۱۳۹۶ دی ۲۷, چهارشنبه

بیانیه‌های‌ همبستگی و اتحاد برای تداوم قیام از سوی اقشار مختلف مردم از سراسر میهن

         

                          بیانیه‌های‌ همبستگی و اتحاد برای تداوم قیام


جمعی از عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌یی در همبستگی با قیام سراسری می‌نویسند: با هزاران درود و سلام به یلان و شیران بیشه همت و پایداری قیام ایران و دلاوران بختیاری در شهرهای ایذه، دزفول، اصفهان، قهدریجان، شاهین شهر، شهرکرد، فرخشهر، هفشجان و جونقان که پشت ضحاک و یزید زمانه را به خاک ذلت نشاندند.


و درود به جوانان قیام آفرین که در سیاهترین ادوار تاریخ این میهن خوش درخشیدند و نام ایران و ایرانی را دوباره بر بام جهان جلا بخشیدند.
ما نیز جمعی از عشایر بختیاری به قهرمانان بختیاریمان بسیار مفتخریم و از رزم شما حمایت بیدریغ می‌کنیم. زنده باد ایران، زنده باد آزادی.

جمعی از مستند سازان میهنمان طی بیانیه‌یی نوشتند:‌ با هزار درود به فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران و مجاهدین خلق ایران، و با هزاران درود به قیام آفرینان در بیش از صد شهر ایران که از نام و شرف ایران و ایرانی در برابر ایلغار رژیم حفاظت کردید! ایستادگی و مقاومت شما عزیزان باعث شد تمام مقامهای رژیم به صحنه بیایند و آدرس آلترناتیو بدهند... ..

واقعیت این است که ما به عقب برنخواهیم گشت و فریاد می‌زنیم این قیام تا سرنگونی رژیم ضدبشری آخوندی ادامه دارد. از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا. مرگ بر اصل ولایت فقیه دورد بر ارتش آزادیبخش ملی
جمعی از جوشکاران هفشجان در بیانیه خود می‌نویسند: چو ایران نباشد تن من مباد. بعد از چهل سال جرم و جنایت و نابودی حرث و نسل ایران و ایرانی، جوانان رشید این مرز پرگهر بپاخاستند و درس فراموش نشدنی‌ای به آن دیو بدسرشت یعنی خامنه‌ای مفلوک دادند.

در چنین شرایط حساسی ما جمعی از جوشکاران پایتخت جوش ایران – هفشجان، حمایت خود را از قیام آفرینان سرزمین عزیزمان ایران را اعلام می‌کنیم و از هر کمکی در این مسیر سرنوشت‌ساز دریغ نخواهیم کرد. پیش بسوی سرنگونی.

جمعی از کشاورزان استان فارس طی بیانیه‌یی اعلام کردند: رژیم حاکم بر ایران هیچ عملکردی بجز دروغ، فریبکاری، خیانت، جنگ، اعدام شکنجه، و زندان، خفقان، دزدی، فساد اداری، خشکسالی، بیکاری، تباهی اقتصادی و محیط‌زیست و زن‌ستیزی نداشته است. قیام ایران حرکتی بود که مرگ را جلوی چشمان دژخیم عمامه به‌سر ولایت دروغ و تزویر و تروریسم آورد و لرزه بر اندام پوسیده رژیم انداخت.

ما ضمن تبریک به مقاومت ایران و حمایت از برنامه‌های دموکراتیک شورای ملی مقاومت آمادگی خود را برای قیام سراسری سرنوشت‌ساز اعلام می‌داریم.

جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان در بیانیه خود نوشتند: ما جوانان قیام کردیم و تا جان در بدن داریم به قیاممان ادامه می‌دهیم. همان‌طور که خواهر مریم همیشه می‌گویند می‌توان و باید پس ما هم می‌توانیم و باید این رژیم را سرنگون کنیم و مردممان را آزاد کنیم.

و تا این رژیم را سرنگون نکنیم از پای نمی‌نشینیم. درود بر آزادی. قیام تا پیروزی