۱۳۹۸ مرداد ۱۲, شنبه

آخوند روحانی و شکست برجام: خامنه‌ای و کل حاکمیت در تمام جزییات برجام دخالت داشته و مسئول هستند

 آخوند روحانی که با حملات فراینده باند رقیب به خاطر شکست برجام مواجه است، طی یک سخنرانی در تبریز، تاکید کرد که خامنه ای و همه نهادهای رأس حاکمیت آخوندی در جزئیات برجام دخالت داشته و مسئول هستند.

ما توافقی را قبول کردیم که مجلس قبول کرد شورای عالی امنیت ملی قبول کرد شورای نگهبان قبول کرد رهبری قبول کرد یعنی همه نظام پذیرفتند ما در شورای عالی امنیت ملی هفت جلسه فوق العاده گذاشتیم برای این و تمام جزئیات را بحث کردیم.
من در یک مقطعی خدمت مقام معظم رهبری پیشنهاد کردم گفتم همه مسئولیتها رو به عهده من بگذارید و من این مسئله را تمام می‌کنم ایشان فرمود که من مصلحت شما نمی دانم چون این بار بار بسیار سنگینی هست به دوش شما می افتد بعد عده ای هستند ممکن است گوشه و کنار بیایند ایراد بگیرند حرف بزنند بگذار کل نظام بر عهده بگیرد خوب ایشون با لطف و محبتی که داشتند حتی من خدمت ایشان گفتم که این توافق از نظر قانونی نیازی نیست به مجلس شورای اسلامی برود ایشان به من فرمود حالا نظر شما اگر این هست ولی بگذارید برود مجلس بگذارید نماینده ها هم تصویب کنند این یک بار مسئولیت تاریخی است بگذار کل نظام بر دوش بگیرد.