۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

ايران:احكام جنايتكارانه اعدام عليه ۳ زندانی سیاسی از هموطنان عرب و فراخوان براي نجات آنها


دژخيمان قضاييه فاشيسم ديني حاکم بر ایران سه زنداني جوان از هموطنان عرب از اهالي حميديه اهواز به نامهاي قیس عبیداوى، ٢۵ساله ليسانس حقوق، برادر ۲۰ساله اش احمد عبيداوي و پسر عموی آنها سجاد عبیداوی دانشجوی رشته حقوق را به اتهام آخوند ساخته «محاربه، افساد فی الارض» به اعدام محكوم كردند.

رژيم ضد بشري آخوندي به منظور تشدید جو رعب و وحشت به ویژه در میان هموطنان عرب پیشاپیش اعلام کرده است که این زندانیان در ملأ عام اعدام خواهند شد.  آنها از ابتدای دستگیری در سلولهای انفرادی بازداشتگاه اطلاعات اهواز تحت شکنجه ها و فشار بسیار قرار داشته اند.
رژیم آخوندی در هراس از عكس العمل مردم حمیديه نسبت به اين حكم جنايتكارانه در يك اقدام سركوبگرانه ديگر خانواده اين سه زنداني را مجبور به ترک محل سکونت شان در حمیدیه کرده است.
مقاومت ايران ملل متحد و كشورهاي عضو و مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر را به محكوميت اين احكام ضد انساني و اقدام فوري براي نجات جان اين سه زنداني سياسي فرا مي خواند. ارتباطات سياسي و اقتصادي با این رژیم باید به بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران به ویژه توقف اعدام مشروط گردد و الا هر گونه مراوده و یاری رساندن به فاشیسم دینی حاکم بر ایران در بحبوحه روند فزاينده اعدامها هيچ مفهومي جز تشويق اين رژيم به ادامه و تشديد نقض وحشيانه و سيستماتيك حقوق بشر ندارد.