۱۳۹۵ مرداد ۲۸, پنجشنبه

رؤیا شادمهر:‌ اعلام «خطر» !

 رؤیا شادمهر:‌ اعلام «خطر» !

پس‌ازاینکه نوار منتظری درباره قتل‌عام جنایتکارانه مجاهدین در سال ۶۷ منتشر شد، رژیم آخوندی دچار تکان‌های شدید شده و هرروز این تنش به‌صورت آه و ناله توسط سردمداران رژیم و رسانه‌های حکومتی بارز می‌شود. ولوله بر سر انتشار سند صوتی منتظری بعد از ۲۸ سال، هرروز در دیکتاتوری ولایت‌فقیه اوج تازه‌ای می‌گیرد و سرکردگان نظام، نسبت به آن به یکدیگر هشدارهای اعلام «خطر» می‌دهند.
سؤال این است که:



-    مضمون واکنش‌های گسترده‌ای که در درون رژیم صورت می‌گیرد، چیست؟
پاسخ این سؤال را از میا ن اعترافات و واکنش‌های سران دیکتاتوری آخوندی و رسانه‌های حکومتی می‌توان مشاهده کرد.
آخوندی موسوی بجنوردی، عضو شورای عالی قضاییه رژیم در دوران خمینی گفت: من نمی‌دانم که انتشار سخنان آیت‌الله منتظری در روزهایی که (مجاهدین) عملاً درصدد احیای جریان (خود) هستند از کدام پشتوانه عقلی و شرعی برخوردار است.
باهنر، نایب‌رئیس سابق مجلس ارتجاع - ۲۰ مرداد۹۵:
اگر اپوزیسیون نظام شدم، باید پی اعدام هم به تنم بمالم. اینکه بگوییم فرش قرمز پهن کنید که من می‌خواهم برعلیه نظام کارکنم که نمی‌شود. صریح می‌گویم که بخشی از خانواده انقلاب، ضدانقلاب هستند. خب چه‌کار باید کرد؟ تعارف نداریم. هیچ کشوری هست که اجازه دهد، مخالف نظام قانونی کشور کار کند؟

روزنامه حکومتی وطن امروز- ۲۳ مرداد: در شرایطی که رژیم سعودی با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی غرب به دنبال هم‌افزایی گروهک‌های شرق و غرب ایران با محوریت مجاهدین برای ایجاد ناامنی در کشور هستند، انتشار یک فایل صوتی در مخالفت با مجازات شرعی و قانونی مجاهدین قابل‌تأمل به نظر می‌رسد...

سرمقاله ارگان بسیج ضدمردمی؛ جوان -۲۳مرداد: هدف از بازنشر این مطالب صرفاً حمایت کسانی است که این روزها دست در دست ترکی فیصل، براندازی نظام اسلامی را به انتظار نشسته‌اند تردیدی نمی‌توان داشت که ورود اینگونة بیت منتظری به صحنه حمایت از مجاهدین بعد از نزدیک به ۳۰ سال از آن ماجرا عمدتاً باهدف تحریک نسل جوان و بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی برای غائله آفرینی آینده است.
با نگاهی به همین چند واکنش روشن می‌شود که مضمون واکنش‌های رژیم یک نکته مشترک دار که در همین فاکت آخر صراحت بیشتری یافته است چراکه نشان می‌دهد تمامی باندها و سردمداران رژیم از این می‌ترسند که آگاهی نسل جوان به ابعاد جنایات خمینی و خامنه‌ای و رژیم حاکم علیه مجاهدین باعث خیزش و قیام شود و موجودیت این رژیم را به خطر اندازد.
نکته دیگر این‌که آن‌ها از تحولات سیاسی و پیامدهای گردهمایی بزرگ مقاومت به‌شدت می‌ترسند و ناخواسته در واکنش‌های خودشان اعتراف می‌کنند که سیر تحولات درزمینهٔ های مختلف داخلی و بین‌المللی و منطقه‌ای اعتلای مجاهدین است که تحت عنوان «احیای مجاهدین» از آن ابراز وحشت می‌کنند؛ اما در این میان این را نیز نشان می‌دهند که زنده شدن مجاهدین و آرمان مجاهدین و نبرد مجاهدین و فداکاری مجاهدین برای نسل جوان ازهر چیز دیگری برایشان خطرناک تراست.
و نکته سوم اینکه آن‌ها از طرح موضوع قتل‌عام وحشیانه مجاهدین به دستور خمینی دژخیم آن‌هم مجاهدینی که بسیاری از آن‌ها به قول منتظری دوران زندان خود را سپری کرده بودند و حتی در منطق رژیم نیز حکم اعدام نداشتند، بسیار وحشت دارند و می‌ترسند که به محاکمه سران رژ‌یم و همه دست‌اندرکاران جنایت علیه بشریت منجر شود.
در این رابطه خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، نوار صوتی دیدار آقای منتظری جانشین وقت خمینی با مسئولان قتل‌عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ را یک سند تاریخی توصیف کرد که هم تسلیم‌ناپذیری و پایداری ستایش‌انگیز زندانیان مجاهد بر سر پیمانشان با مردم ایران را به ‌قویترین صورت برجسته می‌کند و هم گواه انکارناپذیر مسئولیت سردمداران رژیم آخوندی در جنایت علیه بشریت و این نسل‌کشی بی‌سابقه است.