۱۳۹۵ دی ۱۱, شنبه

تلاقی تلاطم اجتماعی و تلاطم سیاسی در رژیم، سخن روز برگرفته از سايت مجاهدين خلق ايران


سخنرانی روز چهارشنبه (8دی) حسن روحانی، هم در رابطه با اوضاع متلاطم رژیم و هم از جهت اشاره و اعتراف به تلاطم اجتماعی یک فراز محسوب می‌شود. سخنان روحانی نشان داد که در هر دو زمینه، عقربه بحرانها، به منطقه سرخ نزدیک شده است. روحانی از یک طرف، گوشه پرده را از یکی از بزرگترین دزدیها و اختلاسهای رژیم کنار زد و به‌طور آشکاری قوه قضاییه و دولت احمدی‌نژاد را به همدستی با بابک زنجانی در دزدی 3میلیارد دلاری متهم کرد و گفت:

جمشید پیمان:آخوند بی شرافتی که وقاحتش حدّ و مرز ندارد!


ـ وقتی یکی شرافت ندارد، اندازه گیری مقدار بی شرافتی اش کار غلط و بیهوده ای است. اما برای وقاحت یک نفر می شود حد و مرز را اندازه گرفت، مگر اینکه وقاحت آن فرد بی حد و مرز باشد. آخوندهای حاکم بطور عام و آخوند حسن روحانی بطور خاص و مشخصن مصداق احکام فوق در رابطه با وقاحت و شرافت اند. اول این خبر را بخوانید: آخوند شارلاتان، حسن روحانی صبح امروز(چهارشنبه ۲۸/۱۲/۲۰۱۶) در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت، در واکنش به

مریم رجوی:‌ استمداد از عموم مردم ایران برای یاری رساندن به هموطنان بی پناه در سراسر کشور در فصل سرما



رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی پناه بردن مردم تهی‌دست و مبتلایان به‌اعتیاد به‌‌گورهایی در اطراف پایتخت به عنوان سرپناه را یک فاجعه ملی و کم سابقه در تاریخ ایران توصیف کرد که عامل آن نظام ولایت فقیه و آخوندهای چپاولگر و جنایتکار حاکم بر کشور است.


تركيه مي گويد، حزب الله بايد به فوريت نيروهاي خود را از سريه بيرون بكشد

تركيه مي گويد، حزب الله بايد به فوريت نيروهاي خود را از سريه بيرون بكشد
سايت دبكافايل 9/۱۰/۹۵ : « مولود چاووش اوغلو روز پنجشنبه گفت حزب الله بايد تمامي نيروهاي خود را از سوريه به فوريت خارج كند.. . اين وزير درمصاحبه با تلويزيون تركيه گفته است كه ايران تضمين كننده تيعيت ارتش سوريه و گروه هاي شيعي شركت كننده دراين جنگ از جمله حزب الله خواهد بود».

آرژانتين از فرناندز بخاطر سرپوش گذاشتن بربمب گداري تحقيق مي كند


خبرگزاري رويتر۹/۱۰/۹۵ : « يك دادگاه استيناف آرژانتين دستور به باز گشايي تحقيق در مورد اتهاماتي خواهد داد كه كريستينا فرناندز رئيس جمهور نقش ايران را در بمبگداري مركزيهوديان درسال 1994 را سرپوش گذاشته است. دو سال پيش دادستاني كه ابتدائاً اين اتهامات را زد، البرتو نيسمان بود كه درحمام آپارتمان خود در بوئنس آيرس به ضرب گلوله كشته اورا پيدا كردند.

وزير كشور رژيم: شهرداري ها و وزارت رفاه را مسئول گورخواب ها دانست

هزاران بار به آخوندهاي بي دين وبي وجدان خون خواروغارتگر لعنت، مردم ميدانند همه آخوندهاي حاكم برايران، در ريختن خون مردم بي گناه شريك و هم پيمان واتفاق نظردارند، اما درغارت ثروت ايران ومردم مظلوم مثل حيوانات وحشي وخون خواربه رهبري علي روضه خوان همديگر را ازهم مي درند.

حسين صادقي، دو حمايت ازاعتصاب غذاي فرزندم، دست به اعتصاب غذا رده ام

حسين صادقي: در حمايت از اعتصاب غذا و مطالبات فرزندم دست به اعتصاب غذا زده ام
كمپين زندانيان سياسي 9/10/95 : «  «حسين صادقي» پدر «آرش صادقي» زنداني سياسي محبوس در سالن ۱۰ بند ۸ زندان اوين، که فرزندش آرش در اعتراض به بازداشت ، نقض هاي مکرر قانوني در پرونده همسرش «گلرخ ايرايي» و خودش دست به اعتصاب غذا زده است

۱۳۹۵ دی ۹, پنجشنبه

محمد قرایی: زنده بگوران درحاکمیت پلید آخوندهای حاکم برایران!


دربحبوحه جنگ وجدال غارتگران حاکم برایران، خبری دررسانه های داخلی چاپ شد. خبری دهشتناک، تکاندهنده وعبرت انگیز؛ دررژیمی که بنیانگذارش آمده بود تا برهنه هارا کرامت وعزت بخشد!:«... دلخوش نباشید که مسکن فقط می سازیم، آب وبرق را مجانی می کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی می کنیم برای طبقه مستمند... دلخوش به این مقدارنباشید».
روزنامه حكومتی شهروند، چاپ تهران، در شماره سه‌شنبه هفت دی ۹۵ گزارشی از افراد بی‌خانمان در شهریار منتشرکرد.

سهیلا دشتی:‌ منشور آزادی



فیلم کوتاهی ازهفتمین مراسم سالگرد شهادت مصطفی کریم بیگی بر روی اینترنت گذاشته شده؛ می توان احساس شرکت کنندگان در این مراسم را درک کرد. آرش صادقی از زندان اوین با مادر مصطفی کریم بیگی تماس گرفته است. صدای آرش در اتاق می پیچد و همه می خواهند با او حرف بزنند. به او بگویند که دوستش دارند و او را زنده می خواهند. مادران، یکی، یکی با عشق بیکران و بی ریای مادری با صدائی پر از بغض او را پسر خود خطاب می کنند و می گویند که به او افتخار می کنند و روح ملت ایران به خاطر او گرسنگی می کشد. به او می گویند که او را زنده می خواهند و او در آرش ایران است که تاریخ از او یاد می کند.

حسین یعقوبی: سرنگونی کلیت نظام ولایت فقیه، اصل اول حقوق شهروندی



ارائه وقیحانه طرحی بنام "منشور شهروندی" از سوی کسی که در موضع رئیس جمهور نظام واپسگرای ولایت فقیه حاکم بر ایران از بانیان اصلی نقض ابتدایی ترین حقوق شهروندی بوده است، در واقع یکبار دیگر اثبات کرد که شناخت مقاومت ایران و بویژه سازمان مجاهدین خلق ایران از ماهیت رژیم و به تبع آن انتخاب واژه ها برای تعریف این رژیم تا چه حد دقیق و گویا بوده است.


هادی محسنی: هولوکاست، رزمگاه اشرف - لیبرتی و حلب


سنگ به سنگ انقلاب، آجر خون و رنج ماست
تا که بنای آفتاب، سرکشد از سنگر من ( م. شوق)
هولوکاست، یا «همه‌سوزی»، به کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی نزدیک به یازده میلیون نفر بخصوص شش میلیون یهودی بر پایه نژاد، مذهب و ملیت در طی جنگ جهانی دوم بدست آلمان نازی و از ۱۹۴۱ تا انتهای ۱۹۴۵ در اردوگاه‌های مرگ آلمان نازی، اطلاق می‌شود. همچنین در منابع تاریخی نوشته شده است که: از سال 1618تا 1648 جنگهای سی ساله مذهبی میان کاتولیکها و پروتستانها باعث شد هزاران هزار نفر از مردم بیگناه کشته شوند که کلیسا و صاحبان قدرت آن زمان، برای آن شرایط فلاکت بار به ارمغان آورده بودند.

پرویز خزایی - در آستانه سالی دیگر



با نگاهی کوتاه، به جرأت میتوان گفت سالي كه بزودی به پايان ميرسد، سال پرداخت تاوان اشتباهات و گافهاي فاحش سالهاي گذشته بود که میز منطقه و جهان را بجد زیرورو کردند. بطور خيلي خلاصه : حمله کابو وار بوش پسر به عراق و به نابودی کشاندن هست و نيست اين كشور و سرکوب مردمش بدست مالکی، شاگرد خامنه ای، که منجر به بسط و رشد بنيادگرايي و زایمان دیو دیگری (برادرکوچکه ولایت مطلقه فقیه)، شد که نام نامبارک آن داعش است.

حمید معاصر: روحانی و حربه زنگ زده گفتار! درمانی در آستانه انتخابات


روحانی شیاد که با انبوهی وعده و وعید های تو خالی و با کلید پوسیده! تدبیر و امید، بالاجبار به عنوان رئیس جمهور، بر ولی فقیه تحمیل شد؛ اکنون که اواخر دوران خود را می گذراند با دستی کاملا خالی و کارنامه ننگین در همه زمینه ها و حوزه های حکومتی خیز برداشته است، که برای بار دوم نیز منصب غصب شده ریاست جمهوری را اشغال کند؛

علی مقدم: مرگ بردیکتاتور . . . زنده باد آزادی . . .



به گزارشهای مصوری که توسط خبرنگاران و فیلم برداران ازشهر حلب پخش میشد نگاه می کردم. هرحرفی حاکی ازدردی بود جانکاه که با تبدیل شدن به کلمات درعمق وجود هرشنونده تاثیرعجیبی می گذاشت و وجدان تک به تک آنها را مخاطب خود قرار میداد . آخرین نفرمی گفت . .