۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

پیام مریم رجوی به‌مناسبت روز جهانی کارگر

احقاق حقوق پایمال شده کارگران در گرو مبارزه علیه تمامیت رژیم ضدکارگری است

ظریف دست به دامان ترامپ: میخواهند آمریکا را به یک درگیری بکشانند



وزیر خارجه آخوندها: می خواهند آمریکا را به یک درگیری بکشانند



قمپوز لاریجانی :ما حساب آمریکا را خواهیم رسید، آنها باید بدانند که نمی‌توانند به ایران فشار بیاورند و ما هم ساکت بمانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با گروه دوستی پارلمانی اتریش با اشاره به حمایت سیاسی و لفظی اتحادیه اروپا از ایران در قبال اقدامات آمریکا گفت: این اتحادیه دیگر نباید از ایران تقاضایی داشته باشد، زیرا اعتبار آنها از بین رفته است.

عضو شورای عالی کار: ‌حقوق ۱.۵ میلیونی کارگری کفاف ۱۰ روز از زندگی یک خانواده ۳ نفره کارگر را می‌دهد


چمنی، عضو شورای عالی کار، حقوق ۱.۵ میلیونی کارگری را برای زندگی و معیشت کارگران نامناسب دانست و گفت: این حقوق تنها ۱۰ الی ۱۲ روز معیشت یک خانواده ۳.۵ نفری را کفاف می‌دهد.۵۰ درصد افزایش دستمزد جهت جبران کاهش قدرت خرید را توانستیم عملیاتی کنیم، ولی ۵۰ درصد بقیه باقی مانده که باید دولت با بن نقدی و سبد کالایی پرداخت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاسم سلیمانی : حاصل مذاکره با آمریکا در حال حاضر تسلیم و ذلت جمهوری اسلامی است


سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ سپاه قدس، در نشست فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت که هدف آمریکا از تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران کشاندن این کشور به پای میز مذاکره است، در حالی که به گفتۀ فرماندۀ سپاه قدس، مذاکره با آمریکا در حال حاضر مصداق تسلیم محض است.


سیپری: هزینه‌های نظامی ایران در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۳ میلیارد دلار بوده است



تازه‌ترین گزارش «مؤسسه بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم» موسوم به «سیپری» حاکی است که هزینه‌های نظامی ایران در سال گذشته میلادی ۱۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون دلار بوده است.

مایک پمپئو: از جمهوری اسلامی خواستیم در اروپا آدم نکشد، از تروریست‌ها حمایت نکند و به مردم خود احترام بگذارد

وزیر خارجه آمریکا می گوید آنچه ایالات متحده در قالب ۱۲ شرط از جمهوری اسلامی خواسته، مسائل ساده ای است که تاکنون جمهوری اسلامی ایران به آنها عمل نکرده است.

لیبی: گروه‌های شبه‌نظامی تسلیحات خود را از تهران دریافت می‌کنند

علی‌ القطرانی، نائب رئیس شورای ریاست لیبی، که از مقام خود استعفا کرده، با متهم کردن دولت وفاق به تامین پوشش برای گروه‌های تروریستی در طرابلس، اعلام کرد گروه‌های مسلح هوادار دولت وفاق به تهران رفته تا تسلیحات دریافت کنند.

آمریکا حکومت ایران را یکی از بزرگترین ناقضان آزادی ادیان معرفی کرد


کمیسیون تحقیق دولت آمریکا دربارۀ آزادی ادیان در جهان در گزارش سالانۀ خود جمهوری اسلامی ایران را یکی از شانزده دولت دنیا معرفی کرد که بیشترین سرکوب و آزار را علیه ائیان و مذاهب غیرشیعی به ویژه بهائیان و مسیحیان اعمال می‌کند.

اتحادیه: جلوی صادرات پیاز را می‌گیرند گوجه گران می‌شود


سایت آفتاب(رژیم) ۸/۲/۹۸ : « محمدرضا فلاح توضیح داد: به دلیل بارش و سرمازدگی‌های چند روز اخیر، بخشی از نوبرانه‌ها و درخت‌های اردبیل، زنجان و غرب البرز دچار سرمازدگی و آسیب شده است.

ملخ‌های صحرایی تا کنون «۲۰۰ هزار هکتار» از زمین‌های ایران را آلوده کرده‌اند



سایت رادیو فردا(فارسی) ۸/۲/۹۸ : « علی مراد سرافرازی، معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات، به خبرگزاری ایرنا گفته است مقابله با ملخ‌ها در سطح ۵۰ هزار هکتار از این زمین‌ها انجام شده است.  به گفته این مقام دولتی در بخش‌هایی از کشور سم‌پاشی هوایی صورت خواهد گرفت.

جان بولتون: ام ای کی را هیلاری کلینتون از لیست تروریستی خارج کرد


تلویزیون فاکس نیوز ۸/۲/۹۸ : «  مصاحبه گر: آیا فکر میکنید که این رژیم قادر به تغییر رفتارش هست بولتون: باید ببینیم، اول اجازه بدهید راجع به ام ائی کی بگویم آیا میدانید چه کسی ام ائی کی را از لیست سازمانهای تروریست خارجی ایالات متحده  خارج ساخت هیلاری کلینتون آن فرد شناخته شده راستگرای حزب جمهوریخواه [به کنایه این را میگوید

۱۳۹۸ اردیبهشت ۶, جمعه

«برهان قاطع» آخوندها - دکتر منوچهر هزارخانی


 «چرا خواستار تحریم سخت‌تر رژیم از طرف کشورهای دیگر هستید؟ مگر نمی‌دانید که دود چنین تحریمهایی فقط به چشم مردم بی‌گناه کشور می‌رود؟ به آخوندهای حاکم که ضرری نمی‌ رسد، همه پولهای نفت در اختیار آنهاست. فوقش، در شرایط تحریم، مایحتاجشان را به چند برابر قیمت از بازار سیاه ـ و به احتمال بسیار، از دلالان همان تحریم‌کنندگان ـ می‌خرند. آنها که در این میان له می‌شوند و از بین می‌روند مردم بی‌گناه ایران اند!».

انتقاد وزیر خارجه بریتانیا از پیشنهاد ظریف برای مبادله زندانیان



جرمی هانت، وزیر خارجه بریتانیا، روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت از پیشنهاد محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، برای تبادل زندانیان بین دو کشور انتقاد کرده است.



سفارت آمریکا در بغداد: خامنه‌ای ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت دارد

سفارت ایالات متحده آمریکا دربغداد روز جمعه ۲۶ آوریل ۲۰۱۹درگزارشی ثروت آیت‌الله علی خامنه‌ای،رهبرایران، را ۲۰۰ میلیارددلاربرآورد کرد.دربیانیه ای که در
صفحه فیس‌بوک سفارت آمریکا در عراق منتشرشدآمده که فساد درهمه اجزای رژیم ایران،ازراس هرم گرفته تا قاعده آن، فرا گیر شده است.

وزارت اطلاعات: فعالیتهای مجاهدین در آذربایجان شرقی گسترده تر و ۶۰ تن دستگیر شدند

چند روز پس از قدرتنمایی پوشالی وزیر اطلاعات ملایان،مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان شرقی روزگذشته(۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) به صحنه آمد وگفت: درسال ۹۷ فعالیت مجاهدین در استان گسترده تر شده وبرای سال ۹۸نیز ماموریت هایی از قبیل جمعآوری اطلاعات رادردستورکار دارند درسال گذشته مجاهدین باسوء استفاده از
شرایط اقتصادی و اجتماعی پیش آمده فعالیت های خود را گسترش دادند و ۶۰ نفر از عناصری که با سرپل های مجاهدین در ارتباط بودند، دستگیر شدند” و ۵۰ نفر دیگر ”توجیه شدند”!.

ادامه فاجعه سیل در استانهای کشور - طغیان گرگان رود و وضعیت بحرانی آق قلا

با طغیان گرگان رود که سیلابهای ویرانگر آن پنجشنبه شب و جمعه به شهر آق قلا خواهد رسید وضعیت این شهر بحرانی میشود.

برایان هوک:‌ یک مافیای دینی و یک رژیم دزدسالار در تهران حاکم است

برایان هوک، مسئول اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت: رژیم ایران مردم خودش را غارت می‌کند تا نیروهای نیابتی را تأمین مالی کند.

گوگل شبکه‌های هاتگرام و تلگرام طلایی رژیم آخوندی را تعطیل کرد

کمپانی گوگل، شبکه‌های هاتگرام و تلگرام طلایی را که به طور مستقیم توسط وزارت اطلاعات رصد می‌شوند، به دلیل جاسوسی و سرقت اطلاعات حساس کاربران از بازار اپلیکشن‌های خود حذف و تعطیل کرد

حمایت کمیته فرانسوی برای ایران دموکراتیک از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

کمیته فرانسوی برای یک ایران دمکراتیک از اتحادیه اروپا خواست سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم آخوندها را که منشا چندین طرح تروریستی خنثی شده در خاک اروپا بوده است وارد لیست تروریستی این اتحادیه کند.

پلیس یونان: مرد آلبانیایی رئیس شبکه قاچاق هروئین از ایران به یونان دستگیر و مواد مخدر به ارزش 2 میلیون یورو مصادره شد


سایت پانوراما ۵/۲/۹۸ : « این خبر را سایت صدای آمریکا (آلبانیایی زبان) نیز انعکاس داده است. رودخانه های هروئین از ایران تا یونان، رئیس آلبانیائی شبکه [جنایتکاران سازماندهی شده] و اعضای آن دستگیر شدند.

ظریف: در دور زدن تحریم‌ها دکترا داریم

سایت آفتاب(رژیم) ۵/۲/۹۸ : « محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی برای بزرگداشت روز بین‌المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح به نیویورک رفته است در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز به سوالاتی پیرامون سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص ایران پاسخ داد.

وزارت خارجه ایران: پیشنهاد مبادله زندانیان با آمریکا «جدی است»


سایت رادیو فردا(فارسی) ۵/۲/۹۸ : « عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، روز پنج‌شنبه، پنجم اردیبهشت، ضمن تکرار پیشنهاد مبادله زندانی با آمریکا، این اقدام را جدی و مسبوق به سابقه خواند و آمریکا را به عدم درک درست از مذاکره متهم کرد.

متن سخنرانی ظریف در سازمان ملل

سایت تابناک(رژیم) ۵/۲/۹۸ : « وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: برای دفاع از چندجانبه گرایی، لازم است مانع دستیابی آمریکا به منافع مورد تصورش از اقدامات غیرقانونی آن کشور شد و با قوت تمام هرگونه فشاری را که به دیگران وارد می آورد تا حقوق بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت را نقض کنند، رد کرد.

تلگرام طلایی و هاتگرام بدلیل جاسوسی از گوگل حذف شدند


سایت بی بی سی(فارسی) ۵/۲/۹۸ : « تلگرام طلایی و هاتگرام، دو پوسته ایرانی پیامرسان تلگرام، به دلیل جاسوسی از گوگل پلی، مرجع اصلی دریافت نرم‌افزارهای آندروید، حذف شده‌اند. گوگل همچنین با هشدار به کاربرانی که این دو اپلیکیشن را روی دستگاه‌هایشان داشته‌اند، آنها را پاک کرده است.

سردرگمی رژیم تهران بعد از لغو معافیتهای نفت


سایت العین الاخباریه(ابوظبی) ۵/۲/۹۸ : « هشام رشاد-  تصمیم ایالات متحده آمریكا برای لغو تمدید معافیتهای نفتی كه با وجود تحریم آمریكا به رژیم ایران اجازه فروش محدود نفت ایران را می‌داد، حالت سردرگمی و سراسیمگی در سطح (مقامات) رسمی تهران و حتی در برنامه روزانه رئیس جمهور ایران بوجود آورده است.

وزارت اطلاعات: فعاليتهاي مجاهدين در آذربايجان شرقي گسترده تر و 60 تن دستگير شدند.


دبیرخانه شورای ملی مقاومتایران ۵/۲/۹۸ : « چند روز پس از قدرتنمايي پوشالي وزير اطلاعات ملايان، مدير كل اطلاعات استان آذربايجان شرقي روز گذشته (4 ارديبهشت 139۸) به صحنه آمد و گفت: ”در سال ۹۷ فعالیت مجاهدین در استان گسترده تر شده و برای سال ۹۸ نیز ماموریت هایی از قبیل جمع آوری اطلاعات را در دستور کار دارند.

۱۳۹۸ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

روحانی: مذاکره می‌کنیم اما نه با فرد چاقوکش


رییس‌جمهوری ایران در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت تصریح کرد که “مرد مذاکره و دیپلماسی” است اما با فرد چاقوکش مذاکره نمی‌کند. او همچنین به عربستان و امارات متذکر شد که اگر ایران نبود، صدام قصد اشغال این دو کشور را داشت.

آه و فغان رجز خوان و پا دوی رژیم از اوضاع فلاکت بار رژیم

موسویان دیپلمات سابق جمهوری اسلامی: محبوبیت ترامپ افزایش یافته؛ «راه مفری» نیست!کیهان لندن – سیدحسین موسویان سفیر سابق جمهوری اسلامی درآلمان در زمان «ترور میکونوس»،چهارشنبه چهارم اردیبهشت،دریادداشتیکه درروزنامه دولتی ایران منتشر شده، قرار گرفتن سپاه در فهرست سازمان‎های تروریستی را به عنوان جدی‎تر شدن خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی دانسته و به مسئولان امنیتی توصیه کرده از شرایط موجود درک صحیحی داشته باشند و تصمیمات درست و به‌موقع اتخاذ کنند.

وزارت اطلاعات: فعالیتهای مجاهدین در آذربایجان شرقی گسترده تر و ۶۰ تن دستگیر شدند


چند روز پس از قدرتنمایی پوشالی وزیر اطلاعات ملایان، مدیر کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی روز گذشته (۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) به صحنه آمد و گفت:

ادامه بحران جاری شدن سیل و پیامدهای ناشی از آن و بارش برف در استان آذربایجان



سیلابهای و مشکلات ناشی از آن در مناطق شمالی و استانهای سیستان و بلوچستان و خوزستان ادامه دارد.
روستای حاج نظر گله بچه از توابع شهرستان زابل را آب بطور کامل فرا گرفته است. 
همچنین روستای ارگ میرعلی در این استان در محاصره کامل سیل است و دسترسی به این روستا وجود ندارد. 

کاخ سفید:‌ رئیس جمهور آمریکا کار می کند تا صادرات نفت رژیم ایران را به صفر برساند

بیانیه کاخ سفید: رئیس جمهور آمریکا کار می کند تا صادرات نفت رژیم ایران را به صفر برساند
رئیس جمهور آمریکا می گوید:حاکمان ایران منابع این کشور را چپاول می کنند تا ثروت اندوزی کنند و رنج و بدبختی را در سراسر خاورمیانه و خیلی فراتر از آن گسترش دهند.

لاف و گزاف تمسخر انگیز سرکرده جدید سپاه خامنه ای

پاسدار سلامی، سرکرده جدید سپاه خامنه ای که حتی در میان پاسداران نظام به خالی‌بندی شناخته میشود، با تهدید به اقدامات تروریستی، در یک بلوف‌درمانی تمسخرانگیز، با لاف و گزاف گفت: قلمرو اقتدارمان را به جهان می‌کشانیم و نباید نقطه امنی برای دشمنانمان وجود داشته باشد!.

سیلابهای و مشکلات ناشی از آن در مناطق شمالی و استانهای سیستان و بلوچستان و خوزستان ادامه دارد.

جواد ظریف: ما هنوز در نقطه بحران نیستیم ولی وضعیتی خطرناک است

محمد جواد ظریف وزیر خارجه آخوندها که برای تست راه باز کردن با «شیطان بزرگ» به نیویورک رفته است در انجمن آسیا در نیویورک در پاسخ به این سؤال که این سطح عمیق از خصومت بین آمریکا با رژیم به کجا می انجامد گفت: ما هنوز در نقطه بحران نیستیم ولی وضعیتی خطرناک است.

تهدید خامنه ای به جوابگویی برای تسلی دادن پاسداران جهل و سرکوب



خامنه‌ای در واکنش نسبت به تحریم کامل نفتی حکومت آخوندی و قطع منابع صدور تروریسم و جنگ افروزی نظام آخوندی، مدعی شد که می تواند با دورزدن تحریمها نفت صادر کند.

وحشت در مجلس آخوندی از فوران خشم و اعتراض مردم


مجلس ارتجاع روز سه شنبه بار دیگر شاهد ترس و وحشت حکومت آخوندی از فوران اعتراضات مردمی علیه شرایط وخیم معیشتی و بحران سیل بود.

برایان هوک: رژیم ایران مردم خودشان را غارت می‌کنند تا نیروهای نیابتی را تأمین مالی کنند

      برایان هوک، از مدیران ارشد وزارت خاجه آمریکا
برایان هوک هماهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت:‌ یک مافیای دینی و یک رژیم دزدسالار در تهران حاکم است.

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای تهران، سمنان، گلپایگان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی ۳ اردیبهشت ۹۸

         فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران ۳ اردیبهشت ۹۸
         تهران-کانون شورشی ۹8

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۵اردیبهشت۹۸



هشدار نسبت به سیل مجدد در آق قلا

تجمع اعتراضی فرهنگیان در تهران و کارگران ساختمانی در بانه-۴اردیبهشت + فیلم

              تجمع اعتراضی فرهنگیان در تهران و کارگران ساختمانی در بانه
تجمع اعتراضی فرهنگیان بازنشسته در تهران

۱۳۹۸ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

«یادی ازانقلابی جوان از یک روستای کوچک»:هرمز صفایی نوایی

بخشهایی از کتاب«رویای یک اعدامی قبل از تیرباران»

گاهی وقت ها انسان در گذر ایام به انسان هایی برمی خورد که بسیار خاص می باشند. مهربان، آرام، دارای شخصیتی گیرا و چهره ای جذابند و موجودی مخصوص به خودشان می باشند، که گاهی وقتها یک لبخندشان کافی است تا جمعی را به سمت خودشان جذب نمایند. ابراهیم هاشم زاده ثابت از آن دسته انسان ها بود.

«نوه ۳ ساله شمخانی از متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز لواسان»


یاشار سلطانی روزنامه‌نگار ایرانی، سه‌شنبه ۲۳ آوریل با انتشار اسنادی تاکید کرد که عمده پرونده‌های ساختمانی و تخلفات جابه‌جایی پول‌ها در ساخت و سازهای غیر مجاز لواسان، به نام پسر ۳ ساله علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ایران ثبت شده است.

دادگاه عالی فرانسه درخواست بازگشت زنان فرانسوی ساکن در سوریه را رد کرد

دادگاه عالی فرانسه با درخواست بازگشت زنان فرانسوی ساکن در سوریه برای بازگشت به این کشور مخالفت کرده است.
به گزارش رویترز، دادگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست بازگشت این زنان و فرزندان‌شان را به فرانسه رد کرده است.

آژانس بین‌المللی انرژی: ظرفیت اضافی عرضه نفت سه برابر صادرات ایران است

آژانس بین‌المللی انرژی می‌گوید به رغم پایان معافیت‌های آمریکا برای مشتریان ایران، عرضه نفت در جهان در وضعیت «مناسبی» قرار دارد و در حال حاضر ظرفیت اضافی عرضه جهانی نفت حدود سه برابر میزان صادرات ایران است.

تروریست هأی عامل حملات خونبار سریلانکا چه کسانی‌ بودند

سریلانکا یکشنبه ۲۱ آوریل، روز خونباری پشت سر گذاشت که در آن، ۳۱۰ مسیحی که عید پاک را جشن می‌گرفتند، کشته شدند.

سی‌ان‌ان: دولت آمریکا در حال بررسی لغو معافیت برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی است

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان می‌گوید دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، مشغول بررسی اعمال فشارهای بیشتر بر ایران از جمله لغو معافیت‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی است. ده روز پیش، شش سناتور جمهوریخواه خواستار لغو این معافیت‌ها توسط پرزیدنت ترامپ شده بودند.

عربستان خواستار ادامۀ فشارهای جهانی بر رژیم ایران شد


عربستان سعودی سه شنبه سوم اردیبهشت ماه خواستار ادامۀ فشارهای بین المللی بر جمهوری اسلامی ایران شد تا این کشور، به گفتۀ ریاض، به “سیاست بی ثبات کننده اش” در منطقه خاتمه بدهد. ریاض این موضع را ساعاتی پس از تصمیم جدید آمریکا گرفت که به موجب آن دولت واشنگتن اعطای معافیت از خرید نفت ایران را به برخی کشورها متوقف کرد.


بهرام مودت: عروسکهایی که کوک میشوند؟!!

به دنبال نامگذاری سپاه پاسداران جنایتکار در لیست تروریستی آمریکا و ریزش و بریدگی پاسداران از جمله سرکرده سپاه پاسداران محمد جعفری و پناه بردن به کار فرهنگی و خشم و نفرت مردم از تمامیت رژیم به دلیل برخوردهای غیر انسانی و ضد مردمی در مواجهه با سیل ویرانگر اخیر و ... که تماما باعث بالا رفتن مقاومت ایران درتعادل قوا در صحنه داخلی و بین المللی شده، وزارت اطلاعات از موضع استیصال و درماندگی باز هم چاره را در مقابله با مجاهدین می بیند

همبستگی ایرانیان آزاده در استرالیا با هموطنان سیل زده



جمعی از ایرانیان آزاده در سیدنی روز شنبه ۳۱ فروردین با برگزاری یک تجمع در مرکز شهر همبستگی و همدردی خود را با هموطنان سیل زده در سراسر میهن ابراز داشتند.

سالگرد شهادت دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر

دکتر کاظم رجوی: شرایط هر چه باشند ما در برابر محراب مقدس تاریخ ایران به وظیفه انسانی وجدانی، میهنی و مردمیمان برای نجات شرف، اعتبار و حیثیت و افتخارات مردممان، تمامی مردممان تا آن جا که در قوه داشتیم، قیام و اقدام کردیم.


واکنشهای هراس‌آلود و مضحک حکومت آخوندی درباره لغو معافیت هشت کشور برای خرید نفت


مجلس ارتجاع یک روز پس از لغو معافیتهای خرید نفت از رژیم، مصوبه دو پهلو و مسخره‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو به تبعیت از تصمیم آمریکا، از ارائه خدمات به سپاه پاسداران خودداری کنند، مجرم شناخته شده و مستوجب مجازات تعزیری درجه ۵ تا ۸ قانون مجازات آخوندی میشوند.

۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

برایان هوک: آمریکا آماده مذاکره با جمهوری اسلامی برای یک توافق جدید و بهتر به جای برجام است

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می گوید هدف فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی، بازگرداندن ایران به میز مذاکره است و آمریکا آماده است در صورت تمایل ایران برای مذاکره، آن را در قالب یک پیمان جدید به تصویب کنگره آمریکا برساند.

واکنش وزیر خارجه آمریکا به تغییر فرمانده سپاه: بین آنها با ظریف و روحانی فرقی نیست


وزیر خارجه ایالات متحده که برای اعلام لغو معافیت های خرید نفت از ایران صبح دوشنبه با خبرنگاران سخن می گفت، درباره تغییر فرمانده سپاه پاسداران گفت تفاوتی بین او و سایر مقامات جمهوری اسلامی نمی بیند.

بولتون: اگر ایران رفتارش را تغییر ندهد باید بهایش را بپردازد


در پی اعلام تصمیم دولت آمریکا مبنی بر عدم تمدید معافیت خریداران نفت ایران، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، گفت که این اعلام و همچنین شناسایی سپاه پاسداران به عنوان سازمانی تروریستی، باید قاطعیت آمریکا را برای تهران تا حد زیادی روشن کرده باشد.

مهرداد هرسینی: یاس و ناامیدی در رأس سپاه

کمتر از دو هفته از لیست گذاری سپاه سرکوبگر پاسداران از سوی وزارت خارجه در ایالات‌متحده و از فردای اخراج فله‌ای بسیاری از عوامل و عناصر سرکوبگر، شکنجه‌گر و متولیان اعدام از سوی بزرگترین شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و یا فیس بوک، نخستین علائم و نشان‌ها از تأثیرگذاری این روند بر روح و روان دیکتاتوری خامنه‌ای به برون ساطع شده است.