۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

صفحه آخر -دزدی های كلان/قطع دست مردم


تلویزیون صدای آمریکا(فارسی) ۶/۱۱/۹۶ : « ... مجری: یعنی فقط بدلیل ارتباط شخصی با مهدی جهانگیری پروژه بازسازی بم رو مهدی جهانگیری داد به گنجعلی خانی ؟ که هیچ دخلی هم به این کار نداشت؟ چون جواز کسب حمید گنجعلی خانی آنطور که ثبت شده فقط موکت فروشی و نقاشی و تزیینات ساختمان است.

مجری: در طول این چندروز گذشته از شنبه پیش تا همین چهار پنج روز گذشته اتفاق هایی افتاد، خبرهایی درز کرد که عرض کردم تو مقدمه برنامه که نماد روشنی از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. از یک طرف قطع ۴ انگشت دست یک نفر که می گن گوسفند دزدیده بود! از طرف دیگه خبر دزدی های ۴۰۰- ۵۰۰ میلیارد تومنی اذناب روحانیت حاکم.
مجری: اجرای قطع دست دزد گوسفند در زندان مشهد، تیتر خیلی از روزنامه های نظام بود در این چند روز. اکثر شون هم کلی عکس این جنایت حیرت انگیز رو چاپ کردن! این وحشیگری دوره بربریت انسان. در دنیای امروز می دونید فقط همه میدونن فقط کار داعش هست و کار جمهوری اسلامی. ببینید فقط در ۵ سال گذشته اونقدر که ثبت شده فقط ، قطعا بخش کوچکی قطعا اقلیت خبرهایی است که حقیقتا اتفاق افتاده، واقعا اتفاق افتاده. چقدر حکم قطع دست امسال این گوسفند دزد اجرا شده؟ تیر ۹۶ برای فردی که متهم به دستبرد به خانه یک قاضی در تهران است، حکم قطع دست صادر شد. ۲۹فروردین ۹۶ یک زندانی با اتهام قتل و سرقت در زندان عادل آباد شیراز ۱۰روز پس از اجرای حکم قطع دست اعدام شد. ۵دی ۹۵ حکم قطع ۴ انگشت دست دو برادر زندانی در ارومیه اجرا شد. ۲۸ آذر ۹۴ حکم قطع انگشتان دست یک سارق در شیراز در ملا عام اجرا شد.۱۳ مرداد ۹۴ حکم دست و پای یک نفر در زندان مشهد به اجرا در آمد. ۷تیر ۹۴حکم قطع دست دو سارق در مشهد اجرا شد. ۷ بهمن۹۱ دادستان انقلاب مازندران اعلام کرد قطع ۴ انگشت یک سارق در زندان ساری اجرا شد. ۵ بهمن ۹۱ حکم قطع ۴ انگشت دست یک سارق در شیراز اجرا شد. شیراز اون قبلیه سال ۹۴ بود این یکی سال ۹۱هست. ۲۴ آذرماه۹۱ غلامحسین حیدری رئیس کل دادگستری استان یزد از اجرای حد اسلامی و قطع ۴ انگشت دست دو نفر در یزد در ملاعام خبر داد. ۲۵ شهریور۸۹ پس از قطع دست ۵ نفر در زندان همدان بجرم دزدی، دادستان همدان گفت بهتر بود اجرای این حکم در ملاعام صورت میگرفت. ۱۲تیر ۸۹قطع دست یک نفر در زندان ملایر اجرا شد. ۳۰تیر ۹۶ چهارزندانی را در قم بدار آویختند و دست ۳ زندانی را قطع کردند. محمدرضا حبیبی دادستان اصفهان روز یکشنبه گفت طی یک سال گذشته ۵ مورد قطع دست در زندان اصفهان اجرا شده اما رسانه ای نشده است.۴ آبان۸۹ ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه گفت قطع دست سارقان بر اساس حدود الهی بوده و این حدود الهی از افتخارات بزرگ ماست! حدود الهی یکی از عناوینی است که آخوندهای حاکم پرهیزی ندارند که هرجا میتونن تبلیغش رو بکنن...
مجری :سخنگوی کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگویی بیان کرد که اختلاس گر صدمیلیاردی وزارت نفت از سال ۸۶بتدریج اقدام به اختلاس کرده و رقم این اختلاس سالانه ۱۰ میلیارد تومان بوده و این فرد تنها ۳ساعت پس از مطلع شدن دستگاههای نظارتی توانست از کشور فرار کند. مشخص شده که ۱۵ میلیارد دلار بعلاوه ۶۰ میلیارد تومان در حساب اکتشاف وجود ندارد. اگر به قیمت دلار آزاد رقم ۱۵ میلیون را محاسبه کنیم چیزی حدود ۶۶ میلیارد تومان میشود که با احتساب ۶۰ میلیارد دیگر ۱۲۶میلیارد دلار ناپدید شده است که خیلی بیشتر از اینه. بیخود نمیگم خیلی بیش از اینه ها، این حالا درمیاد خبرش ۱۲۶ میلیارد تومن خودشون میگن ناپدید شده. کجا تشریف بردن ایشون ؟ کانادا....
مجری :تنها در یکی از پرونده های منتسب به این سلطان پترو شیمی که اسمش هم میخوان نگن که شاید از جمله بزرگترین تخلفات نیز نباشد به ۴۲۰ میلیون یورو معادل ۲هزار میلیارد تومان بالغ میشود که براساس آن مدیر یادشده ارز حاصل از صادرات محصولات به یك شركت خارجی را به کشور باز نگردانده است. ایشون کین؟ تو شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران؟ آقای محسن احمدیان عضو اصلی هیات مدیره کد ملی: 004633193 محسن احمدیان مشهور به سلطان پتروشیمی متهم اصلی اختلاس وزارت نفت همراه های اصلیش که تاحالا ما شناختیم . یا از حراست وزارت نفت بودن یا از حراست پتروشیمی... درست مثل قوه قضایه که باید عدل و داد اجرا کنه خودش از همه ظالم تره، همه جای این مملکت به همه جاش میاد. این چهارتا بودن دیگه عکس دوتاشون رو دیدم وسمت هاشون رو، منصور تقی زاده، حسین جوادی، هوشنگ ایزدی، حسین نقیبی راد و عبدالحمید امامی این ها همراه با محسن احمدیان مشهور به سلطان پتروشیمی. این افراد اونهایی که رفتن آلمان و کانادا، خاوری که محسنی اژه ای خودش فراریش داد بعد اعلام کردن مدیر کل بانک ملی فرار کرد، مثل اینا که اول در رفتن، درشون دادن بعد گفتن اه اختلاس کننده فرار کرد! ۴۰۰ هزار نمیدونم فلان ۴۰۰ میلیارد تومن ۵۰۰ میلیارد تومن ۱۲۶ میلیارد تومن فرار کردن. اینا و همه کسانی که مرتکب جنایت علیه میلیون ها سپرده گذار موسسه های مالی و بانک ها شدن اینا رو باید بهشون پست و مقام هم داد تا از تجربیاتشون استفاده کرد، اما گوسفند دزد رو باید دستش رو گذاشت زیر تبر! مردمی که با شعار مرگ بر گرانی میان خیابون و خلافت رو تهدید میکنن، خلافت شما رو وقتی نون شب ندارن یا باید برن گدایی و زباله گردی یا باید برن دزدی گوسفند، اون قطع دست مردمه. سازمان تامین اجتماعی شما که مثلا مثل همه کشورها سازمان تامین اجتماعی باید از بیکارها حمایت کنه، از بی خونه ها از فقیرا،‌چیکار میکنه ؟ افتخار می کنین می گین بیش از ۴۰ میلیون نفر رو پوشش میده فقط به بازنشسته ها باید بپردازه، اونم بازنشسته ها که هر روز تو خیابونن! و تازه همین بزرگترین بنگاه مالی دولت اگر تعطیل بشه شما چه جوری می تونین با خشم مردمی که زندگی شون وابسته به این سازمانه روبرو بشین؟‌عجیبه ها یعنی سازمان تامین اجتماعی در خطر تعطیله.... مجری: خبر دزدی گوسفند رو تو رسانه هاتون داد میزنین اما هیچ توضیحی به مردم نمیدین که چرا به گفته عضو شورای شهر تهران ماهانه ۵۵۰میلیارد تومان حقوق تو شهرداری تهران پرداخت میشه، براساس آمار بیش از ۱۳۰ هزار نفر از شهرداری تهران حقوق میگیرن درحالیکه شهرداری ۶۸هزار نفر نیروی استخدامی داره. کجا میره حقوق ۶۲ هزار نفری که وجود ندارن ؟... خیلی چندش انگیزه واقعا حالا حقیقت چیه ؟ ۴ میلیارد دلار از صندوق توسعه برداشتن بدستور خامنه ای ۱۵۰ میلیونش رو گفتن آقا میذارن جای بودجه رد شده ریزگردها بقیه اش چیه ؟ بقیه اش اساسا بودجه نظامیه، کم بوده اونچه که تو بودجه سالانه اومده. ۴ میلیارد دلار هم برداشتن افزایش حدود25درصد بودجه نظامی ایران و حدود ۴۱٪ بودجه صدا و سیما با برداشت از صندوق توسعه ملی. حضرت آقا کرم کردن! بعد در ادامه این ژست های نخ نما دولت هم جلسه میذاره و تصمیم می گیره ۱۱هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بده به موسسه های مالی و اعتباری و سهامی خلاصه موسسه های بدهکار به مردم که بدهی هاشون رو بدن به سهام دارها و سرمایه گذارها... ».