۱۳۹۶ بهمن ۲, دوشنبه

تجمعهای اعتراضی در تهران، مشهد، خرمشهر، ماهشهر، دهلران و خرم‌آباد

تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین (بدر توس ) خراسان

اقشار مختلف میهنمان روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرهای تهران، مشهد، خرمشهر، ماهشهر، دهلران و خرم‌آباد تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

امروز دوشنبه دوم بهمن کارکنان و پیمانکاران طلبکار از شهرداری رژیم در تهران در مقابل شورای قلابی شهر تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.


در تهران هم‌چنین کارکنان سازمان آب در خیابان فاطمی تجمع اعتراضی برگزار کردند. بر روی بنر بزرگی که در دست معترضان است نوشته شده است: ما پرسنل شرکت سایبر تصفیه خانه ششم آب تهران از اردیبهشت ۹۶ حقوق به ما پرداخت نشده است.
کارگران ابنیه راه‌آهن در تهران و آذربایجان غربی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در مشهد امروز غارت‌شدگان کاسپین (بدر توس) در اعتراض به پولهای به غارت رفته خود در مقابل ساختمان مؤسسه کاسپین در این شهر دست به تجمع زدند.

در خرمشهر امروز کارگران صابون سازی در اعتراض به بلاتکلیفی پنج ساله و پرداخت نشدن حقوق به مدت پنج سال مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کردند.
در ماهشهر کارگران پیمانکاری پتروشیمی بوعلی سینا در اعتراض به حقوق پرداخت نشده به اعتصاب‌غذای خود ادامه دادند.

در دهلران کارگران اخراجی کارخانه سیمان مقابل دفتر امام جمعه رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به اخراج کارگران دست به تجمع زدند.

در خرم‌آباد کارگران کارخانه «های‌لنت» (شرکت رازمهر) در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و پرداخت نشدن ۹ماه حقوق مقابل اداره کار رژیم در این شهر تجمع کردند. به گفته کارگران دو ماه است که آنها به‌علت مشکلاتی که این کارخانه در فروش مواجه است بلاتکلیف مانده‌اند.