۱۳۹۶ دی ۱۲, سه‌شنبه

واکنشهای وحشت‌آلود دیکتاتوری آخوندی در برابر قیام توفنده مردم به‌پاخاسته میهن


شهادت ۵تن از قیام‌کنندگان قهرمان


تلویزیون رژیم آخوندی وحشت‌زده از اوج‌گیری قیام مردم ایران گفت:
رئیس‌جمهور آمریکا چندین بار در دو روز اخیر از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.


دونالد ترامپ در دومین و سومین موضعگیری خود از اغتشاشات در چند شهر ایران ابراز خرسندی کرده و گفته در کنار تجمع‌کنندگان هستیم، دولت ایران از قدرت ما و تجمع‌کنندگان می‌ترسه.

کمیته امور خارجی سنای آمریکا هم که مسئول تدوین شدیدترین تحریمها ضدایران است با ذوق‌زدگی از اتفاقات روزهای اخیر اعلام کرد: تجمعات اخیر باعث امیدواری و دلگرمی مقامات آمریکا شده.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم که رهبری جریانهای ایران هراسانه رو بر عهده ‌داره حمایت از معترضان ایران رو مهم ارزیابی کرده.

هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز به حمایت از اغتشاشگران در برخی شهرهای ایران پرداخته.

تلویزیون حکومتی در بحبوحه قیام مردم در شهرهای مختلف کشور، با یادآوری قیام ۸۸، در هراس از مجاهدین و سرنگونی نظام گفت:

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود در هراس از مجاهدین و شعارهای سرنگونی رژیم آخوندی نوشت: آنچه مسئولان ما باید مدنظر قرار دهند این است که (مجاهدین) بر این جریان سوار نشوند و با استفاده از این بهم ریختگی اقدامات ضدامنیتی را رقم نزنند.

روزنامه حکومتی رسالت 11دی 96: گونه‌شناسی شعارها نشان می‌دهد (مجاهدین)... . پشت قضیه هستند.

نوع سازماندهی آشوب‌های شنبه نشان داد (مجاهدین) زیرساخت اصلی این تحرکات هستند. سرّ این‌که فرانسوی‌ها هنوز در پاریس به (مجاهدین) سرویس می‌دهند را می‌شود در کارکرد اخیر (مجاهدین) در ناآرامی‌ها دریافت.

جنس اغتشاش از نوع ناآرامی‌های سال 88 است. آن روز بهانه «تقلب» بود، امروز بهانه «گرانی» و «تورم»!

اصلاح‌طلبان «بدخیم» خارج کشور هم‌پیمان با (مجاهدین) در این ناآرامی‌ها نقش دارند.

امروز (مجاهدین) و آمریکا در فضای مجازی علناً دعوت به براندازی و مبارزه مسلحانه می‌کنند.

روزنامه حکومتی وطن امروز 11دی 96: پس از تجمع مردم مشهد در روز اول و تجمع مردم کرمانشاه در روز دوم، مریم رجوی، در پیامی آشوب‌طلبان را دعوت به اغتشاش خیابانی کرد.

همزمان با رجوی، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز اعلام کرد: «گزارشهای زیادی از تظاهرات‌ مسالمت‌آمیز شهروندان ایران که از فساد و هدر دادن ثروت این کشور برای تأمین منابع مالی تروریسم در خارج این کشور خسته شده‌اند، وجود دارد. دولت ایران باید به حقوق مردم خود از جمله حق ابراز عقایدشان احترام بگذارد. جهان نظاره‌گر است». پیش از توئیت ترامپ در حمایت از تجمع اعتراضی در ایران، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز بامداد شنبه از تجمع اعتراضی در برخی شهرهای ایران حمایت کرد

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم: تجمعات اخیر مشهد و دیگر شهرها پشت پرده دارد... فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فرد میان اغتشاش گران اقدام به آتش زدن پرچم (نظام) کرده و قطعاً پای (مجاهدین) در میان است.

روزنامه جمهوری اسلامی 11دی 96: کنترل اوضاع از دست خارج شد و عده‌یی بر موج به راه افتاده سوار شدند و به بالاتر از دولت تعرض و گستاخی کردند و حتی خواستار براندازی اصل نظام شدند،

جالب این است که ترامپ و (مجاهدین) هم به ساختارشکنان پیوسته‌اند و از همان زمان که جریان انحرافی گستاخی‌های خود را شروع کرد، با آب و تاب آن را در بوق می‌کردند.

آخوند قدرت‌الله علیخانی از باند روحانی: تحرکات و شعار‌های برخی از افراد حاضر در تجمعات به خوبی نشان می‌دهد این افراد مخالف نظام هستند نه منتقد و همان‌طور که برخی از بزرگان نظام اشاره کرده‌اند باید این تحرکات متوقف شود.

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب: باید با تمام توان نسبت به اغتشاش و تخریب، واکنش تند نشان دهیم. گمان نکنیم که این مسأله فقط مشکل عده‌یی افراد در حکومت است.

آخوند دژخیم روح الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد رژیم: فواصل فتنه‌ها در حال کم‌شدن است و لذا باید آمادگی خود را بالا ببریم... . ما اجازه نمی‌دهیم رهبر تنها بماند و عده‌یی اراذل و اوباش به رهبر توهین کنند.