۱۳۹۶ بهمن ۳, سه‌شنبه

تجمعهای اعتراضی کارگران و غارت شدگان در تهران، مشهد و دیگر شهرهای میهن


اقشار مختلف میهنمان روزهای دوشنبه و سه شنبه در شهرهای تهران، ملایر، مشهد، سیرجان و فومنات تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.
در تهران غارت شدگان مؤسسه آرمان البرز ایرانیان روز دوشنبه مقابل شرکت بهستان رایان تجمع کردند و به غارت اموالشان توسط این مؤسسه های وابسته به سپاه پاسداران اعتراض کردند
کارکنان سازمان آب تهران برای دومین روز متوالی مقابل سازمان آب و فاضلاب در خیابان فاطمی تجمع اعتراضی برگزاری کردند و خواهان پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند.

در تهران همچنین پیمانکاران طلبکار از مخابرات رژیم، در مقابل ساختمان مخابرات، ابتدای اتوبان کردستان تجمع کردند. تجمع کنندگان خواهان پرداخت شش ماه مطالبات پرداخت نشده خود شدند.
در مشهد کامیونداران در اعتراض به نرخ ثابت کرایه‌ها از ۵ سال پیش تاکنون و افزایش نیافتن کرایه‌ها با وجود افزایش نرخ گازوئیل از لیتری۵۰ تومان به ۳۵۰ تومان و گرانی و تورم؛ دست به اعتصاب زدند.
در ملایر امروز سه شنبه نیز اعتراضکارگران کارخانه «کیان کُرد» ادامه داشت. کارگران این کارخانه در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق عقب افتاده و پرداخت نشدن عیدی سال ۹۵ و ۹۶ از روز سه شنبه ۲۵ دی ماه در اعتراض و اعتصاب به سر می برند.
در فومنات در استان گیلان کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی در اعتراض به حقوق عقب افتاده و همچنین فروش و واگذاری این شرکت به فردی که صلاحیت اداره این شرکت را ندارد، دست به تجمع زدند.