۱۳۹۶ بهمن ۵, پنجشنبه

معاون کمیته روابط خارجه پارلمان اروپا سفر بروجردی به اروپا را شوک‌برانگیر نامید

آندریاس ویستیسن، معاون کمیته روابط خارجه پارلمان اروپا روز شنبه سفر بروجردی به اروپا را شوک‌برانگیر نامید و نوشت:
 «اتحادیه اروپا میزبان مقامات ایرانی است تا در مورد تغییرات آب و هوایی، اقدامات ضدتروریستی و داد و ستد مذاکره کنند اما حرفی در مورد حقوق‌بشر و تظاهرات‌های ایران و اعتراضات‌زده نخواهد شد.»


سازمان غیردولتی «بمب را متوقف کن»، در مورد دیدار مهره اعزامی دیکتاتور آخوندی به پارلمان اروپا نوشت: «اپوزیسیون‌اروپایی، بروجردی را به‌خاطر حمایتش از سرکوب وحشیانه جنبش اعتراضی هفته‌های اخیر در ایران سرزنش می‌کنند. وی در سال ۲۰۱۴ در کنفرانس افق نو در تهران شرکت کرد که میزبان انکارکنندگان هولوکاست بود. بروجردی هم‌چنین حامی سازمانهای تروریستی مانند حزب‌الله، جهاد اسلامی و حماس است. پارلمان اروپا در حالی میزبان چنین فردی است که مقامات آلمانی از نقش سپاه پاسداران در حمایت و کمک به برنامه‌های خرابکارانه علیه سازمانهای یهودی پرده برداشته‌اند.»

روز سه‌شنبه بروجردی مهره ویژه ولی‌فقیه ارتجاع در سرکوب و تروریسم در کمال وقاحت در پارلمان اروپا گفته بود:
سازمان اطلاعاتی ما امروز همکاری بسیار نزدیکی با کشورهای مهم اروپایی مانند فرانسه مانند آلمان دارند انجام می‌دهند برای چی؟. ما در مبارزه با تروریزم معتقدیم که به‌هیچ‌وجه به تروریستها رحم نباید کرد.

گزارشها از بلژیک حاکیست که ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در بروکسل، به‌دنبال تظاهرات اعتراضی روز سه‌شنبه، روز چهارشنبه نیز ضمن محکوم کردن پذیرش علاالدین بروجردی، با استناد به همدستی او با دیکتاتور خونریز سوریه و سرکرده حزب‌الشیطان و نقش او در اقدامات سرکوبگرانه خامنه‌ای علیه معترضان در ایران، خواستار دستگیری وی به‌خاطر ارتگاب جنایت و صدور تروریسم شدند.