۱۳۹۶ دی ۲۲, جمعه

بین‌المللی به خاطر جنایات سرکوبگرانه‌اش علیه قیام

سپاه پاسداران وحشت زده از تحریم و حسابرسی بین المللی به خاطر جنایات سرکوبگرانه علیه قیام سراسری مردم ایران در روزنامه خود موسوم به جوان نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا در حمایت از اغتشاشات در ایران با صدور قطعنامه‌ای، خواستار اعمال تحریم‌های گسترده علیه (نظام) به اتهام نقض حقوق بشر شد… و در ادامه نیز باید منتظر اعمال تحریم‌هایی بود که در مفاد آن به صراحت به اغتشاشات داخلی ایران اشاره شده و از عدم مناسب بودن وضعیت حقوق بشری در ایران اشاره شود.





روزنامه سپاه پاسداران در ادامه مطلب وحشت‌آلود خود نوشت: اغتشاشات شکل گرفته در برخی از شهرهای کشور آنها را به این باور رسانده است که با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه (نظام) نه تنها می‌توان به توافقاتی مشابه با برجام هسته‌ای امید داشت .

سپاه پاسداران هم‌چنین در خبرگزاری خود درباره تصمیم روز جمعه رئیس جمهور آمریکا نوشت:

ترامپ تاکنون دوبار توقف موقت تحریم ها را بر اساس برجام تمدید کرده (و هر بار) افراد و نهادهای جدیدی را به لیست تحریم اضافه کرده است. این بار نیز برخورد با اغتشاشگران، بهانه مناسبی برای تحریم افراد و نهادهای (نظام) است و بخش ۱۰۶ قانون کاتسا این اختیار را به ترامپ میدهد. می توان پیش بینی کرد که لیست تحریم آمریکا علیه (نظام) در ۱۳ ژانویه بلندتر از قبل شود.

Print Friendly, PDF & Email