارتکاب هیچ جنایت و هتک حرمتی علیه مکه مکرمه و بیت الله حرام فروگذار نکرده است که از جمله میتوان به ارسال مواد منفجره در سال 1986 به عربستان و ایجاد اغتشاش و به هم ریختگی در مکه مکرمه در سال 1987 اشاره کرد که منجر به کشته شدن بیش از 400 تن حجاج خانه خدا شد. وی خاطرنشان نمود که خود این رژیم در منفجر کردن مراقد ائمه شیعه در شهرهای مشهد و سامراء بمنظور حفظ حاکمیت ننگین خود تردیدی به خود راه نداده است».