جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور نقض حقوقبشر ایران
در گزارش جدید جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد برای نقض حقوقبشر در ایران درباره قیام آبانماه۹۸ آمده است: «گزارشگر ویژه از آمار (بالای) کشتهشدگان، مجروحان جدی و بدرفتاری با دستگیر شدگان در اعتراضات نوامبر۲۰۱۹(آبان۹۸) شوکه شده است. بازداشت شدگان شکنجه میشوند و برای گرفتن اعترافات اجباری تحت فشار قرار میگیرند.












