حمله مردم به نیروهای سرکوبگر انتظامی
یکی ازمفاهیمی که ازسوی قلم بهمزدان،توجیهگران،تئوریزهکنندگان،شاخکها و جیره خواران وزارت اطلاعات استبداد دینی قلب شده،فوبیا یاهمان ترس است. درادامه نشان خواهیم داد که منشاء این قلب واقعیت،ترس عمیق حکومت ازمردم است؛ترسی که وارونه بیان میشود.























