۱۳۹۶ بهمن ۵, پنجشنبه

سابقه مزدور محمدتقی اخلاقی (م.ت اخلاقی)


بریدگی و اخراج از ارتش آزادیبخش در اسفند ۱۳۷۰
این‌همانی مجاهدین با خمینی و رژیم آخوندی، یک ترفند قدیمی و شناخته‌شده اطلاعات آخوندها از چند دهه پیش است. رژیم این ترفند را مخصوصاً متناسب باحال و هوای فرنگستان و مزاج بورژوازی ضدانقلابی همدست خود یافته است تا نتیجه بگیرد که شیخ یا شاه به‌مراتب از مجاهدین بهتر و پیشرفته‌تر هستند!!


مزدوری با امضا «م.ت اخلاقی» که هم‌قلم و هم‌کاسه تواب تشنه به خون ایرج مصداقی است با اداواطوار سوپر بورژوایی از مصادیق وادی این‌همانی است. او ۲۶ سال پیش به خاطر بریدگی و اشاعه آن بسود خمینی و خمینی گرایی از ارتش آزادیبخش اخراج و توسط مجاهدین به سوئد فرستاده شد. به افاضات و نتیجه‌گیری این سنخ مزدوران نگاهی بیندازید. توضیحات داخل کروشه از ماست :

-«این جماعت [مجاهدین] همانند خمینی و اصحابش منتظر ظهور”آقا مهدی” بقیت الله هستند…. بهترین بچه‌های مردم ایران “در تنور سوختگان” رژیم خمینی را در کنار شبستانی(سوراخ چاهی) در سامرای عراق می‌گذارد … در تاسوعا و عاشورا در یک روز و در یک‌زمان هر دو جماعت اسلامی رجوی و خمینی علَم و کُتَل بپا کرده و بر سر وسینه می‌کوبند …. در شب احیاء باکمال افتخار هر دو کتاب محمد یعنی قرآن را بر سر می‌کنند والغوض الغوض [منظور مزدور الغوث الغوث بوده است] کنان سرنوشت یک‌ساله خویش را رقم(شب قدر) می‌زنند ….این جماعت همان ۱۲ امام موروثی را پیرو هستند که جماعت خمینی،که یکی از امامانشان اگر اشتباه نکرده باشم”امام محمدتقی” ۷ یا ۸ ساله بوده که به امامت موروثی رسیده است…..این حضرات چند پا از رژیم جنایتکار هم عقب‌تر هستند…» (۲۵/۲/۹۶)

-«با آن جنگ مسلحانه زودرس در ۳۰ خرداد ۶۰ بزرگترین ضربه را به ملت [بخوانید: به رژیم ولایت‌فقیه] زدید، بهترین استعدادها را یا در تنور کشتار خمینی گوربه‌گور روانه کردید یا همه را از داخل میهن فراری دادید.[یعنی مسئول کشتارهای خمینی و رژیمش مجاهدین هستند] » (۹/۱۰/۹۶-دریچه زرد).

معلوم می‌شود دق‌دل خالی کردن‌ها بر سر اسلام و قیاس‌های ارسطوطالیسی بر سر دین و آئین مجاهدین فی سبیل الله نیست و ریشه در کشتارهای خمینی و آن جنگ مسلحانه زودرس دارد!!

به همین خاطر یک‌صدم آنچه نثار مجاهدین می‌شود در فرهنگ مزدوران نصیب جناح اعتدالی و شکنجه گران و دژخیمان اصلاح‌طلب در رژیم ولایت‌فقیه نمی‌شود و نباید بشود. این میزان کینه و غیظ علیه مجاهدین جز با ریختن خون مجاهدین از جانب تشنه‌کامان مربوطه درمان نمی‌شود. ولی‌فقیه در روز ۱۹ دی در رابطه با قیام بار دیگر اعلام کرد که حساب مجاهدین از حساب دیگران جداست. یک هفته قبل از او ، آخوند محمد خاتمی در روز ۱۲ دی از جانب اصطبلی بنام مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد : «بلافاصله پس از بروز اولین تجمعات و اعتراضات مردمی، دشمنان قسم‌خورده و کینه‌توز ملت ایران [همان‌ها که در ۳۰ خرداد بزرگترین ضربه را به ملت ایران زدند!] و در رأس آنها آمریکا و عوامل زبون آنان همچون تروریست‌های منافق و برخی مزدوران منطقه‌ای آنان به حمایت و تشویق آشوبگران و اقدامات خشونت‌بار آنان پرداختند…». در همان روز آخوند اعتدالی حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم در یک تماس تلفنی با رئیس‌جمهور فرانسه از او خواست که «تدابیری علیه فعالیت‌های یک گروه تروریستی ایران مستقر در فرانسه که ازنظر وی در تظاهرات اخیر در ایران دخیل بوده است اتخاذ نماید» (خبرگزاری فرانسه).

بنابراین نادیده گرفتن دریای خون مجاهدین و رزم و پیکار بی‌امان آنها با رژیم خمینی و هیستری ضد اسلامی، یعنی عمده کردن تضادهای فکری و عقیدتی به‌جای مرزبندی‌های سیاسی، فقط مبین نوکیسه‌گی نیست. بلکه یکی از تاکتیک‌های جنگ روانی است که همین رژیم علیه مجاهدین به آن دامن زده و می‌زند. این در حالی است که همین مزدوران جرأت ندارند در اروپا به احزاب دمکرات مسیحی یا سوسیال مسیحی برچسبی بزنند. از سوی دیگر همه می‌دانند که شورای ملی مقاومت ایران ۳۲ سال پیش‌طرح جدایی دین و دولت را آن‌هم در روزگار خمینی و سلطنت مطلقة فقیه تصویب کرده است.

به نظر میرسد «سید محمدتقی» که ۲۶ سال پیش متقاضی عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران بوده اما او را از ارتش آزادیبخش هم اخراج کرده‌اند، اکنون در فرنگ از مشابهت اسمی خود با «امام محمدتقی ۷ یا ۸ ساله» که اپورتونیستها ۴۰ سال و اندی قبل از او آن را کشف و کهنه کردند تا با آن کشتن و سوزاندن مجاهدین را توجیه کنند، خجالت می‌کشد. ازاین‌رو اصرار دارد که «م.ت اخلاقی» امضا کند!

کسی نیست به او بگوید: پسرجان چه کسی ترا از انتخاب یک نام غیر اسلامی منع کرده است؟! نکند که این هم اقتضای بازی دوبله آخوندی بر سر اسلام و ضد اسلام است؟


راه‌حل دیگر برای هر چه دور ماندن از هرگونه شائبه اسلام و مسلمانی و هویت و اخلاق انسانی، برگزیدن نام «مستر تهی اخلاقی» است!

درخواست عضویت -۲۳ اردیبهشت۱۳۷۰

محمد تقی اخلاقی م.ت اخلاقی 1



محمد تقی اخلاقی م.ت اخلاقی2

حکم اخراج-۲۱دی۱۳۷۰

محمد تقی اخلاقی م.ت اخلاقی3

کمک مالی برای رفتن به سوئد -۲۵ اسفند ۱۳۷۰

محمد تقی اخلاقی م.ت اخلاقی4