۱۳۹۸ شهریور ۷, پنجشنبه

چرا «شرایط جامعه بسیار هولناک و خطرناک خواهد شد»؟!

ترس آخوندها از انفجار خشم مردم
کینه مردم نسبت به حاکمیت آخوندی آن‌چنان است که رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی هم ناگزیر به اذعان به این واقعیت شده‌اند.

گرانی کمرشکن و ترس حکومت از ارتش گرسنگان

خشم مردم از حکومت آخوندی
گزارشهای رسمی حکومتی:
«تورم مواد غذایی تا تیرماه از ۶۰درصد عبور کرد.
تورم نقطه به نقطه مواد غذایی از ۷۲درصد عبور کرد.

سفیر جاناتان کوهن:‌حمایت رژیم ایران از گروه‌های مسلح بی‌ثبات کننده در عراق حاکمیت عراق را تضعیف می‌کند

       

       سفیر جاناتان کوهن، کفیل نماینده دائم نمایندگی آمریکا در سازمان ملل
سفیر جاناتان کوهن، کفیل نماینده دائم نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در جلسه ۶شهریور۹۸ شورای امنیت ملل ‌متحد در مورد وضعیت در عراق گفت:

«دنده‌معکوس روحانی» (و داستان «عده‌ای که از هول هلیم غرب در دیگ غفلت افتادند!»)

سخن روز
طی روزهای گذشته و در پی ۲رشته سخنرانی سراپا متناقض روحانی درباره مذاکره کردن یا نکردن، شاهد موج جدیدی از بحران درونی رژیم هستیم.
این وضعیت نشانهٔ‌ چیست؟
چرا روحانی یک سیاست و خط مشخص اجرا نمی‌کند؟

اعدام جمعی ۸زندانی در زندان گوهردشت کرج

                              اعدام در ایران - عکس از آرشیو
دژخیمان خامنه‌ای ۸زندانی را به‌طور جمعی در زندان گوهردشت اعدام کردند. اسامی این زندانیان که روز گذشته اعدام شدند عبارتند از: منوچهر دهقانی، علیرضا بهراد،ابراهیم یارموت اوغلی،احمد قره بالایی، رضا موسوی برقانی، علیرضا آرایی، میرزایی، و سیاوش اینانلو.

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۷شهریور۹۸



مایک پمپئو: فشار آمریکا تا تغییر مسیر رژیم ایران ادامه خواهد داشت.

حملات پیاپی به مواضع نیروهای رژیم آخوندی در سوریه


آسوشیتدپرس درباره بمباران مراکز و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه نوشت: هواپیماهای جنگنده اسرائیل، تقریباً بطور هفتگی، اهدافی را در سوریه مورد حمله قرار می دهند.

بهرام مودت: اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

یقینا مشتاقان آزادی و رهایی ایران زمین از سلطه رژیم فاشیستی مذهبی آخوندها در جریان هستند که فیفا فدراسیون جهانی فوتبال پس از سال‌ها مذاکره، صحبت، دیدار و گفتگو حتی با شیاد بزرگ روحانی و دیگر مسئولین ورزشی بالاخره یک التیماتوم به فدراسیون فوتبال ایران داده است.

عفوبین‌الملل: قتل عام۶۷ جنایت علیه بشریت،همچنان ادامه دارد

        سازمان عفو بین الملل با صدور اطلاعیه‌ای در آستانه‌ی روز جهانی ِقربانیان ِ     ناپدیدسازی ِقهری، قتل‌عام ِ زندانیان ِ سیاسی در سال ۶۷ توسط رژیم ِ آخوندی را     «جنایت علیه بشریت که همچنان ادامه دارد»، توصیف کرد.

تظاهرات در هلند - محکومیت رژیم آخوندی، همبستگی با مقاومت ایران

جمعی از ایرانیان ازاده در لاهه با برگزاری یک تظاهرات در مقابل وزارتخارجه هلند، موج اعدامها و سرکوب توسط رژیم ضدبشری آخوندی را محکوم کردند.
شرکت کنندگان همبستگی و حمایت خود را از مقاومت ایران و قیام مرم بپاخاسته میهن اعلام کردند.


چرخش ۱۸۰ درجه ای آخوند روحانی از مذاکره با ترامپ

روزنامه همدلی از باند روحانی در باره چرخش ۱۸۰درجه یی رئیس جمهور ارتجاع در رابطه با مذاکره و رفع تحریم، ظرف ۲۴ساعت مطلبی نوشت.

دسته گل جدید اصولگرایان: خبرنگار اعزامی ‌جمهوری اسلامی در سوئد درخواست پناهندگی کرده است

سینا معتمدراد – دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری «موج»  پس از اعزام شدن همراه با وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی به سوئد از این تیم جدا شده و درخواست پناهندگی داده است.
امیرتوحید فاضل از نزدیکان جواد کریمی ‌قدوسی نماینده عضو «جبهه پایداری» که به عنوان خبرنگار ویژه همراه با محمدجواد ظریف عازم سوئد شده بود با اعلام برائت از جمهوری اسلامی به دولت سوئد درخواست پناهندگی کرده است. وی در حالی که به همراه تیم وزارت خارجه برای پوشش خبری سفر محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی به چهار کشور اروپایی عازم شده بود، در دومین ایستگاه این تور اروپایی یعنی سوئد، ماندگار شد و تیم خبرنگاران را ترک کرد. امیر مرتضوی سردبیر خبرگزاری «موج» نیز عدم بازگشت وی را به ایران تایید کرده است.

موج گسترده ابراز همبستگی با مارک دوبوویتز و کارشناسان اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» همچنان

پس از آن که جمهوری اسلامی چند روز پیش پژوهشگران اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» و مارک دوبوویتز، مدیر عامل اجرایی آن، را آماج تهدید مستقیم خود قرار داد و نیز در اقدامی بی‌سابقه دوبوویتز و «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» را تحریم کرد،

حمله سایبری آمریکا سامانه ردگیری دریایی سپاه را مختل کرده است

روزنامه “نیویورک‌تایمز” از حمله سایبری مخفیانه آمریکا به سامانه ردگیری دریایی سپاه پاسداران خبر داده است. گفته می‌شود که تلاش ایران برای ترمیم شبکه ارتباطات آنلاین سپاه پس از گذشت دو ماه همچنان ادامه دارد.

آمریکا ۵ فرد و ۵ شرکت را “در ارتباط با برنامه موشکی سپاه” تحریم کرد

وزارت‌ خزانه‌داری آمریکا دو شبکه مرتبط با دولت و سپاه را به دلیل ارسال تجهیزات به ایران تحریم کرد. در اطلاعیه این وزارت‌‌‌خانه آمده که این افراد و شرکت‌ها تجهیزاتی را برای ساخت موشک خریده‌ و در اختیار ایران گذاشته‌اند.

معاون ترامپ: به سواستفاده ایران از آمریکا پایان دادیم


گروه بین‌الملل: معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دونالد ترامپ برای پیش بردن راهبرد قرار دادن آمریکا در اولویت، از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ ایران با قدرت‌های جهان خارج شده است.

اعتراف صریح عراقچی‌ به گول خوردن اوباما و جان کری

عراقچی: هرکس دیگری در آمریکا هم به‌جای ترامپ بود از برجام خارج می‌شد
عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه ۶ شهریور گفته است، اگر هر شخص دیگری هم به‌جای دونالد ترامپ در آمریکا رئیس‌جمهور بود، از توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام خارج می شد.

مایک پمپئو با اشاره به تحریم جدید جمهوری اسلامی: آمریکا تا تغییر رویه رژیم ایران، فشار را ادامه خواهد داد

وزیر خارجه ایالات متحده با اشاره به تحریم جدید خزانه‌داری آمریکا علیه دو شبکه مرتبط با خریدهای نظامی ایران اعلام کرد فشار آمریکا بر رژیم ایران تا تغییر رویه ادامه می‌یابد.

۱۳۹۸ شهریور ۵, سه‌شنبه

هادی مظفری:‌ دیپلماسی ذلّت



استیصال و درماندگی که حکومت آخوندها اینروزها به گونه ای مضاعف به آن مبتلا گشته اند، تمام دستگاه های ذیربط حکومتی را تحت تاثیر قرار داده است.

اخبار و شایعات ضد و نقیض پیرامون سفر ظریف به فرانسه


در یکی دو روز گذشته، اخبار و شایعات ضد و نقیض بسیاری پیرامون سفر ظریف و موضعگیری طرفهای آمریکایی و اروپایی در این باره منتشر شده است.

پرزیدنت ترامپ در پایان نشست گروه هفت: هرگز اجازه نخواهیم داد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، اقدامات فرانسه در خصوص ایران را «خوب» توصیف کرد و گفت که این اقدامات شاید کارساز باشد و شاید هم نباشد، و افزود که چنان‌چه شرایط مناسب باشد، او با مقامات ایران ملاقات خواهد کرد؛ اما او بار دیگر تاکید کرد که ایران هرگز نباید تسلیحات هسته‌ای داشته باشد.

روحانی ارتباط با آمریکا را به ‘توبه’ آمریکاییان و لغو تحریم‌ها مشروط کرد

روحانی صراحتا هرگونه ارتباطی با آمریکاییان مردود دانسته است و آن را به تحقق شرایطی دشوار مشروط کرده است
در پی استقبال دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از پیشنهاد رئیس جمهوری فرانسه برای ملاقات و مذاکره با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، آقای روحانی با رد چنین ملاقاتی، هرگونه تغییر در رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا را به شرایطی از جمله لغو پیشاپیش تحریم‌ها موکول کرده است.

بیش از ۴۰ میلیون دلار کمک کشورهای عضو گروه ۷ برای مهار آتش سوزی آمازون

کشورهای عضو گروه ۷ حاضر در نشست بیاریتز فرانسه، ده‌ها میلیون دلار برای مقابله با آتش سوزی‌های جنگل های گرمسیری آمازون اختصاص می‌دهند.

۸۳ نماینده از حسن روحانی درباره دلیل «اتخاذ مواضعی» خلاف مواضع اعلام شده رهبر جمهوری اسلامی پرسیده‌اند


همزمان با اعتراض تعدادی از چهره‌های اصول‌گرا به سخنان رئیس‌جمهور ایران درباره دیدار با رئیس‌ جمهور آمریکا، ۸۳ نماینده مجلس ایران نیز روز سه‌شنبه، پنجم شهریور، در تذکری به حسن روحانی سخنانش را «خلاف» مواضع رهبر جمهوری اسلامی دانستند.

ایران بزرگترین زندان جهان برای زنان روزنامه‌ نگار


بنا بر تازه‌ترین گزارش سازمان گزارشگران بدون مرز، ایران تحت حاکمیت ملایان با ۱۰ روزنامه‌نگار و شهروند خبرنگار زن که در بازداشت به سر می‌برند به بزرگ‌ترین زندان در جهان برای زنان روزنامه‌نگار تبدیل شده است.

ظریف ادامه‌ی سلیمانی است

غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در یادداشتی برای “راهبرد” نوشت:
دو سرلشکر؛ یکی سرلشکر قوای نظامی کشوراست و آن دیگری، سرلشکر سیاست خارجی. اولی قاسم سلیمانی و آن دیگری، محمدجواد ظریف.

۱۳۹۸ شهریور ۴, دوشنبه


«بیت» خامنه‌ای فاسدترین نهاد سیاسی-اقتصادی (7

                                    بیت‌العنکبوت خامنه‌ای
مقدمه
در بررسی چگونگی شکل‌گیری امپراطوری عظیم مالی خامنه‌ای، چنان‌چه‌ در قسمت‌های پیشین این نوشته اشاره شد، خامنه‌ای در ابلاغیه‌ سال ۸۴ خود تقسیم‌بندی جدیدی به‌صورت «بخش‌های تعاونی و خصوصی و عمومی غیردولتی» بر ساختار اقتصادی کشور اعمال کرد. آن حرکت، یک حقه‌بازی تمام‌عیار برای خلع مالکیت نهایی از مردم نسبت به اموال عمومی‌ای بود که به نام ملت اما در اختیار دولت بود!

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی۴شهریور ۹۸


تجمع معلمان و بازنشستگان فرهنگی در تهران
معلمان و بازنشستگان فرهنگی در مقابل وزارت کار رژیم در تهران تجمع کردند. روی پلاکارد معلمان نوشته شده بود:‌ معلم زندانی آزاد باید گردد و سوریه را رها کن فکری بحال ما کن.

آمریکن تینکر: هرگز با یک جنایتکار جنگی دست ندهید

                   تظاهرات ایرانیان آزاده علیه جواد ظریف - مرداد ۹۸
آقای پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای اسکاندیناوی طی مقاله‌یی در آمریکن تینکر با عنوان «هرگز با یک جنکایتکار جنگی دست ندهید» از جمله نوشت:‌ طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران روز چهارشنبه ۲۱ اوت یک تجمع در اعتراض به دیدار جواد ظریف از سوئد برگزار کردند.

بزرگداشت صافی الیاسری نویسندهٔ مشهور عراقی، یار وفادار اشرفیان

بزرگداشت صافی الیاسری نویسندهٔ مشهور عراقی، یار وفادار اشرفیان
مراسم بزرگداشت صافی الیاسری نویسنده مشهور عراق و یار وفادار اشرفیان در اشرف ۳ برگزار شد. در این مراسم برادر مجاهد عباس داوری و خواهر مجاهد معصومه احتشام و تعدادی از اشرفیان به سخنرانی پرداختند.

حمله رئیسی جلاد قتل عام ۶۷ به فعالان کارگری؛


در تجمع امسال «روز کارگر» تعدادی از فعالان کارگری و مدنی بازداشت شدند و برای برخی از آنان حکم‌های سنگین صادر شده است
حدود چهار ماه پس از بازداشت تعدادی از فعالان مدنی در تجمع روز کارگر و صدور حکم سنگین زندان برای برخی از آنان، رئیس قوه قضائیه ایران مدعی شد که «برخی در پوشش اعتراضات کارگری، اهداف دیگری را دنبال می‌کنند».

رویترز: ایران خواستار صدور روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت است


خبرگزاری رویترز از قول یک مقام ایرانی نوشته است که این کشور مایل است روزانه حداقل ۷۰۰ هزار بشکه نفت خام صادر کند. این پیشنهاد با مخالفت ایالات متحده آمریکا روبرو شده است.

توکلی: دو نماینده در خرید شش هزار خودرو و صدها کیلو طلا تبانی کرده‌اند

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون حقوقی مجلس، از “تبانی” دو نماینده در خرید “شش هزار خودرو و چند صد کیلو طلا” پرده برداشت. این دو نماینده پس از سه روز بازداشت با تودیع وثیقه آزاد شدند.

گرامیداشت سالگرد قتلَ‌عام زندانیان سیاسی در تابستان۶۷- ژنو، سوئد


حامیان مقاومت، ایرانیان آزاده در کشورهای مختلف، سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در تابستان ۶۷  توسط رژیم ضدبشری آخوندی را با برگزاری تجمع و مراسم‌ گرامی داشتند.

در جریان سفر مفتضح شده ظریف به سوئد، خبرنگارهمراهش ریزش کرد


در جریان سفر مفتضح شده جوادظریف به کشورهای نروژ و سوئد، یکی از افراد هیأت همراه وی ریزش کرد.

سفر شتابان و دعوت نشده جوادظریف به محل اجلاس گروه ۷

بعد از ظهر ِیکشنبه، جواد ظریف در سفری شتابان برای درخواست ِرفع تحریم از تهران وارد شهر ِبیاریتز ِفرانسه، محل ِاجلاس گروه هفت شد.

ایران: قدرت آلترناتیو، ویژه‌نامه ۳۶ صفحه‌یی واشینگتن‌تایمز درباره گردهمایی در اشرف ۳


روزنامة واشینگتن‌تایمز یک ویژه‌نامة ۳۶ صفحه‌یی را به گردهمایی مقاومت در اشرف ۳ اختصاص داد.

اذعان وزیر گشتاپوی آخوندی به درماندگی در رویارویی با مجاهدین

آخوند دژخیم، محمودعلوی وزیر اطلاعات بدنام رژیم ولایت فقیه، در یک مصاحبه تلویزیونی، با اظهار درمانگی از رویارویی با مجاهدین در فضای مجازی گفت: دشمن بهتر از ما از فضای مجازی استفاده کرده است.

۱۳۹۸ شهریور ۳, یکشنبه

ادعای توافق رهبران گروه هفت برای تماس فرانسه با تهران رد شد

          این خبر به روز رسانی شده است (یکشنبه ۳ شهریور - ساعت ۱۷:۰۹)

رویترز: کاخ سفید در جریان سفر وزیر خارجه ایران به محل نشست گروه هفت قرار نداشت؛ واکنش پرزیدنت ترامپ

یک مقام کاخ سفید یکشنبه به خبرگزاری رویترز گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از قبل در جریان سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به محل نشست گروه هفت و دیدار با وزیر خارجه فرانسه قرار نگرفته بود.

خامنه‌ای گفت واقعاً باید ترسید!


واقعا بترسید!
خامنه‌ای روز ۳۰مرداد به‌صحنه آمد. بعد از مدتها که در چنبرهٔ بحرانهای نظامش و درگیریهای سرکردگان نظامش گیر کرده بود و سکوت مشکوکی داشت، آمد تا به نیروهایش روحیه بدهد. از جمله گفت:


اکسپرس: از رهبران جهان خواسته شد، تروریسم رژیم ایران را درهم بکوبید

                              اجلاس رهبران هفت کشور صنعتی در فرانسه
اکسپرس انگلستان طی گزارشی درباره اجلاس رهبران هفت کشور صنعتی در فرانسه نوشت: از رهبران جی۷ مصرانه خواسته شده است تا «بالهای سپاه پاسداران» و دخالت‌های رژیم ایران در سوریه، عراق، لبنان و یمن را قطع نمایند.

سفر ظریف؛ اهداف و دست‌آوردها

سفر ظریف؛ اهداف و دست‌آوردها
روز جمعه اول شهریور  ۹۸ ظریف پس از چند روز سفر به اروپا، با دیدار وزیر خارجه و رئیس‌جمهور فرانسه به این تور پایان داد.
نتیجه این سفر چه بود؟
چه توافقاتی صورت گرفت؟
چشم‌انداز وضعیت سیاسی رژیم چه چیزی را نشان می‌دهد؟

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۳شهریور۹۸



اعزام ناو جنگی جدید انگلستان به خلیج‌فارس

وزیر دفاع انگلستان اعلام کرد یک ناو جنگی دیگر را به منطقه خیلج فارس اعزام می‌کند. اعزام این ناو به‌منظور تضمین امنیت تردد کشتیرانی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز است.

اینترنشنال پالیسی دایجست: ظریف را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر در ایران مورد حسابرسی قرار دهید

خامنه‌ای - ظریف
اینترنشنال پالیسی دایجست درباره ظریف نوشت:‌ ظریف نه تنها چهره و صدای آخوندهای حاکم بر ایران است، بلکه شخصاً برای اجرای دستور کار خامنه‌ای و توجیه و سرپوش گذاشتن بر جنایات تهران در داخل و خارج از کشور تلاش کرده است. در واقع او بیشتر وزیر تبلیغات است تا وزیر خارجه رژیم.

یکی از خبرنگاران تیم رسانه‌ای جواد ظریف در نروژ پناهنده شد

منابع خبری ایران، روز یکشنبه ۲۵ اوت از پناهنده شدن یکی از خبرنگاران همراه محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در سفر اخیرش به نروژ خبر دادند.

روزنامه کیهان نزدیک به اصولگرایان در این باره نوشت، «در پی پناهندگی یک خبرنگار در جریان سفر اروپایی وزیر خارجه، محافل مدعی اصلاح‌طلبی، خبرنگار متبوع طیف خود را اصولگرا جا زدند».

وزارت خارجه ایران بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و مدیر آن را تحریم کرد؛ واکنش اف‌دی‌دی

مارک دوبوویتز، مدیر اجرایی اندیشکده آمریکایی «دفاع از دموکراسی‌ها»

وزارت خارجه جمهوری اسلامی روز شنبه اعلام کرد اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها»، اف‌دی‌دی، و مدیر این بنیاد، مارک دوبوویتز، را تحریم می‌کند.

بریتانیا یک کشتی جنگی دیگر به خلیج فارس اعزام می‌کند

بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا، روز شنبه دوم شهریور اعلام کرد که سومین ناو بریتانیایی جهت دفاع از آزادی ناوبری در آب‌های آزاد به خلیج فارس اعزام می‌شود.

حمله اسرائیل به «مواضع سپاه قدس» در حومه دمشق

ارتش اسرائیل اعلام کرده که جنگنده‌هایش با حمله به مواضع نظامی نیروهای ایرانی و شبه‌نظامیان شیعه در حومه دمشق، مانع عملیات پهپادهای انتحاری سپاه قدس شده‌اند. این حملات در ساعات پایانی شامگاه شنبه، دوم شهریور/۲۴ اوت انجام شده و جنگنده‌های این کشور پایگاهی در منطقه عقربا در جنوب دمشق را هدف قرار داده‌‍اند.

منابع حزب‌الله از سقوط و انفجار دو پهپاد اسرائیل در حومه بیروت خبر دادند

منابع حزب‌الله لبنان اعلام کردند یک پهپاد اسرائیلی در منطقه تحت تسلط حزب‌الله لبنان سقوط کرده و پهپاد دیگر اسرائیل نزدیک به مرکز رسانه‌ای حزب‌الله منفجر شده است. سعد حریری، نخست وزیر لبنان سقوط این دو پهپاد را «حمله به حاکمیت لبنان» خواند.

برملاشدن معاملات پنهانی با رژیم آخوندی در کانادا

با انتشار پرونده‌های دادگاه ِرئیس ِمالی شرکت هوآوی در کانادا در رابطه با نقض تحریمهای حکومت آخوندی جزییات بیشتری از معاملات با رژیم برملا شد.

اول شهریور ضربه بزرگ ساواک شاه به سازمان مجاهدین خلق ایران

درظهر روز اول شهریور ۱۳۵۰ موج ضربات و دستگیریهای بزرگ گروههای ضربت ساواک شاه علیه مجاهدین آغاز شد.

سلسله حملات هوایی به مراکز شبه نظامیان رژیم آخوندی در عراق

آسوشیتدپرس پیرامون ِچند رشته حملات هوایی به مراکز ِشبه‌نظامیان رژیم ِآخوندی در عراق، به نام حشدالشعبی گزارش داد

تظاهرات در کانادا- محکومیت رژیم آخوندی، همبستگی با مقاومت ایران، حمایت از قیام مردم

تظاهرات جمعی از ایرانیان آزاده در تورنتو- شنبه ۲ شهریور - محکومیت رژیم ضدبشری آخوندی، حمایت از مقاومت ایران و مردم بپاخاسته میهن.